dus er bestaan ook goede?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:41 schreef ninedollarbill het volgende:
Iedereen kraakt elkaar wel mooi af.
Maar ik heb nog nergens een simpel antwoord gezien zoals gewoon ff op een meid afstappen en een leuk gesprek beginnen...
Want guys, bad pick-up lines werken echt niet. Bij 9 van de 10 niet...

quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Terwijl je zelf een half uur daarvoor samen met je vriendin een ouwe man hebt zitten pijpen bij hem thuis. En jezelf daardoor vreselijk stoer vond.

Wow dat deed je snelquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:47 schreef nijnja het volgende:
Houd het een beetje netjes ok?

Ik las het toevallig. Maar in ieder geval, discussies kunnen hoog oplopen, en dat is ook mooi als deze plaatsvinden, maar gewoon normaal blijven praten, daar heb je achteraf gezien vaak het meeste aan ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:48 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Wow dat deed je snel
maar is goed joh

Okquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik las het toevallig. Maar in ieder geval, discussies kunnen hoog oplopen, en dat is ook mooi als deze plaatsvinden, maar gewoon normaal blijven praten, daar heb je achteraf gezien vaak het meeste aan ook!

Die is best goed eigenlijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:36 schreef Frankii het volgende:
Aan een (dronken) vriend vragen of hij aan je doelwit wil vragen of ze wil neuken... dan reageert ze (hopelijk) geschrokken etc. Even later loop jij naar haar en toe en zeg je: ''Hey ik hoorde wat die kerel zei, wat een lapzwans'' (ofzo)
In de categorie ijsbreker geef ik deze een 8

Fout, fout, fout.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:36 schreef Frankii het volgende:
Aan een (dronken) vriend vragen of hij aan je doelwit wil vragen of ze wil neuken... dan reageert ze (hopelijk) geschrokken etc. Even later loop jij naar haar en toe en zeg je: ''Hey ik hoorde wat die kerel zei, wat een lapzwans'' (ofzo)

Dat is een oudequote:Op donderdag 5 november 2009 20:36 schreef Frankii het volgende:

en dan zegt ze jaquote:Op donderdag 5 november 2009 20:36 schreef Frankii het volgende:

Nope dat word m nietquote:Op maandag 9 november 2009 03:05 schreef Neerio het volgende:
* ik : wat is volgens jouw het nut van het leven
* zei : huh
en dan weglopen gegarandeerd dat ze je achternaloopt

no fucking wayquote:Op maandag 9 november 2009 03:05 schreef Neerio het volgende:

quote:Op maandag 9 november 2009 03:05 schreef Neerio het volgende:

Die eerste is brilliant!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:22 schreef shayolo het volgende:
Jij zegt tegen zo'n meisje: "Het is doof en wil met je naar BED?"
Zij: "Geen idee." En dan zeg jij: wat zeg je? whehehehehee![]()
Kijk het label in haar kleren na en zeg dan: "Dacht ik al, made in heaven!"
Jij lijkt me wel het type meisje waar ik iets van mezelf in kwijt zou kunnen.![]()
Wil jij voor 1000 euro met mij naar bed? Nee? jammer, ik kan het geld namelijk wel goed gebruiken.![]()
Ik ben misschien niet de knapste hier, maar wel de enige waarmee je staat te praten...![]()

Die eerste!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:29 schreef Svenmaar het volgende:
Je zegt tegen een meisje heel zachtjes: wil je me pijpen?
Zij: he wat?
Jij: OF JE WORST LUST!
of of of
Jij: Zo jij bent zeker uit de hemel komen vallen?
Zij: wat een afgezaagde (of iets anders).
Jij: Nee, ik vroeg me alleen af wat die enorme krater daar buiten doet.

Meestal werkt dat 't beste. Dan weet hij/zij ook wat voor type persoon hij/zij kiest.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:44 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ben gewoon mezelf, en het gaat uitstekend

quote:Op woensdag 18 november 2009 17:37 schreef Tommzzz het volgende:
Heel zacht: Masturbeer je?
Zei: huh wat zeg je?
" Wat studeer je?"

die is nog slechter dan slechtquote:Op woensdag 18 november 2009 16:48 schreef zoekjewat het volgende:
Deze:
Loop naar een chick toe en vraag uit belangstelling: Heb je wat surinaams in je?(Ik ben namelijk Surinaams, in mijn geval zeg je dit, in jouw geval iets anders.)
Zei: Euhhh nee hoezo dan?![]()
Ik: Ja, ik vind je er een beetje surinaams uitzien, ik dacht dat je kwart was ofzo.![]()
Zei: Oh, oke![]()
Ik: Maarre, wil je dan niet wat surinaams in je.![]()
KEIHARDE SEX

AWESOMEquote:Op woensdag 18 november 2009 17:37 schreef Tommzzz het volgende:
" Wat studeer je?"

deze probeerde ik vandaag, die chick moest lachenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:37 schreef Tommzzz het volgende:
" Wat studeer je?"

gruwlijkquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:46 schreef Tommzzz het volgende:
dit werkt ook:
Een meisje met 1 vinger wenken dat ze bij je moet komen, uit nieuwsgierigheid komen ze wel.
Vervolgens in haar oor fluisteren: " ik liet je al met 1 vinger komen, wat denk je wat ik nog meer kan als je mee naar huis gaat" ?

quote:

quote:

Ik ook!quote:Op woensdag 18 november 2009 17:37 schreef Tommzzz het volgende:
" Wat studeer je?"

Anders voor doen dan dat je bent schiet je vrij weinig mee opquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:44 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ben gewoon mezelf, en het gaat uitstekend

Ik gooi altijd zo een beetje van dat schuimbier in haar spaarpotje van achter en dan schuur ik et droogquote:Op woensdag 25 november 2009 21:56 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik gooi altijd een glas bier over een lekkere chick..
Vervolgens schreeuw ik: Sorry, maar ik wilde je alvast nat maken, want wij gaan zo neuken!!
WERKT ALTIJD!!!!!!!!!

Slechhttt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:46 schreef Tommzzz het volgende:
dit werkt ook:
Een meisje met 1 vinger wenken dat ze bij je moet komen, uit nieuwsgierigheid komen ze wel.
Vervolgens in haar oor fluisteren: " ik liet je al met 1 vinger komen, wat denk je wat ik nog meer kan als je mee naar huis gaat" ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |