abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:39:07 #176
138448 PeZu
Suspended animation
pi_71604622
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:38 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

60% van de Nederlandse beroepsbevolking bestaat uit MBO'ers, wat moet ik me dan voorstellen bij 'middenstanders'.
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef PeZu het volgende:

[..]

middenstanders zijn zelfstandige ondernemers en ambachtslieden , dit weet je heh
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:39:17 #177
264953 Ploertendoder
Doodt Ploerten!
pi_71604627
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:38 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

60% van de Nederlandse beroepsbevolking bestaat uit MBO'ers, wat moet ik me dan voorstellen bij 'middenstanders'.
bron?
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_71604754
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:39 schreef PeZu het volgende:

[..]

[..]

Who cares, bedoelde zoiets van 'middle class' / 'jan modaal' mee, je weet heus wel wat ik bedoelde.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:44:07 #179
138448 PeZu
Suspended animation
pi_71604804
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Who cares, bedoelde zoiets van 'middle class' / 'jan modaal' mee, je weet heus wel wat ik bedoelde.
nee faalhaas, want de middenstand is totaal iets anders
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:47:08 #180
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71604931
aanbieding!

Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_71605193
ik heb ooit is een keer na het vissen (ja lach maar ) een dikke worm op de loopband van de kassa gelegd en in een andere kassa gaan staan.

al die mensen lachen haha en die kassiere ( natuurlijk kapotlelijk en dom ) zat zo van ''huhhhh wat is dat aaaaah''
pi_71605388
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:07 schreef Muzz_ het volgende:
Aldi afkraken ,

De gebroeders Aldi hebben wel een bankrekening van + 45.000.000.000

Ergens moet dat geld vandaan komen, zeker niet van alleen maar paupers.
quote:
De broers zijn waarschijnlijk de rijkste Europeanen, met een geschat vermogen van 32,2 miljard euro (2006).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aldi
pi_71605455
Had de cijfers ook maar uit de lucht gegrepen, nooit opgezocht. Zat er dan wel aardig in de buurt.

In Amerikaanse dollars is het wel weer (bijna) 45...
pi_71605518
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:03 schreef Muzz_ het volgende:
Had de cijfers ook maar uit de lucht gegrepen, nooit opgezocht. Zat er dan wel aardig in de buurt.

In Amerikaanse dollars is het wel weer (bijna) 45...
Ja, dat snap ik. Maar ik wou het wel eens weten, en je had het nog bijna goed ook.
pi_71605560
ik ga al een tijdje niet meer naar de Aldi maar toen ik dit las dacht ik
potverdriedubbeltjes, je hebt gelijk
het is altijd zo stil en vaak zie je zelfs ook dezelfde mensen steeds

ach ja, en indd een tune op de achtergrond heb je nooit bij de Aldi
question everything
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:11:00 #186
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_71605653
Al veel reacties in dit topic, maar ben het eens met de steling in de OP. Er is echt inderdaad een geladen sfeer altijd.
Enorme rijen, inherent aan het opzettelijk te weinig personeel inzetten. En omdat het goedkoop is daar lijkt iedereen dat te accepteren (nu willen Hollanders ver gaan voor gratis en goedkoop, dat kan het ook wezen).

Dat vind ik trouwens sowieso in goedkope winkels, zoals Zeeman, Lidl, Schoenenreus, veel felle kleuren, en het maakt altijd een rommelige indruk. Overal dozen, supervol alles, rommelig neergezet....
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:19:42 #187
138448 PeZu
Suspended animation
pi_71605936
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Al veel reacties in dit topic, maar ben het eens met de steling in de OP. Er is echt inderdaad een geladen sfeer altijd.
Enorme rijen, inherent aan het opzettelijk te weinig personeel inzetten. En omdat het goedkoop is daar lijkt iedereen dat te accepteren (nu willen Hollanders ver gaan voor gratis en goedkoop, dat kan het ook wezen).

Dat vind ik trouwens sowieso in goedkope winkels, zoals Zeeman, Lidl, Schoenenreus, veel felle kleuren, en het maakt altijd een rommelige indruk. Overal dozen, supervol alles, rommelig neergezet....
laat dat nu precies de bedoeling zijn

het is zo bedacht dat het ook echt goedkoop lijkt
pi_71606139
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:54 schreef Pino07 het volgende:
ik heb ooit is een keer na het vissen (ja lach maar ) een dikke worm op de loopband van de kassa gelegd en in een andere kassa gaan staan.

al die mensen lachen haha en die kassiere ( natuurlijk kapotlelijk en dom ) zat zo van ''huhhhh wat is dat aaaaah''
pi_71606644
Ik word al chagerijnig als ik moet nadenken wat ik met die rot 1 en 2 centjes moet, die ze daar nogsteeds nniet hebben afgeschaft
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:51:31 #190
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71607032
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:40 schreef Chrisende het volgende:
Ik word al chagerijnig als ik moet nadenken wat ik met die rot 1 en 2 centjes moet, die ze daar nogsteeds nniet hebben afgeschaft
in een potje stoppen en aan het eind van het jaar van op vakantie gaan.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_71607042
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:

Het is met dank aan (o.a.) die lange rijen dat ze goedkoop zijn.
pi_71607216
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:51 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

in een potje stoppen en aan het eind van het jaar van op vakantie gaan.

Als ik dat wil moet ik elke dag naar de Aldi
Wat een waardeloze winkel. Ik snap zowieso niet waarom mensen daar gaan: Albertheijn met zijn euroshopper is vet goedkoop en met kwaliteit
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:03:55 #193
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71607445
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:56 schreef Chrisende het volgende:

[..]

Als ik dat wil moet ik elke dag naar de Aldi
Wat een waardeloze winkel. Ik snap zowieso niet waarom mensen daar gaan: Albertheijn met zijn euroshopper is vet goedkoop en met kwaliteit
dan moet je ook niet zeuren over die 1 cent voor die ene keer per maand dat je naar de aldi gaat....Of ga je stiekem meer?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71607949
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:03 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

dan moet je ook niet zeuren over die 1 cent voor die ene keer per maand dat je naar de aldi gaat....Of ga je stiekem meer?
Het afgelopen jaar 4 keer geweest..2 keer voor mijn oma om korenpap te halen omdat ze die daar lekkerder vind 1 keer voor boodschappen en de andere keer omdat ik honger had en de aldi de enige in de buurt was
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:19:07 #195
138448 PeZu
Suspended animation
pi_71607996
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:17 schreef Chrisende het volgende:

[..]

Het afgelopen jaar 4 keer geweest..2 keer voor mijn oma om korenpap te halen omdat ze die daar lekkerder vind 1 keer voor boodschappen en de andere keer omdat ik honger had en de aldi de enige in de buurt was
[..]
SPOILER
och arme jij
pi_71610307
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:56 schreef Balkellende het volgende:
Hmm, niks mis met de aldi. De meeste producten worden in dezelfde fabriek gemaakt als de AH-producten hoor. Het is alleen stukken goedkoper.
Sorry hoor, maar veel produkten van de Aldi zijn gewoon een stuk minder lekkerder dan de AH varianten. Denk aan bijv. cola, chips of vlees.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_71611801
♪♪♪♪♪

Mijn moeder was laatst bij de Aldi, omdat ik haar had gedwongen Lasagne && Pizzabroodjes te halen, en toen stonden er kampers voor haar in de rij die shag gingen stelen. Toen de caíssiere dat door had en iemand erbij had geroepen legden ze snel 3 pakjes terug in het rek, en deden alsof er niks was. Na het afrekenen zeiden ze "sorry voor net he" Wedden dat ze gewoon nog pakjes in de tas hadden.
Striving to be more than average.
pi_71614555
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:10 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar veel produkten van de Aldi zijn gewoon een stuk minder lekkerder dan de AH varianten. Denk aan bijv. cola, chips of vlees.
Ik vind de meeste producten juist lekkerder bij de Aldi. Vlees iha wat minder, maar daar is de Lidl dan weer heel goed mee. Groente koop ik ook niet bij Aldi, maar ook zeker niet bij AH. Daarvoor ga ik naar markt of Turk.
  Moderator / Miss SHO woensdag 5 augustus 2009 @ 07:36:37 #199
22592 crew  Ole
pi_71614619
Bij een Turk kan je dan beter geen reis boeken
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_71661204
Die 35 miljard komt allemaal uit de ijsthee pakken.

Op de rest van de producten maken ze geen winst, het draait allemaal om die pakken ijsthee die iedereen met treetjes tegelijk inslaat.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')