Past hierbijquote:Op maandag 27 juli 2009 17:17 schreef zoekjewat het volgende:
om verder te gaan op het vorige topic..
deze hoorde ik laatst:
jy: ah k voel me egt klote.. hij/zij: wat dan? jy: heb al 2 hele dagen geen sex gehad, en dan heel zielug kijken. dan lacht hij/zij maybe en als j beet hebt kmt ze/hij met: ah jochie tog, miss kunne we daar wat aan doen

quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:25 schreef Pwntje het volgende:
[..]
echt wel en ik vind jou ook grappig![]()

maar ik ben hetquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:25 schreef Pwntje het volgende:
[..]
echt wel en ik vind jou ook grappig![]()

quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:45 schreef nijnja het volgende:
tommosz, iets minder weerwoorden, niet alles draait om jou.

quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:36 schreef swaffelair het volgende:
hoi, weertje he?
![]()
en ze komen zo je bed in rollen ..

heey ijsklontjes! Neuke?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:40 schreef Graseter het volgende:
Hey mooie schoenen heb je aan! Neuken?

valt ook niks aan te snappe lees het hele forum maar is dan weet je waarom ik het over ijsklontjes hebquote:

Lees het hele forum topic maar en begrijp dat de ijsklontenronde geweest isquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:17 schreef Pwntje het volgende:
[..]
valt ook niks aan te snappe lees het hele forum maar is dan weet je waarom ik het over ijsklontjes heb

ijskolontjes zijn dom, eerst was het grappig ( HET dus niet JIJ ) omdat er zoveel commetaar opw as...nu moet je er echt mee ophoudenquote:

Als je elkaar allebei al leuk vindt, waarom dan een versiertruc?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:19 schreef Pwntje het volgende:
ik versier zo:
na wat te drinken pak ik het ijz klontje er uit. kijk haar aan pak haar hand leg dat ijzklontje een klein beetje in haar hand zodat de hand niet gelijk kleder nat word of dat hij er afvriest. kijk haar in de ogen en zeg ik mijn ijz smelt voor jou en dan begint het gezoen. gooi ik het ijsklontje op de grond niet hard maar hard genoeg dat hij een beetje breekt en dan zeg ik ook nog: na het zoenen mijn ijs breekt voor jou.
dat is een van mijn technieken wat vinden jullie?
(PS dit werkt alleen als het klikt en elkaar best wel leuk vind) djus gebruik het niet tegen mensen die je niet wille

Als je de zin 'zeg, kom je hier vaker' een truc noemt......quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:12 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Als je elkaar allebei al leuk vindt, waarom dan een versiertruc?
En zelfs de 'Zeg, kom jij hier vaker?' truc werkt nog beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ik als TS heb hem al gelezen, alleen ik snapTE de clue wel, maar de humor nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:17 schreef Pwntje het volgende:
[..]
valt ook niks aan te snappe lees het hele forum maar is dan weet je waarom ik het over ijsklontjes heb

Post dan niet, aap.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:24 schreef Schieganger het volgende:
Wat een enorm faalgehalte in dit topic.
FACEPALM!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |