Inderdaad, je zette hem gewoon even voor het blokquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:50 schreef AQuila360 het volgende:
Die gast kon je vraag niet waarderen Emar![]()
Wel tof weer
Jammer alleen dat die je vragen niet voorleest maar slim skiptquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:59 schreef SuperFruitig het volgende:
MIJN VRAGEN
Ik had echt een meesterlijke brief gestuurd
Thanks.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat die je vragen niet voorleest maar slim skipt![]()
Fotostarter ook goeie vraagEn waar waren de vragen van Eddy ?
1e EmarScience: Aanstaande dinsdag (als alles goed gaat...)quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:59 schreef AQuila360 het volgende:
Emar Emar Emarwii!!
Waneer komt eigenlijk iets van klaagTV of EmarSience uit?
Omdat iedereen dat doet!quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:11 schreef Edwinuss het volgende:
Geef me 1 goede reden waarom ik emarwii een vraag moet stellen.
Daarmee kan je alles met een AV cable capturen. Dus alles van de Wii en 360.quote:
Het klinkt nooit ergens na.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:34 schreef AQuila360 het volgende:
In zijn laatste review is het commetaar er volgens mij ook later bijgezet maar dat klonk nergens na. Dus misschien kan Emar dit wel proberen ofzo?
Je bent te hard Eddy! Eigenlijk zou jij bij de DGVF crew moeten voor de technische zakenquote:
Voor die 2 man die de show kijkenquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent te hard Eddy! Eigenlijk zou jij bij de DGVF crew moeten voor de technische zaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |