die use ik ffquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:05 schreef Mertofzo het volgende:
ik weet nog wel een slechte, de meeste hebben wel een GPS op hun mobieltje, vervolgens loop je naar een meisje en laat je je mobiel zien met daarop dat dit je eindbestemming is.
Tenzij je een enorme loser bent, swa.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:20 schreef Ephesis het volgende:
Wees jezelf, doe je niet anders voor.
Volgens mij is dit de beste flirttechniek die je maar kunt verzinnen.
Staat er nou echt uitstapje platteland?quote:Op zondag 20 september 2009 18:31 schreef robuust89 het volgende:
*kansloze post, komt ie !
Romantisch
• vuurwerk kijken
• kaarten
• ritje met de auto
• uitstapje platteland
• kijk samen naar de sterren
• huur een dvd-videofilm
• picknicken
...
eat your hart out
Vrijpartij tussen de varkens, fakking romantischquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:26 schreef RedPeaches het volgende:
[..]
Staat er nou echt uitstapje platteland?Wtf?! Een wandeling in het bos ofzo ok.. Maar om nou naar boeren te gaan kijken?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:05 schreef Mertofzo het volgende:
ik weet nog wel een slechte, de meeste hebben wel een GPS op hun mobieltje, vervolgens loop je naar een meisje en laat je je mobiel zien met daarop dat dit je eindbestemming is.
mind you, ik heb t 1 op 1 gekopieerd, en heb zelfs de meest kansloze ertussenuit gehaald, magoedquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:26 schreef RedPeaches het volgende:
[..]
Staat er nou echt uitstapje platteland?Wtf?! Een wandeling in het bos ofzo ok.. Maar om nou naar boeren te gaan kijken?
Leuk!quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:14 schreef konijnensla het volgende:
Jij: Ik heb net aangifte gedaan.
Zij: Hoezo? wat is er?
Jij: Je hebt me hart gestolen.
U riep?quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:19 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
kan niet want dan zou je dood zijn tog jwz shizzledizzle :`{
Kan je mij die ook leren?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:13 schreef i_am_god het volgende:
Ik pak een glas water en loop daarna naar een chick. En dan zeg ik : check dit dan!
Dan verander ik water in wijn. ! werkt altijd
Misschien moet je dan een keer het hele topic door lezen want zulke tips zijn echt heul!!!!! vaak gegeven. Bovendien ben je bij voorbaat al kansloos als je speciaal naar dit topic komt om een meisje te gaan versieren. Is gewoon een grappig topic met grappige versier trucs die bij voorbaat al kansloos zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:41 schreef ninedollarbill het volgende:
Iedereen kraakt elkaar wel mooi af.
Maar ik heb nog nergens een simpel antwoord gezien zoals gewoon ff op een meid afstappen en een leuk gesprek beginnen...
Want guys, bad pick-up lines werken echt niet. Bij 9 van de 10 niet...
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Bovendien ben je bij voorbaat al kansloos als je speciaal naar dit topic komt om een meisje te gaan versieren.
Je kunt toch ook heel snel typen, maar wel gewoon in het nederlands? Of anders gewoon iets langzamer typenquote:
Wrom typ je zo langzaam?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:18 schreef David... het volgende:
[..]
Je kunt toch ook heel snel typen, maar wel gewoon in het nederlands? Of anders gewoon iets langzamer typen
Terwijl je zelf een half uur daarvoor samen met je vriendin een ouwe man hebt zitten pijpen bij hem thuis. En jezelf daardoor vreselijk stoer vond.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:21 schreef _LotT het volgende:
[..]
ik zou denken: leuk, 2 dagen geleden met een ander gebatst en vandaag probeert hij het al bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |