Oeh beetje aangebrand? Is geen goede combinatie met je ice cube technique hoor. Krijgt ze alleen maar natte voeten van en dan glijdt ze weer uit enzo.quote:
Dit is een openbaar forum, als je graag wilt dat een selecte groep erop reageert moet je gewoon bij je praatgroep blijven.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:24 schreef Pwntje het volgende:
boring one. ben nie taangebrand alleen ik vroeg jou niks
en gmark het was ook om te testen het is 1 keer gebeurt (het werkte)![]()
Ok kindje, je hebt alleen aan gmark gevraagd wat zijn trucs zijn. Voor de rest heb je geen naam gebruikt. Dus nogaals.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:44 schreef Pwntje het volgende:
k heb een naam genoemd en dan de vraag en joun naam kwam daar nietn in
quote:Dit is een openbaar forum, als je graag wilt dat een selecte groep erop reageert moet je gewoon bij je praatgroep blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet gewoon zelfvertrouwen uitstralen en niet bang zijn om je sociale skills te gebruiken. (Dit houdt dus niet in dat je ijsklontjes moet gaan gebruiken om je maffe humor te tonen.)
Waarom doen mensen altijd zo moeilijk
[ Bericht 0% gewijzigd door The_Chosen_1 op 19-08-2009 12:36:58 (gewoon omdat het kan) ]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oeh beetje aangebrand? Is geen goede combinatie met je ice cube technique hoor. Krijgt ze alleen maar natte voeten van en dan glijdt ze weer uit enzo.
haha slaat niet aanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:19 schreef Vengswiejj het volgende:
Gewoon erop afgaan en zeggen:
Eey ik ben een telefoonboek aan het schrijven, en ja toevalig staat die van jou er nog niet in.
dus bij deze.
of kort maar krachtig: yoo Batsen ?(50% kans of een mep en je licht K.O op de grond e.d of beet omdat hij/zij zo bezopen is en gewoon altijd ja antwoord
)
wrm doe jij zo over andere tecnieken als de jouwe tot nu toe de meest drama isquote:
Inderdaad beetje dom van hemquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:56 schreef tommosz het volgende:
[..]
wrm doe jij zo over andere tecnieken als de jouwe tot nu toe de meest drama is
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Inderdaad beetje dom van hem![]()
Ey maar pwnzz(of iets dergelijks) ik heb een tegekke openingszin voor jou(dus alleen voor hem!), heeft ook met ijsklontjes te maken.
Loop je zo naar een meisje, doe je een gooiende beweging richting de grond en zeg je: Oh ik wou eigenlijk het ijsbreken door een ijsklontje op de grond te gooien maar jij bent zo heet dat hij al gesmolten is.![]()
Dat ligt toch in jouw genre versier trucjes?
bij een buitenlandse:quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:28 schreef Pwntje het volgende:
geef toe die techniek werkte ik geef toe dat ik deze zelf niks vind en geef toe da tik betere technieken nodig heb. maaar ik geef ook toe dat die werkte. nou brand los wie heeft ene goede techniek
hij kan werkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:50 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
bij een buitenlandse:
je praat al een tijdje en dan toon je intresse voor haar taal, na een tijdje vraag je: hoe zeg je: 'ik hou van je' in (bvb) het surinaams. Zei: mi lobbi yu. Ik:ik jou ook
ja stiekum welquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:52 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde tom zichzelf of niet?
hij vind zichzelf nog grappig ookquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:32 schreef Pwntje het volgende:
wat saai niemand reageerd ik zal ff ene nieuwe versier poging doen
mesje het leven is net een lul : KEIHARD EN NOOIT LANG GENOEG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |