abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71504196
Ik heb een zaterdagavondgevoel, omdat ik de hele dag moest werken vandaag. Maar dat moet ik morgen dus weer. . Ga dus maar eens slapen! Daarna vakantie! . Trusten dames!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 23:14:13 #52
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_71504298
Jullie gaan me vast en zeker gruwelijk missen; ik ga een weekje op vakantie

Doegieieieie
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_71504498
Veel plezier!
Ja doei.
pi_71506141
wijn....
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  Vis een optie? zaterdag 1 augustus 2009 @ 00:43:14 #55
70532 loveli
N
pi_71506454
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen en onthouden maar ik weet niet zo goed hoe ik er achter kan komen of ik overgevoelig ben voor bepaalde voedingsmiddelen. Mijn huisarts is nogal een hork en gooit al mijn klachten in het hokje "depressie", terwijl ik toch echt niet depressief ben.

Ja, ik ben nog steeds wakker. Het slapen lukte niet.

@Vik: klinkt als een hele leuke dag!
Soort dagboek bijhouden kan helpen. Bij mij viel het op als ik aardappelen at dat het fout ging, omdat we die soms een tijd niet aten. Zelfde met gist, juist om gezondheidsredenen kregen we biergist, vitamine B. In het begin kreeg ik er een boost van, maar op termijn kwam de terugslag. De eerste keer viel het niet op, maar na een paar keer was het verband gelegd.
crap in = crap out
pi_71508502
Goeiemorgen .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 05:08:29 #57
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71508565
Goedemorgen Sigme

* uniekhoorn gaat werken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 05:48:19 #58
24188 Belana
kloon van belana
pi_71508635
mogge
stormy waters...
sailin'
pi_71508683
Ontbijt: half pond cruesli (1100 kcal) + kwart liter griekse yoghurt 10% (325kcal).
Zij die gaan rennen groeten u .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 07:06:41 #60
331 Merel
Be here now.
pi_71508740
Goeiemorgen. Zij die zich in een afschuwelijk plat en ordinair vrijgezellenfeestje moeten gaan storten groeten u ook
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 07:25:12 #61
24188 Belana
kloon van belana
pi_71508773
zow sigme, jij hebt er zin in

en jij ook merel!

ik twijfel over de bodypump. komt vooral omdat ik nieuwe dingen iedere keer eng vind
zo stom is dat. Ik ben ook bang dat het te zwaar is. Ik dacht, eerst spinning en dan met ff een kwartier rust ertussen de bodypump, maar misschien is dat te veel. en kan ik het wel? ow man, wat een lief dagboek gehalte he? Ik moet het gewoon gaan doen, niet zeuren.
stormy waters...
sailin'
pi_71508795
Lekker gaan Belana! Kom je straks vertellen hoe het was, dat wil ik ook wel weten eigenlijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 07:41:01 #63
24188 Belana
kloon van belana
pi_71508814
nou, ik zit een beetje met mijn rug, ik zit net naar van die videootjes te kijken en het is best heftig op je rug. uiteindelijk ook erg goed ervoor denk ik, maar ik denk dat ik eerst maar eens ga informeren of ze ook een beginnersgroep hebben ofzo, dat lijkt me verstandiger. ga ik vandaag gewoon nog even naar zumba en daarna aan wat apparaten shorren.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 07:41:31 #64
24188 Belana
kloon van belana
pi_71508817
doe je samen met J aan de lijn Yppy?
stormy waters...
sailin'
pi_71508924
Morning, vandaag tussendoor even naar huis terwijl min vriend weer gaat werken. Veel in de auto dus, geen idee wat of wanneer ik eet
  Vis een optie? zaterdag 1 augustus 2009 @ 08:34:56 #66
70532 loveli
N
pi_71509076
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 07:41 schreef Belana het volgende:
nou, ik zit een beetje met mijn rug, ik zit net naar van die videootjes te kijken en het is best heftig op je rug. uiteindelijk ook erg goed ervoor denk ik, maar ik denk dat ik eerst maar eens ga informeren of ze ook een beginnersgroep hebben ofzo, dat lijkt me verstandiger. ga ik vandaag gewoon nog even naar zumba en daarna aan wat apparaten shorren.
Beginners en gevorderden staan naast elkaar, dat is ook het leuke, beginners pakken weinig gewicht en gevorderden meer. Als je de oefeningen goed doet, maak je je rug juist sterker (meer spieren), vraag om extra aandacht voor je houding als je er niet zeker van bent. Je kunt ook bij bepaalde oefeningen minder gewicht pakken, zodat je je rug niet te veel belast.
crap in = crap out
pi_71509100
Als je vast een keer geweest bent, heb je die drempel gehad Belana. Dan ga je om te kijken of het rugtechnisch wat is en de docent kan van aangeven wat handig is om te doen.
Ik doe niet mee met J., al lijkt dat wel, ik zit wel op 1200 kcal per dag. Met mijn vorige medicijnen ben ik bijna 20 kg aangekomen totaal en nu, met andere medicijnen, weet ik eindelijk hoe ik op gewicht kan blijven en dat gaat al 2 maanden goed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_71509268
ik slaap nog maar zit toch op mn werk
pi_71509342
Pap in de benen, tempo zat er niet in .

2:07u
19,24km
9,0 km/u

Vermoedelijk toch té veel gegeten voor het hardlopen. In elk geval heb ik nu helemaal geen trek in eten, gewoonlijk loop ik het laatste end naar huis voornamelijk te bedenken wat ik ga eten als ik er ben.

Ik zag dat de eerste rijpe bramen zich aandienen. Misschien ga ik volgende week maar bramen plukken in plaats van rennen. Vandaag wil ik pruimen gaan plukken (sleedoorn) en daar jam van gaan maken. En misschien nog wat boontjes invriezen. En er moet ook nog veldsla en postelein gezaaid worden.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:03:23 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71509788
Goeiemorgen .

Mooie dag . Straks lekker het centrum in. Mark gaat vanavond weer naar huis .
Niet meer actief op Fok!
pi_71509910
Heerlijke dag!

Ik ga zo ook even de stad in, even de markt over. en vanmiddag om 17.00 yoga proefles doen, oehh spannend

Vik, hoe lang blijf je daar nog?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:24:18 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71509994
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 10:16 schreef cyclechick het volgende:
Heerlijke dag!

Ik ga zo ook even de stad in, even de markt over. en vanmiddag om 17.00 yoga proefles doen, oehh spannend

Vik, hoe lang blijf je daar nog?
Ga maandag in de loop vd dag weer naar huis (of nee niet maar )
Niet meer actief op Fok!
pi_71510417
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 23:14 schreef ElisaB het volgende:
Jullie gaan me vast en zeker gruwelijk missen; ik ga een weekje op vakantie

Doegieieieie
O ik ben natuurlijk te laat, maar: fijne vakantie Elisabeeb!!
pi_71510429
Had zumba gedownload..... dacht ik doe die eerst DVD wel even... maar man wat ben ik een hark zeg.... Ga eerst de eerste les wel even herhalen totdat ik alle basismoves ken ofzo... want dit is wel echt erg
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:11:17 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71510610
Zumba Zumba Zumbaaaa

Het was weer leuk! En blij! En inspannend En ik mag misschien meehelpen met een demo, dus dan heb ik een keer een extra les op zondag

Fijne vakantie Elisaaaaaaaaaaa!

Belana: ik heb hetzelfde Ik ben getraumatiseerd door gymles vroeger Dus nieuwe sportachtige dingen zijn eng. Maar blij dat ik het gedurfd heb om naar deze sportschool te gaan, want ik vind het leuk
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71510661
Tof Maria! Als ze je voor een demo willen doe je het toch super goed ..... en inspannend is het inderdaad
pi_71510851
Goedemorgen.

Fijne vakantie ElisaB!

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: omelet van 2 eieren, champs en bieslook
T: tomaten met turkse kaas
L: halfvolle yoghurt met lijnzaad
T: kliekje tofu
D: onbekend preischotel met kaaskorst
T: kaas en olijfjes
T: heel, heel veel water tegen de hoofdpijn

Planning voor vandaag:
O: 2 gekookt ei
L: yoghurt, tomaten
D: onbekend, eet bij mijn ouders dus waarschijnlijk niet lowcarb

Hoofdpijn is eindelijk vertrokken.
pi_71510894
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.

Fijne vakantie ElisaB!

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: omelet van 2 eieren, champs en bieslook
T: tomaten met turkse kaas
L: halfvolle yoghurt met lijnzaad
T: kliekje tofu
D: onbekend preischotel met kaaskorst
T: heel, heel veel water tegen de hoofdpijn

Planning voor vandaag:
O: 2 gekookt ei
L: yoghurt, tomaten
D: onbekend, eet bij mijn ouders dus waarschijnlijk niet lowcarb

Hoofdpijn is eindelijk vertrokken.
Is je hongergevoel weg ook?? En val je af? Fijn dat de hoofdpijn weg is! Je lichaam moet toch omschakelen en aan je lijstjes te zien doe je een strenge variant!!
pi_71510902
Goedemorgen!!!

Ik werd wakker met dit mailtje
quote:
Hai Gaby,
Het gaat hier fantastisch met ze. Vooral Cato is erg veranderd; die herken je niet meer terug. Hij ligt heerlijk open en bloot midden op het terras ook al loopt iemand of de honden voorbij. Ook bezoek vindt hij helemaal niet erg; juist gezellig.
Paar weken terug open tuindagen gehad met meer dan 350 bezoekers. De katten waren allebei een extra attractie die dag want ze vonden het prachtig al die mensen. Ze zaten achter plantjes te loeren en dan sprongen ze er ineens weer uit.... Ze waren echt wat aan het uitdagen/spelen.
We hebben elke dag lol met ze. Zodra ik de kruiwagen pak dan lopen ze al achter me aan; dat vinden ze heel gezellig tuinieren. Kawa drinkt graag uit de kraan en wil graag naar boven languit op bed ( maar dat wist je natuurlijk al, dat is niet anders geworden... haha) en Cato mag graag wel eens op het aanrecht komen en loopt s'ochtends altijd mee naar de brievenbus. Samen vangen ze flink kadootjes. Mollen en muizen vinden we vrijwel om de dag.
Als de kinderen aan het spelen zijn op het kleed dan liggen ze er graag bij en zijn ze bijna niet aan de kant te duwen en liggen ze tussen de legoblokken en zijn niet aan de kant te krijgen door de trekkers en andere voertuigen. Ze schrikken echt nergens meer van!

Je hoort het; het is een goede match gebleken. we zijn allemaal erg blij met ze. de kinderen gaan nu in de vakantie nog wel eens uit logeren en als ze thuis komen is het eerste wat ze doen; zoeken waar de katten zijn!
nu moest ik bijna huilen omdat ik ze zo mis én omdat ze het helemaal geweldig hebben daar
Ja doei.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:39:12 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71511084
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:14 schreef Californium het volgende:
Tof Maria! Als ze je voor een demo willen doe je het toch super goed ..... en inspannend is het inderdaad
Nou ik denk meer omdat ik vanaf het begin al blij mee doe en de pasjes een beetje ken De gratie is ver te zoeken, helaas Maar ik heb er wel veel lol in! Weet alleen niet of ik het durf met spectators! Maar ik moet het maar zien als een gewone les I guess

Kawa en Cato! Wat fijn dat het goed gaat!

Ik heb gisteren foto's gemaakt van mijn battlehamsters of the North, zal ze zo uploaden!
pi_71511260
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:28 schreef conleche het volgende:
Is je hongergevoel weg ook?? En val je af? Fijn dat de hoofdpijn weg is! Je lichaam moet toch omschakelen en aan je lijstjes te zien doe je een strenge variant!!
Yep, hongergevoel was gister al weg. Gisteren al.
Ik ben alleen bang dat het zondigen vandaag gelijk effect heeft wat betreft hoofdpijn en gewicht.
Maar goed, we zien wel.
Het lowcarben bevalt vooralsnog prima.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:56:49 #82
24188 Belana
kloon van belana
pi_71511472
Maria, wat leuk zeg! Ik vind Zumba nog steeds erg fijn ook (zeker sinds de nieuwe argentijnse leraar )
Vanmorgen dus maar gewoon zumba gedaan en daarna mijn fitness apparaten voor spieropbouw en daarna nog een half uurtje lopen en buikspieren. lekker!!
Ik voel me alsof ik afgevallen ben of dat dan weer zo is zien we van de week wel weer.

loveli, thanks for the info. ik heb nog een tijdje staan kijken, veel squads zag ik, je moet aardige buikspieren hebben om de rug in toom te houden, zeker omdat de bewegingen zo snel gaan.
Mijn rug is echt verrot, ik moet maandag eerst weer even naar de chiropractor om een isschias eruit te laten halen dus ik vind het toch nog wel wat eng.

Yppy, lekker dat je nu weet wat je kan hebben met deze medicijnen, maar ik vind het wel heel weinig!

lijstje:

O: 2 boterhammen met pindakaas en 2 mokken bambu
S: 3 kwartier Zumba, half uur fitnness, half uur lopen, kwartier buikspieren
T: veel water
T: 3 dikke plakken ontbijtkoek
T: biogarde met muesli
L: doe es een voorstel? ik ben even inspiratieloos zeg...
T: fruit
D: onbekend
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:58:04 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71511507
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen!!!

Ik werd wakker met dit mailtje
[..]

nu moest ik bijna huilen omdat ik ze zo mis én omdat ze het helemaal geweldig hebben daar
. Haske mooi!
Niet meer actief op Fok!
pi_71511720
ja! het is zo fijn om te lezen

en we hebben hier waarschijnlijk ergens een wespennest in de buurt zitten per dag meppen we er 3 dood ofzo, en ze blijven maar komen
Ja doei.
pi_71511798
Belana, bij mijn Bodypump gaven ze ook alternatieven voor als je last had van je rug. Met squatten bijvoorbeeld minder gewicht of de halter niet op je schouders maar tussen je benen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:30:16 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71512191
Hamsterfoto's hier!

Hamsters met foto's! #1
pi_71513393
tvp
pi_71513825
Vanmiddag weer even thuis en op de weegschaal gestaan zegt genoeg volgens mij
Achja we blijven gewoon doorgaan
pi_71514022
lijstjes

O: cornflakes met melk
L: 2 afbakbroodjes met boter en 1tje met pindakaas
T: beschuitje met aarbeien
T: kiwi Gold met kwark
D: nog aan het twijfelen tussen vegetarische (slanke) moussaka en wraps met quorn, advocado, tomaatjes
T: geen idee nog
pi_71514091

Brunch: 3 afbakbroodjes
T: -
T: ?
D: groentensoep
T: augurkjes misschien?

ben nu een Lemon Merengue Pie aan het maken

enik moet nog iets voor tussendoor bedenken dus
Ja doei.
pi_71514100
Ik wou nog even zeggen dat de foto's van Maria echt zijn!!!!

En over rennen: Ik ren gewoon normaal. Echt normaal. Niets raars. Yeah, ben ik eindelijk ergens normaal en gemiddeld in Dus ik rende 1x heen en weer en toen kon ik bij RW de goedkoopste schoenen meenemen, was het laatste model, voor 75 of 80 euro oid.
pi_71514158
Mijn ouders zijn weer thuis en in mijn absence van donderdag middag tot vrijdag avond heeft het broertje zo een klerezooi van het huis gemaakt dat m'n ouders helemaal chago zijn nu. Echt zo onaardig van hem . Natte was op de bank, vieze vloer, overal afwas. Terwijl ik echt 5 wassen heb gedraaid, 4x de afwasmachine ingeruimd, stofgezogen, etc. Niet leuk
pi_71514173
Dan ook maar een lijstje:

O: 1 afbakbroodje met magere smeerkaas en een glas optimeldrink
T: 1 pistoletje (bruin) met filet a
L: 2 pistoletjes (bruin) met magere smeerkaas en filet a
T: snoeppaprika's
D: wraps
T: ananas
pi_71514212
Dan doe ik ook mee
O: 2 kleine afbakbroodjes + hagelslag. 2 glazen ice tea van pickwick
T: capuchinno met een beetje volle melk en zonder suiker

Het kan beter. En de rest heb ik nog niet bedacht.
pi_71514233
da's idd een beetje een naaistreek van je broertje PF
Ja doei.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 14:02:44 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71514275
Dankjoe PF! En kut van je broertje zeg! Volgens mij issie wel een beetje een luiwammes, niet? Pffrt.

Miss_S: jammer zeg! Maar idd, met frisse moed verder
pi_71514331
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 14:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

Miss_S: jammer zeg! Maar idd, met frisse moed verder
Het is vakantie en ik ben niet thuis dus is het moeilijk om een ritme te vinden.
Vond het al knap genoeg dat ik niet gesnoept heb maar dus kennelijk wel gewoon teveel gegeten.
Ik weet waar ik het kan verbeteren dus dan komt het wel goed.
pi_71514372
PF. wat lullig van je broertje zeg! Wat vinden je ouders van de zolder, werden ze daar weer vrolijk van?
Ik heb net een hele hoop leuke kleren gekocht bij de WE Twee jurkjes, een nette blouse, een trui van een zacht stofje, een spagetthishirtje
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 14:08:48 #99
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71514386
Komt het vast ook wel! Ik las laatst iets over drie flessen zoete witte wijn in 1 week, dus als je die weg laat is het probleem al grotendeels opgelost geloof ik
pi_71514399
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 14:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Komt het vast ook wel! Ik las laatst iets over drie flessen zoete witte wijn in 1 week, dus als je die weg laat is het probleem al grotendeels opgelost geloof ik
Ja, precies + 2x bbq en 2x pizza
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')