Verder worden alleen prijzen groter dan ¤ 454 belast.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:50 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Valt een prijs als een kado-bon daar onder?
Je is groen, ja dusquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Grey-zy? Is mijn tweede tientje binnen gekomen? Heb er niets meer van gehoord.
It's good to have you back!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik weer! Ik was d'r een avondje + middagje niet en ik heb veul gemist!![]()
It's good to be back.
Oh, ik ga zo even speuren in de afschriften!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Grey-zy? Is mijn tweede tientje binnen gekomen? Heb er niets meer van gehoord.
Nee, want groen was ze al na haar eerste donatie.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:24 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je is groen, ja dus
-sorry Greyske voor mn bijdehandheid-![]()
Bijdehand hè.. Dan krijg je zoiets.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want groen was ze al na haar eerste donatie.
Ze vraagt nu of haar tweede ook is binnengekomen
Had het net bijgewerkt in de fipo, toen belde mijn schoonmoeder, maar hij is er!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gaat mij er alleen om dattie er is, ik hoef niet dubbelgroen ofzo!
quote:5 omdat zovty weer zwart is en nog 5 omdat Pusoog een huis heeft
sorry, helemaal over je bericht heen gelezen. Waar woon je? dan zoeken we de dichstbijzijnde rijder, en die haalt het dan opquote:
No problem!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
sorry, helemaal over je bericht heen gelezen. Waar woon je? dan zoeken we de dichstbijzijnde rijder, en die haalt het dan op
Draculettetje, omgeving Apeldoornquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:58 schreef L.in het volgende:
[..]
No problem!In Apeldoorn, zoals ik al zei.
![]()
Word er dan ge-pmt over adressen enzo, als jullie gaan rijden? En ik sta nu genoteerd? Hoe moet ik dat zien?
Het is me nog niet helemaal duidelijk.
Hihiiihihiquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oleeee!
Gij zijt vergeven!
*en Fiebie zag dat het goed was*
Volgens mij wilden ze liever geen krabpalen enzo, dat hadden ze tegen Ing aan de telefoon gezegd!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Van die wij-zijn-verwend-en-willen-op-bed-dus-zon-ding-wat-een-hoop-geld-gekost-heeft-negeren-we-straal hangdingen voor poezen. Willen ze die ook? Of voelen de poezen daar zich ook te goed voor dat soort dingen?
Staat niet in het lijstje nl. Heb wel kleine krabunit met huisje en zon radiatorhangding die misschien weg kunnen. (zul je net zien dat ze er vanavond in gaan liggen...)
Die regel is veranderd.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Verder worden alleen prijzen groter dan ¤ 454 belast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |