Een BMW RR 1100 of een Suzuki V-Strom 650. En er wordt pas een motor gekocht als het huis verkocht is (zei zij die droomt van een camperquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
en wat voor motor gaan ze kopen?
Hoe is het Tink!?
Ze moeten na het bakken nog even 10 minuutjes uitdampen. Daarbij verdwijnt het zachte binnengedeelte wel. Mijn man bakt zijn muffins meestal 25 minuten op 150-160 graden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:10 schreef cyclechick het volgende:
Ze worden heel lekker denk ik, maar zijn nog helemaal zacht, zo'n prutje vanbinnen.. dus doe ze er nog maar 5 min langer in op 160 graden. hopelijk zijn ze straks niet zwart
Eensch.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:11 schreef P.F het volgende:
Dat verkansie en versite begint mij nu een beetje de keel uit te hangen. Niet gedacht dat ik dat ooit nog zou zeggen over stopwoordjes.
Goed bijgeslapenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:17 schreef Belana het volgende:
niet zo moe meer begrijp ik tink?
en ehm...ik vind dat jij zo weinig eet? of valt dat wel mee? ik wil niet ineens de expert uit gaan hangen he
Zeker?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ze moeten na het bakken nog even 10 minuutjes uitdampen. Daarbij verdwijnt het zachte binnengedeelte wel. Mijn man bakt zijn muffins meestal 25 minuten op 150-160 graden.
Ja, Mark is wegquote:
Is het recept wel goedquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:22 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Zeker?
inmiddels zijn de bovenkanten mooi bruin, maar binnen is het nog soep...
komt van AH.nl: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=401266&rq=cakejes+frambozenquote:
Soep is niet goedquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:22 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Zeker?
inmiddels zijn de bovenkanten mooi bruin, maar binnen is het nog soep...
Nur einmalquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je zei het zelf laatst ook, opbokken
Misschien moet de chocola nog stollen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:25 schreef cyclechick het volgende:
[..]
komt van AH.nl: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=401266&rq=cakejes+frambozen
Lukt dat bij jou met een staafmixer? Bij mij niet, volgens mij gaat dat alleen lekker bij een blender met flink vermogenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
nee hoor, gewoon was ijsblokjes erbij doen
Ja hoor, zeer culi.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lukt dat bij jou met een staafmixer? Bij mij niet, volgens mij gaat dat alleen lekker bij een blender met flink vermogen
Zo. Ik ben hazelnoten aan het roosteren. Wat zijn we allemaal culi bezig
ik heb een blender en een staafmixer met ijsblokjescrushmesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lukt dat bij jou met een staafmixer? Bij mij niet, volgens mij gaat dat alleen lekker bij een blender met flink vermogen
Gewoon niet te snel willen. Ik heb 4-5 maanden gedaan over 10 kg en de meeste pondjes ben ik door sporten kwijtgeraaktquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:27 schreef Belana het volgende:
ah ok tink! nou ja, ik zie ook dat er gewoon gesnoep tussen staat ja
ik hoop echt dat er eind van de week 2 kilo verdwenen zijn...
ik wil vooral die buik en lovehendels kwijt, maar die zijn hardnekkig he?
A la Sharon Stone met een ijspriem kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb een blender en een staafmixer met ijsblokjescrushmes
ik heb bij de staafmixer zo'n bakje zitten met een mes, als een keukenmachientje dus, die redt dat welquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tell me aboot eet. Ik ben al zo lang bezig met afslankpogingen dat iedere vetkwab vanaf 1996 ofzo een dagboek kan hebben bijgehouden, en iedere dag begint dan met "Lief dagboek - ik ben er nog steedsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:27 schreef Belana het volgende:
ah ok tink! nou ja, ik zie ook dat er gewoon gesnoep tussen staat ja
ik hoop echt dat er eind van de week 2 kilo verdwenen zijn...
ik wil vooral die buik en lovehendels kwijt, maar die zijn hardnekkig he?
ok, dat geeft wel een reeel beeld, thanks. zal ook wel beter en blijvender zijn denk ik op die manierquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon niet te snel willen. Ik heb 4-5 maanden gedaan over 10 kg en de meeste pondjes ben ik door sporten kwijtgeraaktLukt jou ook wel.
ik hoop voor jou ook snel resultaat Maria! dat motiveert ook weer he!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tell me aboot eet. Ik ben al zo lang bezig met afslankpogingen dat iedere vetkwab vanaf 1996 ofzo een dagboek kan hebben bijgehouden, en iedere dag begint dan met "Lief dagboek - ik ben er nog steeds"
Ik heb eigenlijk wel es genoeg van mn vetkwabbenEn ik hoop dat ik rap resultaat zie van mijn no snack / no sugar regiment want ik word er niet blijer van
Ik zal voor de 2 kilo duimen Belana
Aaahw... Zie je echt-echt-echt niets? Ik vind je er wel strakker uitzien in je nieuwe kleding!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tell me aboot eet. Ik ben al zo lang bezig met afslankpogingen dat iedere vetkwab vanaf 1996 ofzo een dagboek kan hebben bijgehouden, en iedere dag begint dan met "Lief dagboek - ik ben er nog steeds"
Ik heb eigenlijk wel es genoeg van mn vetkwabbenEn ik hoop dat ik rap resultaat zie van mijn no snack / no sugar regiment want ik word er niet blijer van
Ik zal voor de 2 kilo duimen Belana
Jaaaaaa! Al schudden mijn billen van zichzelf al vrij snelquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:34 schreef Belana het volgende:
[..]
ik hoop voor jou ook snel resultaat Maria! dat motiveert ook weer he!
wil je mijn lekkere argentijnse zumba leraar lenen?die laat je enorm met je billen schudden!
Vind ik ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Aaahw... Zie je echt-echt-echt niets? Ik vind je er wel strakker uitzien in je nieuwe kleding!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |