metabolisme jah! Biochemische processen in je cellen. afbreken en omzetten van stoffen, cellen maken... Eigenlijk alles wat er in je lichaam gebeurdquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:09 schreef Belana het volgende:
metabolisme?
Ook wel bekend als stofwisseling!quote:
jawel.... je moet dat ongeveer bepalen volgens je BMR.....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:20 schreef Belana het volgende:
ik zit volgens mijn berekeningen dagelijks op ongeveer 1500, das wel goed toch?
Heb het eerder geroepen, maar in mijn geval is het overgevoeligheid voor bepaalde voedingsmiddelen. En niet op een manier waardoor ik meteen merk dat ik ergens niet tegen kan, maar pas na dagen of weken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kan me geen ziektes voorstellen die gepaard gaan met een ongelooflijke moeheid. Alleen maar psychische dingen en aangezien ik alle energievretende dingen uit mijn leven heb geelimineerd had ik gehoopt die mogelijkheid uit te kunnen sluiten
Ik heb het gelezen en onthouden maar ik weet niet zo goed hoe ik er achter kan komen of ik overgevoelig ben voor bepaalde voedingsmiddelen. Mijn huisarts is nogal een hork en gooit al mijn klachten in het hokje "depressie", terwijl ik toch echt niet depressief ben.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb het eerder geroepen, maar in mijn geval is het overgevoeligheid voor bepaalde voedingsmiddelen. En niet op een manier waardoor ik meteen merk dat ik ergens niet tegen kan, maar pas na dagen of weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |