Ikzelf niet! Vriendje zegt van wel maar die zegt geloof ik wat ik wil horenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Aaahw... Zie je echt-echt-echt niets? Ik vind je er wel strakker uitzien in je nieuwe kleding!
Ja hoiquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh, en lief compliment van jou! Dank je welEdit: en Mo
![]()
Dat is denk ik wel een hele goede verwoording van deze hele reeks.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:44 schreef Belana het volgende:
Maria, dat is toch vaak het punt, zelf zijn we niet tevreden, terwijl iemand anders would die to have a body like yours. mensen zeggen tegen mij dat ik er ook prima uit zie. doe ik ook, ik ben niet veel te dik, maar wel te dik naar mijn zin. paar kilootjes, wat strakker, dat is de wens
Mojito'squote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:44 schreef P.F het volgende:
Ik heb nu een mojito party, maar ik ga maar met de auto dan kan ik niet drinken. Of ik begin maandag met gezond eten.
Nah, vaak heeft het weinig met bakmongool te maken, maar klopt de temperatuur van je oven gewoon niet. Ik heb nu eindelijk een oven die naar behoren werkt, maar in Den Haag mislukte wat fijner gebak ook echt in de helft van de gevallenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:43 schreef cyclechick het volgende:
Hahaha, voel je niet schuldig, ik ben gewoon echt de grootste bakmongool op aarde![]()
ik heb ze nog op het aanrecht staan, had er 6 in het muffinblik en nog 4 losse. die 4 losse zijn echt sowieso mislukt en daar heb ik de bovenkanten van opgegeten (dat was wel goed, hehe). maar volgens mij is het nog steeds te zacht vanbinnen. ik snap niet wat ik fout heb gedaan
Waar is de steun die ik nodig hebquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mojito'sStaan laten die auto en feesten jij!
Klopt. Een goede oven kan echt het verschil uitmakenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, vaak heeft het weinig met bakmongool te maken, maar klopt de temperatuur van je oven gewoon niet. Ik heb nu eindelijk een oven die naar behoren werkt, maar in Den Haag mislukte wat fijner gebak ook echt in de helft van de gevallen
Always look on the bright side: weinig cake is beter voor de lijn
Ben je mal! Thuisblijven jij! Anders bedenk je steeds weer een nieuw smoesje!quote:
Ben jij mal? PF is nog zo jong dat die kilo's er zo weer af zijn en thuis zitten kan ze haar hele leven nogquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben je mal! Thuisblijven jij! Anders bedenk je steeds weer een nieuw smoesje!
Ik ga wel cola light drinken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben jij mal? PF is nog zo jong dat die kilo's er zo weer af zijn en thuis zitten kan ze haar hele leven nog
Och. Wij zitten hier op de bank met onze laptops campers te vergelijken zonder dat we het geld hebben. Ik denk dat de hedonist in mij gaat winnenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
wij zitten hier op de bank met de laptop al onze volgende vakantie te plannen
voor volgend jaar zomer
nou ja, 3 bovenkanten equals 1.5 muffin denk ik? of 2, want ze hadden hele grote bovenkanten (was helemaal uit de vorm gelopen)quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, vaak heeft het weinig met bakmongool te maken, maar klopt de temperatuur van je oven gewoon niet. Ik heb nu eindelijk een oven die naar behoren werkt, maar in Den Haag mislukte wat fijner gebak ook echt in de helft van de gevallen
Always look on the bright side: weinig cake is beter voor de lijn
Vast nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Och. Wij zitten hier op de bank met onze laptops campers te vergelijken zonder dat we het geld hebben. Ik denk dat de hedonist in mij gaat winnen![]()
Waar gaat de reis naar toe?
Weten jullie trouwens nog dat ik ooit eens sprak over mijn droomberoep? Lees: reizen en verder niet veel doen? Het beeld wordt steeds helderder: ben me nu aan het orienteren op een handeltje waarmee ik op middeleeuwse markten kan staanen zo in de zomermaanden heel Europa kan rondreizen. Voor de wintermaanden denken we aan een poffertjekraam
Het hoeft zeker niet fulltime te zijn, maar dient vooral als goed excuus om op reis te kunnen. De kinderen zullen er dus niet onder leiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |