Kutbroertjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:58 schreef P.F het volgende:
Mijn ouders zijn weer thuis en in mijn absence van donderdag middag tot vrijdag avond heeft het broertje zo een klerezooi van het huis gemaakt dat m'n ouders helemaal chago zijn nu. Echt zo onaardig van hem. Natte was op de bank, vieze vloer, overal afwas. Terwijl ik echt 5 wassen heb gedraaid, 4x de afwasmachine ingeruimd, stofgezogen, etc. Niet leuk
Vaker gedaan en ik vind het een aanrader pur sangquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
avocadoprutje op een hambo.. heb je dat vaker gedaan? Of is dat een probeersel?
quote:
die had ik ook toen ik terug kwam van vakantiequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:11 schreef Viking84 het volgende:
Mark had gisteren bij de Mac trouwens een BigTasty: 850 calorieën. En dan ook nog een grote friet erbij...
Ze konden niet echt heel enthousiast doen omdat ze vooral zooi, zooi zooi zagen. Dus dat snapte ik op zich wel. Maar de verrassing was dus wel verpest.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:08 schreef cyclechick het volgende:
PF. wat lullig van je broertje zeg! Wat vinden je ouders van de zolder, werden ze daar weer vrolijk van?
Ik heb net een hele hoop leuke kleren gekocht bij de WETwee jurkjes, een nette blouse, een trui van een zacht stofje, een spagetthishirtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |