Bwhahaha ik dacht nog: 'zal ik het zeggen? Nah laat ik Vik d'r plezier niet ontnemen'quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vast niet.
Klinkt leuk. Bedoel je zo'n markt waarop je allemaal middeleeuwse dingen kunt kopen? En ga je er dan ook als een middeleeuws vrouwtje bij staan?
.
wat geweldig!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Och. Wij zitten hier op de bank met onze laptops campers te vergelijken zonder dat we het geld hebben. Ik denk dat de hedonist in mij gaat winnen![]()
Waar gaat de reis naar toe?
Weten jullie trouwens nog dat ik ooit eens sprak over mijn droomberoep? Lees: reizen en verder niet veel doen? Het beeld wordt steeds helderder: ben me nu aan het orienteren op een handeltje waarmee ik op middeleeuwse markten kan staanen zo in de zomermaanden heel Europa kan rondreizen. Voor de wintermaanden denken we aan een poffertjekraam
Het hoeft zeker niet fulltime te zijn, maar dient vooral als goed excuus om op reis te kunnen. De kinderen zullen er dus niet onder leiden
Jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vast niet.
Klinkt leuk. Bedoel je zo'n markt waarop je allemaal middeleeuwse dingen kunt kopen? En ga je er dan ook als een middeleeuws vrouwtje bij staan?
.
Ik denk aan spelletjes: leren buideltjes met glazen speelstenen waarbij de binnenkant van het leren buideltje als speelbord dient.quote:
Ik heb nooit honger, maar koekjes vind ik wel lekker. Dus dan eet ik dingen voor de smaak ipv voor het honger gevoel.. Als ik echt veel honger heb ga ik frisdrank drinkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Stay tuned, for our next episode of: "Maria zeikt over haar Blubbers!"
Goed. PFert! Hoe kom je aan zoveel slechte dingesen? Ik bedoel: koop je ze zelf, worden ze aangeboden? Is het haast of gewoon puur 'ik heb er zin in'?Ik bedoel: dat jij weet hoe het moet lijkt me duidelijk!
Maar het gaat toch ergens mis ofzo?
ik vind het zo tof dat jullie zulke plannen hebben, en zo vrij willen levenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Och. Wij zitten hier op de bank met onze laptops campers te vergelijken zonder dat we het geld hebben. Ik denk dat de hedonist in mij gaat winnen![]()
Waar gaat de reis naar toe?
Weten jullie trouwens nog dat ik ooit eens sprak over mijn droomberoep? Lees: reizen en verder niet veel doen? Het beeld wordt steeds helderder: ben me nu aan het orienteren op een handeltje waarmee ik op middeleeuwse markten kan staanen zo in de zomermaanden heel Europa kan rondreizen. Voor de wintermaanden denken we aan een poffertjekraam
Het hoeft zeker niet fulltime te zijn, maar dient vooral als goed excuus om op reis te kunnen. De kinderen zullen er dus niet onder leiden
dan doe ik de 'blubber-boks'quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
*UK-liefhebbers-boks met Mo*![]()
En Fieps! Ik vind die paarse kleur awesome! Kan alleen helaas niet veel van de vorm zien zo! Topje met versiert randje is ook leukAan-foto's zouden nog toffer zijn uiteraard
Mental note voor PF: niet meer kopen/eten:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ga wel cola light drinken.
Vandaag:
O: 2 baby pistoletjes + hagelslag. 2 glazen ice tea
T: cappuccino volle melk
L: 4-5? negerzoenen. 1 cappuccino met volle melk. handje snoepjes.
T: 35 gram bananenchips (zout). 3 glazen appelsap.
T: hazelnoot schuim gebak
D: aubergine + tomaat + mozzie "lasagna"
T: capuccino volle melk
slaat he-le-maal nergens op. en ik heb nog wel iets van 5 koekjes afgeslagen
appelchips?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mental note voor PF: niet meer kopen/eten:
-negerzoenen
-schuimgebak
-appelchips
-hagelslag
-volle melk
Goede tip: trouw een man die ten gunste van jouw geluk een doodsaaie maar goedbetaalde baan accepteert en daarnaast ook nog voor de kinderen zorgtquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:05 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ik vind het zo tof dat jullie zulke plannen hebben, en zo vrij willen leven![]()
ik ben altijd heel erg bang om ontzettend burgelijk te worden en een middelmatig 13 in een dozijn leven te leiden, maar met verhalen zoals die van jou, weet ik dat dat niet hoeft, zelfs niet als je kinderen hebt
Bananenchips is ook fruitquote:
Ik ging met mijn mama boodschappen doen en ik heb uitgekozen:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mental note voor PF: niet meer kopen/eten:
-negerzoenen
-schuimgebak
-appelchips
-hagelslag
-volle melk
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:09 schreef P.F het volgende:
[..]
En mijn mama vond het allemaal goed want het was zoleuk
dat ik er weer was. En ze waren net terug van vakantie dus er was zeker reden voor taart.
Geef dan even antwoord op mijn vraagquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
olijven
kan het weer even NIET over eten gaan?ik heb nu echt overal trek in
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geef dan even antwoord op mijn vraagWaar gaan jullie heen volgend jaar?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat geweldig!
Enneh.. de UK.. waar boeit me niet zoveel...
Dan ben jij Barbamamma!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
dan ben ik de zwarte, want dat kleedt af![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |