quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:07 schreef Jeoom het volgende:
ik ben op zoek naar iemand die nieuwe eiwitdrankjes wil proberen, je hoeft ze alleen maar uit een slang te zuigen.
Ik ben goor.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:02 schreef Sniperwolf het volgende:
Gooi een ijsklontje voor haar voeten, waarschijnlijk vraagt ze 'wat doe je' of 'waarom doe je dat'.. Stamp daarna het ijsklontje kapot.. 'om het ijs te breken'. De rest gaat vanzelf.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:50 schreef Elmostyle het volgende:
Een tijd geleden, ik was in tilburg gaan stappen bij een vriend.
was behoorlijk stronken, en we gingen bij brandpunt naar binnen, best wel relaxt allemaal. Meer bier drinken (Brand).
En plots komt er een meisje naar me toe met de vraag 'Je lijkt op de zoon van osama bin laden'. van die vriend hoorde ik later dat ik als een volledige idioot aan het kijken was en 'uhhh oke' zei.
Waarop ze zei 'Jaah want ik vind je helemaal de bom'.
Ik ging helemaal stuk, over de bar hangen. keihard lachen enzo. Meisje is afgedropen en heel de avond niet meer gezien
O.........M...............GGGGGquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:02 schreef Sniperwolf het volgende:
Gooi een ijsklontje voor haar voeten, waarschijnlijk vraagt ze 'wat doe je' of 'waarom doe je dat'.. Stamp daarna het ijsklontje kapot.. 'om het ijs te breken'. De rest gaat vanzelf.
ik vind hem wel hardquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:09 schreef nandoR het volgende:
[..]
O.........M...............GGGGG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als je een van mijn vrienden was zou je daar jaren later nog aan herrinnerd worden
ja in de perfect world van een romantische komedie misschien, maar niet in de plaatselijke kroeg.quote:
haha die is echt slecht!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:19 schreef Pwntje het volgende:
ik versier zo:
na wat te drinken pak ik het ijz klontje er uit. kijk haar aan pak haar hand leg dat ijzklontje een klein beetje in haar hand zodat de hand niet gelijk kleder nat word of dat hij er afvriest. kijk haar in de ogen en zeg ik mijn ijz smelt voor jou en dan begint het gezoen. gooi ik het ijsklontje op de grond niet hard maar hard genoeg dat hij een beetje breekt en dan zeg ik ook nog: na het zoenen mijn ijs breekt voor jou.
dat is een van mijn technieken wat vinden jullie?
(PS dit werkt alleen als het klikt en elkaar best wel leuk vind) djus gebruik het niet tegen mensen die je niet wille
Een echte held verzint ter plaatse iets en meisjes die voor jouw versierpoging vallen zullen echt niet de meest interessante meisjes zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:14 schreef Pwntje het volgende:
oud genoeg te weten dat het werkt. en geen commentaar vertel dan wat jullie doen? als het zo slecht is
je bent gewoon opzoek naar een goede techneik die wel werktquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:45 schreef Pwntje het volgende:
ah ik weet wel beter![]()
maar goed wat doen jullie dan ? nogmaals
aanschouw de echte heldquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:31 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Een echte held verzint ter plaatse iets en meisjes die voor jouw versierpoging vallen zullen echt niet de meest interessante meisjes zijn.
Liever niet want straks smelt je ijsklontje en is je enige versier truc ook nog foetsiequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:28 schreef Pwntje het volgende:
geef toe die techniek werkte ik geef toe dat ik deze zelf niks vind en geef toe da tik betere technieken nodig heb. maaar ik geef ook toe dat die werkte. nou brand los wie heeft ene goede techniek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |