quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:54 schreef Ploertendoder het volgende:
Aldi... dat is toch die zaak waar alleen theedoeken komen?
waarom deed je niet gewoon de ' toets +equote:Op maandag 3 augustus 2009 23:53 schreef koningdavid het volgende:
Hah, toen ik de é van Saté wilde typen kwam ik achter dat je met alt + 13 een muzieknootje maakt: ♪. Lachen.
Ja dat is heel herkenbaar zelfs!quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:53 schreef koningdavid het volgende:
Is dit herkenbaar?![]()
Klacht: Gespannen sfeer in de (lange) wachtrijen bij de Aldi.
ja iddquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:03 schreef Ploertendoder het volgende:
Daar werken ze toch nog met centen?
betalen bij de aldiquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja idddaarom ga ik nooit naar de aldi, wat moet ik nu met centen
Aldi en betalen?? Lol die teringmeuk die hun verkopen is geen hol waard. Dat doe je die 'arme' kindjes in Afrika geeneens aan.quote:
wil de eigenaar van deze slechte kloon zich melden bij de klantenservicequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Aldi en betalen?? Lol die teringmeuk die hun verkopen is geen hol waard. Dat doe je die 'arme' kindjes in Afrika geeneens aan.
Dan heb je het nog nooit gegeten. Het is lekker.quote:
Kunnen ze daar omroepen dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
wil de eigenaar van deze slechte kloon zich melden bij de klantenservice_!
gewoon naar de toko en verse halen, schavuitquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dan heb je het nog nooit gegeten. Het is lekker.![]()
Maar ik eet alleen magnetronmaaltijd als ik in mijn eentje eet, dus zonder huisgenoten/gasten. Anders wordt er gewoon gekookt uiteraard.
Dat zijn robots! Vroeger moesten ze zelfs al die productcodes uit hun hoofd leren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:08 schreef jantar het volgende:
ik denk dat ik persoonlijk niet blij wordt van de cassieres daar..
Dat is niet zo moeilijk.... zo veel producten verkopen ze niet...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:10 schreef Anchor het volgende:
[..]
Dat zijn robots! Vroeger moesten ze zelfs al die productcodes uit hun hoofd leren.
Ik denk dat het komt doordat de meeste mensen bij de Aldi het gevoel hebben dat ze boodschappen "moeten" doen en dat ze daardoor heel gespannen in de winkel staan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:01 schreef Real_Gangster. het volgende:
[..]
Ja dat is heel herkenbaar zelfs!. En ook een zeer terechte klacht. En ik zou eigenlijk ook wel eens willen weten hoe dat komt... Misschien heeft het iets te maken met het feit dat zo'n beetje alles bij de Aldi in dozen staat?
. Of zeg ik nu iets heel doms?
![]()
.
Even als theedoeken onder elkaar....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:15 schreef koningdavid het volgende:
Ze hebben die Aldi folder nu ook veranderd. Dat heet nu 'Aldi Talk', alsof het een soort glossy is ofzo.
aldi talk is de naam voor hun nwe goedkope gsm netwerkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:15 schreef koningdavid het volgende:
Ze hebben die Aldi folder nu ook veranderd. Dat heet nu 'Aldi Talk', alsof het een soort glossy is ofzo.
Aldi Mobiel zeg maar?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
aldi talk is de naam voor hun nwe goedkope gsm netwerk_!
Oh.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
aldi talk is de naam voor hun nwe goedkope gsm netwerk_!
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Oh.![]()
Aldi heeft een gsm netwerk?
pi's leer ze lezenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:19 schreef jantar het volgende:
[..]
aldi mobiel dus doe niet zo moeilijk
Ja. En numlock moet geactiveerd zijn uiteraard.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:22 schreef julian6 het volgende:
Hoe krijg je dat nootje? ALT + 1 + 3 ingedrukt houden?
wat is dit nu voor duivels dilemma david
Goede beschrijving.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:25 schreef Fascination het volgende:
Helemaal mee eens, bij de AH heerst zo'n "laten we allemaal vriendjes zijn" sfeer, bij de Aldi een "alles is relatief, morgen kan je beste vriend zomaar je vijand zijn" sfeer.
David en Daniël zijn de enige normale namen daar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:40 schreef TI_2008 het volgende:
Hier nog wat aanvullende info rond de familie van TS:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koning_David
Bij de AH hier moet je gewoon afwegen. Bij de Lidl niet maar de Lidl roeleert dan ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:40 schreef P.F het volgende:
Ik was met mijn mutti even in de aldi voor de verandering, en zij verraadde zichzelf als doorgewinterde AH klant door met niet gewogen fruit aan te komen zetten!
Toen keek iedereen nog meer van
bij een opening hier, was het vechten geblazen en moest de tent gesloten worden en de politie werdt er bij gehaald en dat voor een dvd speler van 20 euroquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:06 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb ook altijd het gevoel dat die huisvrouwen elkaar kunnen neersteken voor een zak potgrond.
Ik heb een keer meegemaakt, toen ik 12 was ofzo, dat ik een fototoetstel daar ging kopen die in de aanbieding was. Was ik daar 7.45 voordat de toko openging, stond er echt hal een hele rij mensen voor de deur.
Toen die deuren geopend werden zag ik serieus volwassen mensen elkaar wegduwen voor een fokking zak tuinaarde die in de aanbieding was. Ik was toen nog een broekie maar had echt al zoiets van "royal sadness"
Oh ja, die camera ging dezelfde middag nog kapot, classic.
Dat is toch geniaal of niet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij een opening hier, was het vechten geblazen en moest de tent gesloten worden en de politie werdt er bij gehaald en dat voor een dvd speler van 20 euro
Paupertokkies tautologie?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is toch geniaal of niet?![]()
En het zijn bijna allemaal van die 48-jarige, Frans Bauer-luisterende, vlot-kapsel hebbende, vrouwen die schande spreken van de verloedering in Nederland enzo.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is toch geniaal of niet?![]()
En het zijn bijna allemaal van die 48-jarige, Frans Bauer-luisterende, vlot-kapsel hebbende, vrouwen die schande spreken van de verloedering in Nederland enzo.
quote:Op de vuist bij de dvd-spelers van de Aldi
AMERSFOORT - De opening van een Aldi-filiaal in Amersfoort is woensdag uit de hand gelopen. De speciale openingsaanbiedingen, met name een dvd-speler voor twintig euro, trokken zoveel mensen dat de hele buurt verstopt raakte.
In de winkel zelf werd gevochten en raakten mensen in de verdrukking. Een winkelruit sneuvelde. De winkel werd op last van de politie tijdelijk gesloten. De politie schat dat vijfhonderd mensen naar de Aldi waren gekomen. Rond kwart over acht 's ochtends werd een eerste lichting van zo'n honderd mensen binnengelaten.
,,Ik wilde helemaal niet meer, maar ik werd naar binnen geduwd'', vertelt Marit Keteman (14) die met haar vrienden Taco Pompe (18) en Sharine Duiveman (14) op de dvd-speler was afgekomen.
Binnen was het afschuwelijk, aldus het drietal. Pompe: ,,Er werd geduwd en getrokken en het was vreselijk benauwd. Ik was blij dat ik op mijn benen kon blijven staan.''
Keteman kreeg een keiharde por onder haar ribben. ,,Ik heb nu nog buikpijn. Er waren kleine kinderen binnen die helemaal overstuur waren, en er waren mensen aan het huilen.''
Een half uur moesten ze in de volle winkel wachten tot ze eruit mochten; zonder resultaat, want een dvd-speler wisten ze niet te bemachtigen. Klanten konden de Aldi niet direct verlaten vanwege de mensenmassa die vóór de winkel stond te wachten om naar binnen te gaan. De politie maakt ruimte om de winkelbezoekers er door te laten.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:18 schreef PeZu het volgende:
....
,,Ik wilde helemaal niet meer, maar ik werd naar binnen geduwd'', vertelt Marit Keteman (14) die met haar vrienden Taco Pompe (18) en Sharine Duiveman (14) op de dvd-speler was afgekomen....
Omdat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:36 schreef PremiumUser het volgende:
Het leuke van dit soort topics is dat de AH-adepten die hier reageren zelf niet in de gaten hebben dat ze feitelijk dommer zijn dan de onderklasse die bij de Aldi shopt.
Als jij het zegtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:36 schreef PremiumUser het volgende:
Het leuke van dit soort topics is dat de AH-adepten die hier reageren zelf niet in de gaten hebben dat ze feitelijk dommer zijn dan de onderklasse die bij de Aldi shopt.
Omdat ik er beroepsmatig tegenaan kijk. Het geeft een inkijkje in de psyche van verschillende soorten consumenten. Bijvoorbeeld dat status en de illusie van exclusiviteit voor hele volksstammen belangrijker is dan prijsbewustheid en zo. Maar goed, dat is allemaal te saai om hier uit te gaan leggen.quote:
Het gaat hier om de bedorven sfeer die wordt veroorzaakt door het type volk dat er komt. Wat heeft dat te maken met status en illusie van exclusiviteit?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:57 schreef PremiumUser het volgende:
[..]
Omdat ik er beroepsmatig tegenaan kijk. Het geeft een inkijkje in de psyche van verschillende soorten consumenten. Bijvoorbeeld dat status en de illusie van exclusiviteit voor hele volksstammen belangrijker is dan prijsbewustheid en zo. Maar goed, dat is allemaal te saai om hier uit te gaan leggen.
Ja het is verschrikkelijk he, die Aldi's? Dat normale mensen er nog naar binnen durven... Hey, ik spreek tenminste geen waardeoordeel uit over 'dat type volk'.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:24 schreef wittesneeuw het volgende:
[..]
Het gaat hier om de bedorven sfeer die wordt veroorzaakt door het type volk dat er komt. Wat heeft dat te maken met status en illusie van exclusiviteit?
Dat hoef ik ook niet te doen, ze doen het zelf al door op doordeweekse dagen tot vijf uur in de nacht de hele buurt wakker te houden met hun leipe geschreeuw.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:32 schreef PremiumUser het volgende:
[..]
Ja het is verschrikkelijk he, die Aldi's? Dat normale mensen er nog naar binnen durven... Hey, ik spreek tenminste geen waardeoordeel uit over 'dat type volk'.
Jammer.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:53 schreef koningdavid het volgende:
"Haha, ja een beurtbalkje heet dat, grappig he? Zo van is er nog wat gebeurt gebeurd balkje? Hahahaha."
Ongeveer 34.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]
Tel de lutsers....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |