herkenbaarquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:55 schreef Anchor het volgende:
Omdat de andere helft van de boodschappen in mouwen en onderbroeken verstopt zitten.
Aldi bitterkoekjesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:02 schreef Damzkieee het volgende:
Aldi ijsthee
Aldi gerookte zalm
Aldi partysnacks![]()
De rest is ruk
De roosvicee, nep M&M's die lekkerder zijn dan de echte, afbakbroodjes, roomkaas met bieslook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:16 schreef Anchor het volgende:
[..]
Aldi bitterkoekjes
Aldi bami
Aldi pindakaas
Ik besef nu dat ik eigenlijk te weinig naar de Aldi ga.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De roosvicee, nep M&M's die lekkerder zijn dan de echte, afbakbroodjes, roomkaas met bieslook.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:22 schreef wallofdolls het volgende:
Aldi Chocolate Chip Cookies![]()
de rest is inderdaad ruk
Jij hebt zeker wel ervaring met beurt'balkjes'. Mag mijn beurtbalkje eens je lopende band berijden, mag mijn beurtbalkje eens in jouw beurtbalkjeshouder schuiven? etc. etc.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef griekjeee het volgende:
Ik denk aan andere dingen bij een beurtbalkje.
Dat soort gesprekken hou ik doorgaans niet bij de lokale supermarkt hoor, viezerik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker wel ervaring met beurt'balkjes'. Wil je mijn beurtbalkje eens je lopende band laten berijden, mag mijn beurtbalkje eens in jouw beurtbalkjeshouder schuiven? etc. etc.
Maar daar dacht je stiekem wel aan, dus ik weet niet wie hier de viezerik is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat soort gesprekken hou ik doorgaans niet bij de lokale supermarkt hoor, viezerik.
Jij weet helemaal niet waar ik aan dachtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar daar dacht je stiekem wel aan, dus ik weet niet wie hier de viezerik is.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet waar ik aan dacht
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef griekjeee het volgende:
Ik denk aan andere, seksuele, opwindende dingen bij een beurtbalkje.
Zie je wel ik noemde je terecht een viezerik.quote:
We zijn hier in Nederland hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:44 schreef Oksel het volgende:
Het heet een KASSABANDDIVIDER trouwens, dat balkje.
Joepie, weer een tof Engels woord erbij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:44 schreef Oksel het volgende:
Dat lieg je.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:44 schreef Oksel het volgende:
we hebben het nog niet over de lidl gehad hoor, kijk die gaat dan wel weerquote:Omdat ik er beroepsmatig tegenaan kijk. Het geeft een inkijkje in de psyche van verschillende soorten consumenten. Bijvoorbeeld dat status en de illusie van exclusiviteit voor hele volksstammen belangrijker is dan prijsbewustheid en zo. Maar goed, dat is allemaal te saai om hier uit te gaan leggen.
juist in de supermarktquote:Dat soort gesprekken hou ik doorgaans niet bij de lokale supermarkt hoor, viezerik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |