Hahaha, als die zou werken, tering dat is makkelijk. Ik blijf erbij, zoals eerder in het topic is vermeld, ligt aan de situatie, speel daarop in. Dat voelt een stuk meer natuurlijker dan zo een geforceerde openingszin.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:17 schreef zoekjewat het volgende:
om verder te gaan op het vorige topic..
deze hoorde ik laatst:
jy: ah k voel me egt klote.. hij/zij: wat dan? jy: heb al 2 hele dagen geen sex gehad, en dan heel zielug kijken. dan lacht hij/zij maybe en als j beet hebt kmt ze/hij met: ah jochie tog, miss kunne we daar wat aan doen
Ik heb ook al Teletext pagina 888 geprobeerd, had ook geen zinquote:Op maandag 27 juli 2009 17:41 schreef ne0n het volgende:
waar heb jij nederlands geleerd? ik versta er geen reet van.
Misschien lacht ze wel niet en denkt ze... jeetje wat een enorme stakker! Zeg gewoon hoi en klets vijf kwartier in een uur. Doe eens gek en koop een drankje, kom je denk ik een heel eind mee.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:17 schreef zoekjewat het volgende:
deze hoorde ik laatst:
jy: ah k voel me egt klote.. hij/zij: wat dan? jy: heb al 2 hele dagen geen sex gehad, en dan heel zielug kijken. dan lacht hij/zij maybe en als j beet hebt kmt ze/hij met: ah jochie tog, miss kunne we daar wat aan doen
ik typte hem ff snel :pquote:Op maandag 27 juli 2009 17:41 schreef ne0n het volgende:
waar heb jij nederlands geleerd? ik versta er geen reet van.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:21 schreef tommosz het volgende:
hee, ken ik jou niet van volgende week vrijdag
En ga je hem nu ook gebruiken?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:17 schreef zoekjewat het volgende:
deze hoorde ik laatst:
moet je wel mooi zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 17:17 schreef zoekjewat het volgende:
deze hoorde ik laatst:
niet serieus ZIELEGquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:28 schreef tommosz het volgende:
[..]
moet je wel mooi zijn![]()
En gaat ze met je naar bed als je zielig kijktuhm, Welcome to the world
Ik zou hem meteen niet meer moeten, als iemand dit bij mij zou proberen.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:17 schreef zoekjewat het volgende:
deze hoorde ik laatst:
en zegt hij dat hij expliciet jouw bedoelde dan? Beetje opletten jij. Hij reageert op jouw idiote post met je 'lachend nep kijken', wat overigens best knap is om 'nep te gaan kijken' doe je dan je ogen dicht ofzo? Maar goed 'je' heeft niet alleen de betekenis van direct de gene tegen wie je praat maar ook de metaforische uitspraak zoals derden enzo.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:56 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
oh zei ik dat het MIJN grap is? lees de (oke gebrekkigge) post is opnieuw joh
Met geld kun je soms heel ver komenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:48 schreef Andyy het volgende:
Zelf leuk zijn/de type van het meisje.
anders kom je toch niet ver
Maar of je die ook wiltquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:55 schreef Lulz het volgende:
[..]
Met geld kun je soms heel ver komen!
Iemand heeft The Game gelezen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:49 schreef zomgmoz het volgende:
Een kutopmerking kan ook flirtend zijn. Sowieso willen de meeste chicks geen gast die overal ja op zegt. Als zo'n meisje een beetje uitdagende opmerking maakt, moet je je zeker niet laten kennen. Niet bang zijn om gewoon terug te katten. Na een tijdje voel je wel aan waar de grens ligt (niet alleen voor haar, maar ook in het algemeen) Vooral als ze echt lekker is, hoeft ze meestal toch zelf niet zoveel moeite te doen, so dont make it easy for her![]()
Oh en zelfvetrouwen is ook fucking belangrijk. Dingen als 'k ben niet zo goed met meisjes' zorgen voor een opbeurend gesprek misschien, maar reken er maar op dat je dan in de friendszone zit.
En tja, verder gewoon relaxed zijn
quote:
Zelfs "The Naked Man" werkt nog beter waarschijnlijk.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:17 schreef zoekjewat het volgende:
deze hoorde ik laatst:
Wat een wijze raadquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:57 schreef Mozy het volgende:
Je moet gewoon jezelf zijn. En natuurlijk moet je ook laten merken dat je hem/haar leuk vind. Anders kan hij/zij er ook niks mee.
het werkt egtquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Gewoon zeggen dat je op FOK! zit.
Start een `Hoe krijg je iemand snel in bed?" topic...quote:Op maandag 27 juli 2009 17:17 schreef zoekjewat het volgende:
deze hoorde ik laatst:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:28 schreef Maaten het volgende:
[..]
Start een `Hoe krijg je iemand snel in bed?" topic...
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:31 schreef J.D. het volgende:
"En nu? Uhm..... Heb je google maps? Want ik ben verdwaald in je ogen.", awesome.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:05 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
wtf is the game?DIt gewoon uit ervaring
Wat een dubbelzinnigheid weer zegquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:02 schreef Acinonyx het volgende:
Zo zeggen van Ik hoorde dat je een feestje geeft in je mond, mag ik komen ?![]()
ik zou denken: leuk, 2 dagen geleden met een ander gebatst en vandaag probeert hij het al bij mijquote:Op maandag 27 juli 2009 17:17 schreef zoekjewat het volgende:
deze hoorde ik laatst:
Hoezo ben je dan opzoek naar iemand... Je hebt Geer toch in de buurt?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:07 schreef Jeoom het volgende:
ik ben op zoek naar iemand die nieuwe eiwitdrankjes wil proberen, je hoeft ze alleen maar uit een slang te zuigen.
Ik ben goor.
gaan we technisch doen...?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:34 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
en zegt hij dat hij expliciet jouw bedoelde dan? Beetje opletten jij. Hij reageert op jouw idiote post met je 'lachend nep kijken', wat overigens best knap is om 'nep te gaan kijken' doe je dan je ogen dicht ofzo? Maar goed 'je' heeft niet alleen de betekenis van direct de gene tegen wie je praat maar ook de metaforische uitspraak zoals derden enzo.
Maar goed misschien begrijp je het bovenstaande niet dus leg ik het nu simpel uit:
Hij zegt dat het dom(niet slim dus) is dat je(METAFORISCH, DERDEN) dan ook nog gaat lachen om je eigen grap. Terwijl het een enorm domme grap is die waarschijnlijk niet gewaardeerd wordt.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:07 schreef Jeoom het volgende:
ik ben op zoek naar iemand die nieuwe eiwitdrankjes wil proberen, je hoeft ze alleen maar uit een slang te zuigen.
Ik ben goor.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:02 schreef Sniperwolf het volgende:
Gooi een ijsklontje voor haar voeten, waarschijnlijk vraagt ze 'wat doe je' of 'waarom doe je dat'.. Stamp daarna het ijsklontje kapot.. 'om het ijs te breken'. De rest gaat vanzelf.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:50 schreef Elmostyle het volgende:
Een tijd geleden, ik was in tilburg gaan stappen bij een vriend.
was behoorlijk stronken, en we gingen bij brandpunt naar binnen, best wel relaxt allemaal. Meer bier drinken (Brand).
En plots komt er een meisje naar me toe met de vraag 'Je lijkt op de zoon van osama bin laden'. van die vriend hoorde ik later dat ik als een volledige idioot aan het kijken was en 'uhhh oke' zei.
Waarop ze zei 'Jaah want ik vind je helemaal de bom'.
Ik ging helemaal stuk, over de bar hangen. keihard lachen enzo. Meisje is afgedropen en heel de avond niet meer gezien
O.........M...............GGGGGquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:02 schreef Sniperwolf het volgende:
Gooi een ijsklontje voor haar voeten, waarschijnlijk vraagt ze 'wat doe je' of 'waarom doe je dat'.. Stamp daarna het ijsklontje kapot.. 'om het ijs te breken'. De rest gaat vanzelf.
ik vind hem wel hardquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:09 schreef nandoR het volgende:
[..]
O.........M...............GGGGG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als je een van mijn vrienden was zou je daar jaren later nog aan herrinnerd worden
ja in de perfect world van een romantische komedie misschien, maar niet in de plaatselijke kroeg.quote:
haha die is echt slecht!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:19 schreef Pwntje het volgende:
ik versier zo:
na wat te drinken pak ik het ijz klontje er uit. kijk haar aan pak haar hand leg dat ijzklontje een klein beetje in haar hand zodat de hand niet gelijk kleder nat word of dat hij er afvriest. kijk haar in de ogen en zeg ik mijn ijz smelt voor jou en dan begint het gezoen. gooi ik het ijsklontje op de grond niet hard maar hard genoeg dat hij een beetje breekt en dan zeg ik ook nog: na het zoenen mijn ijs breekt voor jou.
dat is een van mijn technieken wat vinden jullie?
(PS dit werkt alleen als het klikt en elkaar best wel leuk vind) djus gebruik het niet tegen mensen die je niet wille
Een echte held verzint ter plaatse iets en meisjes die voor jouw versierpoging vallen zullen echt niet de meest interessante meisjes zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:14 schreef Pwntje het volgende:
oud genoeg te weten dat het werkt. en geen commentaar vertel dan wat jullie doen? als het zo slecht is
je bent gewoon opzoek naar een goede techneik die wel werktquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:45 schreef Pwntje het volgende:
ah ik weet wel beter![]()
maar goed wat doen jullie dan ? nogmaals
aanschouw de echte heldquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:31 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Een echte held verzint ter plaatse iets en meisjes die voor jouw versierpoging vallen zullen echt niet de meest interessante meisjes zijn.
Liever niet want straks smelt je ijsklontje en is je enige versier truc ook nog foetsiequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:28 schreef Pwntje het volgende:
geef toe die techniek werkte ik geef toe dat ik deze zelf niks vind en geef toe da tik betere technieken nodig heb. maaar ik geef ook toe dat die werkte. nou brand los wie heeft ene goede techniek
Oeh beetje aangebrand? Is geen goede combinatie met je ice cube technique hoor. Krijgt ze alleen maar natte voeten van en dan glijdt ze weer uit enzo.quote:
Dit is een openbaar forum, als je graag wilt dat een selecte groep erop reageert moet je gewoon bij je praatgroep blijven.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:24 schreef Pwntje het volgende:
boring one. ben nie taangebrand alleen ik vroeg jou niks
en gmark het was ook om te testen het is 1 keer gebeurt (het werkte)![]()
Ok kindje, je hebt alleen aan gmark gevraagd wat zijn trucs zijn. Voor de rest heb je geen naam gebruikt. Dus nogaals.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:44 schreef Pwntje het volgende:
k heb een naam genoemd en dan de vraag en joun naam kwam daar nietn in
quote:Dit is een openbaar forum, als je graag wilt dat een selecte groep erop reageert moet je gewoon bij je praatgroep blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet gewoon zelfvertrouwen uitstralen en niet bang zijn om je sociale skills te gebruiken. (Dit houdt dus niet in dat je ijsklontjes moet gaan gebruiken om je maffe humor te tonen.)
Waarom doen mensen altijd zo moeilijk
[ Bericht 0% gewijzigd door The_Chosen_1 op 19-08-2009 12:36:58 (gewoon omdat het kan) ]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oeh beetje aangebrand? Is geen goede combinatie met je ice cube technique hoor. Krijgt ze alleen maar natte voeten van en dan glijdt ze weer uit enzo.
haha slaat niet aanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:19 schreef Vengswiejj het volgende:
Gewoon erop afgaan en zeggen:
Eey ik ben een telefoonboek aan het schrijven, en ja toevalig staat die van jou er nog niet in.
dus bij deze.
of kort maar krachtig: yoo Batsen ?(50% kans of een mep en je licht K.O op de grond e.d of beet omdat hij/zij zo bezopen is en gewoon altijd ja antwoord
)
wrm doe jij zo over andere tecnieken als de jouwe tot nu toe de meest drama isquote:
Inderdaad beetje dom van hemquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:56 schreef tommosz het volgende:
[..]
wrm doe jij zo over andere tecnieken als de jouwe tot nu toe de meest drama is
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Inderdaad beetje dom van hem![]()
Ey maar pwnzz(of iets dergelijks) ik heb een tegekke openingszin voor jou(dus alleen voor hem!), heeft ook met ijsklontjes te maken.
Loop je zo naar een meisje, doe je een gooiende beweging richting de grond en zeg je: Oh ik wou eigenlijk het ijsbreken door een ijsklontje op de grond te gooien maar jij bent zo heet dat hij al gesmolten is.![]()
Dat ligt toch in jouw genre versier trucjes?
bij een buitenlandse:quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:28 schreef Pwntje het volgende:
geef toe die techniek werkte ik geef toe dat ik deze zelf niks vind en geef toe da tik betere technieken nodig heb. maaar ik geef ook toe dat die werkte. nou brand los wie heeft ene goede techniek
hij kan werkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:50 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
bij een buitenlandse:
je praat al een tijdje en dan toon je intresse voor haar taal, na een tijdje vraag je: hoe zeg je: 'ik hou van je' in (bvb) het surinaams. Zei: mi lobbi yu. Ik:ik jou ook
ja stiekum welquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:52 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde tom zichzelf of niet?
hij vind zichzelf nog grappig ookquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:32 schreef Pwntje het volgende:
wat saai niemand reageerd ik zal ff ene nieuwe versier poging doen
mesje het leven is net een lul : KEIHARD EN NOOIT LANG GENOEG
Past hierbijquote:Op maandag 27 juli 2009 17:17 schreef zoekjewat het volgende:
deze hoorde ik laatst:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:25 schreef Pwntje het volgende:
[..]
echt wel en ik vind jou ook grappig![]()
maar ik ben hetquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:25 schreef Pwntje het volgende:
[..]
echt wel en ik vind jou ook grappig![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:45 schreef nijnja het volgende:
tommosz, iets minder weerwoorden, niet alles draait om jou.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:36 schreef swaffelair het volgende:
hoi, weertje he?
![]()
en ze komen zo je bed in rollen ..
heey ijsklontjes! Neuke?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:40 schreef Graseter het volgende:
Hey mooie schoenen heb je aan! Neuken?
valt ook niks aan te snappe lees het hele forum maar is dan weet je waarom ik het over ijsklontjes hebquote:
Lees het hele forum topic maar en begrijp dat de ijsklontenronde geweest isquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:17 schreef Pwntje het volgende:
[..]
valt ook niks aan te snappe lees het hele forum maar is dan weet je waarom ik het over ijsklontjes heb
ijskolontjes zijn dom, eerst was het grappig ( HET dus niet JIJ ) omdat er zoveel commetaar opw as...nu moet je er echt mee ophoudenquote:
Als je elkaar allebei al leuk vindt, waarom dan een versiertruc?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:19 schreef Pwntje het volgende:
ik versier zo:
na wat te drinken pak ik het ijz klontje er uit. kijk haar aan pak haar hand leg dat ijzklontje een klein beetje in haar hand zodat de hand niet gelijk kleder nat word of dat hij er afvriest. kijk haar in de ogen en zeg ik mijn ijz smelt voor jou en dan begint het gezoen. gooi ik het ijsklontje op de grond niet hard maar hard genoeg dat hij een beetje breekt en dan zeg ik ook nog: na het zoenen mijn ijs breekt voor jou.
dat is een van mijn technieken wat vinden jullie?
(PS dit werkt alleen als het klikt en elkaar best wel leuk vind) djus gebruik het niet tegen mensen die je niet wille
Als je de zin 'zeg, kom je hier vaker' een truc noemt......quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:12 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Als je elkaar allebei al leuk vindt, waarom dan een versiertruc?
En zelfs de 'Zeg, kom jij hier vaker?' truc werkt nog beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik als TS heb hem al gelezen, alleen ik snapTE de clue wel, maar de humor nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:17 schreef Pwntje het volgende:
[..]
valt ook niks aan te snappe lees het hele forum maar is dan weet je waarom ik het over ijsklontjes heb
Post dan niet, aap.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:24 schreef Schieganger het volgende:
Wat een enorm faalgehalte in dit topic.
FACEPALM!
niemand snapt de humor van pwntjequote:Op maandag 31 augustus 2009 13:03 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
ik als TS heb hem al gelezen, alleen ik snapTE de clue wel, maar de humor niet
aha, dat verklaart allesquote:Op woensdag 2 september 2009 22:47 schreef tommosz het volgende:
[..]
niemand snapt de humor van pwntje
Of hij heeft gewoon geen humor.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:47 schreef tommosz het volgende:
[..]
niemand snapt de humor van pwntje
tis een autobiografischboek, geschreven door neill strauss, die in de wereld van PUA duikt- de pick up artists. in het kort hebben die PUA's een bepaalde methode om een vrouw te versieren, wat schijnbaar erg vaak werkt. dus, technieken die ze gebruiken om een vrouw in bed te lullen. at is ene goeie openingszin, wanneer vind een vrouw je leuk (IOI heet dat, indicator of interest) enz.quote:
Ik heb een raadsel, het is hard en droog, en als je het in je mond hebt gedaan is het slap en vochtigquote:Op donderdag 3 september 2009 22:52 schreef Daniane het volgende:
Ik heb een raadsel.
- wat?
Wat is je nummer?
een tampon?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb een raadsel, het is hard en droog, en als je het in je mond hebt gedaan is het slap en vochtig
Ugh die is zo oud... ben vergeten van wie die was maar het antwoord is kauwgomquote:Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb een raadsel, het is hard en droog, en als je het in je mond hebt gedaan is het slap en vochtig
hij is van Jantjequote:Op vrijdag 4 september 2009 00:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ugh die is zo oud... ben vergeten van wie die was maar het antwoord is kauwgom
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:48 schreef Chandran het volgende:
Ik zeg altijd :
Jij bent net als Gilette, The best a man can get!
lol, die is niet nog niet eens zo slecht nog niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:48 schreef Chandran het volgende:
Ik zeg altijd :
Jij bent net als Gilette, The best a man can get!
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:46 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Ik heb ook al Teletext pagina 888 geprobeerd, had ook geen zin...
Noob, doe dan zoals Joey in Friends,quote:Op zondag 13 september 2009 17:38 schreef ibo0546 het volgende:
1tje voor op msn
Een buzzer versturen en dan zeggen : Sorry ging per ongeluk![]()
maar nu we toch praten , how you're doin
OMG.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:06 schreef robuust89 het volgende:
*kijkt naar beneden* ja, hij gaat dus echt niet zichzelf zuigen hoor!
Yeah!quote:Op zondag 13 september 2009 18:00 schreef doubleyouteaare het volgende:
"Hé, wat is jouw coolste move?"
"Ah, deze is mijn aller retetofste."
En dan doe je de Clap point point clap point point point clap point and squat.
Halve bakkebaarden zijn tegenwoordig ook helemaal in.quote:Op maandag 14 september 2009 00:06 schreef Singleyouteaare het volgende:
ik zeik vrouwen altijd af, en dan willen ze me toch pijpen
EDIT:
Dat herinnert mij, laat een halve puber baard staan. De dames zullen op je af komen en vragen of ze aan je baardje mogen voelen in ruil voor een pijpbeurt. Waar gebeurd![]()
dan wil ik weten waar jij uitgaat xdquote:Op maandag 14 september 2009 00:06 schreef Singleyouteaare het volgende:
ik zeik vrouwen altijd af, en dan willen ze me toch pijpen
EDIT:
Dat herinnert mij, laat een halve puber baard staan. De dames zullen op je af komen en vragen of ze aan je baardje mogen voelen in ruil voor een pijpbeurt. Waar gebeurd![]()
Nee, nepbakkebaarden zijn in. Een pluk haar naast je oor laten vallen bij gebrek aan bakkebaardengroei.quote:Op maandag 14 september 2009 00:51 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Halve bakkebaarden zijn tegenwoordig ook helemaal in.
Hij gaat uit in gedachtenlandquote:Op maandag 14 september 2009 16:19 schreef garriej het volgende:
[..]
dan wil ik weten waar jij uitgaat xd
Nou, vertel op wat bij jou werktquote:Op maandag 14 september 2009 16:53 schreef Aimeej het volgende:
haha, ik heb t net een beetje gelezen hier, maar de meeste zouden bij mij niet werken hoorMaar die van die ijsklontjes is wel leuk gevondne xD
Neerhalen/negeren/beledigen werkt ook absoluut niet. Maar een beetje afzeikerige grapjes maken zodat ze dan op een licht verontwaardigde manier: OOOOH!!!! zeggen en dan toch moeten lachen wil vaak wel werken. Als ik een ding weet is het dat vrouwen niet van slijmballen werken.quote:Op maandag 14 september 2009 18:42 schreef CherryBom het volgende:
Lol 90% van die 'flirt trucs' hier zouden nooiiiit in het openbaar gebruikt mogen worden.![]()
Trucs die nog nooit gewerkt hebben bij een meisje (die ik ken dan...): haar neerhalen/negeren/beledigen als ze eigenlijk best leuk is.
Wat wel bij mij gewerkt heeft:
Hij: "Zo jij hebt zeker geen tekort aan aandacht van jongens?"
Ik: "Eh... hoezo?"
Hij: "Je bent echt een heel mooi meisje"
(wel oprecht overkomen dan he!)
Yes Yes Yes
De grens tussen 'afzeikerige grapjes' en beledigen is dun... en verschilt van persoon tot persoon. Geef mij maar een complimentje. Ik zie een gast al aankomen met: goh, jouw haar zit...apart...quote:Op maandag 14 september 2009 18:47 schreef Pinkerton het volgende:
[quote]Op maandag 14 september 2009 18:46 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Neerhalen/negeren/beledigen werkt ook absoluut niet. Maar een beetje afzeikerige grapjes maken zodat ze dan op een licht verontwaardigde manier: OOOOH!!!! zeggen en dan toch moeten lachen wil vaak wel werken. Als ik een ding weet is het dat vrouwen meestal niet van slijmballen houden
quote:Op maandag 14 september 2009 18:49 schreef starla het volgende:
'Heb je zin om te dansen?
'Ja leuk!'
'Mooi, dan kan ik hier zitten'
Iehwl.quote:Op maandag 14 september 2009 21:12 schreef Schieganger het volgende:
Hey, halve bakkebaarden zijn voor pussys
(heeft ze lopen tot onderaan zijn kaak)
Pic?quote:Op maandag 14 september 2009 21:15 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Als je het netjes bijhoudt werkt het heaur,
Oké, ik wil het wel zien.quote:Op maandag 14 september 2009 21:25 schreef Schieganger het volgende:
[..]
zal morgen ff maken, ik heb nu een typische net wakker kop
Dat van die halve was eigenlijk een insidegrap met singleyouteearequote:Op maandag 14 september 2009 21:12 schreef Schieganger het volgende:
Hey, halve bakkebaarden zijn voor pussys
(heeft ze lopen tot onderaan zijn kaak)
Gelukkig maar werkt het ook niet bij iedereen, zou ook maar saai wordenquote:Op maandag 14 september 2009 18:57 schreef CherryBom het volgende:
[..]
De grens tussen 'afzeikerige grapjes' en beledigen is dun... en verschilt van persoon tot persoon. Geef mij maar een complimentje. Ik zie een gast al aankomen met: goh, jouw haar zit...apart...
B*tch please, doorlopen als je niks leuks te zeggen hebt!
So true!quote:
Dat weet toch iedereen die verstand van zaken heeftquote:
ja maak maar aan!quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
So true!
Maar dit is geen bakkebaarden SC! Wel een leuk idee though
Misschien meer wat voor LIF ofzoquote:
Heb al een bakkebaarden topic aangemaakt in Lifestylequote:
Als me dat lukt, dan heb ik succes bij jou?quote:Op woensdag 16 september 2009 19:01 schreef Sheiselectric het volgende:
Of je loopt gewoon op iemand af die aan het darten is, pakt een pijltje en gooit in een keer in de roosSucces verzekerd!
Ik ben in dit geval het meisje die de jongen versiert. Als er een of andere dart nerd op me af komt lopen en hij gooit in de roos dan heeft 'ie geen succes nee.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:50 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Als me dat lukt, dan heb ik succes bij jou?
die is al 500x genoemd!quote:Op woensdag 16 september 2009 21:57 schreef SilentChaos het volgende:
1: Maak een gaatje in een bierviltje
2: plaats het bierviltje op je oor
3: loop naar leuk meisje toe en zeg: "heb jij die gegooid??"
Ik kan ook helemaal niet darten, dus dat schiet ook niet op. Wel cool dat jij als meisje jongens versiert, maar wordt je zo niet als slet gezien? Krom als mensen zijn wordt dat vaak wel zo gezien.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:52 schreef Sheiselectric het volgende:
[..]
Ik ben in dit geval het meisje die de jongen versiert. Als er een of andere dart nerd op me af komt lopen en hij gooit in de roos dan heeft 'ie geen succes nee.
Ik vind gewoon niet dat een jongen altijd de eerste stap hoeft te zetten. Maar ik versier niet met voorbedachten (het is echt +n, ziet er raar uit) rade, ik stap gewoon zo af en toe eens op iemand af en begin een gesprekquote:Op donderdag 17 september 2009 12:49 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ik kan ook helemaal niet darten, dus dat schiet ook niet op. Wel cool dat jij als meisje jongens versiert, maar wordt je zo niet als slet gezien? Krom als mensen zijn wordt dat vaak wel zo gezien.
Ken jij die film C.R.A.Z.Y?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:46 schreef Sheiselectric het volgende:
[..]
Ik vind gewoon niet dat een jongen altijd de eerste stap hoeft te zetten. Maar ik versier niet met voorbedachten (het is echt +n, ziet er raar uit) rade, ik stap gewoon zo af en toe eens op iemand af en begin een gesprekdus dat is niet echt versieren geloof ik. En gelukkig zetten jongens ook vaak genoeg wel die eerste stap (onlangs nog een FOK!er
)
over die eerste grap met dat ijs zijn al 2 pagina's vol gediscuseeertquote:Op donderdag 17 september 2009 12:44 schreef robuust89 het volgende:
jij:"weet jij hoe zwaar een ijsbeer is?"
zij: "nee"
jij: "genoeg om het ijs te breken"
![]()
zoals iemand al zei, je kan heleboel PUA shit uit je hoofd leren (afzeikerige grapjes) als je niet zo'n figuur bent, dan kan je gelijk opbokken (zoals mevrouw zei, over "wat zit je haar apart")
flauwheid:
he, om dit gesprek op te laten schieten, wat is je nummer?
jij: "he, heb je wat kauwgom voor me?"
zij: "waarom -of- asje"
hij: "mooi, begin maar met kauwen! "
![]()
hij: "he, mooie hoed"
zij: "dankje"
hij: "mijn opa heeft ook zo'n hoed!"
zij: "he, dat is niet aardig!"
hij: "hoezo? ik hou van me opa!"
"Wanneer heb jij voor het laatst een tonijn salade gemaakt?"
"ben jij een beetje handig met handboeien en zweepjes?"
die laatste 2: http://www.komjehiervaker.nl/deoz.php
eat your hart out
Heb jij een family full of excentrics? ANd have you done things I've never expected?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:46 schreef Sheiselectric het volgende:
[..]
Ik vind gewoon niet dat een jongen altijd de eerste stap hoeft te zetten. Maar ik versier niet met voorbedachten (het is echt +n, ziet er raar uit) rade, ik stap gewoon zo af en toe eens op iemand af en begin een gesprekdus dat is niet echt versieren geloof ik. En gelukkig zetten jongens ook vaak genoeg wel die eerste stap (onlangs nog een FOK!er
)
Uhuh... goedzo houdt het cryptisch. De echte reden is gewoon voor keiharde seks. Maar zo kan je haar wel makkelijker richting je huis krijgen.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:13 schreef Keenan het volgende:
Ik heb van de week een meisje om der email gevraagd en heb haar nu 2 dagen op msn. Tot nu erg goed maar ik heb het gevoel of ik in de friend-zone terecht kom. Nu wou ik dus tegen haar: " de reden dat ik je email wilde was omdat ik een keertje wou afspreken."
Is dit goed of awkward? "Ken" het meisje wat langer maar heb nooit met haar gesproken maar vind der wel heel leuk.
What's the deal?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:34 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Heb jij een family full of excentrics? ANd have you done things I've never expected?
Ik baseerde hem op een Headphone songquote:Op vrijdag 18 september 2009 02:10 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Je naam, She's electric.
Oasis song.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:18 schreef Sheiselectric het volgende:
[..]
Ik baseerde hem op een Headphone song.
Niet iedereen is zo hequote:Op donderdag 17 september 2009 23:42 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Uhuh... goedzo houdt het cryptisch. De echte reden is gewoon voor keiharde seks. Maar zo kan je haar wel makkelijker richting je huis krijgen.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:35 schreef Skylark. het volgende:
Meisje met nogal 'opzichtige' laarzen.
"Mooie laarzen, heb je ze ze zelf gemaakt?"
Ze kon erom lachen.
Tuurlijk zou ik wel sex met haar willen maar wil wel meer dan dat.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:59 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Tuurlijk is iedereen wel zo. Pff wat een geneuzel ontkennen heeft geen zin.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:35 schreef Skylark. het volgende:
Meisje met nogal 'opzichtige' laarzen.
"Mooie laarzen, heb je ze ze zelf gemaakt?neuken?"
Ze kon erom lachen.
Ja die doet het vast wel goed!quote:
Ik doe ook alleen maar een suggestie hoor...quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja die doet het vast wel goed!! 1
quote:Onder Amerikaanse tienermeisjes is een nieuwe rage ontstaan. Door verschillende, felgekleurde armbandjes rond hun pols te dragen, geven ze aan hoe ver zij willen gaan op seksueel gebied. De gelukkige hitsige puberjongen die zo'n armbandje kapot weet te rukken, mag een seksuele handeling met het meisje uitvoeren.
Maar dan krijg je niet van die "ik-heb-medelijden-met-jou-sex", dat is het beste wat er isquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:27 schreef Thory het volgende:
Met Pinkerton een cafe binnen lopen. Dan lijk je knapper.
Goedmaakseks is beterquote:Op maandag 21 september 2009 16:12 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Maar dan krijg je niet van die "ik-heb-medelijden-met-jou-sex", dat is het beste wat er is
meer dan seks?quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:51 schreef Keenan het volgende:
[..]
Tuurlijk zou ik wel sex met haar willen maar wil wel meer dan dat.
Daar trapt niemand meer in!quote:Op donderdag 24 september 2009 08:13 schreef Breathtaking het volgende:
Een beetje lief lachen en met je haar spelen..
kan niet want dan zou je dood zijn tog jwz shizzledizzle :`{quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:14 schreef konijnensla het volgende:
Jij: Ik heb net aangifte gedaan.
Zij: Hoezo? wat is er?
Jij: Je hebt me hart gestolen.
Er zijn ook donor harten hoor!quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:19 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
kan niet want dan zou je dood zijn tog jwz shizzledizzle :`{
operaquote:Op maandag 28 september 2009 22:13 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Opera.
Ik nam mijn lief mee naar don Giovanni in München.
Weet nooit wat ik daarmee moet, of hun haar gewoon slecht zit of dat ik hints binnenkrijg, mag echt duidelijker als het van de vrouw komt vind ikquote:Op donderdag 24 september 2009 08:13 schreef Breathtaking het volgende:
Een beetje lief lachen en met je haar spelen..
die use ik ffquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:05 schreef Mertofzo het volgende:
ik weet nog wel een slechte, de meeste hebben wel een GPS op hun mobieltje, vervolgens loop je naar een meisje en laat je je mobiel zien met daarop dat dit je eindbestemming is.
Tenzij je een enorme loser bent, swa.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:20 schreef Ephesis het volgende:
Wees jezelf, doe je niet anders voor.
Volgens mij is dit de beste flirttechniek die je maar kunt verzinnen.
Staat er nou echt uitstapje platteland?quote:Op zondag 20 september 2009 18:31 schreef robuust89 het volgende:
*kansloze post, komt ie !
Romantisch
• vuurwerk kijken
• kaarten
• ritje met de auto
• uitstapje platteland
• kijk samen naar de sterren
• huur een dvd-videofilm
• picknicken
...
eat your hart out
Vrijpartij tussen de varkens, fakking romantischquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:26 schreef RedPeaches het volgende:
[..]
Staat er nou echt uitstapje platteland?Wtf?! Een wandeling in het bos ofzo ok.. Maar om nou naar boeren te gaan kijken?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:05 schreef Mertofzo het volgende:
ik weet nog wel een slechte, de meeste hebben wel een GPS op hun mobieltje, vervolgens loop je naar een meisje en laat je je mobiel zien met daarop dat dit je eindbestemming is.
mind you, ik heb t 1 op 1 gekopieerd, en heb zelfs de meest kansloze ertussenuit gehaald, magoedquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:26 schreef RedPeaches het volgende:
[..]
Staat er nou echt uitstapje platteland?Wtf?! Een wandeling in het bos ofzo ok.. Maar om nou naar boeren te gaan kijken?
Leuk!quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:14 schreef konijnensla het volgende:
Jij: Ik heb net aangifte gedaan.
Zij: Hoezo? wat is er?
Jij: Je hebt me hart gestolen.
U riep?quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:19 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
kan niet want dan zou je dood zijn tog jwz shizzledizzle :`{
Kan je mij die ook leren?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:13 schreef i_am_god het volgende:
Ik pak een glas water en loop daarna naar een chick. En dan zeg ik : check dit dan!
Dan verander ik water in wijn. ! werkt altijd
Misschien moet je dan een keer het hele topic door lezen want zulke tips zijn echt heul!!!!! vaak gegeven. Bovendien ben je bij voorbaat al kansloos als je speciaal naar dit topic komt om een meisje te gaan versieren. Is gewoon een grappig topic met grappige versier trucs die bij voorbaat al kansloos zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:41 schreef ninedollarbill het volgende:
Iedereen kraakt elkaar wel mooi af.
Maar ik heb nog nergens een simpel antwoord gezien zoals gewoon ff op een meid afstappen en een leuk gesprek beginnen...
Want guys, bad pick-up lines werken echt niet. Bij 9 van de 10 niet...
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Bovendien ben je bij voorbaat al kansloos als je speciaal naar dit topic komt om een meisje te gaan versieren.
Je kunt toch ook heel snel typen, maar wel gewoon in het nederlands? Of anders gewoon iets langzamer typenquote:
Wrom typ je zo langzaam?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:18 schreef David... het volgende:
[..]
Je kunt toch ook heel snel typen, maar wel gewoon in het nederlands? Of anders gewoon iets langzamer typen
Terwijl je zelf een half uur daarvoor samen met je vriendin een ouwe man hebt zitten pijpen bij hem thuis. En jezelf daardoor vreselijk stoer vond.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:21 schreef _LotT het volgende:
[..]
ik zou denken: leuk, 2 dagen geleden met een ander gebatst en vandaag probeert hij het al bij mij
dus er bestaan ook goede?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:41 schreef ninedollarbill het volgende:
Iedereen kraakt elkaar wel mooi af.
Maar ik heb nog nergens een simpel antwoord gezien zoals gewoon ff op een meid afstappen en een leuk gesprek beginnen...
Want guys, bad pick-up lines werken echt niet. Bij 9 van de 10 niet...
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Terwijl je zelf een half uur daarvoor samen met je vriendin een ouwe man hebt zitten pijpen bij hem thuis. En jezelf daardoor vreselijk stoer vond.
Wow dat deed je snelquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:47 schreef nijnja het volgende:
Houd het een beetje netjes ok?
Ik las het toevallig. Maar in ieder geval, discussies kunnen hoog oplopen, en dat is ook mooi als deze plaatsvinden, maar gewoon normaal blijven praten, daar heb je achteraf gezien vaak het meeste aan ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:48 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Wow dat deed je snel
maar is goed joh
Okquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik las het toevallig. Maar in ieder geval, discussies kunnen hoog oplopen, en dat is ook mooi als deze plaatsvinden, maar gewoon normaal blijven praten, daar heb je achteraf gezien vaak het meeste aan ook!
Die is best goed eigenlijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:36 schreef Frankii het volgende:
Aan een (dronken) vriend vragen of hij aan je doelwit wil vragen of ze wil neuken... dan reageert ze (hopelijk) geschrokken etc. Even later loop jij naar haar en toe en zeg je: ''Hey ik hoorde wat die kerel zei, wat een lapzwans'' (ofzo)
In de categorie ijsbreker geef ik deze een 8
Fout, fout, fout.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:36 schreef Frankii het volgende:
Aan een (dronken) vriend vragen of hij aan je doelwit wil vragen of ze wil neuken... dan reageert ze (hopelijk) geschrokken etc. Even later loop jij naar haar en toe en zeg je: ''Hey ik hoorde wat die kerel zei, wat een lapzwans'' (ofzo)
Dat is een oudequote:Op donderdag 5 november 2009 20:36 schreef Frankii het volgende:
en dan zegt ze jaquote:Op donderdag 5 november 2009 20:36 schreef Frankii het volgende:
Nope dat word m nietquote:Op maandag 9 november 2009 03:05 schreef Neerio het volgende:
* ik : wat is volgens jouw het nut van het leven
* zei : huh
en dan weglopen gegarandeerd dat ze je achternaloopt
no fucking wayquote:Op maandag 9 november 2009 03:05 schreef Neerio het volgende:
quote:Op maandag 9 november 2009 03:05 schreef Neerio het volgende:
Die eerste is brilliant!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:22 schreef shayolo het volgende:
Jij zegt tegen zo'n meisje: "Het is doof en wil met je naar BED?"
Zij: "Geen idee." En dan zeg jij: wat zeg je? whehehehehee![]()
Kijk het label in haar kleren na en zeg dan: "Dacht ik al, made in heaven!"
Jij lijkt me wel het type meisje waar ik iets van mezelf in kwijt zou kunnen.![]()
Wil jij voor 1000 euro met mij naar bed? Nee? jammer, ik kan het geld namelijk wel goed gebruiken.![]()
Ik ben misschien niet de knapste hier, maar wel de enige waarmee je staat te praten...![]()
Die eerste!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:29 schreef Svenmaar het volgende:
Je zegt tegen een meisje heel zachtjes: wil je me pijpen?
Zij: he wat?
Jij: OF JE WORST LUST!
of of of
Jij: Zo jij bent zeker uit de hemel komen vallen?
Zij: wat een afgezaagde (of iets anders).
Jij: Nee, ik vroeg me alleen af wat die enorme krater daar buiten doet.
Meestal werkt dat 't beste. Dan weet hij/zij ook wat voor type persoon hij/zij kiest.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:44 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ben gewoon mezelf, en het gaat uitstekend
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:37 schreef Tommzzz het volgende:
Heel zacht: Masturbeer je?
Zei: huh wat zeg je?
" Wat studeer je?"
die is nog slechter dan slechtquote:Op woensdag 18 november 2009 16:48 schreef zoekjewat het volgende:
Deze:
Loop naar een chick toe en vraag uit belangstelling: Heb je wat surinaams in je?(Ik ben namelijk Surinaams, in mijn geval zeg je dit, in jouw geval iets anders.)
Zei: Euhhh nee hoezo dan?![]()
Ik: Ja, ik vind je er een beetje surinaams uitzien, ik dacht dat je kwart was ofzo.![]()
Zei: Oh, oke![]()
Ik: Maarre, wil je dan niet wat surinaams in je.![]()
KEIHARDE SEX
AWESOMEquote:Op woensdag 18 november 2009 17:37 schreef Tommzzz het volgende:
" Wat studeer je?"
deze probeerde ik vandaag, die chick moest lachenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:37 schreef Tommzzz het volgende:
" Wat studeer je?"
gruwlijkquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:46 schreef Tommzzz het volgende:
dit werkt ook:
Een meisje met 1 vinger wenken dat ze bij je moet komen, uit nieuwsgierigheid komen ze wel.
Vervolgens in haar oor fluisteren: " ik liet je al met 1 vinger komen, wat denk je wat ik nog meer kan als je mee naar huis gaat" ?
quote:
quote:
Ik ook!quote:Op woensdag 18 november 2009 17:37 schreef Tommzzz het volgende:
" Wat studeer je?"
Anders voor doen dan dat je bent schiet je vrij weinig mee opquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:44 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ben gewoon mezelf, en het gaat uitstekend
Ik gooi altijd zo een beetje van dat schuimbier in haar spaarpotje van achter en dan schuur ik et droogquote:Op woensdag 25 november 2009 21:56 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik gooi altijd een glas bier over een lekkere chick..
Vervolgens schreeuw ik: Sorry, maar ik wilde je alvast nat maken, want wij gaan zo neuken!!
WERKT ALTIJD!!!!!!!!!
Slechhttt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:46 schreef Tommzzz het volgende:
dit werkt ook:
Een meisje met 1 vinger wenken dat ze bij je moet komen, uit nieuwsgierigheid komen ze wel.
Vervolgens in haar oor fluisteren: " ik liet je al met 1 vinger komen, wat denk je wat ik nog meer kan als je mee naar huis gaat" ?
die 2equote:Op dinsdag 1 december 2009 12:14 schreef Koteletje het volgende:
Op afstand eerst oogcontact zoeken, als je dat eenmaal hebt de volgende stappen uitvoeren:
Optie 1:
Begin met je vinger net zolang het 'kom is hier' gebaar te maken.. tot ze uiteindelijk naar je toe komt.
Dame: Wat is er?
Jij: Ha! zie je wel dat het werkt!!
Dame: Wat werkt?
Jij: Nou, ik wist dat als ik je lang genoeg zou vingeren, dat je zou komen!
Optie 2:
Jij: Hey, jouw vader is zeker bakker van beroep he?
Dame: Nee, hoezo?
Jij: Omdat je van die lekkere kadetjes hebt!
Optie 3:
Jij: Wedden voor 3 euro, dat ik je tieten kan laten bewegen zonder ze aan te raken?
Dame: Ok.....
Jij: "legt 3 euro op de bar zodat ze die kan pakken, grijpt d'r stevig bij d'r tieten en begint er een seconde of 4 mee te spelen" Daarna zeg je: Ok.. ik heb verloren, die 3 euro heb je eerlijk gewonnen.
Optie 4:
Je gaat naast een dame staan, pakt een ijsklontje een beetje klunzig uit je glas, zorg ervoor dat de dame in kwestie ziet wat je doet, knijp in het ijsklontje zodat ie je hand uit schiet naar boven toe en dan:
Jij: Ooh!!! Weet je wat dat was?! (vraag je aan haar)
Dame:Nee wat dan?
Jij: Een eskimo die klaarkwam!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |