quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:18 schreef PeZu het volgende:
....
,,Ik wilde helemaal niet meer, maar ik werd naar binnen geduwd'', vertelt Marit Keteman (14) die met haar vrienden Taco Pompe (18) en Sharine Duiveman (14) op de dvd-speler was afgekomen....
Omdat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:36 schreef PremiumUser het volgende:
Het leuke van dit soort topics is dat de AH-adepten die hier reageren zelf niet in de gaten hebben dat ze feitelijk dommer zijn dan de onderklasse die bij de Aldi shopt.
Als jij het zegtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:36 schreef PremiumUser het volgende:
Het leuke van dit soort topics is dat de AH-adepten die hier reageren zelf niet in de gaten hebben dat ze feitelijk dommer zijn dan de onderklasse die bij de Aldi shopt.
Omdat ik er beroepsmatig tegenaan kijk. Het geeft een inkijkje in de psyche van verschillende soorten consumenten. Bijvoorbeeld dat status en de illusie van exclusiviteit voor hele volksstammen belangrijker is dan prijsbewustheid en zo. Maar goed, dat is allemaal te saai om hier uit te gaan leggen.quote:
Het gaat hier om de bedorven sfeer die wordt veroorzaakt door het type volk dat er komt. Wat heeft dat te maken met status en illusie van exclusiviteit?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:57 schreef PremiumUser het volgende:
[..]
Omdat ik er beroepsmatig tegenaan kijk. Het geeft een inkijkje in de psyche van verschillende soorten consumenten. Bijvoorbeeld dat status en de illusie van exclusiviteit voor hele volksstammen belangrijker is dan prijsbewustheid en zo. Maar goed, dat is allemaal te saai om hier uit te gaan leggen.
Ja het is verschrikkelijk he, die Aldi's? Dat normale mensen er nog naar binnen durven... Hey, ik spreek tenminste geen waardeoordeel uit over 'dat type volk'.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:24 schreef wittesneeuw het volgende:
[..]
Het gaat hier om de bedorven sfeer die wordt veroorzaakt door het type volk dat er komt. Wat heeft dat te maken met status en illusie van exclusiviteit?
Dat hoef ik ook niet te doen, ze doen het zelf al door op doordeweekse dagen tot vijf uur in de nacht de hele buurt wakker te houden met hun leipe geschreeuw.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:32 schreef PremiumUser het volgende:
[..]
Ja het is verschrikkelijk he, die Aldi's? Dat normale mensen er nog naar binnen durven... Hey, ik spreek tenminste geen waardeoordeel uit over 'dat type volk'.
Jammer.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:53 schreef koningdavid het volgende:
"Haha, ja een beurtbalkje heet dat, grappig he? Zo van is er nog wat gebeurt gebeurd balkje? Hahahaha."
Ongeveer 34.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]
Tel de lutsers....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |