abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71510661
Tof Maria! Als ze je voor een demo willen doe je het toch super goed ..... en inspannend is het inderdaad
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_71510851
Goedemorgen.

Fijne vakantie ElisaB!

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: omelet van 2 eieren, champs en bieslook
T: tomaten met turkse kaas
L: halfvolle yoghurt met lijnzaad
T: kliekje tofu
D: onbekend preischotel met kaaskorst
T: kaas en olijfjes
T: heel, heel veel water tegen de hoofdpijn

Planning voor vandaag:
O: 2 gekookt ei
L: yoghurt, tomaten
D: onbekend, eet bij mijn ouders dus waarschijnlijk niet lowcarb

Hoofdpijn is eindelijk vertrokken.
pi_71510894
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.

Fijne vakantie ElisaB!

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: omelet van 2 eieren, champs en bieslook
T: tomaten met turkse kaas
L: halfvolle yoghurt met lijnzaad
T: kliekje tofu
D: onbekend preischotel met kaaskorst
T: heel, heel veel water tegen de hoofdpijn

Planning voor vandaag:
O: 2 gekookt ei
L: yoghurt, tomaten
D: onbekend, eet bij mijn ouders dus waarschijnlijk niet lowcarb

Hoofdpijn is eindelijk vertrokken.
Is je hongergevoel weg ook?? En val je af? Fijn dat de hoofdpijn weg is! Je lichaam moet toch omschakelen en aan je lijstjes te zien doe je een strenge variant!!
pi_71510902
Goedemorgen!!!

Ik werd wakker met dit mailtje
quote:
Hai Gaby,
Het gaat hier fantastisch met ze. Vooral Cato is erg veranderd; die herken je niet meer terug. Hij ligt heerlijk open en bloot midden op het terras ook al loopt iemand of de honden voorbij. Ook bezoek vindt hij helemaal niet erg; juist gezellig.
Paar weken terug open tuindagen gehad met meer dan 350 bezoekers. De katten waren allebei een extra attractie die dag want ze vonden het prachtig al die mensen. Ze zaten achter plantjes te loeren en dan sprongen ze er ineens weer uit.... Ze waren echt wat aan het uitdagen/spelen.
We hebben elke dag lol met ze. Zodra ik de kruiwagen pak dan lopen ze al achter me aan; dat vinden ze heel gezellig tuinieren. Kawa drinkt graag uit de kraan en wil graag naar boven languit op bed ( maar dat wist je natuurlijk al, dat is niet anders geworden... haha) en Cato mag graag wel eens op het aanrecht komen en loopt s'ochtends altijd mee naar de brievenbus. Samen vangen ze flink kadootjes. Mollen en muizen vinden we vrijwel om de dag.
Als de kinderen aan het spelen zijn op het kleed dan liggen ze er graag bij en zijn ze bijna niet aan de kant te duwen en liggen ze tussen de legoblokken en zijn niet aan de kant te krijgen door de trekkers en andere voertuigen. Ze schrikken echt nergens meer van!

Je hoort het; het is een goede match gebleken. we zijn allemaal erg blij met ze. de kinderen gaan nu in de vakantie nog wel eens uit logeren en als ze thuis komen is het eerste wat ze doen; zoeken waar de katten zijn!
nu moest ik bijna huilen omdat ik ze zo mis én omdat ze het helemaal geweldig hebben daar
Ja doei.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:39:12 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71511084
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:14 schreef Californium het volgende:
Tof Maria! Als ze je voor een demo willen doe je het toch super goed ..... en inspannend is het inderdaad
Nou ik denk meer omdat ik vanaf het begin al blij mee doe en de pasjes een beetje ken De gratie is ver te zoeken, helaas Maar ik heb er wel veel lol in! Weet alleen niet of ik het durf met spectators! Maar ik moet het maar zien als een gewone les I guess

Kawa en Cato! Wat fijn dat het goed gaat!

Ik heb gisteren foto's gemaakt van mijn battlehamsters of the North, zal ze zo uploaden!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71511260
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:28 schreef conleche het volgende:
Is je hongergevoel weg ook?? En val je af? Fijn dat de hoofdpijn weg is! Je lichaam moet toch omschakelen en aan je lijstjes te zien doe je een strenge variant!!
Yep, hongergevoel was gister al weg. Gisteren al.
Ik ben alleen bang dat het zondigen vandaag gelijk effect heeft wat betreft hoofdpijn en gewicht.
Maar goed, we zien wel.
Het lowcarben bevalt vooralsnog prima.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:56:49 #82
24188 Belana
kloon van belana
pi_71511472
Maria, wat leuk zeg! Ik vind Zumba nog steeds erg fijn ook (zeker sinds de nieuwe argentijnse leraar )
Vanmorgen dus maar gewoon zumba gedaan en daarna mijn fitness apparaten voor spieropbouw en daarna nog een half uurtje lopen en buikspieren. lekker!!
Ik voel me alsof ik afgevallen ben of dat dan weer zo is zien we van de week wel weer.

loveli, thanks for the info. ik heb nog een tijdje staan kijken, veel squads zag ik, je moet aardige buikspieren hebben om de rug in toom te houden, zeker omdat de bewegingen zo snel gaan.
Mijn rug is echt verrot, ik moet maandag eerst weer even naar de chiropractor om een isschias eruit te laten halen dus ik vind het toch nog wel wat eng.

Yppy, lekker dat je nu weet wat je kan hebben met deze medicijnen, maar ik vind het wel heel weinig!

lijstje:

O: 2 boterhammen met pindakaas en 2 mokken bambu
S: 3 kwartier Zumba, half uur fitnness, half uur lopen, kwartier buikspieren
T: veel water
T: 3 dikke plakken ontbijtkoek
T: biogarde met muesli
L: doe es een voorstel? ik ben even inspiratieloos zeg...
T: fruit
D: onbekend
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:58:04 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71511507
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen!!!

Ik werd wakker met dit mailtje
[..]

nu moest ik bijna huilen omdat ik ze zo mis én omdat ze het helemaal geweldig hebben daar
. Haske mooi!
Niet meer actief op Fok!
pi_71511720
ja! het is zo fijn om te lezen

en we hebben hier waarschijnlijk ergens een wespennest in de buurt zitten per dag meppen we er 3 dood ofzo, en ze blijven maar komen
Ja doei.
pi_71511798
Belana, bij mijn Bodypump gaven ze ook alternatieven voor als je last had van je rug. Met squatten bijvoorbeeld minder gewicht of de halter niet op je schouders maar tussen je benen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:30:16 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71512191
Hamsterfoto's hier!

Hamsters met foto's! #1
pi_71513393
tvp
pi_71513825
Vanmiddag weer even thuis en op de weegschaal gestaan zegt genoeg volgens mij
Achja we blijven gewoon doorgaan
pi_71514022
lijstjes

O: cornflakes met melk
L: 2 afbakbroodjes met boter en 1tje met pindakaas
T: beschuitje met aarbeien
T: kiwi Gold met kwark
D: nog aan het twijfelen tussen vegetarische (slanke) moussaka en wraps met quorn, advocado, tomaatjes
T: geen idee nog
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_71514091

Brunch: 3 afbakbroodjes
T: -
T: ?
D: groentensoep
T: augurkjes misschien?

ben nu een Lemon Merengue Pie aan het maken

enik moet nog iets voor tussendoor bedenken dus
Ja doei.
pi_71514100
Ik wou nog even zeggen dat de foto's van Maria echt zijn!!!!

En over rennen: Ik ren gewoon normaal. Echt normaal. Niets raars. Yeah, ben ik eindelijk ergens normaal en gemiddeld in Dus ik rende 1x heen en weer en toen kon ik bij RW de goedkoopste schoenen meenemen, was het laatste model, voor 75 of 80 euro oid.
pi_71514158
Mijn ouders zijn weer thuis en in mijn absence van donderdag middag tot vrijdag avond heeft het broertje zo een klerezooi van het huis gemaakt dat m'n ouders helemaal chago zijn nu. Echt zo onaardig van hem . Natte was op de bank, vieze vloer, overal afwas. Terwijl ik echt 5 wassen heb gedraaid, 4x de afwasmachine ingeruimd, stofgezogen, etc. Niet leuk
pi_71514173
Dan ook maar een lijstje:

O: 1 afbakbroodje met magere smeerkaas en een glas optimeldrink
T: 1 pistoletje (bruin) met filet a
L: 2 pistoletjes (bruin) met magere smeerkaas en filet a
T: snoeppaprika's
D: wraps
T: ananas
pi_71514212
Dan doe ik ook mee
O: 2 kleine afbakbroodjes + hagelslag. 2 glazen ice tea van pickwick
T: capuchinno met een beetje volle melk en zonder suiker

Het kan beter. En de rest heb ik nog niet bedacht.
pi_71514233
da's idd een beetje een naaistreek van je broertje PF
Ja doei.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 14:02:44 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71514275
Dankjoe PF! En kut van je broertje zeg! Volgens mij issie wel een beetje een luiwammes, niet? Pffrt.

Miss_S: jammer zeg! Maar idd, met frisse moed verder
pi_71514331
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 14:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

Miss_S: jammer zeg! Maar idd, met frisse moed verder
Het is vakantie en ik ben niet thuis dus is het moeilijk om een ritme te vinden.
Vond het al knap genoeg dat ik niet gesnoept heb maar dus kennelijk wel gewoon teveel gegeten.
Ik weet waar ik het kan verbeteren dus dan komt het wel goed.
pi_71514372
PF. wat lullig van je broertje zeg! Wat vinden je ouders van de zolder, werden ze daar weer vrolijk van?
Ik heb net een hele hoop leuke kleren gekocht bij de WE Twee jurkjes, een nette blouse, een trui van een zacht stofje, een spagetthishirtje
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 14:08:48 #99
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71514386
Komt het vast ook wel! Ik las laatst iets over drie flessen zoete witte wijn in 1 week, dus als je die weg laat is het probleem al grotendeels opgelost geloof ik
pi_71514399
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 14:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Komt het vast ook wel! Ik las laatst iets over drie flessen zoete witte wijn in 1 week, dus als je die weg laat is het probleem al grotendeels opgelost geloof ik
Ja, precies + 2x bbq en 2x pizza
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')