Japs. Het verbetert de bloeddoorstroming in de nieren. Er is ook een versie die voor honden met hartfalen gebruikt wordt en bij katten met nierfalen precies dezelfde werking heeft. Maar daar ben ik de naam even van kwijt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Benakor.. benakor. Die naam heb ik eerder horen vallen. Das voor nierfalen, toch?
Tis een fase, wen dr maar niet aan hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
Q en oh-oh, ik word er gewoon bijna bang van, hoe eens jullie het de laatste tijd zijn!
had jij niet die dinges voor frips? Die andere versie van benakor? of ben ik nou in de war?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis een fase, wen dr maar niet aan hoor
Vetmedin heb ik, das gewoon voor zn hart, zn nieren zijn hoop ik nog wel ok.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
had jij niet die dinges voor frips? Die andere versie van benakor? of ben ik nou in de war?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vetmedin heb ik, das gewoon voor zn hart, zn nieren zijn hoop ik nog wel ok.
Kheb m net verteld dat als ie dood wil gaan dat ie dat dan t beste voor 12 september moet doen of pas over hele lange tijd, anders is t zonde van aaaaaaaal die pillen hier
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vetmedin heb ik, das gewoon voor zn hart, zn nieren zijn hoop ik nog wel ok.
Kheb m net verteld dat als ie dood wil gaan dat ie dat dan t beste voor 12 september moet doen of pas over hele lange tijd, anders is t zonde van aaaaaaaal die pillen hier
Geen idee of het al geregeld is, maar ze mag me naar mijn antwoordnummer (en dus ongefrankeerd) sturen. Indien nodig >> PMquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee, ik zal es mailen!
Mss wil ze t wel opsturen als ik dr een gefrankeerde enveloppe stuur trouwens, das nog cheaper dan een half uur dr heen rijden
Oh da's misschien ook een optie, maar ik geloof niet dat die dame het op wil sturenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee of het al geregeld is, maar ze mag me naar mijn antwoordnummer (en dus ongefrankeerd) sturen. Indien nodig >> PM
Super!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:31 schreef draculettetje het volgende:
goede avond allemaal, hoe is het hier?
Ik kwam even melden dat ik een bench heb opgehaald vandaag! die staat nu te wachten tot 12 sept!
Tofquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:31 schreef draculettetje het volgende:
goede avond allemaal, hoe is het hier?
Ik kwam even melden dat ik een bench heb opgehaald vandaag! die staat nu te wachten tot 12 sept!
vraag je dat aan mij?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:38 schreef Harajuku. het volgende:
Heb je ook een foto? Dan ga ik die in de photobucket zetten. En Qwea, heb je die bakjes foto ook nog?
Sorry, jaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vraag je dat aan mij?
zo ja zal ik morgen een foto maken (ben nu alweer heel lui in mn bedje)
Ook goedquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
Oh da's misschien ook een optie, maar ik geloof niet dat die dame het op wil sturen![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ook goed
Overigens: nu niet allemaal mensen gaan mailen dat ze naar ElisaB gratis medicijnen kunnen opsturen
jup. Msn?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:38 schreef Harajuku. het volgende:
Heb je ook een foto? Dan ga ik die in de photobucket zetten. En Qwea, heb je die bakjes foto ook nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |