Die is niet te koop!quote:
Oh dat kunnen we vast regelen! *In rijderslijst gaat loeren*quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Is er iemand die wel es in Utrecht Lunetten komt en daar medicijnen op wil halen?
Via MP wil iemand die wel geven maar ze wil ze niet opsturen, kunnen wel opgehaald worden...
Dan moet ik maar een keer langskomen om hem te kroelen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is niet te koop!![]()
Sorry, mijn asielmormel blijft lekker hier!
[..]
Oh dat kunnen we vast regelen! *In rijderslijst gaat loeren*
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:09 schreef Greys het volgende:
Misschien dat Milanese tussen Lelystad en Hilversum langs Utrecht komt?
*Richtingsgevoel van aangeschoten postduif heeft, sorry*
Oh kutterdiekutquote:
Geen idee, ik zal es mailen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh kutterdiekutNou anders rij ik er wel een keer heen, voor mij is het zo'n half uur rijden denk ik.
Om hoeveel medicijnen gaat het?
Oh! Yay! Groen! enzoquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga je groen laten schilderen!Kan wel even duren, want Iteejer was volgens mij vandaag niet veel aanwezig! Maar vanavond ben je vast garrrrrrroen!
Tof! Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Kheb dr gemaild, zodra ik meer weet post ik t wel
Om welke medicijnen gaat het eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, ik zal es mailen!
Mss wil ze t wel opsturen als ik dr een gefrankeerde enveloppe stuur trouwens, das nog cheaper dan een half uur dr heen rijden
jaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:46 schreef L.in het volgende:
Ik heb nog een bench, een paar voerbakjes en dekens in de aanbieding, op te halen in Apeldoorn. Hebben jullie daar wat aan?
Dat mag ws niet ivm kansspel belasting.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:45 schreef TheYoung1 het volgende:
Ksou bijna een hekel aan de afkorting TVP gaan krijgen .......
Ik had wel nog zo'n ingeving over het gok-de-eindstand-topic...Beetje laat maar mss wat voor volgend jaar.
Iedereen die meegokt betaald, zeg, 1 euro. De winaar krijgt een kado-bon van 25 euro voor Pets place ofzo, de rest wordt bij het gedoneerde bedrag gevoegt.
Geen slecht idee, toch?
Ja maar in dit geval wilden we de donateurs geen geld aftroggelen, aangezien ze al gedoneerd hebbenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:45 schreef TheYoung1 het volgende:
Ksou bijna een hekel aan de afkorting TVP gaan krijgen .......
Ik had wel nog zo'n ingeving over het gok-de-eindstand-topic...Beetje laat maar mss wat voor volgend jaar.
Iedereen die meegokt betaald, zeg, 1 euro. De winaar krijgt een kado-bon van 25 euro voor Pets place ofzo, de rest wordt bij het gedoneerde bedrag gevoegt.
Geen slecht idee, toch?
Da's makkelijk opgelost he. Wie donateur is, hoeft geen euro te betalen....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar in dit geval wilden we de donateurs geen geld aftroggelen, aangezien ze al gedoneerd hebben
Dan zou het een beetje lullig zijn als ze hier ook weer voor moesten betalen toch?
Valt een prijs als een kado-bon daar onder?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |