Vergis je niet in de aantal views die Emar haalt met zijn show ed.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Voor die 2 man die de show kijken?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vergis je niet in de aantal views die Emar haalt met zijn show ed.
Eddy wat denk jij trouwens van die 2 nieuwe shows van Emar?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Voor die 2 man die de show kijken?
Waarom moet je hem alles vragen? Kan je dat gewoon niet bekijken op z'n channel? Staan gewoon de views onder de filmpjes.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:03 schreef AQuila360 het volgende:
Emar hoeveel kijkers heb je gemiddeld?
Ik kijk nooit op zijn channelquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom moet je hem alles vragen? Kan je dat gewoon niet bekijken op z'n channel? Staan gewoon de views onder de filmpjes.
De views staan altijd onder de videoquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom moet je hem alles vragen? Kan je dat gewoon niet bekijken op z'n channel? Staan gewoon de views onder de filmpjes.
Dat zeg ik.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:12 schreef DGVF het volgende:
[..]
De views staan altijd onder de video
Ja, dit is als aanvulling. Je hoeft niet naar het channel te gaan om de views te bekijken, maar het is wel een optie. Maar ja, deert ook niet.quote:
Mark is een rising star! Die jongen heeft het inzich om Emar te overstijgen maar zijn eigen gameshow kon niet tegen die van Emar op!quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:47 schreef Ixnay het volgende:
Die Mark is volgens mij een stuk jonger dan onze Emar, maar zijn zinsconstructies zijn vele malen beter.
Het minpunt aan de reviews is dat hij niet kan acteren zoals de AVGN.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mark is een rising star! Die jongen heeft het inzich om Emar te overstijgen maar zijn eigen gameshow kon niet tegen die van Emar op!
Kijk even de review van Donkey Konga daar speelt die op geniale wijze een aap
Je moet natuurlijk wel weten dat mijn show anders is dan die van de nerd. Ik heb andere humor als hem. Zie mij meer als de droogkloot.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:01 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het minpunt aan de reviews is dat hij niet kan acteren zoals de AVGN.
Dat zou hij gewoon beter niet kunnen doen. Gewoon: "dit spel is kut, omdat..."
En dat "GVD! !@#$%^" moet hij niet doen, want dat kan hij (nog) niet cool doen en AVGN wel.
Die droge onzin die hij er bij doet is dan weer wel leuk.
quote:
Zo mooi hoe die achter Emar staat te doenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Dude ,what is wrong met dat beest![]()
Idd. Dit is focking geniaal!!quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zo mooi hoe die achter Emar staat te doen
Later in het bos is tof als Emar hem killed en dan met die gast
35 cent en een kauwgombal!
Ben benieuwdquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:44 schreef DGVF het volgende:
[..]
Idd. Dit is focking geniaal!!
Morgen de eerste EmarScience!!!![]()
![]()
Doet Jan-Willem daar ook nog aan mee?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:44 schreef DGVF het volgende:
[..]
Idd. Dit is focking geniaal!!
Morgen de eerste EmarScience!!!![]()
![]()
Nee, dan zul je nog even moeten wachten op KlaagTVquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:50 schreef Yari het volgende:
[..]
Doet Jan-Willem daar ook nog aan mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |