Die eerste is brilliant!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:22 schreef shayolo het volgende:
Jij zegt tegen zo'n meisje: "Het is doof en wil met je naar BED?"
Zij: "Geen idee." En dan zeg jij: wat zeg je? whehehehehee![]()
Kijk het label in haar kleren na en zeg dan: "Dacht ik al, made in heaven!"
Jij lijkt me wel het type meisje waar ik iets van mezelf in kwijt zou kunnen.![]()
Wil jij voor 1000 euro met mij naar bed? Nee? jammer, ik kan het geld namelijk wel goed gebruiken.![]()
Ik ben misschien niet de knapste hier, maar wel de enige waarmee je staat te praten...![]()
Die eerste!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:29 schreef Svenmaar het volgende:
Je zegt tegen een meisje heel zachtjes: wil je me pijpen?
Zij: he wat?
Jij: OF JE WORST LUST!
of of of
Jij: Zo jij bent zeker uit de hemel komen vallen?
Zij: wat een afgezaagde (of iets anders).
Jij: Nee, ik vroeg me alleen af wat die enorme krater daar buiten doet.
Meestal werkt dat 't beste. Dan weet hij/zij ook wat voor type persoon hij/zij kiest.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:44 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ben gewoon mezelf, en het gaat uitstekend
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:37 schreef Tommzzz het volgende:
Heel zacht: Masturbeer je?
Zei: huh wat zeg je?
" Wat studeer je?"
die is nog slechter dan slechtquote:Op woensdag 18 november 2009 16:48 schreef zoekjewat het volgende:
Deze:
Loop naar een chick toe en vraag uit belangstelling: Heb je wat surinaams in je?(Ik ben namelijk Surinaams, in mijn geval zeg je dit, in jouw geval iets anders.)
Zei: Euhhh nee hoezo dan?![]()
Ik: Ja, ik vind je er een beetje surinaams uitzien, ik dacht dat je kwart was ofzo.![]()
Zei: Oh, oke![]()
Ik: Maarre, wil je dan niet wat surinaams in je.![]()
KEIHARDE SEX
AWESOMEquote:Op woensdag 18 november 2009 17:37 schreef Tommzzz het volgende:
" Wat studeer je?"
deze probeerde ik vandaag, die chick moest lachenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:37 schreef Tommzzz het volgende:
" Wat studeer je?"
gruwlijkquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:46 schreef Tommzzz het volgende:
dit werkt ook:
Een meisje met 1 vinger wenken dat ze bij je moet komen, uit nieuwsgierigheid komen ze wel.
Vervolgens in haar oor fluisteren: " ik liet je al met 1 vinger komen, wat denk je wat ik nog meer kan als je mee naar huis gaat" ?
quote:
quote:
Ik ook!quote:Op woensdag 18 november 2009 17:37 schreef Tommzzz het volgende:
" Wat studeer je?"
Anders voor doen dan dat je bent schiet je vrij weinig mee opquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:44 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ben gewoon mezelf, en het gaat uitstekend
Ik gooi altijd zo een beetje van dat schuimbier in haar spaarpotje van achter en dan schuur ik et droogquote:Op woensdag 25 november 2009 21:56 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik gooi altijd een glas bier over een lekkere chick..
Vervolgens schreeuw ik: Sorry, maar ik wilde je alvast nat maken, want wij gaan zo neuken!!
WERKT ALTIJD!!!!!!!!!
Slechhttt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:46 schreef Tommzzz het volgende:
dit werkt ook:
Een meisje met 1 vinger wenken dat ze bij je moet komen, uit nieuwsgierigheid komen ze wel.
Vervolgens in haar oor fluisteren: " ik liet je al met 1 vinger komen, wat denk je wat ik nog meer kan als je mee naar huis gaat" ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |