Hahaha, als die zou werken, tering dat is makkelijk. Ik blijf erbij, zoals eerder in het topic is vermeld, ligt aan de situatie, speel daarop in. Dat voelt een stuk meer natuurlijker dan zo een geforceerde openingszin.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:17 schreef zoekjewat het volgende:
om verder te gaan op het vorige topic..
deze hoorde ik laatst:
jy: ah k voel me egt klote.. hij/zij: wat dan? jy: heb al 2 hele dagen geen sex gehad, en dan heel zielug kijken. dan lacht hij/zij maybe en als j beet hebt kmt ze/hij met: ah jochie tog, miss kunne we daar wat aan doen
Ik heb ook al Teletext pagina 888 geprobeerd, had ook geen zinquote:Op maandag 27 juli 2009 17:41 schreef ne0n het volgende:
waar heb jij nederlands geleerd? ik versta er geen reet van.
Misschien lacht ze wel niet en denkt ze... jeetje wat een enorme stakker! Zeg gewoon hoi en klets vijf kwartier in een uur. Doe eens gek en koop een drankje, kom je denk ik een heel eind mee.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:17 schreef zoekjewat het volgende:
deze hoorde ik laatst:
jy: ah k voel me egt klote.. hij/zij: wat dan? jy: heb al 2 hele dagen geen sex gehad, en dan heel zielug kijken. dan lacht hij/zij maybe en als j beet hebt kmt ze/hij met: ah jochie tog, miss kunne we daar wat aan doen
ik typte hem ff snel :pquote:Op maandag 27 juli 2009 17:41 schreef ne0n het volgende:
waar heb jij nederlands geleerd? ik versta er geen reet van.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:21 schreef tommosz het volgende:
hee, ken ik jou niet van volgende week vrijdag
En ga je hem nu ook gebruiken?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:17 schreef zoekjewat het volgende:
deze hoorde ik laatst:
moet je wel mooi zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 17:17 schreef zoekjewat het volgende:
deze hoorde ik laatst:
niet serieus ZIELEGquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:28 schreef tommosz het volgende:
[..]
moet je wel mooi zijn![]()
En gaat ze met je naar bed als je zielig kijktuhm, Welcome to the world
Ik zou hem meteen niet meer moeten, als iemand dit bij mij zou proberen.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:17 schreef zoekjewat het volgende:
deze hoorde ik laatst:
en zegt hij dat hij expliciet jouw bedoelde dan? Beetje opletten jij. Hij reageert op jouw idiote post met je 'lachend nep kijken', wat overigens best knap is om 'nep te gaan kijken' doe je dan je ogen dicht ofzo? Maar goed 'je' heeft niet alleen de betekenis van direct de gene tegen wie je praat maar ook de metaforische uitspraak zoals derden enzo.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:56 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
oh zei ik dat het MIJN grap is? lees de (oke gebrekkigge) post is opnieuw joh
Met geld kun je soms heel ver komenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:48 schreef Andyy het volgende:
Zelf leuk zijn/de type van het meisje.
anders kom je toch niet ver
Maar of je die ook wiltquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:55 schreef Lulz het volgende:
[..]
Met geld kun je soms heel ver komen!
Iemand heeft The Game gelezen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:49 schreef zomgmoz het volgende:
Een kutopmerking kan ook flirtend zijn. Sowieso willen de meeste chicks geen gast die overal ja op zegt. Als zo'n meisje een beetje uitdagende opmerking maakt, moet je je zeker niet laten kennen. Niet bang zijn om gewoon terug te katten. Na een tijdje voel je wel aan waar de grens ligt (niet alleen voor haar, maar ook in het algemeen) Vooral als ze echt lekker is, hoeft ze meestal toch zelf niet zoveel moeite te doen, so dont make it easy for her![]()
Oh en zelfvetrouwen is ook fucking belangrijk. Dingen als 'k ben niet zo goed met meisjes' zorgen voor een opbeurend gesprek misschien, maar reken er maar op dat je dan in de friendszone zit.
En tja, verder gewoon relaxed zijn
quote:
Zelfs "The Naked Man" werkt nog beter waarschijnlijk.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:17 schreef zoekjewat het volgende:
deze hoorde ik laatst:
Wat een wijze raadquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:57 schreef Mozy het volgende:
Je moet gewoon jezelf zijn. En natuurlijk moet je ook laten merken dat je hem/haar leuk vind. Anders kan hij/zij er ook niks mee.
het werkt egtquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Gewoon zeggen dat je op FOK! zit.
Start een `Hoe krijg je iemand snel in bed?" topic...quote:Op maandag 27 juli 2009 17:17 schreef zoekjewat het volgende:
deze hoorde ik laatst:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:28 schreef Maaten het volgende:
[..]
Start een `Hoe krijg je iemand snel in bed?" topic...
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:31 schreef J.D. het volgende:
"En nu? Uhm..... Heb je google maps? Want ik ben verdwaald in je ogen.", awesome.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:05 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
wtf is the game?DIt gewoon uit ervaring
Wat een dubbelzinnigheid weer zegquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:02 schreef Acinonyx het volgende:
Zo zeggen van Ik hoorde dat je een feestje geeft in je mond, mag ik komen ?![]()
ik zou denken: leuk, 2 dagen geleden met een ander gebatst en vandaag probeert hij het al bij mijquote:Op maandag 27 juli 2009 17:17 schreef zoekjewat het volgende:
deze hoorde ik laatst:
Hoezo ben je dan opzoek naar iemand... Je hebt Geer toch in de buurt?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:07 schreef Jeoom het volgende:
ik ben op zoek naar iemand die nieuwe eiwitdrankjes wil proberen, je hoeft ze alleen maar uit een slang te zuigen.
Ik ben goor.
gaan we technisch doen...?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:34 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
en zegt hij dat hij expliciet jouw bedoelde dan? Beetje opletten jij. Hij reageert op jouw idiote post met je 'lachend nep kijken', wat overigens best knap is om 'nep te gaan kijken' doe je dan je ogen dicht ofzo? Maar goed 'je' heeft niet alleen de betekenis van direct de gene tegen wie je praat maar ook de metaforische uitspraak zoals derden enzo.
Maar goed misschien begrijp je het bovenstaande niet dus leg ik het nu simpel uit:
Hij zegt dat het dom(niet slim dus) is dat je(METAFORISCH, DERDEN) dan ook nog gaat lachen om je eigen grap. Terwijl het een enorm domme grap is die waarschijnlijk niet gewaardeerd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |