quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:54 schreef Ploertendoder het volgende:
Aldi... dat is toch die zaak waar alleen theedoeken komen?
waarom deed je niet gewoon de ' toets +equote:Op maandag 3 augustus 2009 23:53 schreef koningdavid het volgende:
Hah, toen ik de é van Saté wilde typen kwam ik achter dat je met alt + 13 een muzieknootje maakt: ♪. Lachen.
Ja dat is heel herkenbaar zelfs!quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:53 schreef koningdavid het volgende:
Is dit herkenbaar?![]()
Klacht: Gespannen sfeer in de (lange) wachtrijen bij de Aldi.
ja iddquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:03 schreef Ploertendoder het volgende:
Daar werken ze toch nog met centen?
betalen bij de aldiquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja idddaarom ga ik nooit naar de aldi, wat moet ik nu met centen
Aldi en betalen?? Lol die teringmeuk die hun verkopen is geen hol waard. Dat doe je die 'arme' kindjes in Afrika geeneens aan.quote:
wil de eigenaar van deze slechte kloon zich melden bij de klantenservicequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Aldi en betalen?? Lol die teringmeuk die hun verkopen is geen hol waard. Dat doe je die 'arme' kindjes in Afrika geeneens aan.
Dan heb je het nog nooit gegeten. Het is lekker.quote:
Kunnen ze daar omroepen dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
wil de eigenaar van deze slechte kloon zich melden bij de klantenservice_!
gewoon naar de toko en verse halen, schavuitquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dan heb je het nog nooit gegeten. Het is lekker.![]()
Maar ik eet alleen magnetronmaaltijd als ik in mijn eentje eet, dus zonder huisgenoten/gasten. Anders wordt er gewoon gekookt uiteraard.
Dat zijn robots! Vroeger moesten ze zelfs al die productcodes uit hun hoofd leren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:08 schreef jantar het volgende:
ik denk dat ik persoonlijk niet blij wordt van de cassieres daar..
Dat is niet zo moeilijk.... zo veel producten verkopen ze niet...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:10 schreef Anchor het volgende:
[..]
Dat zijn robots! Vroeger moesten ze zelfs al die productcodes uit hun hoofd leren.
Ik denk dat het komt doordat de meeste mensen bij de Aldi het gevoel hebben dat ze boodschappen "moeten" doen en dat ze daardoor heel gespannen in de winkel staan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:01 schreef Real_Gangster. het volgende:
[..]
Ja dat is heel herkenbaar zelfs!. En ook een zeer terechte klacht. En ik zou eigenlijk ook wel eens willen weten hoe dat komt... Misschien heeft het iets te maken met het feit dat zo'n beetje alles bij de Aldi in dozen staat?
. Of zeg ik nu iets heel doms?
![]()
.
Even als theedoeken onder elkaar....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:15 schreef koningdavid het volgende:
Ze hebben die Aldi folder nu ook veranderd. Dat heet nu 'Aldi Talk', alsof het een soort glossy is ofzo.
aldi talk is de naam voor hun nwe goedkope gsm netwerkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:15 schreef koningdavid het volgende:
Ze hebben die Aldi folder nu ook veranderd. Dat heet nu 'Aldi Talk', alsof het een soort glossy is ofzo.
Aldi Mobiel zeg maar?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
aldi talk is de naam voor hun nwe goedkope gsm netwerk_!
Oh.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Oh.![]()
Aldi heeft een gsm netwerk?
pi's leer ze lezenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:19 schreef jantar het volgende:
[..]
aldi mobiel dus doe niet zo moeilijk
Ja. En numlock moet geactiveerd zijn uiteraard.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:22 schreef julian6 het volgende:
Hoe krijg je dat nootje? ALT + 1 + 3 ingedrukt houden?
wat is dit nu voor duivels dilemma david
Goede beschrijving.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:25 schreef Fascination het volgende:
Helemaal mee eens, bij de AH heerst zo'n "laten we allemaal vriendjes zijn" sfeer, bij de Aldi een "alles is relatief, morgen kan je beste vriend zomaar je vijand zijn" sfeer.
David en Daniël zijn de enige normale namen daar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:40 schreef TI_2008 het volgende:
Hier nog wat aanvullende info rond de familie van TS:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koning_David
Bij de AH hier moet je gewoon afwegen. Bij de Lidl niet maar de Lidl roeleert dan ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:40 schreef P.F het volgende:
Ik was met mijn mutti even in de aldi voor de verandering, en zij verraadde zichzelf als doorgewinterde AH klant door met niet gewogen fruit aan te komen zetten!
Toen keek iedereen nog meer van
bij een opening hier, was het vechten geblazen en moest de tent gesloten worden en de politie werdt er bij gehaald en dat voor een dvd speler van 20 euroquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:06 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb ook altijd het gevoel dat die huisvrouwen elkaar kunnen neersteken voor een zak potgrond.
Ik heb een keer meegemaakt, toen ik 12 was ofzo, dat ik een fototoetstel daar ging kopen die in de aanbieding was. Was ik daar 7.45 voordat de toko openging, stond er echt hal een hele rij mensen voor de deur.
Toen die deuren geopend werden zag ik serieus volwassen mensen elkaar wegduwen voor een fokking zak tuinaarde die in de aanbieding was. Ik was toen nog een broekie maar had echt al zoiets van "royal sadness"
Oh ja, die camera ging dezelfde middag nog kapot, classic.
Dat is toch geniaal of niet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij een opening hier, was het vechten geblazen en moest de tent gesloten worden en de politie werdt er bij gehaald en dat voor een dvd speler van 20 euro
Paupertokkies tautologie?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is toch geniaal of niet?![]()
En het zijn bijna allemaal van die 48-jarige, Frans Bauer-luisterende, vlot-kapsel hebbende, vrouwen die schande spreken van de verloedering in Nederland enzo.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is toch geniaal of niet?![]()
En het zijn bijna allemaal van die 48-jarige, Frans Bauer-luisterende, vlot-kapsel hebbende, vrouwen die schande spreken van de verloedering in Nederland enzo.
quote:Op de vuist bij de dvd-spelers van de Aldi
AMERSFOORT - De opening van een Aldi-filiaal in Amersfoort is woensdag uit de hand gelopen. De speciale openingsaanbiedingen, met name een dvd-speler voor twintig euro, trokken zoveel mensen dat de hele buurt verstopt raakte.
In de winkel zelf werd gevochten en raakten mensen in de verdrukking. Een winkelruit sneuvelde. De winkel werd op last van de politie tijdelijk gesloten. De politie schat dat vijfhonderd mensen naar de Aldi waren gekomen. Rond kwart over acht 's ochtends werd een eerste lichting van zo'n honderd mensen binnengelaten.
,,Ik wilde helemaal niet meer, maar ik werd naar binnen geduwd'', vertelt Marit Keteman (14) die met haar vrienden Taco Pompe (18) en Sharine Duiveman (14) op de dvd-speler was afgekomen.
Binnen was het afschuwelijk, aldus het drietal. Pompe: ,,Er werd geduwd en getrokken en het was vreselijk benauwd. Ik was blij dat ik op mijn benen kon blijven staan.''
Keteman kreeg een keiharde por onder haar ribben. ,,Ik heb nu nog buikpijn. Er waren kleine kinderen binnen die helemaal overstuur waren, en er waren mensen aan het huilen.''
Een half uur moesten ze in de volle winkel wachten tot ze eruit mochten; zonder resultaat, want een dvd-speler wisten ze niet te bemachtigen. Klanten konden de Aldi niet direct verlaten vanwege de mensenmassa die vóór de winkel stond te wachten om naar binnen te gaan. De politie maakt ruimte om de winkelbezoekers er door te laten.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:18 schreef PeZu het volgende:
....
,,Ik wilde helemaal niet meer, maar ik werd naar binnen geduwd'', vertelt Marit Keteman (14) die met haar vrienden Taco Pompe (18) en Sharine Duiveman (14) op de dvd-speler was afgekomen....
Omdat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:36 schreef PremiumUser het volgende:
Het leuke van dit soort topics is dat de AH-adepten die hier reageren zelf niet in de gaten hebben dat ze feitelijk dommer zijn dan de onderklasse die bij de Aldi shopt.
Als jij het zegtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:36 schreef PremiumUser het volgende:
Het leuke van dit soort topics is dat de AH-adepten die hier reageren zelf niet in de gaten hebben dat ze feitelijk dommer zijn dan de onderklasse die bij de Aldi shopt.
Omdat ik er beroepsmatig tegenaan kijk. Het geeft een inkijkje in de psyche van verschillende soorten consumenten. Bijvoorbeeld dat status en de illusie van exclusiviteit voor hele volksstammen belangrijker is dan prijsbewustheid en zo. Maar goed, dat is allemaal te saai om hier uit te gaan leggen.quote:
Het gaat hier om de bedorven sfeer die wordt veroorzaakt door het type volk dat er komt. Wat heeft dat te maken met status en illusie van exclusiviteit?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:57 schreef PremiumUser het volgende:
[..]
Omdat ik er beroepsmatig tegenaan kijk. Het geeft een inkijkje in de psyche van verschillende soorten consumenten. Bijvoorbeeld dat status en de illusie van exclusiviteit voor hele volksstammen belangrijker is dan prijsbewustheid en zo. Maar goed, dat is allemaal te saai om hier uit te gaan leggen.
Ja het is verschrikkelijk he, die Aldi's? Dat normale mensen er nog naar binnen durven... Hey, ik spreek tenminste geen waardeoordeel uit over 'dat type volk'.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:24 schreef wittesneeuw het volgende:
[..]
Het gaat hier om de bedorven sfeer die wordt veroorzaakt door het type volk dat er komt. Wat heeft dat te maken met status en illusie van exclusiviteit?
Dat hoef ik ook niet te doen, ze doen het zelf al door op doordeweekse dagen tot vijf uur in de nacht de hele buurt wakker te houden met hun leipe geschreeuw.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:32 schreef PremiumUser het volgende:
[..]
Ja het is verschrikkelijk he, die Aldi's? Dat normale mensen er nog naar binnen durven... Hey, ik spreek tenminste geen waardeoordeel uit over 'dat type volk'.
Jammer.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:53 schreef koningdavid het volgende:
"Haha, ja een beurtbalkje heet dat, grappig he? Zo van is er nog wat gebeurt gebeurd balkje? Hahahaha."
Ongeveer 34.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]
Tel de lutsers....
herkenbaarquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:55 schreef Anchor het volgende:
Omdat de andere helft van de boodschappen in mouwen en onderbroeken verstopt zitten.
Aldi bitterkoekjesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:02 schreef Damzkieee het volgende:
Aldi ijsthee
Aldi gerookte zalm
Aldi partysnacks![]()
De rest is ruk
De roosvicee, nep M&M's die lekkerder zijn dan de echte, afbakbroodjes, roomkaas met bieslook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:16 schreef Anchor het volgende:
[..]
Aldi bitterkoekjes
Aldi bami
Aldi pindakaas
Ik besef nu dat ik eigenlijk te weinig naar de Aldi ga.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De roosvicee, nep M&M's die lekkerder zijn dan de echte, afbakbroodjes, roomkaas met bieslook.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:22 schreef wallofdolls het volgende:
Aldi Chocolate Chip Cookies![]()
de rest is inderdaad ruk
Jij hebt zeker wel ervaring met beurt'balkjes'. Mag mijn beurtbalkje eens je lopende band berijden, mag mijn beurtbalkje eens in jouw beurtbalkjeshouder schuiven? etc. etc.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef griekjeee het volgende:
Ik denk aan andere dingen bij een beurtbalkje.
Dat soort gesprekken hou ik doorgaans niet bij de lokale supermarkt hoor, viezerik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker wel ervaring met beurt'balkjes'. Wil je mijn beurtbalkje eens je lopende band laten berijden, mag mijn beurtbalkje eens in jouw beurtbalkjeshouder schuiven? etc. etc.
Maar daar dacht je stiekem wel aan, dus ik weet niet wie hier de viezerik is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat soort gesprekken hou ik doorgaans niet bij de lokale supermarkt hoor, viezerik.
Jij weet helemaal niet waar ik aan dachtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar daar dacht je stiekem wel aan, dus ik weet niet wie hier de viezerik is.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet waar ik aan dacht
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef griekjeee het volgende:
Ik denk aan andere, seksuele, opwindende dingen bij een beurtbalkje.
Zie je wel ik noemde je terecht een viezerik.quote:
We zijn hier in Nederland hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:44 schreef Oksel het volgende:
Het heet een KASSABANDDIVIDER trouwens, dat balkje.
Joepie, weer een tof Engels woord erbij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:44 schreef Oksel het volgende:
Dat lieg je.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:44 schreef Oksel het volgende:
we hebben het nog niet over de lidl gehad hoor, kijk die gaat dan wel weerquote:Omdat ik er beroepsmatig tegenaan kijk. Het geeft een inkijkje in de psyche van verschillende soorten consumenten. Bijvoorbeeld dat status en de illusie van exclusiviteit voor hele volksstammen belangrijker is dan prijsbewustheid en zo. Maar goed, dat is allemaal te saai om hier uit te gaan leggen.
juist in de supermarktquote:Dat soort gesprekken hou ik doorgaans niet bij de lokale supermarkt hoor, viezerik.
hallo, ik kom hier voor me rust!quote:belachelijk topic trouwens..
ik verwacht een gedegen onderzoek naar de voorkomendheden die klachten veroorzaken anders is het dissen maar de pot missen.
wat laat je je kennen KD
dat geldt nog steeds!! nu ben je 2x gewaarschuwdquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:50 schreef swarmahoer het volgende:
klaar met de tekentjes nu, wie ze nog post kan ze teruglezen in zn notes
hier nu ook al een gespannen sfeer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat geldt nog steeds!! nu ben je 2x gewaarschuwd
Zijn die er dan?quote:
klopt, dat kost geld namelijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:46 schreef Ravage het volgende:
Zou het kunnen dat ze in de Aldi geen achtergrondmuziek draaien?
lul niet, het meeste komt uit duitslandquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:56 schreef Balkellende het volgende:
Hmm, niks mis met de aldi. De meeste producten worden in dezelfde fabriek gemaakt als de AH-producten hoor. Het is alleen stukken goedkoper.
Of België (Pirato chips)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
lul niet, het meeste komt uit duitsland
daarom goed topicquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:53 schreef koningdavid het volgende:
Hah, toen ik de é van Saté wilde typen kwam ik achter dat je met alt + 13 een muzieknootje maakt: ♪. Lachen.
Lul niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
De meeste koeken komen in ieder geval uit Nederland en worden in dezelfde fabriek gemaakt als de koek die je in veel andere supermarkten met merknamen kan vinden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
Maar even een klein ding he, zomaar even uit het niets. Zou ik je alsjeblieft mogen aanraken omdat jij mij zulks goede informatie geeft over zoeen leuk iets als waar het vreten in de supermarkt vandaan komt gek?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:11 schreef wittesneeuw het volgende:
[..]
De meeste koeken komen in ieder geval uit Nederland en worden in dezelfde fabriek gemaakt als de koek die je in veel andere supermarkten met merknamen kan vinden.
(althans, 12 jaar terug was dat nog zo, bron: mijn eigen ogen)
Rustig maar, over 10 jaar kan jij ook serieus reagerenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:14 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Maar even een klein ding he, zomaar even uit het niets. Zou ik je alsjeblieft mogen aanraken omdat jij mij zulks goede informatie geeft over zoeen leuk iets als waar het vreten in de supermarkt vandaan komt gek?![]()
![]()
D`!!!D!D
D
!11een:D1@!!!aldizwei!! D:
De meeste klanten bij de Aldi zijn ook tokkies, sjonnies, anita's, kampjoekes en floddersquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb al best vaak mensen zien ruziemaken bij 'mijn' Aldi.Maar ik ga echt niet 3x zoveel betalen voor de gezelligheid in de rij.
Er komen daar idd meer mensen 'uit de lagere regionen der maatschappij' ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:19 schreef ManianMan het volgende:
[..]
De meeste klanten bij de Aldi zijn ook tokkies, sjonnies, anita's, kampjoekes en flodders
De bevolking van Roermond is dat ook, dus de Aldi bij jou in de straat is niet representatief.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:19 schreef ManianMan het volgende:
[..]
De meeste klanten bij de Aldi zijn ook tokkies, sjonnies, anita's, kampjoekes en flodders
Joh oké jij je zin, heb zelf kampers in mijn familie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:35 schreef PremiumUser het volgende:
[..]
De bevolking van Roermond is dat ook, dus de Aldi bij jou in de straat is niet representatief.
Bohhhhhhhhhhhhhhh, ben jij me even een ondeugend meisje!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef griekjeee het volgende:
Ik denk aan andere dingen bij een beurtbalkje.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:07 schreef Muzz_ het volgende:
Aldi afkraken,
De gebroeders Aldi hebben wel een bankrekening van + 45.000.000.000![]()
Ergens moet dat geld vandaan komen, zeker niet van alleen maar paupers.
Er zijn ook zeker +45.000.000.000 Turkse hoofddoeken, dus ja... dan is het wel makkelijk cashen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:07 schreef Muzz_ het volgende:
Aldi afkraken,
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Er zijn ook zeker +45.000.000.000 Turkse hoofddoeken, dus ja... dan is het wel makkelijk cashen natuurlijk.
Dus als iemand rijk is mag je hem niet afkraken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:07 schreef Muzz_ het volgende:
Aldi afkraken,
Die gebroeders Aldi mochten willen dat ze 45 miljard haddenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:13 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Moslims zijn maar 2% van heel West Europa.
You do the math![]()
Meeste Ali shoppers (buiten de Randstad en in Duitsland): Blanke middenstanders.
Nopequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dus als iemand rijk is mag je hem niet afkraken?
middenstanders zijn zelfstandige ondernemers en ambachtslieden , dit weet je hehquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:13 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Moslims zijn maar 2% van heel West Europa.
You do the math![]()
Meeste Ali shoppers (buiten de Randstad en in Duitsland): Blanke middenstanders.
Bij ons niet anders.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Die gebroeders Aldi mochten willen dat ze 45 miljard haddenIk weet dat ze rijk zijn, maar dat boeit niet, want Aldi is en blijft een pauperzaak. Lidl daarentegen ziet er veel beter uit...
Blijkbaar doet hij iets waar vraag naar is.quote:
+1 User.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:20 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Blijkbaar doet hij iets waar vraag naar is.
Hij vult een gat in de markt (hiphop jongeren die bitches and hoes willen horen).
Maar dan vind ik het nog wel aidsherriequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:20 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Hij vult een gat in de markt (hiphop jongeren die bitches and hoes willen horen).
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:20 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Correctie: het IS kutmuziek.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar dan kan het nog wel kut muziek zijn
sorry, my badquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Correctie: het IS kutmuziek.
Nee hoor, gewoon tokkies, kampers en boeren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:13 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Subjectief, voor de een komt het regelrecht uit de hemel en voor de ander is het herrie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Correctie: het IS kutmuziek.
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:32 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
, en je hoeft ook niet naar de Aldi voor je boodschappen.
gast je weet nog niet eens wat middenstanders zijn dus beter zeg je niksquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:32 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Subjectief, voor de een komt het regelrecht uit de hemel en voor de ander is het herrie.
Jij hoeft er niet naar te luisteren, en je hoeft ook niet naar de Aldi voor je boodschappen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon tokkies, kampers en boeren.
stop pwning yourselfquote:
60% van de Nederlandse beroepsbevolking bestaat uit MBO'ers, wat moet ik me dan voorstellen bij 'middenstanders'.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:38 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
60% van de Nederlandse beroepsbevolking bestaat uit MBO'ers, wat moet ik me dan voorstellen bij 'middenstanders'.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
middenstanders zijn zelfstandige ondernemers en ambachtslieden , dit weet je heh
bron?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:38 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
60% van de Nederlandse beroepsbevolking bestaat uit MBO'ers, wat moet ik me dan voorstellen bij 'middenstanders'.
Who cares, bedoelde zoiets van 'middle class' / 'jan modaal' mee, je weet heus wel wat ik bedoelde.quote:
nee faalhaas, want de middenstand is totaal iets andersquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Who cares, bedoelde zoiets van 'middle class' / 'jan modaal' mee, je weet heus wel wat ik bedoelde.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:07 schreef Muzz_ het volgende:
Aldi afkraken,
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aldiquote:De broers zijn waarschijnlijk de rijkste Europeanen, met een geschat vermogen van 32,2 miljard euro (2006).
Ja, dat snap ik. Maar ik wou het wel eens weten, en je had het nog bijna goed ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:03 schreef Muzz_ het volgende:
Had de cijfers ook maar uit de lucht gegrepen, nooit opgezocht. Zat er dan wel aardig in de buurt.
In Amerikaanse dollars is het wel weer (bijna) 45...
laat dat nu precies de bedoeling zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Al veel reacties in dit topic, maar ben het eens met de steling in de OP. Er is echt inderdaad een geladen sfeer altijd.
Enorme rijen, inherent aan het opzettelijk te weinig personeel inzetten. En omdat het goedkoop is daar lijkt iedereen dat te accepteren (nu willen Hollanders ver gaan voor gratis en goedkoop, dat kan het ook wezen).
Dat vind ik trouwens sowieso in goedkope winkels, zoals Zeeman, Lidl, Schoenenreus, veel felle kleuren, en het maakt altijd een rommelige indruk. Overal dozen, supervol alles, rommelig neergezet....
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:54 schreef Pino07 het volgende:
ik heb ooit is een keer na het vissen (ja lach maar) een dikke worm op de loopband van de kassa gelegd en in een andere kassa gaan staan.
al die mensen lachen hahaen die kassiere ( natuurlijk kapotlelijk en dom
) zat zo van ''huhhhh wat is dat aaaaah''
![]()
![]()
![]()
in een potje stoppen en aan het eind van het jaar van op vakantie gaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:40 schreef Chrisende het volgende:
Ik word al chagerijnig als ik moet nadenken wat ik met die rot 1 en 2 centjes moet, die ze daar nogsteeds nniet hebben afgeschaft
Het is met dank aan (o.a.) die lange rijen dat ze goedkoop zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Al veel reacties in dit topic, maar ben het eens met de steling in de OP. Er is echt inderdaad een geladen sfeer altijd.
Enorme rijen, inherent aan het opzettelijk te weinig personeel inzetten. En omdat het goedkoop is daar lijkt iedereen dat te accepteren (nu willen Hollanders ver gaan voor gratis en goedkoop, dat kan het ook wezen).
Dat vind ik trouwens sowieso in goedkope winkels, zoals Zeeman, Lidl, Schoenenreus, veel felle kleuren, en het maakt altijd een rommelige indruk. Overal dozen, supervol alles, rommelig neergezet....
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
in een potje stoppen en aan het eind van het jaar van op vakantie gaan.
dan moet je ook niet zeuren over die 1 cent voor die ene keer per maand dat je naar de aldi gaat....Of ga je stiekem meer?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:56 schreef Chrisende het volgende:
[..]
Als ik dat wil moet ik elke dag naar de Aldi![]()
Wat een waardeloze winkel. Ik snap zowieso niet waarom mensen daar gaan: Albertheijn met zijn euroshopper is vet goedkoop en met kwaliteit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
Het afgelopen jaar 4 keer geweest..2 keer voor mijn oma om korenpap te halen omdat ze die daar lekkerder vindquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dan moet je ook niet zeuren over die 1 cent voor die ene keer per maand dat je naar de aldi gaat....Of ga je stiekem meer?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:17 schreef Chrisende het volgende:
[..]
Het afgelopen jaar 4 keer geweest..2 keer voor mijn oma om korenpap te halen omdat ze die daar lekkerder vind1 keer voor boodschappen en de andere keer omdat ik honger had en de aldi de enige in de buurt was
![]()
[..]och arme jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Sorry hoor, maar veel produkten van de Aldi zijn gewoon een stuk minder lekkerder dan de AH varianten. Denk aan bijv. cola, chips of vlees.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:56 schreef Balkellende het volgende:
Hmm, niks mis met de aldi. De meeste producten worden in dezelfde fabriek gemaakt als de AH-producten hoor. Het is alleen stukken goedkoper.
Ik vind de meeste producten juist lekkerder bij de Aldi.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar veel produkten van de Aldi zijn gewoon een stuk minder lekkerder dan de AH varianten. Denk aan bijv. cola, chips of vlees.
Die naam al,had ze een pittig kort kapsel?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:25 schreef EdAtTheBar het volgende:
Herkenbaar.
Stond laatst in een rij die tot achter in de winkel stond. Vervolgens kwam Carla dan toch maar even chagerijnig 5 minuten eerder terug van haar pauze om een tweede kassa te openen. Niet echt bevorderlijk voor de sfeer in de rij
Of massa kampers.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:54 schreef Ploertendoder het volgende:
Aldi... dat is toch die zaak waar alleen theedoeken komen?
Whehe iddquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:55 schreef Anchor het volgende:
Omdat de andere helft van de boodschappen in mouwen en onderbroeken verstopt zitten.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:50 schreef swarmahoer het volgende:
klaar met de tekentjes nu, wie ze nog post kan ze teruglezen in zn notes
na de 3e waarschuwing geldt het ook nog steedsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:25 schreef swarmahoer het volgende:
dat geldt nog steeds!! nu ben je 2x gewaarschuwd
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
na de 3e waarschuwing geldt het ook nog steeds
Dat wil niet zeggen dat 'minder prijsbewust zijn' fout is. 't is alsof je met je opmerking wil aangeven dat 't eigenlijk dom is om minder prijsbewust bezig te zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:57 schreef PremiumUser het volgende:
[..]
Omdat ik er beroepsmatig tegenaan kijk. Het geeft een inkijkje in de psyche van verschillende soorten consumenten. Bijvoorbeeld dat status en de illusie van exclusiviteit voor hele volksstammen belangrijker is dan prijsbewustheid en zo. Maar goed, dat is allemaal te saai om hier uit te gaan leggen.
Melkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar veel produkten van de Aldi zijn gewoon een stuk minder lekkerder dan de AH varianten. Denk aan bijv. cola, chips of vlees.
Dat vind ik ook, ja. Er zijn enorme verschillen tussen een AH en een Aldi die de winkelsfeer bepalen (TS heeft in dat opzicht een gegronde klacht), maar er is geen noemenswaardig verschil in kwaliteit van de producten. Ik heb opzich niets tegen minder prijsbewust zijn, maar koop dan je brood bij de warme bakker, je groente bij de groenteman en je vlees bij de keurslager. Dan krijg je tenminste kwaliteit voor die extra centen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat 'minder prijsbewust zijn' fout is. 't is alsof je met je opmerking wil aangeven dat 't eigenlijk dom is om minder prijsbewust bezig te zijn.
Vaak wel, ja. Maar het betaalt zo goed dat ik tenminste geen AH biefstuk hoef te vreten.quote:Tevens geef je onbedoeld aan dat je een saai beroep hebt.
Dat moest vroeger altijd, naar de detailspecialist. Echter, in het kader van de haastige maatschappij is het stukken efficienter om een super te doen. Ik heb geen zin om mijn brood te halen bij de warme bakker en daar 7 minuten in de rij te moeten staan, dan mijn groente te halen bij de groenteboer, daar 4 minuten in de rij te moeten staan, om dan tot slot mijn vlees te halen bij de slager die een rij heeft van 10 minuten aan klanten.... Dan maar ietsjes minder kwaliteit. Het kwaliteitsverschil weegt niet op tegen de vertraging die je elke 3 dagen bij het boodschappenhalen opdoet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:49 schreef PremiumUser het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, ja. Er zijn enorme verschillen tussen een AH en een Aldi die de winkelsfeer bepalen (TS heeft in dat opzicht een gegronde klacht), maar er is geen noemenswaardig verschil in kwaliteit van de producten. Ik heb opzich niets tegen minder prijsbewust zijn, maar koop dan je brood bij de warme bakker, je groente bij de groenteman en je vlees bij de keurslager. Dan krijg je tenminste kwaliteit voor die extra centen.
[..]
Vaak wel, ja. Maar het betaalt zo goed dat ik tenminste geen AH biefstuk hoef te vreten.![]()
Nederlanders zijn toch de gierigste mensen op aarde, na rijke mensen zoals sterren?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:15 schreef Chain_Reaction het volgende:
Joden zijn gierig en komen vanzelfsprekend bij de Aldi. What's new?
Shultenbrau nr. 1 onder pauperskinheads. Aldi/Lidl steunen de Israelische zaak in Gaza. Briljante hoax was dat.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:15 schreef Chain_Reaction het volgende:
Joden zijn gierig en komen vanzelfsprekend bij de Aldi. What's new?
Is ook ranzig sinds het nu door Bavaria wordt gemaaktquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:58 schreef PremiumUser het volgende:
[..]
Shultenbrau nr. 1 onder pauperskinheads.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:49 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ziet er gezellig uit!![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |