niemand snapt de humor van pwntjequote:Op maandag 31 augustus 2009 13:03 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
ik als TS heb hem al gelezen, alleen ik snapTE de clue wel, maar de humor niet

aha, dat verklaart allesquote:Op woensdag 2 september 2009 22:47 schreef tommosz het volgende:
[..]
niemand snapt de humor van pwntje

Of hij heeft gewoon geen humor.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:47 schreef tommosz het volgende:
[..]
niemand snapt de humor van pwntje

tis een autobiografischboek, geschreven door neill strauss, die in de wereld van PUA duikt- de pick up artists. in het kort hebben die PUA's een bepaalde methode om een vrouw te versieren, wat schijnbaar erg vaak werkt. dus, technieken die ze gebruiken om een vrouw in bed te lullen. at is ene goeie openingszin, wanneer vind een vrouw je leuk (IOI heet dat, indicator of interest) enz.quote:

Ik heb een raadsel, het is hard en droog, en als je het in je mond hebt gedaan is het slap en vochtigquote:Op donderdag 3 september 2009 22:52 schreef Daniane het volgende:
Ik heb een raadsel.
- wat?
Wat is je nummer?

een tampon?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb een raadsel, het is hard en droog, en als je het in je mond hebt gedaan is het slap en vochtig

Ugh die is zo oud... ben vergeten van wie die was maar het antwoord is kauwgomquote:Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb een raadsel, het is hard en droog, en als je het in je mond hebt gedaan is het slap en vochtig

hij is van Jantjequote:Op vrijdag 4 september 2009 00:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ugh die is zo oud... ben vergeten van wie die was maar het antwoord is kauwgom

quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:48 schreef Chandran het volgende:
Ik zeg altijd :
Jij bent net als Gilette, The best a man can get!

lol, die is niet nog niet eens zo slecht nog niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:48 schreef Chandran het volgende:
Ik zeg altijd :
Jij bent net als Gilette, The best a man can get!

quote:Op maandag 27 juli 2009 17:46 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Ik heb ook al Teletext pagina 888 geprobeerd, had ook geen zin...

Noob, doe dan zoals Joey in Friends,quote:Op zondag 13 september 2009 17:38 schreef ibo0546 het volgende:
1tje voor op msn
Een buzzer versturen en dan zeggen : Sorry ging per ongeluk![]()
maar nu we toch praten , how you're doin

OMG.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:06 schreef robuust89 het volgende:
*kijkt naar beneden* ja, hij gaat dus echt niet zichzelf zuigen hoor!

Yeah!quote:Op zondag 13 september 2009 18:00 schreef doubleyouteaare het volgende:
"Hé, wat is jouw coolste move?"
"Ah, deze is mijn aller retetofste."
En dan doe je de Clap point point clap point point point clap point and squat.

Halve bakkebaarden zijn tegenwoordig ook helemaal in.quote:Op maandag 14 september 2009 00:06 schreef Singleyouteaare het volgende:
ik zeik vrouwen altijd af, en dan willen ze me toch pijpen
EDIT:
Dat herinnert mij, laat een halve puber baard staan. De dames zullen op je af komen en vragen of ze aan je baardje mogen voelen in ruil voor een pijpbeurt. Waar gebeurd![]()

dan wil ik weten waar jij uitgaat xdquote:Op maandag 14 september 2009 00:06 schreef Singleyouteaare het volgende:
ik zeik vrouwen altijd af, en dan willen ze me toch pijpen
EDIT:
Dat herinnert mij, laat een halve puber baard staan. De dames zullen op je af komen en vragen of ze aan je baardje mogen voelen in ruil voor een pijpbeurt. Waar gebeurd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |