Verder worden alleen prijzen groter dan ¤ 454 belast.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:50 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Valt een prijs als een kado-bon daar onder?
Je is groen, ja dusquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Grey-zy? Is mijn tweede tientje binnen gekomen? Heb er niets meer van gehoord.
It's good to have you back!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik weer! Ik was d'r een avondje + middagje niet en ik heb veul gemist!![]()
It's good to be back.
Oh, ik ga zo even speuren in de afschriften!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Grey-zy? Is mijn tweede tientje binnen gekomen? Heb er niets meer van gehoord.
Nee, want groen was ze al na haar eerste donatie.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:24 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je is groen, ja dus
-sorry Greyske voor mn bijdehandheid-![]()
Bijdehand hè.. Dan krijg je zoiets.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want groen was ze al na haar eerste donatie.
Ze vraagt nu of haar tweede ook is binnengekomen
Had het net bijgewerkt in de fipo, toen belde mijn schoonmoeder, maar hij is er!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gaat mij er alleen om dattie er is, ik hoef niet dubbelgroen ofzo!
quote:5 omdat zovty weer zwart is en nog 5 omdat Pusoog een huis heeft
sorry, helemaal over je bericht heen gelezen. Waar woon je? dan zoeken we de dichstbijzijnde rijder, en die haalt het dan opquote:
No problem!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
sorry, helemaal over je bericht heen gelezen. Waar woon je? dan zoeken we de dichstbijzijnde rijder, en die haalt het dan op
Draculettetje, omgeving Apeldoornquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:58 schreef L.in het volgende:
[..]
No problem!In Apeldoorn, zoals ik al zei.
![]()
Word er dan ge-pmt over adressen enzo, als jullie gaan rijden? En ik sta nu genoteerd? Hoe moet ik dat zien?
Het is me nog niet helemaal duidelijk.
Hihiiihihiquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oleeee!
Gij zijt vergeven!
*en Fiebie zag dat het goed was*
Volgens mij wilden ze liever geen krabpalen enzo, dat hadden ze tegen Ing aan de telefoon gezegd!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Van die wij-zijn-verwend-en-willen-op-bed-dus-zon-ding-wat-een-hoop-geld-gekost-heeft-negeren-we-straal hangdingen voor poezen. Willen ze die ook? Of voelen de poezen daar zich ook te goed voor dat soort dingen?
Staat niet in het lijstje nl. Heb wel kleine krabunit met huisje en zon radiatorhangding die misschien weg kunnen. (zul je net zien dat ze er vanavond in gaan liggen...)
Die regel is veranderd.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Verder worden alleen prijzen groter dan ¤ 454 belast.
Er is nog niet een modje langs geweest om dat te doen geloof ik, komt zo welquote:
Is helemaal goed!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Draculettetje, omgeving Apeldoorn
Draculettetje rijdt voor apeldoorn. Zal ik haar vragen via PM of ze je spullen wil komen ophalen, en dan vragen of zij met jou pm't voor een afspraak?
Ja he?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:36 schreef NorthernStar het volgende:
Ik heb wat videos van dat dierenthuis bekeken.
Als ik oud en versleten ben wil ik daar ook heen.
Ja te grappigquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?
Heb je ook gezien dat die twee kleine hondjes in die kruiwagen werden rondgereden?
[ afbeelding ]
Nee hoor, die kunnen gewoon lopen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG rijdt iemand die beesten echt rond?Omdat ze niet kunnen lopen?
![]()
Ik dacht dat het gewoon een lollige foto was en dat die beesten toevallig in dat ding zaten!!!
Ik heb een pm naar Draculettetje gestuurdquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:38 schreef L.in het volgende:
[..]
Is helemaal goed!Dan wacht ik het verder even af!
Oh in dat geval hou ik mn nog een tientje in mn zakquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, die kunnen gewoon lopen!Die ene is Hummer, het niet-zindelijke Yorkie van pas 1 jaar. Die mag nergens wonen verder omdat ie overal piest. En daar mag ie gewoon plassen wat ie wil
![]()
Het is een still uit een filmpje, ze mogen meerijden
Hier komt ie in voor: http://www.dierenthuis.nl/nl/video/videodetail.php?video_id=6
Vinden jullie het goed als ik mezelf af en toe eten quote om te kijken of er iemand in Utrecht reageert?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb mail terug, ze heeft nog bijna een volle pot epitard ( tegen epilepsie, bijna 300 tabletten ) een halve pot enurace ( tegen incontinentie, 50 tabletten ) en 3 strippen plaspillen. Dat zijn geheid dingen die ze echt wel kunnen gebruiken, dus als er iemand is die dat op zou willen halen in Utrecht Lunetten, heel erg graag ( even PM naar mijm dan geef ik haar mail adres en kunnen jullie zelf iets regelen ).
Ja tuurlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vinden jullie het goed als ik mezelf af en toe eten quote om te kijken of er iemand in Utrecht reageert?
ja hoor, is goedquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vinden jullie het goed als ik mezelf af en toe eten quote om te kijken of er iemand in Utrecht reageert?
We kunnen ook je dinges straks ff in de OP zetten, of in de thripo. Met dat mooie belangrijke mededelings ding erbijquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Rimadyl ook op mp?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:18 schreef Qwea het volgende:
Oh-oh?
Kun je mij eens PM'en met wat je naar die lui van MP pmt? Ik heb rimadyl gevondenmisschien willen ze dat doneren? Ik wil jou ook wel pm'en anders dat jij ze mailt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |