Ik ga je groen laten schilderen!quote:
Ik ga even kijken maar het zal nog niet veel schelen, want na die stand waren er niet héél veel donateurs en het duurt meestal even voor het op de rekening staat. Maar ik ga tellen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:29 schreef oh-oh het volgende:
De stand kan ook al nie meer actueel zijn toch?
Hoi!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
Volgens mij is alles weer compleet zo!
Vlooienmarkt post bovenaan gezet dat ie verschoven is. En het recente lijstje met marktkoopmannen/vrouwen staat onderaan!
Ja ik zag net nog een paar keer 2 aug staan en daar heb ik nu 9 aug. van gemaakt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoi!
Greys, misschien in de tekst van de vlooienmarkt dan ook de datum aanpassen? (staat nu nog een keer 2 augustus)
En als je je gezicht in mijn topic laat zien verwacht ik minstens éénvoordat je op zwarten gaat jagen.
![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zag net nog een paar keer 2 aug staan en daar heb ik nu 9 aug. van gemaakt.
En sorry, ik heb de poezels idd verwaarloosdIk was van alles tegelijk aan het doen en ik greep alleen Barbaaf bij zijn lurven!
![]()
Maar ik vind ze ge-wé-dig! Maar dat weet je wel he?
3730,- nu!
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:51 schreef Greys het volgende:
Alvast wat voor in mijn Vlooienmarkt kraam verzameld!Foute wijvenboeken!
[ afbeelding ]
Ik ben net begonnen in Goed In Bed, leuk boek ja!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]Goed in bed. Jeniffer weiner
Ge-ni-aal boek. Greys, je MOET het vervolg lezen ; sommige meisjes.
écht.
Het is Jenniferquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]Goed in bed. Jeniffer weiner
Ge-ni-aal boek. Greys, je MOET het vervolg lezen ; sommige meisjes.
écht.
Die is niet te koop!quote:
Oh dat kunnen we vast regelen! *In rijderslijst gaat loeren*quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Is er iemand die wel es in Utrecht Lunetten komt en daar medicijnen op wil halen?
Via MP wil iemand die wel geven maar ze wil ze niet opsturen, kunnen wel opgehaald worden...
Dan moet ik maar een keer langskomen om hem te kroelen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is niet te koop!![]()
Sorry, mijn asielmormel blijft lekker hier!
[..]
Oh dat kunnen we vast regelen! *In rijderslijst gaat loeren*
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:09 schreef Greys het volgende:
Misschien dat Milanese tussen Lelystad en Hilversum langs Utrecht komt?
*Richtingsgevoel van aangeschoten postduif heeft, sorry*
Oh kutterdiekutquote:
Geen idee, ik zal es mailen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh kutterdiekutNou anders rij ik er wel een keer heen, voor mij is het zo'n half uur rijden denk ik.
Om hoeveel medicijnen gaat het?
Oh! Yay! Groen! enzoquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga je groen laten schilderen!Kan wel even duren, want Iteejer was volgens mij vandaag niet veel aanwezig! Maar vanavond ben je vast garrrrrrroen!
Tof! Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Kheb dr gemaild, zodra ik meer weet post ik t wel
Om welke medicijnen gaat het eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, ik zal es mailen!
Mss wil ze t wel opsturen als ik dr een gefrankeerde enveloppe stuur trouwens, das nog cheaper dan een half uur dr heen rijden
jaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:46 schreef L.in het volgende:
Ik heb nog een bench, een paar voerbakjes en dekens in de aanbieding, op te halen in Apeldoorn. Hebben jullie daar wat aan?
Dat mag ws niet ivm kansspel belasting.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:45 schreef TheYoung1 het volgende:
Ksou bijna een hekel aan de afkorting TVP gaan krijgen .......
Ik had wel nog zo'n ingeving over het gok-de-eindstand-topic...Beetje laat maar mss wat voor volgend jaar.
Iedereen die meegokt betaald, zeg, 1 euro. De winaar krijgt een kado-bon van 25 euro voor Pets place ofzo, de rest wordt bij het gedoneerde bedrag gevoegt.
Geen slecht idee, toch?
Ja maar in dit geval wilden we de donateurs geen geld aftroggelen, aangezien ze al gedoneerd hebbenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:45 schreef TheYoung1 het volgende:
Ksou bijna een hekel aan de afkorting TVP gaan krijgen .......
Ik had wel nog zo'n ingeving over het gok-de-eindstand-topic...Beetje laat maar mss wat voor volgend jaar.
Iedereen die meegokt betaald, zeg, 1 euro. De winaar krijgt een kado-bon van 25 euro voor Pets place ofzo, de rest wordt bij het gedoneerde bedrag gevoegt.
Geen slecht idee, toch?
Da's makkelijk opgelost he. Wie donateur is, hoeft geen euro te betalen....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar in dit geval wilden we de donateurs geen geld aftroggelen, aangezien ze al gedoneerd hebben
Dan zou het een beetje lullig zijn als ze hier ook weer voor moesten betalen toch?
Valt een prijs als een kado-bon daar onder?quote:
Verder worden alleen prijzen groter dan ¤ 454 belast.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:50 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Valt een prijs als een kado-bon daar onder?
Je is groen, ja dusquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Grey-zy? Is mijn tweede tientje binnen gekomen? Heb er niets meer van gehoord.
It's good to have you back!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik weer! Ik was d'r een avondje + middagje niet en ik heb veul gemist!![]()
It's good to be back.
Oh, ik ga zo even speuren in de afschriften!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Grey-zy? Is mijn tweede tientje binnen gekomen? Heb er niets meer van gehoord.
Nee, want groen was ze al na haar eerste donatie.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:24 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je is groen, ja dus
-sorry Greyske voor mn bijdehandheid-![]()
Bijdehand hè.. Dan krijg je zoiets.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want groen was ze al na haar eerste donatie.
Ze vraagt nu of haar tweede ook is binnengekomen
Had het net bijgewerkt in de fipo, toen belde mijn schoonmoeder, maar hij is er!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gaat mij er alleen om dattie er is, ik hoef niet dubbelgroen ofzo!
quote:5 omdat zovty weer zwart is en nog 5 omdat Pusoog een huis heeft
sorry, helemaal over je bericht heen gelezen. Waar woon je? dan zoeken we de dichstbijzijnde rijder, en die haalt het dan opquote:
No problem!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
sorry, helemaal over je bericht heen gelezen. Waar woon je? dan zoeken we de dichstbijzijnde rijder, en die haalt het dan op
Draculettetje, omgeving Apeldoornquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:58 schreef L.in het volgende:
[..]
No problem!In Apeldoorn, zoals ik al zei.
![]()
Word er dan ge-pmt over adressen enzo, als jullie gaan rijden? En ik sta nu genoteerd? Hoe moet ik dat zien?
Het is me nog niet helemaal duidelijk.
Hihiiihihiquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oleeee!
Gij zijt vergeven!
*en Fiebie zag dat het goed was*
Volgens mij wilden ze liever geen krabpalen enzo, dat hadden ze tegen Ing aan de telefoon gezegd!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Van die wij-zijn-verwend-en-willen-op-bed-dus-zon-ding-wat-een-hoop-geld-gekost-heeft-negeren-we-straal hangdingen voor poezen. Willen ze die ook? Of voelen de poezen daar zich ook te goed voor dat soort dingen?
Staat niet in het lijstje nl. Heb wel kleine krabunit met huisje en zon radiatorhangding die misschien weg kunnen. (zul je net zien dat ze er vanavond in gaan liggen...)
Die regel is veranderd.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Verder worden alleen prijzen groter dan ¤ 454 belast.
Er is nog niet een modje langs geweest om dat te doen geloof ik, komt zo welquote:
Is helemaal goed!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Draculettetje, omgeving Apeldoorn
Draculettetje rijdt voor apeldoorn. Zal ik haar vragen via PM of ze je spullen wil komen ophalen, en dan vragen of zij met jou pm't voor een afspraak?
Ja he?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:36 schreef NorthernStar het volgende:
Ik heb wat videos van dat dierenthuis bekeken.
Als ik oud en versleten ben wil ik daar ook heen.
Ja te grappigquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?
Heb je ook gezien dat die twee kleine hondjes in die kruiwagen werden rondgereden?
[ afbeelding ]
Nee hoor, die kunnen gewoon lopen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG rijdt iemand die beesten echt rond?Omdat ze niet kunnen lopen?
![]()
Ik dacht dat het gewoon een lollige foto was en dat die beesten toevallig in dat ding zaten!!!
Ik heb een pm naar Draculettetje gestuurdquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:38 schreef L.in het volgende:
[..]
Is helemaal goed!Dan wacht ik het verder even af!
Oh in dat geval hou ik mn nog een tientje in mn zakquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, die kunnen gewoon lopen!Die ene is Hummer, het niet-zindelijke Yorkie van pas 1 jaar. Die mag nergens wonen verder omdat ie overal piest. En daar mag ie gewoon plassen wat ie wil
![]()
Het is een still uit een filmpje, ze mogen meerijden
Hier komt ie in voor: http://www.dierenthuis.nl/nl/video/videodetail.php?video_id=6
Vinden jullie het goed als ik mezelf af en toe eten quote om te kijken of er iemand in Utrecht reageert?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb mail terug, ze heeft nog bijna een volle pot epitard ( tegen epilepsie, bijna 300 tabletten ) een halve pot enurace ( tegen incontinentie, 50 tabletten ) en 3 strippen plaspillen. Dat zijn geheid dingen die ze echt wel kunnen gebruiken, dus als er iemand is die dat op zou willen halen in Utrecht Lunetten, heel erg graag ( even PM naar mijm dan geef ik haar mail adres en kunnen jullie zelf iets regelen ).
Ja tuurlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vinden jullie het goed als ik mezelf af en toe eten quote om te kijken of er iemand in Utrecht reageert?
ja hoor, is goedquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vinden jullie het goed als ik mezelf af en toe eten quote om te kijken of er iemand in Utrecht reageert?
We kunnen ook je dinges straks ff in de OP zetten, of in de thripo. Met dat mooie belangrijke mededelings ding erbijquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Rimadyl ook op mp?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:18 schreef Qwea het volgende:
Oh-oh?
Kun je mij eens PM'en met wat je naar die lui van MP pmt? Ik heb rimadyl gevondenmisschien willen ze dat doneren? Ik wil jou ook wel pm'en anders dat jij ze mailt..
Van die 2 potten a 80 pillen? En er stond ook nog carprodylquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Rimadyl ook op mp?
Die heb ik al gemaild, was al weg helaas
* Muis006 zet lage stem opquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Er heeft zich zojuist via de mail ene Astrid uit Amsterdam aangemeld om gedurende de actie naar opslagpunten te rijden met spullen....ik zet haar in de WIKI en heb beloofd te mailen als er iets in haar regio aangeboden wordt.
Ze is geen Fok!ker en kwam hier via haar broer....WIE IS DE BROER!
Zie PMquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tuurlijkMaar volgens mij hebben we niet iemand echt in Utrecht
En als ik die dame nou eens de verzendkosten voor een pakketje overmaak, wil ze het dan wel opsturen daarna denk je?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:34 schreef oh-oh het volgende:Hallo medefokkers!
Ik heb een verzoekje, mss hebben jullie gelezen dat we een actie houden voor Stichting Dierentehuis ( www.asielactie.nl ) .
Nee niet wegrennen, ik kom niet om geld vragen ( maar doneren mag altijd natuurlijk )!
Ik zoek iemand die in Lunetten medicijnen voor ons op zou willen halen en die op zou willen sturen naar een van de verzamelpunten. We hebben namelijk geen opslagpunt in Utrecht en ik heb iemand die wel pillen wil schenken maar geen zin heeft om ze op te sturen. We zouden ze wel graag willen hebben om ze aan de stichting te kunnen geven.
Dus als er iemand is die in de buurt woont en ze op zou willen halen en op onze kosten op zou willen sturen, heel erg graag
Greys, die medicijnen zijn echt zo algemeen en bruikbaar, ik weet zeker dat ze die wel willen hoor!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
Q, weten we echt zéker (en zo ja, hoe weten we dat dan ook alweer?) dat Dierenthuis op andermans medicijnen zit te wachten? En al die spullen die genoemd worden, hebben ze dat ook echt nodig?
Niet onaardig bedoeld naar wie dan ook, maar voordat we rijders gaan regelen moeten we dat wel even zeker weten natuurlijk
Ik weet zeker, dat DTH nodig heeft wat ik aan bedrijven heb gemaild, en wat ik van jora heb gekregen aan info.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
Q, weten we echt zéker (en zo ja, hoe weten we dat dan ook alweer?) dat Dierenthuis op andermans medicijnen zit te wachten? En al die spullen die genoemd worden, hebben ze dat ook echt nodig?
Niet onaardig bedoeld naar wie dan ook, maar voordat we rijders gaan regelen moeten we dat wel even zeker weten natuurlijk
Ik ben het in deze eigenlijk wel met ohstreepjeoh eens (komt niet vaak voor hequote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb mail terug, ze heeft nog bijna een volle pot epitard ( tegen epilepsie, bijna 300 tabletten ) een halve pot enurace ( tegen incontinentie, 50 tabletten ) en 3 strippen plaspillen. Dat zijn geheid dingen die ze echt wel kunnen gebruiken, dus als er iemand is die dat op zou willen halen in Utrecht Lunetten, heel erg graag ( even PM naar mijm dan geef ik haar mail adres en kunnen jullie zelf iets regelen ).
Neejquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
Ah okeIk heb er ook geen verstand van hoor.
Maar die medicijnen van MP kunnen dan geen 'neppers' zijn ofzo?
Oh-oh, handig gedaan!Benieuwd of het wat oplevert!
Even met het hondje lopen, brb.
Nou! I can feeeeeeel the loooove!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben het in deze eigenlijk wel met ohstreepjeoh eens (komt niet vaak voor he![]()
) dat deze medicijnen vrij algemeen zijn.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben het in deze eigenlijk wel met ohstreepjeoh eens (komt niet vaak voor he![]()
) dat deze medicijnen vrij algemeen zijn.
Pesies. Ik neem ook Benakor mee, omdat Siets er niet meer is. Prima pillen verder. Ik had ze alleen liever in mijn eigen poes geduwd.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, op MP staan vaak mensen die iemand er nog een plezier mee willen doen als hun eigen hond overleden is.
Exactly!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies. Ik neem ook Benakor mee, omdat Siets er niet meer is. Prima pillen verder. Ik had ze alleen liever in mijn eigen poes geduwd.
jaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij zijn het de afgelopen twee dagen wel fucking vaak met elkaar eens, doodeng
![]()
(GARPJE HE
)
Benakor.. benakor. Die naam heb ik eerder horen vallen. Das voor nierfalen, toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies. Ik neem ook Benakor mee, omdat Siets er niet meer is. Prima pillen verder. Ik had ze alleen liever in mijn eigen poes geduwd.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:53 schreef Qwea het volgende:
Ik heb net een carprodyl gozert en een primeval chick een mail gedaan
Die rimadyl kerel wilde 70 euro voor zn 80 stuks rimadyl![]()
. Voor 36 euro heb je 100 stuks carprodyl.. en ze doen exact hetzelfde
Japs. Het verbetert de bloeddoorstroming in de nieren. Er is ook een versie die voor honden met hartfalen gebruikt wordt en bij katten met nierfalen precies dezelfde werking heeft. Maar daar ben ik de naam even van kwijt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Benakor.. benakor. Die naam heb ik eerder horen vallen. Das voor nierfalen, toch?
Tis een fase, wen dr maar niet aan hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
Q en oh-oh, ik word er gewoon bijna bang van, hoe eens jullie het de laatste tijd zijn!
had jij niet die dinges voor frips? Die andere versie van benakor? of ben ik nou in de war?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis een fase, wen dr maar niet aan hoor
Vetmedin heb ik, das gewoon voor zn hart, zn nieren zijn hoop ik nog wel ok.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
had jij niet die dinges voor frips? Die andere versie van benakor? of ben ik nou in de war?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vetmedin heb ik, das gewoon voor zn hart, zn nieren zijn hoop ik nog wel ok.
Kheb m net verteld dat als ie dood wil gaan dat ie dat dan t beste voor 12 september moet doen of pas over hele lange tijd, anders is t zonde van aaaaaaaal die pillen hier
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vetmedin heb ik, das gewoon voor zn hart, zn nieren zijn hoop ik nog wel ok.
Kheb m net verteld dat als ie dood wil gaan dat ie dat dan t beste voor 12 september moet doen of pas over hele lange tijd, anders is t zonde van aaaaaaaal die pillen hier
Geen idee of het al geregeld is, maar ze mag me naar mijn antwoordnummer (en dus ongefrankeerd) sturen. Indien nodig >> PMquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee, ik zal es mailen!
Mss wil ze t wel opsturen als ik dr een gefrankeerde enveloppe stuur trouwens, das nog cheaper dan een half uur dr heen rijden
Oh da's misschien ook een optie, maar ik geloof niet dat die dame het op wil sturenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee of het al geregeld is, maar ze mag me naar mijn antwoordnummer (en dus ongefrankeerd) sturen. Indien nodig >> PM
Super!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:31 schreef draculettetje het volgende:
goede avond allemaal, hoe is het hier?
Ik kwam even melden dat ik een bench heb opgehaald vandaag! die staat nu te wachten tot 12 sept!
Tofquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:31 schreef draculettetje het volgende:
goede avond allemaal, hoe is het hier?
Ik kwam even melden dat ik een bench heb opgehaald vandaag! die staat nu te wachten tot 12 sept!
vraag je dat aan mij?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:38 schreef Harajuku. het volgende:
Heb je ook een foto? Dan ga ik die in de photobucket zetten. En Qwea, heb je die bakjes foto ook nog?
Sorry, jaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vraag je dat aan mij?
zo ja zal ik morgen een foto maken (ben nu alweer heel lui in mn bedje)
Ook goedquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
Oh da's misschien ook een optie, maar ik geloof niet dat die dame het op wil sturen![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ook goed
Overigens: nu niet allemaal mensen gaan mailen dat ze naar ElisaB gratis medicijnen kunnen opsturen
jup. Msn?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:38 schreef Harajuku. het volgende:
Heb je ook een foto? Dan ga ik die in de photobucket zetten. En Qwea, heb je die bakjes foto ook nog?
mag ik die naam hier neerzetten dan, of even per pm?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
Draculettetje, bij wie heb jij nou ook alweer de bench opgehaald?
Ik ben de draad vanavond echt helemaal kwijt
Staat in de mail bij concepten - spullenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
Draculettetje, bij wie heb jij nou ook alweer de bench opgehaald?
Ik ben de draad vanavond echt helemaal kwijt
geen dank hoor, daar geef ik me toch voor op?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Staat in de mail bij concepten - spullen![]()
Draakje bedaaaaaankt!
Tuurlijk; je mag alles naar een antwoordnummer sturen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:04 schreef oh-oh het volgende:
Elisa, mag daar ook een pakketje heen dat niet door de brievenbus past?
Nee toch?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
geen dank hoor, daar geef ik me toch voor op?
ik heb l.in een pm gestuurd
Lijkt me wel. En dan naar iedereen. Toch? Als het niet teveel werk is?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Moet er trouwens geen PM rond dat de actie een week is verschoven?
Of alleen aan de mensen die hebben gezegd mee te willen doen?
Mij ook....maar goed, ik geloof dat Greys echt al weg is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lijkt me wel. En dan naar iedereen. Toch? Als het niet teveel werk is?
Want wellicht zijn er mensen met vakantie die nu wel mee kunnen doen omdat het verschoven is.
What she said, want dat wilde ik net gaan typen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lijkt me wel. En dan naar iedereen. Toch? Als het niet teveel werk is?
Want wellicht zijn er mensen met vakantie die nu wel mee kunnen doen omdat het verschoven is.
Deze quote ik lekker.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
Oh ik ben er nog even. Want ik merk net dat de voordeur heel de avond open heeft gestaan.
En nu ben ik bang dat er iemand in huis is, boven, in het donker. En ik ben alleen thuis.
Ik ben net zo'n angsthaas als Hara![]()
![]()
![]()
PM is een goed plan! Hoop niet dat men het te opdringerig vindt, maar ach, wat is nou een PM
he, bagger, heb ik ook wele ens gehadquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
Oh ik ben er nog even. Want ik merk net dat de voordeur heel de avond open heeft gestaan.
En nu ben ik bang dat er iemand in huis is, boven, in het donker. En ik ben alleen thuis.
Ik ben net zo'n angsthaas als Hara![]()
![]()
![]()
PM is een goed plan! Hoop niet dat men het te opdringerig vindt, maar ach, wat is nou een PM
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
he, bagger, heb ik ook wele ens gehad
ik be toen het hele huis doorgegaan, anders slaap ik gewoon niet
Oh gelukkig, nu voel ik me niet zo debiel, als jullie het ook eng zouden vindenquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Oh gelukkig, nu voel ik me niet zo debiel, als jullie het ook eng zouden vindenIk liep naar boven om alvast even een raampje op een kier te zetten, zodat het nog even tien minuutjes kan doorwaaien voordat ik ga slapen. In het donker dus, anders komen er muggen. En terug beneden in de gang zie ik de voordeur open staan. Die heb ik zelf niet goed dichtgeklikt dan na het visjes voeren, maar dan staat ie dus al uren open
Ik laat dus mooi het ganglicht aan vannacht he! Dan durft die inbreker vast niet van zolder naar beneden!
![]()
/slowchat![]()
Oh. Nou. Dan ga ik wel heel de nacht tv kijken en hardop liedjes zingen ofzoquote:
Ik kon me net inhouden, aaaaaaaaaaaahahhaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou dan denken " heb IK die deur wel open laten staan of is er iemand naar binnen gesneakt"
Of breng ik je nu op verkeerde ideetjes?
Die had ik al, die verkeerde ideetjesquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou dan denken " heb IK die deur wel open laten staan of is er iemand naar binnen gesneakt"
Of breng ik je nu op verkeerde ideetjes?
Oeh! Kun je dan naar mij komen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh. Nou. Dan ga ik wel heel de nacht tv kijken en hardop liedjes zingen ofzo![]()
Laptop in bed, en 112 onder sneltoets op de telefoonquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef Greys het volgende:
Het zolderraam stond ook openBij nader inzien staat dat al drie dagen open
![]()
Misschien moet ik toch wat beter gaan opletten als ik goed wil slapen![]()
Cat, ik kom d'r an!
Laptop in bed ga ik idd doen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Laptop in bed, en 112 onder sneltoets op de telefoon
*zet de voordeur vast open*quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef Greys het volgende:
Het zolderraam stond ook openBij nader inzien staat dat al drie dagen open
![]()
Misschien moet ik toch wat beter gaan opletten als ik goed wil slapen![]()
Cat, ik kom d'r an!
Oh ja kutquote:Op woensdag 29 juli 2009 @ 00:00 schreef NatteBever het volgende:
Suggestie voor nieuwe TT: Waar Bliss nog niet gebeld heeft...
Moeten we je komen redden?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
Doe dat nou maar niet Cat, het kan nog wel even duren!
Ik meld me zo wel weer in het SC topic, live vanuit bed!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:01 schreef TJDoornbos het volgende:blij dat de actie zo goed gaat!
Mijn bijdrage komt nog hoor dames
* Pisces29 sluit aanquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:09 schreef Morretje het volgende:
Heb ik inderdaad ook iets meer tijd om spullen uit te zoeken, want dat heb ik nog niet gedaan...
Geesh, arm ding. Kan me écht niet voorstellen dat iemand een dier toch zo kan verwaarlozenquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:37 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
Lief Mientje, je hebt het wel “voor je kiezen gehad” maar het is allemaal achter de rug.
Nou he?quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geesh, arm ding. Kan me écht niet voorstellen dat iemand een dier toch zo kan verwaarlozen. Nu met Qwea's topic ook, daar wordt ook alles op alles gezet voor 't beest, en nu zelf ook al 2 keer in 5 dagen bij de DA gezeten
.
Daar kan ik echt met mijn verstand niet bij, hoor. Zeker als ze zo uit dr bek loopt te stinken, dat zal toch zeker wel opgevallen zijn en dan weet je toch dat er iets niet goed zit
Ik snap dat soort dingen mensen ook echt niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:42 schreef Harajuku. het volgende:
Daar kan ik echt met mijn verstand niet bij, hoor. Zeker als ze zo uit dr bek loopt te stinken, dat zal toch zeker wel opgevallen zijn en dan weet je toch dat er iets niet goed zit
Naja ik bedoelde eigenlijk ook niet echt voor de dag zelf ( hey, ik kan toch nie mee dus waarom zou ikquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:56 schreef Cat22 het volgende:
Misschien even checken met het asiel, dadelijk hebben zij al taart of vlaai geregeld voor ons.
Maar een doos snoep is natuurlijk altijd lekker. En voor de langere termijn: zouden we geen cup-a-soup dispenser kunnen regelen?Als je dan hard gewerkt hebt, lekker even bijkomen met een soepje. Of is dat stom?
Hoezo het gaat toch om het idee, denk dat ze heus wel blij zijn met een dispenser ook al hebben ze er al eentje.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:01 schreef Greys het volgende:
Een cup-a-soup dispenser is een enig idee! Maar wat als ze die al hebben en hoe komen we daar achter?
Is zonde, dan hadden we beter iets anders kunnen regelenquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:09 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hoezo het gaat toch om het idee, denk dat ze heus wel blij zijn met een dispenser ook al hebben ze er al eentje.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Was Pets place al gemailed? Zo ja; hoe is het daarmee afgelopen eigs?
Ik zal even kijken of ik iets kan vinden.quote:
Wat is Sara Lee?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Kheb mn zus gemaild hoor, kan ze compenseren dat ze totaal niet van dieren houdt.
Jessy.G was dat!quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:03 schreef Cat22 het volgende:
Zat er niet een vrijwilliger op Fok? Een paar topics geleden heb ik een naam zien langskomen. Geen idee welk topic dat was en hoe ze heette.
Ik dacht dat Qwea Pet's place op het lijstje had gezet? Nouja, blijkbaar nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:14 schreef Harajuku. het volgende:
Nay, geen Pet's Place. Voornamelijk bedrijven voor schoonmaakspullen muz Purina, Jumper, Vente diervoeding en wat versvlees dingen.
Ja! Misschien haar even PB-en om dat te checken? Wil ik best doen hoor. Doe ik ook eens iets organisatie-achtigs.quote:
Dat kan wel, maar dan is ie nog niet gemailedquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik dacht dat Qwea Pet's place op het lijstje had gezet? Nouja, blijkbaar niet.
Ik weet niet of ze nog vaak komt hier.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja! Misschien haar even PB-en om dat te checken? Wil ik best doen hoor. Doe ik ook eens iets organisatie-achtigs.
Verstuurd!quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze nog vaak komt hier.
Maar je mag haar altijd PMen, graag!
Ik ga een mail sturen aan cup-a-soup nu!Kijken of ze er voor in zijn!
Nee joh, ik heb Jessy gePBt en Greys heeft de soep voor haar rekening genomen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:39 schreef nieslief het volgende:
Dubbel mailen ja die boodschap komt echt wel aan.......
Ik zou vet graag willen, kan ik met je meerijden?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Kom ff snel zwaaien![]()
Chipsie, ga je dit keer voor de grap es wel mee naar de overdracht?!
Dat zou wel helemaal te gek gaaf zijn.....quote:
Tuulk....quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zou vet graag willen, kan ik met je meerijden?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tuulk....
ff kijken naar welk station je dan moet met de trein, pik ik je wel op.
Die zou echt gaaf zijn, hebben ze vast nog niet.quote:
Kan je daar misschien enige toelichting bij geven ipv alleen zo'n handje?quote:
He verdorie. Ik heb eerst al twee keer een heel verhaal via de Cup-a-Soup site gemaild.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:31 schreef Harajuku. het volgende:
Cup a soup mail terug dat t niet is aangekomen of zo?
Ben blij dat ik ze geen linkje naar dit topic heb gestuurdquote:
PM joraquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:01 schreef Greys het volgende:
Wij als organistiechicks hadden daar achter de schermen per PM ook al contact over met elkaar, om iets lekkers voor de vrijwilligers te regelen!![]()
Een cup-a-soup dispenser is een enig idee! Maar wat als ze die al hebben en hoe komen we daar achter?
Ik heb JessyG al een PM gestuurd.quote:
Zullen ze op den duur ook wel meer aan hebben.quote:
Unilever?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:01 schreef Qwea het volgende:
zeg greys... weet jij waar cup a soup van is?
unilever .. toch ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:01 schreef Qwea het volgende:
zeg greys... weet jij waar cup a soup van is?
En wie heeft gezegd geen sponsoring te willen geven?quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
En wie heeft gezegd geen sponsoring te willen geven?
neie drukquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ist nog nog druk achter de schermen? Of kan ik zo ff een klein ommetje doen alvorens ik ga pauze-pjoeteren?
Potver...ik presteer het best onder drukquote:
Zal ik eens een poosje op je gaan zittenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver...ik presteer het best onder druk
Ja maar poepje, die dispensers worden wel vaker gratis geleverd aan bedrijven.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
En wie heeft gezegd geen sponsoring te willen geven?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik eens een poosje op je gaan zitten
truequote:Op woensdag 29 juli 2009 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar poepje, die dispensers worden wel vaker gratis geleverd aan bedrijven.
In de hoop dat ze er dan vaker soep voor kopen. Dus niet geschoten is altijd mis toch?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als we het beide zeggen klopt het vast
Nein. Niet voor zover ik weet. De medicatie moet nog steeds opgehaald wordenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:35 schreef tirannetje24 het volgende:
Ik zag gisteren iets over spullen in Utrecht ophalen.
Is dit al geregeld?
was gisteren te brak/lam om te reageren![]()
Heb je al PM of mail gehad toevallig van één van de dames? Anders PM ik je zometeen onze brief die we aan bedrijven sturen, dan kan jij die evt. nog naar eigen wens verbouwenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:30 schreef Stout het volgende:
Is dr een officiele brief ? Zo ja mag ik die dan ? Dan ga ik hier ff een paar winkels bij langs
Ik had net gectrl Ceedquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je al PM of mail gehad toevallig van één van de dames? Anders PM ik je zometeen onze brief die we aan bedrijven sturen, dan kan jij die evt. nog naar eigen wens verbouwen
Aangezien ik dat al verwacht had, heb ik het dus maar niet verstuurdquote:
Nah... denk ik ook eens te helpenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh ja...Elisa, lief aangeboden hoor, maar het hoeft echt niet hoor![]()
Jij doet al meeeeeerrrr dan genoegquote:
Hoiquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:08 schreef Peter6000 het volgende:
Leuk te lezen dat mijn bench met gejuich is ontvangen.
Stond al zeker 2 jaar nutteloos te staan in mijn kelderbox (ik trof er zelfs een dode kikker (of pad) in aan), dus ik mis hem vooralsnog niet.
En ook belangrijk dat ik zeker weet dat ze er wat aan hebben, daar.
Als ik de actie zou organiseren, zou ik gewoon alleen cash en gratis verkregen spullen aanbieden, en het inkopen overlaten aan het Dierenthuis zelf.
Maar dat past waarschijnlijk niet in de Asielactie-traditie.
Ga ik zo even doen!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Tussenstandje dan maar?
3755 euro
![]()
Greysje, wil je Aventura, Young1 en Vahmpcat in de Fipo zetten en indien nog niet gedaan; groen laten verven?
Moet ik me speciaal aanmelden voor de vlooienmarkt?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij doet al meeeeeerrrr dan genoeg![]()
Lienekien en Dwerg doen niet mee met de vlooienmarkt, want ze benne op vaakaaaansie dan.
Deze melding was overigens speciaal voor Greys' lijstjesFetisj
Zou jij dit willen doen in Lunetten?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:35 schreef tirannetje24 het volgende:
Ik zag gisteren iets over spullen in Utrecht ophalen.
Is dit al geregeld?
was gisteren te brak/lam om te reageren![]()
PM de gegevens maar. Dan neem ik contact op met die gene die de spullen heeft staan!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zou jij dit willen doen in Lunetten?
En dan opsturen of meenemen ( weet niet of je zelf ook mee gaat dan!).
Dan mail ik je het mailadres van degene die de medicijnen heeft
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:52 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
PM de gegevens maar. Dan neem ik contact op met die gene die de spullen heeft staan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |