hallo, ik kom hier voor me rust!quote:belachelijk topic trouwens..
ik verwacht een gedegen onderzoek naar de voorkomendheden die klachten veroorzaken anders is het dissen maar de pot missen.
wat laat je je kennen KD
dat geldt nog steeds!! nu ben je 2x gewaarschuwdquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:50 schreef swarmahoer het volgende:
klaar met de tekentjes nu, wie ze nog post kan ze teruglezen in zn notes
hier nu ook al een gespannen sfeer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat geldt nog steeds!! nu ben je 2x gewaarschuwd
Zijn die er dan?quote:
klopt, dat kost geld namelijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:46 schreef Ravage het volgende:
Zou het kunnen dat ze in de Aldi geen achtergrondmuziek draaien?
lul niet, het meeste komt uit duitslandquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:56 schreef Balkellende het volgende:
Hmm, niks mis met de aldi. De meeste producten worden in dezelfde fabriek gemaakt als de AH-producten hoor. Het is alleen stukken goedkoper.
Of België (Pirato chips)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
lul niet, het meeste komt uit duitsland
daarom goed topicquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:53 schreef koningdavid het volgende:
Hah, toen ik de é van Saté wilde typen kwam ik achter dat je met alt + 13 een muzieknootje maakt: ♪. Lachen.
Lul niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
De meeste koeken komen in ieder geval uit Nederland en worden in dezelfde fabriek gemaakt als de koek die je in veel andere supermarkten met merknamen kan vinden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
Maar even een klein ding he, zomaar even uit het niets. Zou ik je alsjeblieft mogen aanraken omdat jij mij zulks goede informatie geeft over zoeen leuk iets als waar het vreten in de supermarkt vandaan komt gek?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:11 schreef wittesneeuw het volgende:
[..]
De meeste koeken komen in ieder geval uit Nederland en worden in dezelfde fabriek gemaakt als de koek die je in veel andere supermarkten met merknamen kan vinden.
(althans, 12 jaar terug was dat nog zo, bron: mijn eigen ogen)
Rustig maar, over 10 jaar kan jij ook serieus reagerenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:14 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Maar even een klein ding he, zomaar even uit het niets. Zou ik je alsjeblieft mogen aanraken omdat jij mij zulks goede informatie geeft over zoeen leuk iets als waar het vreten in de supermarkt vandaan komt gek?![]()
![]()
D`!!!D!D
D
!11een:D1@!!!aldizwei!! D:
De meeste klanten bij de Aldi zijn ook tokkies, sjonnies, anita's, kampjoekes en floddersquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb al best vaak mensen zien ruziemaken bij 'mijn' Aldi.Maar ik ga echt niet 3x zoveel betalen voor de gezelligheid in de rij.
Er komen daar idd meer mensen 'uit de lagere regionen der maatschappij' ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:19 schreef ManianMan het volgende:
[..]
De meeste klanten bij de Aldi zijn ook tokkies, sjonnies, anita's, kampjoekes en flodders
De bevolking van Roermond is dat ook, dus de Aldi bij jou in de straat is niet representatief.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:19 schreef ManianMan het volgende:
[..]
De meeste klanten bij de Aldi zijn ook tokkies, sjonnies, anita's, kampjoekes en flodders
Joh oké jij je zin, heb zelf kampers in mijn familie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:35 schreef PremiumUser het volgende:
[..]
De bevolking van Roermond is dat ook, dus de Aldi bij jou in de straat is niet representatief.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |