beetje vrolijkheid mag ook wel!quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:39 schreef koei het volgende:
Wat een vrolijke tt in vergelijking met je sluitpost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Que?quote:Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Heeft de bril van Spanky gestolen en misbruikt indien nodig zijn modrechten. Hij le bij een logeerpartijtje bij Poit
I dunno...quote:
Nee, wij heten heel burgerlijk scouting haagse hout en zitten in een straatje waar je niet zomaar langs looptquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:02 schreef Lagomorph het volgende:
Koei, het gebouw van je scouting heet niet iets met Rimbetto ofzo? Daar liep ik gisteren langs namelijk
quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:31 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, wij heten heel burgerlijk scouting haagse hout en zitten in een straatje waar je niet zomaar langs loopt
Eerst even slapen ik heb al 2nachten doorgehaald nuquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:19 schreef Reintji het volgende:
Waar blijven die schaderapportjes van lowlands
quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:31 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Eerst even slapen ik heb al 2nachten doorgehaald nu
Whehehe, lenny zien we pas morgen terugquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:31 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Eerst even slapen ik heb al 2nachten doorgehaald nu![]()
Watje!quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:31 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Eerst even slapen ik heb al 2nachten doorgehaald nu
vanmorgen gelukkig geen stinkende hippies in de treinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |