Goede beschrijving.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:25 schreef Fascination het volgende:
Helemaal mee eens, bij de AH heerst zo'n "laten we allemaal vriendjes zijn" sfeer, bij de Aldi een "alles is relatief, morgen kan je beste vriend zomaar je vijand zijn" sfeer.
David en Daniël zijn de enige normale namen daar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:40 schreef TI_2008 het volgende:
Hier nog wat aanvullende info rond de familie van TS:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koning_David
Bij de AH hier moet je gewoon afwegen. Bij de Lidl niet maar de Lidl roeleert dan ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:40 schreef P.F het volgende:
Ik was met mijn mutti even in de aldi voor de verandering, en zij verraadde zichzelf als doorgewinterde AH klant door met niet gewogen fruit aan te komen zetten!
Toen keek iedereen nog meer van
bij een opening hier, was het vechten geblazen en moest de tent gesloten worden en de politie werdt er bij gehaald en dat voor een dvd speler van 20 euroquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:06 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb ook altijd het gevoel dat die huisvrouwen elkaar kunnen neersteken voor een zak potgrond.
Ik heb een keer meegemaakt, toen ik 12 was ofzo, dat ik een fototoetstel daar ging kopen die in de aanbieding was. Was ik daar 7.45 voordat de toko openging, stond er echt hal een hele rij mensen voor de deur.
Toen die deuren geopend werden zag ik serieus volwassen mensen elkaar wegduwen voor een fokking zak tuinaarde die in de aanbieding was. Ik was toen nog een broekie maar had echt al zoiets van "royal sadness"
Oh ja, die camera ging dezelfde middag nog kapot, classic.
Dat is toch geniaal of niet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij een opening hier, was het vechten geblazen en moest de tent gesloten worden en de politie werdt er bij gehaald en dat voor een dvd speler van 20 euro
Paupertokkies tautologie?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is toch geniaal of niet?![]()
En het zijn bijna allemaal van die 48-jarige, Frans Bauer-luisterende, vlot-kapsel hebbende, vrouwen die schande spreken van de verloedering in Nederland enzo.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is toch geniaal of niet?![]()
En het zijn bijna allemaal van die 48-jarige, Frans Bauer-luisterende, vlot-kapsel hebbende, vrouwen die schande spreken van de verloedering in Nederland enzo.
quote:Op de vuist bij de dvd-spelers van de Aldi
AMERSFOORT - De opening van een Aldi-filiaal in Amersfoort is woensdag uit de hand gelopen. De speciale openingsaanbiedingen, met name een dvd-speler voor twintig euro, trokken zoveel mensen dat de hele buurt verstopt raakte.
In de winkel zelf werd gevochten en raakten mensen in de verdrukking. Een winkelruit sneuvelde. De winkel werd op last van de politie tijdelijk gesloten. De politie schat dat vijfhonderd mensen naar de Aldi waren gekomen. Rond kwart over acht 's ochtends werd een eerste lichting van zo'n honderd mensen binnengelaten.
,,Ik wilde helemaal niet meer, maar ik werd naar binnen geduwd'', vertelt Marit Keteman (14) die met haar vrienden Taco Pompe (18) en Sharine Duiveman (14) op de dvd-speler was afgekomen.
Binnen was het afschuwelijk, aldus het drietal. Pompe: ,,Er werd geduwd en getrokken en het was vreselijk benauwd. Ik was blij dat ik op mijn benen kon blijven staan.''
Keteman kreeg een keiharde por onder haar ribben. ,,Ik heb nu nog buikpijn. Er waren kleine kinderen binnen die helemaal overstuur waren, en er waren mensen aan het huilen.''
Een half uur moesten ze in de volle winkel wachten tot ze eruit mochten; zonder resultaat, want een dvd-speler wisten ze niet te bemachtigen. Klanten konden de Aldi niet direct verlaten vanwege de mensenmassa die vóór de winkel stond te wachten om naar binnen te gaan. De politie maakt ruimte om de winkelbezoekers er door te laten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |