Kutbroertjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:58 schreef P.F het volgende:
Mijn ouders zijn weer thuis en in mijn absence van donderdag middag tot vrijdag avond heeft het broertje zo een klerezooi van het huis gemaakt dat m'n ouders helemaal chago zijn nu. Echt zo onaardig van hem. Natte was op de bank, vieze vloer, overal afwas. Terwijl ik echt 5 wassen heb gedraaid, 4x de afwasmachine ingeruimd, stofgezogen, etc. Niet leuk
Vaker gedaan en ik vind het een aanrader pur sangquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
avocadoprutje op een hambo.. heb je dat vaker gedaan? Of is dat een probeersel?
quote:
die had ik ook toen ik terug kwam van vakantiequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:11 schreef Viking84 het volgende:
Mark had gisteren bij de Mac trouwens een BigTasty: 850 calorieën. En dan ook nog een grote friet erbij...
Ze konden niet echt heel enthousiast doen omdat ze vooral zooi, zooi zooi zagen. Dus dat snapte ik op zich wel. Maar de verrassing was dus wel verpest.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:08 schreef cyclechick het volgende:
PF. wat lullig van je broertje zeg! Wat vinden je ouders van de zolder, werden ze daar weer vrolijk van?
Ik heb net een hele hoop leuke kleren gekocht bij de WETwee jurkjes, een nette blouse, een trui van een zacht stofje, een spagetthishirtje
Ik hield sommige dingen ook bijna niet vol, maar dan heb ik een hele sterke trots en wil die dan koste van het koste denkt "je laat NIET als eerste los" en dan houd ik het altijd toch nog maar even volquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Fiets! Foto's van de kleertjes?![]()
Fijn dat yoga beviel! Ik kan me enigszins voorstellen hoe je je voeldeIk had ook overal pijn tijdens pilates
Sommige dingen hield ik niet eens vol
*diep* is goed
Hihi ik heb ook zo'n trots maar die is heel naar als je op een gegeven moment zachtjes miepend op de grond ligtquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:30 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik hield sommige dingen ook bijna niet vol, maar dan heb ik een hele sterke trots en wil die dan koste van het koste denkt "je laat NIET als eerste los" en dan houd ik het altijd toch nog maar even vol
ik zal straks eens kijken voor foto's/plaatjes!
Daar heb ik nou nooit last van, heb eigenlijk altijd hongerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:32 schreef conleche het volgende:
D: weet nog niet. Heb heul geen trek.![]()
Wii fit! Daar zit dan negen van de tien keer een balance board bij, die heb je nodig om te wegen en voor de meeste mini-games. Het is dus eigenlijk een pakket met beide!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
even een vraag...
Ik heb alleen de Wii...
Wat moet ik ter nog bij kopen om te wegen, te bewegen (yoga en hardlopen) enzo?? Balance board? Wii fit of allebei?
Okee,thanks ga ik halen als het herst wordt, weet ik het iig vroegquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wii fit! Daar zit dan negen van de tien keer een balance board bij, die heb je nodig om te wegen en voor de meeste mini-games. Het is dus eigenlijk een pakket met beide!
Lekker, dus jullie zijn nu ook helemaal relaxed en chill enzo!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:32 schreef conleche het volgende:
Lijstje van gisteren:
O: 1 cracker filet A.
L: 2 crackers filet A.
D: brood met kruidenboter. Ossenhaas met champignonsaus, salade en ratatouille. 1 glas rode wijn.
Was uit eten met een oude vriend die ik al ken vanaf mijn 15e. Heel fijn bijgekletst. (zie hem maar eens per jaar of zo, want hij woont nog in mijn geboortestad).
Vandaag:
O: 2 crackers filet A.
T:smoothie vers fruit
L: pitabroodje geitenkaas met uiencompote
T: wodka
D: weet nog niet. Heb heul geen trek.![]()
Ik was met Greys in de sauna vanmiddag, was echt heerlijk! We hadden allebei een hotstone massage. Mèn wat is dat toch lekker. Moet ik echt vaker doen, van dat soort verwenmiddagjes!!
Herkenbaarquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:30 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik hield sommige dingen ook bijna niet vol, maar dan heb ik een hele sterke trots en wil die dan koste van het koste denkt "je laat NIET als eerste los" en dan houd ik het altijd toch nog maar even vol
ik zal straks eens kijken voor foto's/plaatjes!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
HerkenbaarHet helpt wel als je die yoga-ademhaling aanhoudt; als je je daarop concentreert, gaat het makkelijker. Bij deze bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
Ik doe trouwens hatha yoga. Maar ik heb geen flauw idee wat het verschil is
Maar hee, tof dat je het wat vond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |