was een slechte manier om tvp te zeggen. Lijkt me best een interessant topic ook al geloof ik niet zo in die versiertrucs.quote:
Tuurlijk een TS die een TVP plaatstquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
was een slechte manier om tvp te zeggen. Lijkt me best een interessant topic ook al geloof ik niet zo in die versiertrucs.
'quote:
* nijnja kijkt naar lauquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:36 schreef Lauriette91 het volgende:
Gewoon interesse tonen.
En oogcontact is belangrijk.
maar je moet het ook niet overdrijven. Staren is engquote:
Moest meteen hier aan denken...quote:
Ja maar lau kent me welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
maar je moet het ook niet overdrijven. Staren is eng
okequote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja maar lau kent me wel
Verder wat ik heel veel doe is gewoon lief zijn
Beetje standaardMAAR HET WERKT dus
Ik neem aan dat een man met enig intellect ook geen meid uit het programma 'take me out' wil hebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
okeIk weet niet of je ooit "take me out" kijkt op RTL5? Die meiden zeggen iedere keer dat ze geen lieve man willen
Ik weet niet of je ooit "take me out" kijkt op RTL5? Die meiden hoef ik niet eens, wat een lelijke mensenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
okeIk weet niet of je ooit "take me out" kijkt op RTL5? Die meiden zeggen iedere keer dat ze geen lieve man willen
lol daar hebben jullie ook wel weer gelijk inquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ooit "take me out" kijkt op RTL5? Die meiden hoef ik niet eens, wat een lelijke mensen!
En wat ' defibrillator ' zegt
Haha die heb ik ook een keer gebruikt! maar ze snapte hem nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:28 schreef P1N00 het volgende:
dé openingszin:
jij: "volgens mijn horloge heb je geen kleren ondergoed aan"
zij: "echt wel"
jij: "ooh, dan staat ie weer een uur vooruit"
Oh ja het moest ondergoed zijn ipv klerenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:31 schreef Laurensius het volgende:
[..]
Haha die heb ik ook een keer gebruikt! maar ze snapte hem niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |