Ik snap dat soort dingen mensen ook echt niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:42 schreef Harajuku. het volgende:
Daar kan ik echt met mijn verstand niet bij, hoor. Zeker als ze zo uit dr bek loopt te stinken, dat zal toch zeker wel opgevallen zijn en dan weet je toch dat er iets niet goed zit
Naja ik bedoelde eigenlijk ook niet echt voor de dag zelf ( hey, ik kan toch nie mee dus waarom zou ikquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:56 schreef Cat22 het volgende:
Misschien even checken met het asiel, dadelijk hebben zij al taart of vlaai geregeld voor ons.
Maar een doos snoep is natuurlijk altijd lekker. En voor de langere termijn: zouden we geen cup-a-soup dispenser kunnen regelen?Als je dan hard gewerkt hebt, lekker even bijkomen met een soepje. Of is dat stom?
Hoezo het gaat toch om het idee, denk dat ze heus wel blij zijn met een dispenser ook al hebben ze er al eentje.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:01 schreef Greys het volgende:
Een cup-a-soup dispenser is een enig idee! Maar wat als ze die al hebben en hoe komen we daar achter?
Is zonde, dan hadden we beter iets anders kunnen regelenquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:09 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hoezo het gaat toch om het idee, denk dat ze heus wel blij zijn met een dispenser ook al hebben ze er al eentje.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Was Pets place al gemailed? Zo ja; hoe is het daarmee afgelopen eigs?
Ik zal even kijken of ik iets kan vinden.quote:
Wat is Sara Lee?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Kheb mn zus gemaild hoor, kan ze compenseren dat ze totaal niet van dieren houdt.
Jessy.G was dat!quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:03 schreef Cat22 het volgende:
Zat er niet een vrijwilliger op Fok? Een paar topics geleden heb ik een naam zien langskomen. Geen idee welk topic dat was en hoe ze heette.
Ik dacht dat Qwea Pet's place op het lijstje had gezet? Nouja, blijkbaar nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:14 schreef Harajuku. het volgende:
Nay, geen Pet's Place. Voornamelijk bedrijven voor schoonmaakspullen muz Purina, Jumper, Vente diervoeding en wat versvlees dingen.
Ja! Misschien haar even PB-en om dat te checken? Wil ik best doen hoor. Doe ik ook eens iets organisatie-achtigs.quote:
Dat kan wel, maar dan is ie nog niet gemailedquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik dacht dat Qwea Pet's place op het lijstje had gezet? Nouja, blijkbaar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |