Griep komt toch meestal in één keer opzetten? Of niet? Ik kan me geen ziektes voorstellen die gepaard gaan met een ongelooflijke moeheid. Alleen maar psychische dingen en aangezien ik alle energievretende dingen uit mijn leven heb geelimineerd had ik gehoopt die mogelijkheid uit te kunnen sluitenquote:
Ik moet nog was opvouwenquote:
Mwaaaaaquote:
metabolisme jah! Biochemische processen in je cellen. afbreken en omzetten van stoffen, cellen maken... Eigenlijk alles wat er in je lichaam gebeurdquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:09 schreef Belana het volgende:
metabolisme?
Ook wel bekend als stofwisseling!quote:
jawel.... je moet dat ongeveer bepalen volgens je BMR.....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:20 schreef Belana het volgende:
ik zit volgens mijn berekeningen dagelijks op ongeveer 1500, das wel goed toch?
Heb het eerder geroepen, maar in mijn geval is het overgevoeligheid voor bepaalde voedingsmiddelen. En niet op een manier waardoor ik meteen merk dat ik ergens niet tegen kan, maar pas na dagen of weken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kan me geen ziektes voorstellen die gepaard gaan met een ongelooflijke moeheid. Alleen maar psychische dingen en aangezien ik alle energievretende dingen uit mijn leven heb geelimineerd had ik gehoopt die mogelijkheid uit te kunnen sluiten
Ik heb het gelezen en onthouden maar ik weet niet zo goed hoe ik er achter kan komen of ik overgevoelig ben voor bepaalde voedingsmiddelen. Mijn huisarts is nogal een hork en gooit al mijn klachten in het hokje "depressie", terwijl ik toch echt niet depressief ben.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb het eerder geroepen, maar in mijn geval is het overgevoeligheid voor bepaalde voedingsmiddelen. En niet op een manier waardoor ik meteen merk dat ik ergens niet tegen kan, maar pas na dagen of weken.
Soort dagboek bijhouden kan helpen. Bij mij viel het op als ik aardappelen at dat het fout ging, omdat we die soms een tijd niet aten. Zelfde met gist, juist om gezondheidsredenen kregen we biergist, vitamine B. In het begin kreeg ik er een boost van, maar op termijn kwam de terugslag. De eerste keer viel het niet op, maar na een paar keer was het verband gelegd.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen en onthouden maar ik weet niet zo goed hoe ik er achter kan komen of ik overgevoelig ben voor bepaalde voedingsmiddelen. Mijn huisarts is nogal een hork en gooit al mijn klachten in het hokje "depressie", terwijl ik toch echt niet depressief ben.
Ja, ik ben nog steeds wakker. Het slapen lukte niet.
@Vik: klinkt als een hele leuke dag!
Beginners en gevorderden staan naast elkaar, dat is ook het leuke, beginners pakken weinig gewicht en gevorderden meer. Als je de oefeningen goed doet, maak je je rug juist sterker (meer spieren), vraag om extra aandacht voor je houding als je er niet zeker van bent. Je kunt ook bij bepaalde oefeningen minder gewicht pakken, zodat je je rug niet te veel belast.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:41 schreef Belana het volgende:
nou, ik zit een beetje met mijn rug, ik zit net naar van die videootjes te kijken en het is best heftig op je rug. uiteindelijk ook erg goed ervoor denk ik, maar ik denk dat ik eerst maar eens ga informeren of ze ook een beginnersgroep hebben ofzo, dat lijkt me verstandiger. ga ik vandaag gewoon nog even naar zumba en daarna aan wat apparaten shorren.
Ga maandag in de loop vd dag weer naar huisquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:16 schreef cyclechick het volgende:
Heerlijke dag!
Ik ga zo ook even de stad in, even de markt over. en vanmiddag om 17.00 yoga proefles doen, oehh spannend
Vik, hoe lang blijf je daar nog?
O ik ben natuurlijk te laat, maar: fijne vakantie Elisabeeb!!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:14 schreef ElisaB het volgende:
Jullie gaan me vast en zeker gruwelijk missen; ik ga een weekje op vakantie
Doegieieieie
Is je hongergevoel weg ook?? En val je af? Fijn dat de hoofdpijn weg is! Je lichaam moet toch omschakelen en aan je lijstjes te zien doe je een strenge variant!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Fijne vakantie ElisaB!![]()
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: omelet van 2 eieren, champs en bieslook
T: tomaten met turkse kaas
L: halfvolle yoghurt met lijnzaad
T: kliekje tofu
D: onbekend preischotel met kaaskorst![]()
T: kaas en olijfjes
T: heel, heel veel water tegen de hoofdpijn
Planning voor vandaag:
O: 2 gekookt ei
L: yoghurt, tomaten
D: onbekend, eet bij mijn ouders dus waarschijnlijk niet lowcarb
T: kaas en olijfjes
Hoofdpijn is eindelijk vertrokken.
quote:Hai Gaby,
Het gaat hier fantastisch met ze. Vooral Cato is erg veranderd; die herken je niet meer terug. Hij ligt heerlijk open en bloot midden op het terras ook al loopt iemand of de honden voorbij. Ook bezoek vindt hij helemaal niet erg; juist gezellig.
Paar weken terug open tuindagen gehad met meer dan 350 bezoekers. De katten waren allebei een extra attractie die dag want ze vonden het prachtig al die mensen. Ze zaten achter plantjes te loeren en dan sprongen ze er ineens weer uit.... Ze waren echt wat aan het uitdagen/spelen.
We hebben elke dag lol met ze. Zodra ik de kruiwagen pak dan lopen ze al achter me aan; dat vinden ze heel gezellig tuinieren. Kawa drinkt graag uit de kraan en wil graag naar boven languit op bed ( maar dat wist je natuurlijk al, dat is niet anders geworden... haha) en Cato mag graag wel eens op het aanrecht komen en loopt s'ochtends altijd mee naar de brievenbus. Samen vangen ze flink kadootjes. Mollen en muizen vinden we vrijwel om de dag.
Als de kinderen aan het spelen zijn op het kleed dan liggen ze er graag bij en zijn ze bijna niet aan de kant te duwen en liggen ze tussen de legoblokken en zijn niet aan de kant te krijgen door de trekkers en andere voertuigen. Ze schrikken echt nergens meer van!
Je hoort het; het is een goede match gebleken. we zijn allemaal erg blij met ze. de kinderen gaan nu in de vakantie nog wel eens uit logeren en als ze thuis komen is het eerste wat ze doen; zoeken waar de katten zijn!
Nou ik denk meer omdat ik vanaf het begin al blij mee doe en de pasjes een beetje kenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:14 schreef Californium het volgende:
Tof Maria! Als ze je voor een demo willen doe je het toch super goed![]()
..... en inspannend is het inderdaad
Yep, hongergevoel was gister al weg. Gisteren al.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:28 schreef conleche het volgende:
Is je hongergevoel weg ook?? En val je af? Fijn dat de hoofdpijn weg is! Je lichaam moet toch omschakelen en aan je lijstjes te zien doe je een strenge variant!!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen!!!![]()
Ik werd wakker met dit mailtje![]()
[..]![]()
nu moest ik bijna huilen omdat ik ze zo mis én omdat ze het helemaal geweldig hebben daar
![]()
Het is vakantie en ik ben niet thuis dus is het moeilijk om een ritme te vinden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Miss_S: jammer zeg! Maar idd, met frisse moed verder
Ja, preciesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Komt het vast ook wel! Ik las laatst iets over drie flessen zoete witte wijn in 1 week, dus als je die weg laat is het probleem al grotendeels opgelost geloof ik
Kutbroertjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:58 schreef P.F het volgende:
Mijn ouders zijn weer thuis en in mijn absence van donderdag middag tot vrijdag avond heeft het broertje zo een klerezooi van het huis gemaakt dat m'n ouders helemaal chago zijn nu. Echt zo onaardig van hem. Natte was op de bank, vieze vloer, overal afwas. Terwijl ik echt 5 wassen heb gedraaid, 4x de afwasmachine ingeruimd, stofgezogen, etc. Niet leuk
Vaker gedaan en ik vind het een aanrader pur sangquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
avocadoprutje op een hambo.. heb je dat vaker gedaan? Of is dat een probeersel?
quote:
die had ik ook toen ik terug kwam van vakantiequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:11 schreef Viking84 het volgende:
Mark had gisteren bij de Mac trouwens een BigTasty: 850 calorieën. En dan ook nog een grote friet erbij...
Ze konden niet echt heel enthousiast doen omdat ze vooral zooi, zooi zooi zagen. Dus dat snapte ik op zich wel. Maar de verrassing was dus wel verpest.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:08 schreef cyclechick het volgende:
PF. wat lullig van je broertje zeg! Wat vinden je ouders van de zolder, werden ze daar weer vrolijk van?
Ik heb net een hele hoop leuke kleren gekocht bij de WETwee jurkjes, een nette blouse, een trui van een zacht stofje, een spagetthishirtje
Ik hield sommige dingen ook bijna niet vol, maar dan heb ik een hele sterke trots en wil die dan koste van het koste denkt "je laat NIET als eerste los" en dan houd ik het altijd toch nog maar even volquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Fiets! Foto's van de kleertjes?![]()
Fijn dat yoga beviel! Ik kan me enigszins voorstellen hoe je je voeldeIk had ook overal pijn tijdens pilates
Sommige dingen hield ik niet eens vol
*diep* is goed
Hihi ik heb ook zo'n trots maar die is heel naar als je op een gegeven moment zachtjes miepend op de grond ligtquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:30 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik hield sommige dingen ook bijna niet vol, maar dan heb ik een hele sterke trots en wil die dan koste van het koste denkt "je laat NIET als eerste los" en dan houd ik het altijd toch nog maar even vol
ik zal straks eens kijken voor foto's/plaatjes!
Daar heb ik nou nooit last van, heb eigenlijk altijd hongerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:32 schreef conleche het volgende:
D: weet nog niet. Heb heul geen trek.![]()
Wii fit! Daar zit dan negen van de tien keer een balance board bij, die heb je nodig om te wegen en voor de meeste mini-games. Het is dus eigenlijk een pakket met beide!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
even een vraag...
Ik heb alleen de Wii...
Wat moet ik ter nog bij kopen om te wegen, te bewegen (yoga en hardlopen) enzo?? Balance board? Wii fit of allebei?
Okee,thanks ga ik halen als het herst wordt, weet ik het iig vroegquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wii fit! Daar zit dan negen van de tien keer een balance board bij, die heb je nodig om te wegen en voor de meeste mini-games. Het is dus eigenlijk een pakket met beide!
Lekker, dus jullie zijn nu ook helemaal relaxed en chill enzo!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:32 schreef conleche het volgende:
Lijstje van gisteren:
O: 1 cracker filet A.
L: 2 crackers filet A.
D: brood met kruidenboter. Ossenhaas met champignonsaus, salade en ratatouille. 1 glas rode wijn.
Was uit eten met een oude vriend die ik al ken vanaf mijn 15e. Heel fijn bijgekletst. (zie hem maar eens per jaar of zo, want hij woont nog in mijn geboortestad).
Vandaag:
O: 2 crackers filet A.
T:smoothie vers fruit
L: pitabroodje geitenkaas met uiencompote
T: wodka
D: weet nog niet. Heb heul geen trek.![]()
Ik was met Greys in de sauna vanmiddag, was echt heerlijk! We hadden allebei een hotstone massage. Mèn wat is dat toch lekker. Moet ik echt vaker doen, van dat soort verwenmiddagjes!!
Herkenbaarquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:30 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik hield sommige dingen ook bijna niet vol, maar dan heb ik een hele sterke trots en wil die dan koste van het koste denkt "je laat NIET als eerste los" en dan houd ik het altijd toch nog maar even vol
ik zal straks eens kijken voor foto's/plaatjes!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
HerkenbaarHet helpt wel als je die yoga-ademhaling aanhoudt; als je je daarop concentreert, gaat het makkelijker. Bij deze bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
Ik doe trouwens hatha yoga. Maar ik heb geen flauw idee wat het verschil is
Maar hee, tof dat je het wat vond
Een BMW RR 1100 of een Suzuki V-Strom 650. En er wordt pas een motor gekocht als het huis verkocht is (zei zij die droomt van een camperquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
en wat voor motor gaan ze kopen?
Hoe is het Tink!?
Ze moeten na het bakken nog even 10 minuutjes uitdampen. Daarbij verdwijnt het zachte binnengedeelte wel. Mijn man bakt zijn muffins meestal 25 minuten op 150-160 graden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:10 schreef cyclechick het volgende:
Ze worden heel lekker denk ik, maar zijn nog helemaal zacht, zo'n prutje vanbinnen.. dus doe ze er nog maar 5 min langer in op 160 graden. hopelijk zijn ze straks niet zwart
Eensch.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:11 schreef P.F het volgende:
Dat verkansie en versite begint mij nu een beetje de keel uit te hangen. Niet gedacht dat ik dat ooit nog zou zeggen over stopwoordjes.
Goed bijgeslapenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:17 schreef Belana het volgende:
niet zo moe meer begrijp ik tink?
en ehm...ik vind dat jij zo weinig eet? of valt dat wel mee? ik wil niet ineens de expert uit gaan hangen he
Zeker?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ze moeten na het bakken nog even 10 minuutjes uitdampen. Daarbij verdwijnt het zachte binnengedeelte wel. Mijn man bakt zijn muffins meestal 25 minuten op 150-160 graden.
Ja, Mark is wegquote:
Is het recept wel goedquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:22 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Zeker?
inmiddels zijn de bovenkanten mooi bruin, maar binnen is het nog soep...
komt van AH.nl: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=401266&rq=cakejes+frambozenquote:
Soep is niet goedquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:22 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Zeker?
inmiddels zijn de bovenkanten mooi bruin, maar binnen is het nog soep...
Nur einmalquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je zei het zelf laatst ook, opbokken
Misschien moet de chocola nog stollen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:25 schreef cyclechick het volgende:
[..]
komt van AH.nl: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=401266&rq=cakejes+frambozen
Lukt dat bij jou met een staafmixer? Bij mij niet, volgens mij gaat dat alleen lekker bij een blender met flink vermogenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
nee hoor, gewoon was ijsblokjes erbij doen
Ja hoor, zeer culi.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lukt dat bij jou met een staafmixer? Bij mij niet, volgens mij gaat dat alleen lekker bij een blender met flink vermogen
Zo. Ik ben hazelnoten aan het roosteren. Wat zijn we allemaal culi bezig
ik heb een blender en een staafmixer met ijsblokjescrushmesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lukt dat bij jou met een staafmixer? Bij mij niet, volgens mij gaat dat alleen lekker bij een blender met flink vermogen
Gewoon niet te snel willen. Ik heb 4-5 maanden gedaan over 10 kg en de meeste pondjes ben ik door sporten kwijtgeraaktquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:27 schreef Belana het volgende:
ah ok tink! nou ja, ik zie ook dat er gewoon gesnoep tussen staat ja
ik hoop echt dat er eind van de week 2 kilo verdwenen zijn...
ik wil vooral die buik en lovehendels kwijt, maar die zijn hardnekkig he?
A la Sharon Stone met een ijspriem kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb een blender en een staafmixer met ijsblokjescrushmes
ik heb bij de staafmixer zo'n bakje zitten met een mes, als een keukenmachientje dus, die redt dat welquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tell me aboot eet. Ik ben al zo lang bezig met afslankpogingen dat iedere vetkwab vanaf 1996 ofzo een dagboek kan hebben bijgehouden, en iedere dag begint dan met "Lief dagboek - ik ben er nog steedsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:27 schreef Belana het volgende:
ah ok tink! nou ja, ik zie ook dat er gewoon gesnoep tussen staat ja
ik hoop echt dat er eind van de week 2 kilo verdwenen zijn...
ik wil vooral die buik en lovehendels kwijt, maar die zijn hardnekkig he?
ok, dat geeft wel een reeel beeld, thanks. zal ook wel beter en blijvender zijn denk ik op die manierquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon niet te snel willen. Ik heb 4-5 maanden gedaan over 10 kg en de meeste pondjes ben ik door sporten kwijtgeraaktLukt jou ook wel.
ik hoop voor jou ook snel resultaat Maria! dat motiveert ook weer he!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tell me aboot eet. Ik ben al zo lang bezig met afslankpogingen dat iedere vetkwab vanaf 1996 ofzo een dagboek kan hebben bijgehouden, en iedere dag begint dan met "Lief dagboek - ik ben er nog steeds"
Ik heb eigenlijk wel es genoeg van mn vetkwabbenEn ik hoop dat ik rap resultaat zie van mijn no snack / no sugar regiment want ik word er niet blijer van
Ik zal voor de 2 kilo duimen Belana
Aaahw... Zie je echt-echt-echt niets? Ik vind je er wel strakker uitzien in je nieuwe kleding!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tell me aboot eet. Ik ben al zo lang bezig met afslankpogingen dat iedere vetkwab vanaf 1996 ofzo een dagboek kan hebben bijgehouden, en iedere dag begint dan met "Lief dagboek - ik ben er nog steeds"
Ik heb eigenlijk wel es genoeg van mn vetkwabbenEn ik hoop dat ik rap resultaat zie van mijn no snack / no sugar regiment want ik word er niet blijer van
Ik zal voor de 2 kilo duimen Belana
Jaaaaaa! Al schudden mijn billen van zichzelf al vrij snelquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:34 schreef Belana het volgende:
[..]
ik hoop voor jou ook snel resultaat Maria! dat motiveert ook weer he!
wil je mijn lekkere argentijnse zumba leraar lenen?die laat je enorm met je billen schudden!
Vind ik ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Aaahw... Zie je echt-echt-echt niets? Ik vind je er wel strakker uitzien in je nieuwe kleding!
Ikzelf niet! Vriendje zegt van wel maar die zegt geloof ik wat ik wil horenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Aaahw... Zie je echt-echt-echt niets? Ik vind je er wel strakker uitzien in je nieuwe kleding!
Ja hoiquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh, en lief compliment van jou! Dank je welEdit: en Mo
![]()
Dat is denk ik wel een hele goede verwoording van deze hele reeks.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:44 schreef Belana het volgende:
Maria, dat is toch vaak het punt, zelf zijn we niet tevreden, terwijl iemand anders would die to have a body like yours. mensen zeggen tegen mij dat ik er ook prima uit zie. doe ik ook, ik ben niet veel te dik, maar wel te dik naar mijn zin. paar kilootjes, wat strakker, dat is de wens
Mojito'squote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:44 schreef P.F het volgende:
Ik heb nu een mojito party, maar ik ga maar met de auto dan kan ik niet drinken. Of ik begin maandag met gezond eten.
Nah, vaak heeft het weinig met bakmongool te maken, maar klopt de temperatuur van je oven gewoon niet. Ik heb nu eindelijk een oven die naar behoren werkt, maar in Den Haag mislukte wat fijner gebak ook echt in de helft van de gevallenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:43 schreef cyclechick het volgende:
Hahaha, voel je niet schuldig, ik ben gewoon echt de grootste bakmongool op aarde![]()
ik heb ze nog op het aanrecht staan, had er 6 in het muffinblik en nog 4 losse. die 4 losse zijn echt sowieso mislukt en daar heb ik de bovenkanten van opgegeten (dat was wel goed, hehe). maar volgens mij is het nog steeds te zacht vanbinnen. ik snap niet wat ik fout heb gedaan
Waar is de steun die ik nodig hebquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mojito'sStaan laten die auto en feesten jij!
Klopt. Een goede oven kan echt het verschil uitmakenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, vaak heeft het weinig met bakmongool te maken, maar klopt de temperatuur van je oven gewoon niet. Ik heb nu eindelijk een oven die naar behoren werkt, maar in Den Haag mislukte wat fijner gebak ook echt in de helft van de gevallen
Always look on the bright side: weinig cake is beter voor de lijn
Ben je mal! Thuisblijven jij! Anders bedenk je steeds weer een nieuw smoesje!quote:
Ben jij mal? PF is nog zo jong dat die kilo's er zo weer af zijn en thuis zitten kan ze haar hele leven nogquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben je mal! Thuisblijven jij! Anders bedenk je steeds weer een nieuw smoesje!
Ik ga wel cola light drinken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben jij mal? PF is nog zo jong dat die kilo's er zo weer af zijn en thuis zitten kan ze haar hele leven nog
Och. Wij zitten hier op de bank met onze laptops campers te vergelijken zonder dat we het geld hebben. Ik denk dat de hedonist in mij gaat winnenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
wij zitten hier op de bank met de laptop al onze volgende vakantie te plannen
voor volgend jaar zomer
nou ja, 3 bovenkanten equals 1.5 muffin denk ik? of 2, want ze hadden hele grote bovenkanten (was helemaal uit de vorm gelopen)quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, vaak heeft het weinig met bakmongool te maken, maar klopt de temperatuur van je oven gewoon niet. Ik heb nu eindelijk een oven die naar behoren werkt, maar in Den Haag mislukte wat fijner gebak ook echt in de helft van de gevallen
Always look on the bright side: weinig cake is beter voor de lijn
Vast nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Och. Wij zitten hier op de bank met onze laptops campers te vergelijken zonder dat we het geld hebben. Ik denk dat de hedonist in mij gaat winnen![]()
Waar gaat de reis naar toe?
Weten jullie trouwens nog dat ik ooit eens sprak over mijn droomberoep? Lees: reizen en verder niet veel doen? Het beeld wordt steeds helderder: ben me nu aan het orienteren op een handeltje waarmee ik op middeleeuwse markten kan staanen zo in de zomermaanden heel Europa kan rondreizen. Voor de wintermaanden denken we aan een poffertjekraam
Het hoeft zeker niet fulltime te zijn, maar dient vooral als goed excuus om op reis te kunnen. De kinderen zullen er dus niet onder leiden
Bwhahaha ik dacht nog: 'zal ik het zeggen? Nah laat ik Vik d'r plezier niet ontnemen'quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vast niet.
Klinkt leuk. Bedoel je zo'n markt waarop je allemaal middeleeuwse dingen kunt kopen? En ga je er dan ook als een middeleeuws vrouwtje bij staan?
.
wat geweldig!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Och. Wij zitten hier op de bank met onze laptops campers te vergelijken zonder dat we het geld hebben. Ik denk dat de hedonist in mij gaat winnen![]()
Weten jullie trouwens nog dat ik ooit eens sprak over mijn droomberoep? Lees: reizen en verder niet veel doen? Het beeld wordt steeds helderder: ben me nu aan het orienteren op een handeltje waarmee ik op middeleeuwse markten kan staanen zo in de zomermaanden heel Europa kan rondreizen. Voor de wintermaanden denken we aan een poffertjekraam
Het hoeft zeker niet fulltime te zijn, maar dient vooral als goed excuus om op reis te kunnen. De kinderen zullen er dus niet onder leiden
Jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vast niet.
Klinkt leuk. Bedoel je zo'n markt waarop je allemaal middeleeuwse dingen kunt kopen? En ga je er dan ook als een middeleeuws vrouwtje bij staan?
.
Ik denk aan spelletjes: leren buideltjes met glazen speelstenen waarbij de binnenkant van het leren buideltje als speelbord dient.quote:
Ik heb nooit honger, maar koekjes vind ik wel lekker. Dus dan eet ik dingen voor de smaak ipv voor het honger gevoel.. Als ik echt veel honger heb ga ik frisdrank drinkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Stay tuned, for our next episode of: "Maria zeikt over haar Blubbers!"
Goed. PFert! Hoe kom je aan zoveel slechte dingesen? Ik bedoel: koop je ze zelf, worden ze aangeboden? Is het haast of gewoon puur 'ik heb er zin in'?Ik bedoel: dat jij weet hoe het moet lijkt me duidelijk!
Maar het gaat toch ergens mis ofzo?
ik vind het zo tof dat jullie zulke plannen hebben, en zo vrij willen levenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
dan doe ik de 'blubber-boks'quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
*UK-liefhebbers-boks met Mo*![]()
En Fieps! Ik vind die paarse kleur awesome! Kan alleen helaas niet veel van de vorm zien zo! Topje met versiert randje is ook leukAan-foto's zouden nog toffer zijn uiteraard
Mental note voor PF: niet meer kopen/eten:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ga wel cola light drinken.
Vandaag:
O: 2 baby pistoletjes + hagelslag. 2 glazen ice tea
T: cappuccino volle melk
L: 4-5? negerzoenen. 1 cappuccino met volle melk. handje snoepjes.
T: 35 gram bananenchips (zout). 3 glazen appelsap.
T: hazelnoot schuim gebak
D: aubergine + tomaat + mozzie "lasagna"
T: capuccino volle melk
slaat he-le-maal nergens op. en ik heb nog wel iets van 5 koekjes afgeslagen
appelchips?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mental note voor PF: niet meer kopen/eten:
-negerzoenen
-schuimgebak
-appelchips
-hagelslag
-volle melk
Goede tip: trouw een man die ten gunste van jouw geluk een doodsaaie maar goedbetaalde baan accepteert en daarnaast ook nog voor de kinderen zorgtquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:05 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ik vind het zo tof dat jullie zulke plannen hebben, en zo vrij willen leven![]()
ik ben altijd heel erg bang om ontzettend burgelijk te worden en een middelmatig 13 in een dozijn leven te leiden, maar met verhalen zoals die van jou, weet ik dat dat niet hoeft, zelfs niet als je kinderen hebt
Bananenchips is ook fruitquote:
Ik ging met mijn mama boodschappen doen en ik heb uitgekozen:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mental note voor PF: niet meer kopen/eten:
-negerzoenen
-schuimgebak
-appelchips
-hagelslag
-volle melk
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:09 schreef P.F het volgende:
[..]
En mijn mama vond het allemaal goed want het was zoleuk
dat ik er weer was. En ze waren net terug van vakantie dus er was zeker reden voor taart.
Geef dan even antwoord op mijn vraagquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
olijven
kan het weer even NIET over eten gaan?ik heb nu echt overal trek in
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geef dan even antwoord op mijn vraagWaar gaan jullie heen volgend jaar?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat geweldig!
Enneh.. de UK.. waar boeit me niet zoveel...
Dan ben jij Barbamamma!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
dan ben ik de zwarte, want dat kleedt af![]()
![]()
En waarom is dat geen goede gedachtegang PF? 65 kg is toch slank? Moet je jezelf dan dik vinden terwijl je dat niet bentquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:15 schreef P.F het volgende:
Mijn avondgewicht is wél 65 kilo. (Das best weinig, vind ik) Dus ik dacht net heel even.. Oooooooo. Ik weeg maar ZO weinig. OOO
Maar dat is geen goede gedachtegang
Nou, dan denk ik, o ik weeg zo weinig, ik neem een 2e of 3e magnum. En sporten hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En waarom is dat geen goede gedachtegang PF? 65 kg is toch slank? Moet je jezelf dan dik vinden terwijl je dat niet bent
Of je neemt die 2e Magnum wel én gaat wel sportenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou, dan denk ik, o ik weeg zo weinig, ik neem een 2e of 3e magnum. En sporten hoeft ook niet.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
oh, dat hebben we nog wel, magnums...
But but but..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Step awaaaay from the magnums, Barbamamma!
Huup huup huup, barbatruuk! Ik ben een zwarte harige fitnesstrainer! <Texaans redneck-accent> Yew is not wantin' no maaaaagnums, sugahr dawl. Whot eeewe wants is sum niiiiice waddamellenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
en suikerspinnen zijn roze!!!
[..]
But but but..I wants...
barbe a papaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:27 schreef Tinkepink het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het woord Barbapapa een soort van Frans is voor suikerspin?
Urrrr sum udder koind of tasty 'n healthy foodstuffs, then missus! No magnums anyhoos!quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:32 schreef neen het volgende:
ijs + bier + bbq
En eenover mezelf
ik heb over iets heengekeken en moet nu allemaal dingen doen in weinig tijd
hoe het precies zit ga ik maar niet posten maar een dikke
van een faler
had ik algepost?
Datte dus!quote:
dat is zooon leuke film!quote:
Ja, da's ons tentje, dat smste ik je al ook mutsiequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:48 schreef conleche het volgende:
Viev die foto's!!!!!!En da's "ons" eettentje toch??
![]()
*Kijkt op telefoon: o ja!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, da's ons tentje, dat smste ik je al ook mutsie.
En PM?!
Ik welquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:27 schreef Tinkepink het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het woord Barbapapa een soort van Frans is voor suikerspin?
Schoolslag is langer vol te houden dan crawl, vind ik. Met crawlen gaan je schouders op een gegeven moment pijn doenquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:05 schreef cyclechick het volgende:
ik kan tegenwoordig een heel klein beetje crawl, maar dat houd ik nauwelijks een baantje vol, dus grotendeels wordt het schoolslag
mijn schoolslag crawl is heel wild en onbeholpenquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Schoolslag is langer vol te houden dan crawl, vind ik. Met crawlen gaan je schouders op een gegeven moment pijn doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |