Soort dagboek bijhouden kan helpen. Bij mij viel het op als ik aardappelen at dat het fout ging, omdat we die soms een tijd niet aten. Zelfde met gist, juist om gezondheidsredenen kregen we biergist, vitamine B. In het begin kreeg ik er een boost van, maar op termijn kwam de terugslag. De eerste keer viel het niet op, maar na een paar keer was het verband gelegd.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen en onthouden maar ik weet niet zo goed hoe ik er achter kan komen of ik overgevoelig ben voor bepaalde voedingsmiddelen. Mijn huisarts is nogal een hork en gooit al mijn klachten in het hokje "depressie", terwijl ik toch echt niet depressief ben.
Ja, ik ben nog steeds wakker. Het slapen lukte niet.
@Vik: klinkt als een hele leuke dag!
Beginners en gevorderden staan naast elkaar, dat is ook het leuke, beginners pakken weinig gewicht en gevorderden meer. Als je de oefeningen goed doet, maak je je rug juist sterker (meer spieren), vraag om extra aandacht voor je houding als je er niet zeker van bent. Je kunt ook bij bepaalde oefeningen minder gewicht pakken, zodat je je rug niet te veel belast.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:41 schreef Belana het volgende:
nou, ik zit een beetje met mijn rug, ik zit net naar van die videootjes te kijken en het is best heftig op je rug. uiteindelijk ook erg goed ervoor denk ik, maar ik denk dat ik eerst maar eens ga informeren of ze ook een beginnersgroep hebben ofzo, dat lijkt me verstandiger. ga ik vandaag gewoon nog even naar zumba en daarna aan wat apparaten shorren.
Ga maandag in de loop vd dag weer naar huisquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:16 schreef cyclechick het volgende:
Heerlijke dag!
Ik ga zo ook even de stad in, even de markt over. en vanmiddag om 17.00 yoga proefles doen, oehh spannend
Vik, hoe lang blijf je daar nog?
O ik ben natuurlijk te laat, maar: fijne vakantie Elisabeeb!!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:14 schreef ElisaB het volgende:
Jullie gaan me vast en zeker gruwelijk missen; ik ga een weekje op vakantie
Doegieieieie
Is je hongergevoel weg ook?? En val je af? Fijn dat de hoofdpijn weg is! Je lichaam moet toch omschakelen en aan je lijstjes te zien doe je een strenge variant!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Fijne vakantie ElisaB!![]()
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: omelet van 2 eieren, champs en bieslook
T: tomaten met turkse kaas
L: halfvolle yoghurt met lijnzaad
T: kliekje tofu
D: onbekend preischotel met kaaskorst![]()
T: kaas en olijfjes
T: heel, heel veel water tegen de hoofdpijn
Planning voor vandaag:
O: 2 gekookt ei
L: yoghurt, tomaten
D: onbekend, eet bij mijn ouders dus waarschijnlijk niet lowcarb
T: kaas en olijfjes
Hoofdpijn is eindelijk vertrokken.
quote:Hai Gaby,
Het gaat hier fantastisch met ze. Vooral Cato is erg veranderd; die herken je niet meer terug. Hij ligt heerlijk open en bloot midden op het terras ook al loopt iemand of de honden voorbij. Ook bezoek vindt hij helemaal niet erg; juist gezellig.
Paar weken terug open tuindagen gehad met meer dan 350 bezoekers. De katten waren allebei een extra attractie die dag want ze vonden het prachtig al die mensen. Ze zaten achter plantjes te loeren en dan sprongen ze er ineens weer uit.... Ze waren echt wat aan het uitdagen/spelen.
We hebben elke dag lol met ze. Zodra ik de kruiwagen pak dan lopen ze al achter me aan; dat vinden ze heel gezellig tuinieren. Kawa drinkt graag uit de kraan en wil graag naar boven languit op bed ( maar dat wist je natuurlijk al, dat is niet anders geworden... haha) en Cato mag graag wel eens op het aanrecht komen en loopt s'ochtends altijd mee naar de brievenbus. Samen vangen ze flink kadootjes. Mollen en muizen vinden we vrijwel om de dag.
Als de kinderen aan het spelen zijn op het kleed dan liggen ze er graag bij en zijn ze bijna niet aan de kant te duwen en liggen ze tussen de legoblokken en zijn niet aan de kant te krijgen door de trekkers en andere voertuigen. Ze schrikken echt nergens meer van!
Je hoort het; het is een goede match gebleken. we zijn allemaal erg blij met ze. de kinderen gaan nu in de vakantie nog wel eens uit logeren en als ze thuis komen is het eerste wat ze doen; zoeken waar de katten zijn!
Nou ik denk meer omdat ik vanaf het begin al blij mee doe en de pasjes een beetje kenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:14 schreef Californium het volgende:
Tof Maria! Als ze je voor een demo willen doe je het toch super goed![]()
..... en inspannend is het inderdaad
Yep, hongergevoel was gister al weg. Gisteren al.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:28 schreef conleche het volgende:
Is je hongergevoel weg ook?? En val je af? Fijn dat de hoofdpijn weg is! Je lichaam moet toch omschakelen en aan je lijstjes te zien doe je een strenge variant!!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen!!!![]()
Ik werd wakker met dit mailtje![]()
[..]![]()
nu moest ik bijna huilen omdat ik ze zo mis én omdat ze het helemaal geweldig hebben daar
![]()
Het is vakantie en ik ben niet thuis dus is het moeilijk om een ritme te vinden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Miss_S: jammer zeg! Maar idd, met frisse moed verder
Ja, preciesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Komt het vast ook wel! Ik las laatst iets over drie flessen zoete witte wijn in 1 week, dus als je die weg laat is het probleem al grotendeels opgelost geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |