Zullen ze op den duur ook wel meer aan hebben.quote:
Unilever?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:01 schreef Qwea het volgende:
zeg greys... weet jij waar cup a soup van is?
unilever .. toch ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:01 schreef Qwea het volgende:
zeg greys... weet jij waar cup a soup van is?
En wie heeft gezegd geen sponsoring te willen geven?quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
En wie heeft gezegd geen sponsoring te willen geven?
neie drukquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ist nog nog druk achter de schermen? Of kan ik zo ff een klein ommetje doen alvorens ik ga pauze-pjoeteren?
Potver...ik presteer het best onder drukquote:
Zal ik eens een poosje op je gaan zittenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver...ik presteer het best onder druk
Ja maar poepje, die dispensers worden wel vaker gratis geleverd aan bedrijven.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
En wie heeft gezegd geen sponsoring te willen geven?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik eens een poosje op je gaan zitten
truequote:Op woensdag 29 juli 2009 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar poepje, die dispensers worden wel vaker gratis geleverd aan bedrijven.
In de hoop dat ze er dan vaker soep voor kopen. Dus niet geschoten is altijd mis toch?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als we het beide zeggen klopt het vast
Nein. Niet voor zover ik weet. De medicatie moet nog steeds opgehaald wordenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:35 schreef tirannetje24 het volgende:
Ik zag gisteren iets over spullen in Utrecht ophalen.
Is dit al geregeld?
was gisteren te brak/lam om te reageren![]()
Heb je al PM of mail gehad toevallig van één van de dames? Anders PM ik je zometeen onze brief die we aan bedrijven sturen, dan kan jij die evt. nog naar eigen wens verbouwenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:30 schreef Stout het volgende:
Is dr een officiele brief ? Zo ja mag ik die dan ? Dan ga ik hier ff een paar winkels bij langs
Ik had net gectrl Ceedquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je al PM of mail gehad toevallig van één van de dames? Anders PM ik je zometeen onze brief die we aan bedrijven sturen, dan kan jij die evt. nog naar eigen wens verbouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |