Van die 2 potten a 80 pillen? En er stond ook nog carprodylquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Rimadyl ook op mp?
Die heb ik al gemaild, was al weg helaas
* Muis006 zet lage stem opquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Er heeft zich zojuist via de mail ene Astrid uit Amsterdam aangemeld om gedurende de actie naar opslagpunten te rijden met spullen....ik zet haar in de WIKI en heb beloofd te mailen als er iets in haar regio aangeboden wordt.
Ze is geen Fok!ker en kwam hier via haar broer....WIE IS DE BROER!
Zie PMquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tuurlijkMaar volgens mij hebben we niet iemand echt in Utrecht
En als ik die dame nou eens de verzendkosten voor een pakketje overmaak, wil ze het dan wel opsturen daarna denk je?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:34 schreef oh-oh het volgende:Hallo medefokkers!
Ik heb een verzoekje, mss hebben jullie gelezen dat we een actie houden voor Stichting Dierentehuis ( www.asielactie.nl ) .
Nee niet wegrennen, ik kom niet om geld vragen ( maar doneren mag altijd natuurlijk )!
Ik zoek iemand die in Lunetten medicijnen voor ons op zou willen halen en die op zou willen sturen naar een van de verzamelpunten. We hebben namelijk geen opslagpunt in Utrecht en ik heb iemand die wel pillen wil schenken maar geen zin heeft om ze op te sturen. We zouden ze wel graag willen hebben om ze aan de stichting te kunnen geven.
Dus als er iemand is die in de buurt woont en ze op zou willen halen en op onze kosten op zou willen sturen, heel erg graag
Greys, die medicijnen zijn echt zo algemeen en bruikbaar, ik weet zeker dat ze die wel willen hoor!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
Q, weten we echt zéker (en zo ja, hoe weten we dat dan ook alweer?) dat Dierenthuis op andermans medicijnen zit te wachten? En al die spullen die genoemd worden, hebben ze dat ook echt nodig?
Niet onaardig bedoeld naar wie dan ook, maar voordat we rijders gaan regelen moeten we dat wel even zeker weten natuurlijk
Ik weet zeker, dat DTH nodig heeft wat ik aan bedrijven heb gemaild, en wat ik van jora heb gekregen aan info.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
Q, weten we echt zéker (en zo ja, hoe weten we dat dan ook alweer?) dat Dierenthuis op andermans medicijnen zit te wachten? En al die spullen die genoemd worden, hebben ze dat ook echt nodig?
Niet onaardig bedoeld naar wie dan ook, maar voordat we rijders gaan regelen moeten we dat wel even zeker weten natuurlijk
Ik ben het in deze eigenlijk wel met ohstreepjeoh eens (komt niet vaak voor hequote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb mail terug, ze heeft nog bijna een volle pot epitard ( tegen epilepsie, bijna 300 tabletten ) een halve pot enurace ( tegen incontinentie, 50 tabletten ) en 3 strippen plaspillen. Dat zijn geheid dingen die ze echt wel kunnen gebruiken, dus als er iemand is die dat op zou willen halen in Utrecht Lunetten, heel erg graag ( even PM naar mijm dan geef ik haar mail adres en kunnen jullie zelf iets regelen ).
Neejquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
Ah okeIk heb er ook geen verstand van hoor.
Maar die medicijnen van MP kunnen dan geen 'neppers' zijn ofzo?
Oh-oh, handig gedaan!Benieuwd of het wat oplevert!
Even met het hondje lopen, brb.
Nou! I can feeeeeeel the loooove!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben het in deze eigenlijk wel met ohstreepjeoh eens (komt niet vaak voor he![]()
) dat deze medicijnen vrij algemeen zijn.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben het in deze eigenlijk wel met ohstreepjeoh eens (komt niet vaak voor he![]()
) dat deze medicijnen vrij algemeen zijn.
Pesies. Ik neem ook Benakor mee, omdat Siets er niet meer is. Prima pillen verder. Ik had ze alleen liever in mijn eigen poes geduwd.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, op MP staan vaak mensen die iemand er nog een plezier mee willen doen als hun eigen hond overleden is.
Exactly!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies. Ik neem ook Benakor mee, omdat Siets er niet meer is. Prima pillen verder. Ik had ze alleen liever in mijn eigen poes geduwd.
jaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij zijn het de afgelopen twee dagen wel fucking vaak met elkaar eens, doodeng
![]()
(GARPJE HE
)
Benakor.. benakor. Die naam heb ik eerder horen vallen. Das voor nierfalen, toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies. Ik neem ook Benakor mee, omdat Siets er niet meer is. Prima pillen verder. Ik had ze alleen liever in mijn eigen poes geduwd.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:53 schreef Qwea het volgende:
Ik heb net een carprodyl gozert en een primeval chick een mail gedaan
Die rimadyl kerel wilde 70 euro voor zn 80 stuks rimadyl![]()
. Voor 36 euro heb je 100 stuks carprodyl.. en ze doen exact hetzelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |