Aangezien ik dat al verwacht had, heb ik het dus maar niet verstuurdquote:
Nah... denk ik ook eens te helpenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh ja...Elisa, lief aangeboden hoor, maar het hoeft echt niet hoor![]()
Jij doet al meeeeeerrrr dan genoegquote:
Hoiquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:08 schreef Peter6000 het volgende:
Leuk te lezen dat mijn bench met gejuich is ontvangen.
Stond al zeker 2 jaar nutteloos te staan in mijn kelderbox (ik trof er zelfs een dode kikker (of pad) in aan), dus ik mis hem vooralsnog niet.
En ook belangrijk dat ik zeker weet dat ze er wat aan hebben, daar.
Als ik de actie zou organiseren, zou ik gewoon alleen cash en gratis verkregen spullen aanbieden, en het inkopen overlaten aan het Dierenthuis zelf.
Maar dat past waarschijnlijk niet in de Asielactie-traditie.
Ga ik zo even doen!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Tussenstandje dan maar?
3755 euro
![]()
Greysje, wil je Aventura, Young1 en Vahmpcat in de Fipo zetten en indien nog niet gedaan; groen laten verven?
Moet ik me speciaal aanmelden voor de vlooienmarkt?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij doet al meeeeeerrrr dan genoeg![]()
Lienekien en Dwerg doen niet mee met de vlooienmarkt, want ze benne op vaakaaaansie dan.
Deze melding was overigens speciaal voor Greys' lijstjesFetisj
Zou jij dit willen doen in Lunetten?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:35 schreef tirannetje24 het volgende:
Ik zag gisteren iets over spullen in Utrecht ophalen.
Is dit al geregeld?
was gisteren te brak/lam om te reageren![]()
PM de gegevens maar. Dan neem ik contact op met die gene die de spullen heeft staan!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zou jij dit willen doen in Lunetten?
En dan opsturen of meenemen ( weet niet of je zelf ook mee gaat dan!).
Dan mail ik je het mailadres van degene die de medicijnen heeft
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:52 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
PM de gegevens maar. Dan neem ik contact op met die gene die de spullen heeft staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |