quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:54 schreef Ploertendoder het volgende:
Aldi... dat is toch die zaak waar alleen theedoeken komen?
waarom deed je niet gewoon de ' toets +equote:Op maandag 3 augustus 2009 23:53 schreef koningdavid het volgende:
Hah, toen ik de é van Saté wilde typen kwam ik achter dat je met alt + 13 een muzieknootje maakt: ♪. Lachen.
Ja dat is heel herkenbaar zelfs!quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:53 schreef koningdavid het volgende:
Is dit herkenbaar?![]()
Klacht: Gespannen sfeer in de (lange) wachtrijen bij de Aldi.
ja iddquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:03 schreef Ploertendoder het volgende:
Daar werken ze toch nog met centen?
betalen bij de aldiquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja idddaarom ga ik nooit naar de aldi, wat moet ik nu met centen
Aldi en betalen?? Lol die teringmeuk die hun verkopen is geen hol waard. Dat doe je die 'arme' kindjes in Afrika geeneens aan.quote:
wil de eigenaar van deze slechte kloon zich melden bij de klantenservicequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Aldi en betalen?? Lol die teringmeuk die hun verkopen is geen hol waard. Dat doe je die 'arme' kindjes in Afrika geeneens aan.
Dan heb je het nog nooit gegeten. Het is lekker.quote:
Kunnen ze daar omroepen dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
wil de eigenaar van deze slechte kloon zich melden bij de klantenservice_!
gewoon naar de toko en verse halen, schavuitquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dan heb je het nog nooit gegeten. Het is lekker.![]()
Maar ik eet alleen magnetronmaaltijd als ik in mijn eentje eet, dus zonder huisgenoten/gasten. Anders wordt er gewoon gekookt uiteraard.
Dat zijn robots! Vroeger moesten ze zelfs al die productcodes uit hun hoofd leren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:08 schreef jantar het volgende:
ik denk dat ik persoonlijk niet blij wordt van de cassieres daar..
Dat is niet zo moeilijk.... zo veel producten verkopen ze niet...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:10 schreef Anchor het volgende:
[..]
Dat zijn robots! Vroeger moesten ze zelfs al die productcodes uit hun hoofd leren.
Ik denk dat het komt doordat de meeste mensen bij de Aldi het gevoel hebben dat ze boodschappen "moeten" doen en dat ze daardoor heel gespannen in de winkel staan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:01 schreef Real_Gangster. het volgende:
[..]
Ja dat is heel herkenbaar zelfs!. En ook een zeer terechte klacht. En ik zou eigenlijk ook wel eens willen weten hoe dat komt... Misschien heeft het iets te maken met het feit dat zo'n beetje alles bij de Aldi in dozen staat?
. Of zeg ik nu iets heel doms?
![]()
.
Even als theedoeken onder elkaar....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:15 schreef koningdavid het volgende:
Ze hebben die Aldi folder nu ook veranderd. Dat heet nu 'Aldi Talk', alsof het een soort glossy is ofzo.
aldi talk is de naam voor hun nwe goedkope gsm netwerkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:15 schreef koningdavid het volgende:
Ze hebben die Aldi folder nu ook veranderd. Dat heet nu 'Aldi Talk', alsof het een soort glossy is ofzo.
Aldi Mobiel zeg maar?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
aldi talk is de naam voor hun nwe goedkope gsm netwerk_!
Oh.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
aldi talk is de naam voor hun nwe goedkope gsm netwerk_!
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Oh.![]()
Aldi heeft een gsm netwerk?
pi's leer ze lezenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:19 schreef jantar het volgende:
[..]
aldi mobiel dus doe niet zo moeilijk
Ja. En numlock moet geactiveerd zijn uiteraard.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:22 schreef julian6 het volgende:
Hoe krijg je dat nootje? ALT + 1 + 3 ingedrukt houden?
wat is dit nu voor duivels dilemma david
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |