quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:38 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
60% van de Nederlandse beroepsbevolking bestaat uit MBO'ers, wat moet ik me dan voorstellen bij 'middenstanders'.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
middenstanders zijn zelfstandige ondernemers en ambachtslieden , dit weet je heh
bron?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:38 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
60% van de Nederlandse beroepsbevolking bestaat uit MBO'ers, wat moet ik me dan voorstellen bij 'middenstanders'.
Who cares, bedoelde zoiets van 'middle class' / 'jan modaal' mee, je weet heus wel wat ik bedoelde.quote:
nee faalhaas, want de middenstand is totaal iets andersquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Who cares, bedoelde zoiets van 'middle class' / 'jan modaal' mee, je weet heus wel wat ik bedoelde.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:07 schreef Muzz_ het volgende:
Aldi afkraken,
De gebroeders Aldi hebben wel een bankrekening van + 45.000.000.000![]()
Ergens moet dat geld vandaan komen, zeker niet van alleen maar paupers.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aldiquote:De broers zijn waarschijnlijk de rijkste Europeanen, met een geschat vermogen van 32,2 miljard euro (2006).
Ja, dat snap ik. Maar ik wou het wel eens weten, en je had het nog bijna goed ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:03 schreef Muzz_ het volgende:
Had de cijfers ook maar uit de lucht gegrepen, nooit opgezocht. Zat er dan wel aardig in de buurt.
In Amerikaanse dollars is het wel weer (bijna) 45...
laat dat nu precies de bedoeling zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Al veel reacties in dit topic, maar ben het eens met de steling in de OP. Er is echt inderdaad een geladen sfeer altijd.
Enorme rijen, inherent aan het opzettelijk te weinig personeel inzetten. En omdat het goedkoop is daar lijkt iedereen dat te accepteren (nu willen Hollanders ver gaan voor gratis en goedkoop, dat kan het ook wezen).
Dat vind ik trouwens sowieso in goedkope winkels, zoals Zeeman, Lidl, Schoenenreus, veel felle kleuren, en het maakt altijd een rommelige indruk. Overal dozen, supervol alles, rommelig neergezet....
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:54 schreef Pino07 het volgende:
ik heb ooit is een keer na het vissen (ja lach maar) een dikke worm op de loopband van de kassa gelegd en in een andere kassa gaan staan.
al die mensen lachen hahaen die kassiere ( natuurlijk kapotlelijk en dom
) zat zo van ''huhhhh wat is dat aaaaah''
![]()
![]()
![]()
in een potje stoppen en aan het eind van het jaar van op vakantie gaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:40 schreef Chrisende het volgende:
Ik word al chagerijnig als ik moet nadenken wat ik met die rot 1 en 2 centjes moet, die ze daar nogsteeds nniet hebben afgeschaft
Het is met dank aan (o.a.) die lange rijen dat ze goedkoop zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Al veel reacties in dit topic, maar ben het eens met de steling in de OP. Er is echt inderdaad een geladen sfeer altijd.
Enorme rijen, inherent aan het opzettelijk te weinig personeel inzetten. En omdat het goedkoop is daar lijkt iedereen dat te accepteren (nu willen Hollanders ver gaan voor gratis en goedkoop, dat kan het ook wezen).
Dat vind ik trouwens sowieso in goedkope winkels, zoals Zeeman, Lidl, Schoenenreus, veel felle kleuren, en het maakt altijd een rommelige indruk. Overal dozen, supervol alles, rommelig neergezet....
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
in een potje stoppen en aan het eind van het jaar van op vakantie gaan.
dan moet je ook niet zeuren over die 1 cent voor die ene keer per maand dat je naar de aldi gaat....Of ga je stiekem meer?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:56 schreef Chrisende het volgende:
[..]
Als ik dat wil moet ik elke dag naar de Aldi![]()
Wat een waardeloze winkel. Ik snap zowieso niet waarom mensen daar gaan: Albertheijn met zijn euroshopper is vet goedkoop en met kwaliteit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
Het afgelopen jaar 4 keer geweest..2 keer voor mijn oma om korenpap te halen omdat ze die daar lekkerder vindquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dan moet je ook niet zeuren over die 1 cent voor die ene keer per maand dat je naar de aldi gaat....Of ga je stiekem meer?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:17 schreef Chrisende het volgende:
[..]
Het afgelopen jaar 4 keer geweest..2 keer voor mijn oma om korenpap te halen omdat ze die daar lekkerder vind1 keer voor boodschappen en de andere keer omdat ik honger had en de aldi de enige in de buurt was
![]()
[..]och arme jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Sorry hoor, maar veel produkten van de Aldi zijn gewoon een stuk minder lekkerder dan de AH varianten. Denk aan bijv. cola, chips of vlees.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:56 schreef Balkellende het volgende:
Hmm, niks mis met de aldi. De meeste producten worden in dezelfde fabriek gemaakt als de AH-producten hoor. Het is alleen stukken goedkoper.
Ik vind de meeste producten juist lekkerder bij de Aldi.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar veel produkten van de Aldi zijn gewoon een stuk minder lekkerder dan de AH varianten. Denk aan bijv. cola, chips of vlees.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |