En waarom is dat geen goede gedachtegang PF? 65 kg is toch slank? Moet je jezelf dan dik vinden terwijl je dat niet bentquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:15 schreef P.F het volgende:
Mijn avondgewicht is wél 65 kilo. (Das best weinig, vind ik) Dus ik dacht net heel even.. Oooooooo. Ik weeg maar ZO weinig. OOO
Maar dat is geen goede gedachtegang
Nou, dan denk ik, o ik weeg zo weinig, ik neem een 2e of 3e magnum. En sporten hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En waarom is dat geen goede gedachtegang PF? 65 kg is toch slank? Moet je jezelf dan dik vinden terwijl je dat niet bent
Of je neemt die 2e Magnum wel én gaat wel sportenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou, dan denk ik, o ik weeg zo weinig, ik neem een 2e of 3e magnum. En sporten hoeft ook niet.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
oh, dat hebben we nog wel, magnums...
But but but..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Step awaaaay from the magnums, Barbamamma!
Huup huup huup, barbatruuk! Ik ben een zwarte harige fitnesstrainer! <Texaans redneck-accent> Yew is not wantin' no maaaaagnums, sugahr dawl. Whot eeewe wants is sum niiiiice waddamellenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
en suikerspinnen zijn roze!!!
[..]
But but but..I wants...
barbe a papaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:27 schreef Tinkepink het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het woord Barbapapa een soort van Frans is voor suikerspin?
Urrrr sum udder koind of tasty 'n healthy foodstuffs, then missus! No magnums anyhoos!quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:32 schreef neen het volgende:
ijs + bier + bbq
En eenover mezelf
ik heb over iets heengekeken en moet nu allemaal dingen doen in weinig tijd
hoe het precies zit ga ik maar niet posten maar een dikke
van een faler
had ik algepost?
Datte dus!quote:
dat is zooon leuke film!quote:
Ja, da's ons tentje, dat smste ik je al ook mutsiequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:48 schreef conleche het volgende:
Viev die foto's!!!!!!En da's "ons" eettentje toch??
![]()
*Kijkt op telefoon: o ja!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, da's ons tentje, dat smste ik je al ook mutsie.
En PM?!
Ik welquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:27 schreef Tinkepink het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het woord Barbapapa een soort van Frans is voor suikerspin?
Schoolslag is langer vol te houden dan crawl, vind ik. Met crawlen gaan je schouders op een gegeven moment pijn doenquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:05 schreef cyclechick het volgende:
ik kan tegenwoordig een heel klein beetje crawl, maar dat houd ik nauwelijks een baantje vol, dus grotendeels wordt het schoolslag
mijn schoolslag crawl is heel wild en onbeholpenquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Schoolslag is langer vol te houden dan crawl, vind ik. Met crawlen gaan je schouders op een gegeven moment pijn doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |