abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71363670
Vorige deel: Zwangerschap en geboorte deel 531

25 juli 2009: Innepin
31 juli 2009: Nijna
16 augustus 2009: Chan (jongen)
18 augustus 2009: huuphuup (meisje)
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie *** (jongen)
21 augustus 2009: Kersjes (jongen)
24 augustus 2009: Poppedein (meisje)
*** 25 augustus 2009: DuchessX en Juup© *** (meisje)
25 augustus 2009: SilkTie (papa, )
25 augustus 2009: hi_flyer & bromfly_er
30 augustus 2009: Murp (papa)
17 september 2009: Stiemie (meisje)
17 september 2009: Linda2205 (meisje)
17 september 2009: mefke79
17 september 2009: Ca.ra
20 september 2009: Ssserpente (meisje)
22 september 2009: XXXKarinXXX
25 september 2009: Rekkie (papa)
28 september 2009: Takkembah (meisje)
03 oktober 2009: RockabeIIa (rocker )
07 oktober 2009: Xenia (meisje)
09 oktober 2009: Sorbootje (meisje)
10 oktober 2009: het-is-mij
11 oktober 2009: Martine1984 (jongen)
13 oktober 2009: Rubey (meisje)
16 oktober 2009: Sproet-je
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert
03 november 2009: Twinkly (jongen)
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
29 november 2009: Poppejans (jongen)
03 december 2009: Aoraki
04 december 2009: Incantrix (jongen)
05 december 2009: Guuzewuus (jongen)
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
08 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta (was Bumbaloe)
22 december 2009: Lijnloos
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-lobi
26 januari 2010: flowerbox
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: octopussy
15 februari 2010: Ymme
15 februari 2010: sindell
18 februari 2010: Asyniur
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky ***
20 februari 2010: freecell
01 maart 2010: Leonieke
-- maart 2010: Webkim

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen

Dit wordt Innepins topic!
(ik zag dat ze een uur en 3kwartier geleden voor t laatst online was..dus dan doe ik het toch maar)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 27-07-2009 13:43:30 ]
pi_71363769
Gheheh bedankt BE
*onhandige harry is*
  maandag 27 juli 2009 @ 13:44:21 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71363779
Innepin, it's all yours!
Maar je mag ook tot woensdag wachten als je wilt datum-tweelingen met mij. Maar ik kan me voorstellen dat je toch liever vanavond of morgen bevalt hoor.
  maandag 27 juli 2009 @ 13:45:12 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71363811
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:44 schreef Kleurdoos het volgende:
Gheheh bedankt BE
*onhandige harry is*
Nee hoor, helemaal niet.
Alleen als de quote tags zouden blijven staan kan de volgende niet quoten.
Iig had je wel alle linkjes enzo meegequote zo!
  maandag 27 juli 2009 @ 13:45:52 #5
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71363835
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:06 schreef sindell het volgende:
Zit bijna officieel op de 12 weken. Eindelijk, maar toch ook best wel weer snel achteraf gezien. En er zit inderdaad een stijgende lijn in wat betreft de afname van de klachten. De misselijkheid neemt af en de vermoeidheid ook gelukkig.
Echt? <insert hoopvolle blik hier>
  maandag 27 juli 2009 @ 13:46:39 #6
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71363867
Gaan we deze nu heel snel volposten zodat Innepin 533 kan openen om erin te bevallen?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71363894
pssst, Innepin, stilzwijgend verlengen mag niet meer... Je contractduur is afgelopen hoor.. Werpen jij!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_71363899
Fijn Sindell dat de klachten afnemen

Innepin, t is idd all yours zelfs B. duimt hier voor je dat t allemaal snel doorzet enzo

BE'ke hoest met jou? lekker aan het verloffen?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 juli 2009 @ 13:49:09 #9
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71363956
Be, woensdag al???????????????
pi_71364063
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:49 schreef amaranta het volgende:
Be, woensdag al???????????????
Dan is ze 37 weken
Lotte!
Noah!
  maandag 27 juli 2009 @ 13:53:36 #11
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71364120
ja, maar, eh, woensdag eh.....
nee hoor, gewoon lekker doen! Dit keer ga je niet overtijd!!!!
  maandag 27 juli 2009 @ 14:01:57 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71364381
Haha, nee hoor Amaranta, ik had een geintje gemaakt tegen Innepin dat we wel voor een datum-tweeling konden gaan, maar ja, dan wel as woensdag, anders vind ik het zo sneu voor haar.
Ik vrees voor mezelf dat het gewoon nog een week of 4-5 gaat duren.
En helaas... zo relaxed als ik daar de vorige keer over was, zozeer zie ik daar nu wel een beetje tegenop. En dat terwijl het nog niet eens echt heet is nu!

Huupje!
Ik trek het warme weer niet zo best en ik word er ook echt niet gezelliger op. Dit weekend weer zo'n heerlijke huil-discussie gehad hier thuis omdat ik dingen per se af wilde hebben en F. die daar toch een iets ander tempo voor in gedachten had.

Maar goed, ik heb net de laatste hand aan het kamertje gelegd, ik ga zometeen het bedje ophangen! Whihooooo! Okok, plintjes moeten nog, maar vooruit, daar zal het wurm niet minder om slapen zeg maar.
Morgen komt de werkster van een vriendinnetje van mij bij wijze van verjaardagskado hier 3 uur lang poetsen en soppen dus dan heb ik ook een superschoon huis. Nou... dan ben ik er klaar voor hoor. Pootjes omhoog, boek erbij en gaan maar. Ik denk dat ik dan ook wel weer tot rust komt.
Ik kreeg echt ineens last van 'ja maar stel nou... ' :

Ik slaap godzijdank gelukkig nog steeds prima, dus weinig klagen wat dat betreft hier. Sasha is deze week en volgende week een paar dagen uit logeren, dus van die kant word ik ook ontzien. Komt wel goed hier.
  maandag 27 juli 2009 @ 14:08:51 #13
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71364650
Oh BE wat een heerlijk verjaardagscadeau zeg!
  maandag 27 juli 2009 @ 14:15:20 #14
57497 happyme28
I'm so happy
pi_71364855
Goedemorgen zwangere medemeisjes! Hier weer even een vakantiegroet, dit keer uit Warten (Wartena). Het is nu nog prachtig weer dus we gaan zo eens even naar het dorp om boodschapjes te doen.

Alles nog ok hier. Merk wel dat als ik een uur of 2 actief gelopen of gefiets heb, ik wel behoorlijk bek af ben. Dus we doen het lekker rustig aan. Misselijkheid valt goed mee zolang ik maar om de 2 uur iets eet. Ben alleen bang dat er wel hier en daar wat is blijven hangen, hoop alleen dat het niet zoveel kilo's zullen zijn. Na de vakantie maar weer proberen er wat beter op te letten.

Volgende week dinsdag weer een echo. Zit er wel naar uit te kijken. Als dan alles goed is, komen de 2 weken wel erg dicht in de buurt.

Innepin, ik zal aan je denken meis! Hoop echt dat je bevallen bent voor ik terug ben van vakantie. En wie weet jij ook wel BE !!

Groetjes!
pi_71364983
Oy Kleurdoos pardon hè Ik was lekker m'n bedje weer ingekropen

Martine, blaasontsteking, wat balen hopelijk slaat de kuur gauw aan!

Sindell, leuk hè, familie vertellen

BE jaaa wij gaan gewoon gelijkertijd bevallen hè Lijkt me écht heel grappig. Als je maar niet éérder bevalt dan ik, want dan krijg je doodverwensingen naar je hoofd gesmeten Fijn dat het kamertje nou lekker opschiet

En verder moet ik eventjes mijn woorden nuanceren Het gaat best goed met mijn geduld, het is niet dat ik elke ochtend balend wakker word. Ik ben vandaag chagrijnig omdat ik extreem slecht geslapen heb, omdat ik geen energie heb, en omdat ik gewoon af en toe wel es chagrijnig ben
Natuurlijk heb ik het liefst dat ik zsm beval, maar het is écht niet zo dat ik het zo zat ben dat ik alleen nog maar kan zeuren. Gisteren heb ik bijvoorbeeld een heerlijke dag gehad, nog lekker gewandeld, enorm vertroeteld door vriendje etcetera etcetera
Dus sorry dat ik zo zeurderig overkwam in het vorige topic
Heb net lekker weer een paar uurtjes in bed gelegen, brunch op bed gekregen en heb nu al weer meer energie en voel me al stukken vrolijker
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71365077
BE, dat zijn de betere verjaardagskadootjes!

innepin, niet zo zeuren over zeurderig overkomen hoor!

Urla, heel hartelijk gefeliciteerd met je dochter, wat een plaatje! fijn dat 't zo goed is gegaan.
pi_71365439
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:22 schreef bixister het volgende:
innepin, niet zo zeuren over zeurderig overkomen hoor!
pi_71365871
hihi Bix

Ach Insepins t lijkt ook altijd een stuk "harder" te staan als je het dan zo terugleest zwart-op-wit. Als je in een gewoon gesprek bluh ik ben moe zegt ofzo dan staat dat op een of andere manier minder zeverzeurzever dan wanneer je het zo terugleest bij jezelf in zo'n post. Tenminste, dat vind ik dan he maar goed, ik ben raar
T komt allemaal goed, fijn dat D. je even lekker vertroeteld heeft en verder hoop ik gewoon dat je vannacht wat beter slaapt dan, dat zal vast al de helft schelen

Ahw BE ik merk het ook hoor hier, dat last van het weer. Ik ben zo kortademig en benauwd steeds dat k er gewoon duizelig van wordt en vocht en slecht slapen enzo maken mij er ook nie vrolijker op, om nog maar te zwijgen van het vooruitzicht dat het en nog wel es 5 weken kan duren en misschien nog wel veel warmer wordt haha maar och, we gaan gewoon maar stug door, t komt allemaal goed en er zit weinig anders op.
Ik ben heel benieuwd naar je kamertje af doe je foto's plaatsen als je daar puf voor hebt?

Enneh, dat verjaardagscadeau wat een briljant idee!!

Happy spannend! volgende week dinsdag echo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71366315
Dat klinkt niet verkeerd nee, een poets-kado....!

Innepin, je wordt dus wel lekker vertroeteld, dat scheelt!

Ben vanmo naar de gyn geweest. Die ziet niet zoveel problemen met die placenta. Zolang ik maar tussen de muren van het zkh beval, dan ben ik op de goeie plek mocht er iets misgaan. De vk mag de bevalling wel gewoon doen.
Wel zullen ze eerder actie ondernemen als het niet compleet is. De vorige keer is daar 8 weken overheen gegaan, dat zal nu niet gebeuren.
Maar een ander punt van aandacht is weer de bloeddruk. Het ging zo mooi, met een onderdruk rond 60....
Vanochtend was ie 88. Ik moest me maar flink gedeisd houden, omdat ik ook al sterretjes zag, en steeds harde buiken heb.
Reden om me meteen maar door te sturen voor bloedafname en urine-check.
Volgende week moet ik terug komen, dan krijg ik ook de uitslagen, en ik krijg dan ook nog een echo om de werking van de placenta te bekijken.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71366392
Ben net gebeld door assistente van de HA, moet ook nog een urine monster naar t ziekenhuis brengen... het moet nog op kweek gezet worden. Dus dat wordt weer in een potje plassen.
Dit betekend dat ik gewoon weer eerder weg moet van mn werk, HA is maar tot 5 uur aanwezig en ik moet een formulier etc ophalen. BAH
  maandag 27 juli 2009 @ 15:05:12 #21
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71366460
GRRRRRR, heel verhaal getypt en ineens versprong mijn scherm en was alles weg

Ingekort maar even in de herkansing:

Nog steeds krampen maar al een stuk minder regelmatig dan een uur terug. Ze voelen niet fijn ofzo, maar ik heb kledingkasten uitgeruimd, de wc schoongemaakt, eitjes gebakken en nog een paar dingen meer die je met echte weeen niet eens hoeft te proberen.
Gewoon gerommel dus!
Thank god, Innepin's doodverwensing... zit er niet op te wachten

Tan, succes met het voorkomen van een blaasontsteking. En Martine, jij sterkte met de jouwe. Met de ab zullen je klachten vrij snel weer overgaan, is meestal het geval

Ai Rocka, klinkt niet fijn. Maar rosti is dan wel weer lekkerrrrrr

BE,. wat ben je toch een bezig bijtje

Innepin, fijn dat je je weer wat lekkerder voelt

En ik kan me aansluiten bij de lekkende dames: ineens zat er op tepelhoogte een nat plekje in mijn shirt!
.... met gevoel voor drama....
pi_71366580
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dat klinkt niet verkeerd nee, een poets-kado....!

Innepin, je wordt dus wel lekker vertroeteld, dat scheelt!

Ben vanmo naar de gyn geweest. Die ziet niet zoveel problemen met die placenta. Zolang ik maar tussen de muren van het zkh beval, dan ben ik op de goeie plek mocht er iets misgaan. De vk mag de bevalling wel gewoon doen.
Wel zullen ze eerder actie ondernemen als het niet compleet is. De vorige keer is daar 8 weken overheen gegaan, dat zal nu niet gebeuren.
Maar een ander punt van aandacht is weer de bloeddruk. Het ging zo mooi, met een onderdruk rond 60....
Vanochtend was ie 88. Ik moest me maar flink gedeisd houden, omdat ik ook al sterretjes zag, en steeds harde buiken heb.
Reden om me meteen maar door te sturen voor bloedafname en urine-check.
Volgende week moet ik terug komen, dan krijg ik ook de uitslagen, en ik krijg dan ook nog een echo om de werking van de placenta te bekijken.
Wat was er eventueel met je placenta dan? ik heb erover heen gelezen denk ik, sorry
wel fijn dat de gyn geen directe problemen daarmee ziet voor de bevalling.

Wel naar van je bloeddruk zeg rustig aan maar dan I guess, hopelijk vallen de uitslagen mee en was het een uitschieter. ben je er zelf van geschrokken?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71366729
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:08 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Wat was er eventueel met je placenta dan? ik heb erover heen gelezen denk ik, sorry
wel fijn dat de gyn geen directe problemen daarmee ziet voor de bevalling.

Wel naar van je bloeddruk zeg rustig aan maar dan I guess, hopelijk vallen de uitslagen mee en was het een uitschieter. ben je er zelf van geschrokken?
Nou ik had het niet verwacht.
Maar bij Meike was dat ook mijn grote probleem. Het leek alleen allemaal zo goed te gaan dit keer, en nu begint het hele circus weer. het verklaart wel weer waarom ik me zo naar voelde steeds. Geschrokken is niet helemaal het goede woord denk ik, teleurgesteld meer.

wb die placenta, de vorige keer is die er niet compleet uitgekomen.
Ze twijfelden eerst, uiteindelijk issie dan toch compleet verklaard, maar ik bleef maar vloeien, toen ik op nacontrole kwam bleek dat er nog een placenta-rest zat (van jawel, 1,13 cm....waar heb je het over denk je dan) en die is eruit gecurreteerd, 8 weken na de bevalling. Niet grappig.
Het schijnt (vertelde de gyn me) dat ik nu 20% meer kans heb op een placenta-probleem.
Daarom gaan ze de werking ervan even bekijken met een echo volgende week.
  maandag 27 juli 2009 @ 15:15:11 #24
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71366791
jeetje Karin, wordt het toch weer een heel medisch verhaal bij je
Hopelijk blijft je bloeddruk zich een beetje netjes gedragen verder.
pi_71366885
Jeetje Karin, wat een verhaal van de placenta Brrrr.
Kersjes, de doodverwensing is speciaal gereserveerd voor huup en BE hoor Vreest niet! Hoewel jouw baby ook gewoon nog even moet blijven zitten natuurlijk
pi_71367180
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:45 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Echt? <insert hoopvolle blik hier>
Yep echt
Er zit echt nog wel eens een slechte dag tussen hoor. Mijn omschreef het als een soort golvende lijn, waarvan de pieken gewoon steeds minder hoog worden.
Hang nog wel elke ochtend boven het toilet als ik uit bed kom, maar daarna eten en dan is het over.
Dus ik ga er gewoon van uit dat dat voor jullie (zelfde termijn dames) ook gewoon zo is

En uh, nu ben ik alweer vergeten waar ik nog meer op zou reageren
  maandag 27 juli 2009 @ 15:30:46 #27
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71367283
Karin daar word je ook niet vrolijk van

had ik een hele leuke/lieve mobiel bij Thijs,wilde ik deze nu weer gaan gebruiken, alleen blijkbaar waren er batterijen in blijven zitten, en die waren gaan lekken....
dus het mooie mobiel ligt nu in de bak

Gelijk maar om een andere gereden, maar wat zijn die krengen ook alweer prijzig zeg
maar goed niet zo leuk enzo als die van moeder de gans, maar hij kan er mee door, vond deze de leukste die erbij stond.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Bar_ op 27-07-2009 15:41:33 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71367532
BE, lekker cadeau, een gepoetst huis!

Innepin, terug in bed kan ook gewoon heel lekker zijn!

Karin, wat balen dat je bloeddruk toch lijkt te stijgen... Wel fijn dat gyn verder geen problemen ziet en je bij de vk kan bevallen!

Kers, je bent wel eigenwijs hoor... .

Ik heb lekker even gedut . En ga nu met dochterlief ff bankhangen, zo knuffelig is ze niet zo vaak namelijk
Fake it till you make it...
pi_71367563
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Nou ik had het niet verwacht.
Maar bij Meike was dat ook mijn grote probleem. Het leek alleen allemaal zo goed te gaan dit keer, en nu begint het hele circus weer. het verklaart wel weer waarom ik me zo naar voelde steeds. Geschrokken is niet helemaal het goede woord denk ik, teleurgesteld meer.

wb die placenta, de vorige keer is die er niet compleet uitgekomen.
Ze twijfelden eerst, uiteindelijk issie dan toch compleet verklaard, maar ik bleef maar vloeien, toen ik op nacontrole kwam bleek dat er nog een placenta-rest zat (van jawel, 1,13 cm....waar heb je het over denk je dan) en die is eruit gecurreteerd, 8 weken na de bevalling. Niet grappig.
Het schijnt (vertelde de gyn me) dat ik nu 20% meer kans heb op een placenta-probleem.
Daarom gaan ze de werking ervan even bekijken met een echo volgende week.
Oef dat klinkt heftig zeg van die placenta wel fijn dat het extra in de gaten gehouden wordt.
Vervelend dat het toch een medisch circus lijkt te worden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71367870
Oh Bar, zonde!
Maar nieuwe spulletjes kopen is ook leuk.
En anders, ik zag laatst een leuke staan in het vraag en aanbodtopic.

Onze mobile is weer gemaakt, wij hadden hem de vorige keer iets te ver uit elkaar gesloopt. We dachten dattie nog kleiner kon....oeps...draadjes geknapt.
Maar vriendlief heeft er een avondje mee geworsteld en hij doet ut weer.

Mijn lieve vriendje heeft vandaag maar eerder vrij genomen van het werk omdat ik zo zielig ben.
Hij stuurde me net ook al uit de keuken....want ik moest maar gaan bankhangen haha
  maandag 27 juli 2009 @ 16:18:13 #31
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71368610
haaaai meiden

nog verse beebs hier??? Innepin al aan het rommelen?? ben erg benieuwd!

vandaag welgeteld 1 dagje vrij..
lekker ff de stad in geweest, nieuw fototoestel gekocht..
(en een jurkje en een mobiel (voor de box) en een boxkleed)..
en straks lekker even koken, lekker rustig aan dus...

en dan morgen alweer een vroege dienst...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 27 juli 2009 @ 16:18:44 #32
100412 mefke79
komt goed!
pi_71368624
Innepin, iedereen heeft zo z'n dipmomentjes, jij dus ook, geeft niks!
Be, wiegje ophangen is zoooo leuk.
Huup, ik hoop met je dat het niet meer zo warm wordt. Ik hou misschien maar de helft aan vocht vast van jou, maar ik ben de benauwdheid die erbij hoort en de dikke pootjes wel zo beu.
Karin, oppassen dus! Klinkt wel als een lief vriendje.

Zelf net terug van de fysio. Echte oplossingen had ze niet, maar wel veel tips en trics om het zo goed mogelijk te laten gaan. En die gaan we dus nu maar toepassen. Als ik maar beter kan slapen, dan ben ik al blij. En gelukkig nog maar 7 dagen werken want ik heb het helemaal gehad. Ik heb zelfs een gave vacature gezien, maar ja, wie wil me nou als ik pas met kerst kan beginnen Tis duidelijk ook hier een dipje, ik ga mezelf maar eens nuttig maken met opruimen van mijn bureau hier thuis.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71368936
Jemig Karin wat een verhaal van de placenta... Fijn inderdaad dat ze het nu in de gaten houden n niet weer 8 weken laten doorrommelen...
Over rommelen gesproken, Kersjes weer rust?! Je hebt het wel spannnd gemaakt vandaag.
Innepin, wat lijkt me dat inderdaad best een beetje frusto al's die datum is geweest maar beebje nog binnen zit.
Bar, wat balen van de mobiel... Jammer dat ze ook niet zo'n zelfde meer hebben...

Dat was wat ik zo snel kon onthouden... Heb weer lekker dagje gewerkt maar merk dat ik soms toch best mijn hormonen aan de oppervlakte heb zitten... Kan gewoon niet meer zoveel hebben als normaal. Gisteravond al onwijze tranen om niks, waarop lief besloot dat het nu echt wel tijd wordt om op tijd naar bed te gaan en de rust te pakken... Heeft ie misschien wel gelijk in ja
pi_71368943
Even snel

@ Urla, gefeliciteerd, dat is snel gegaan joh.

@ Mefke, m.b.t. vacature, heb je ge-pm'd want het kan!

@ Iedereen met dipjes, sterkte ermee, soms kan het slecht slapen of weet ik veel wat je dan net nekken dat je denkt gggrrrr

ik baal er ook van dat ik verrot slaap, afgelopen vrijdag nog onverwacht een nachtdienst gehad en bij mij helpt het om te denken (over het algemeen), so be it en ik kan me er heel druk over gaan maken enzo maar het is niet anders, net als het slechte slapen en dan doe ik overdag maar ff uurtje extra op de bank ofzo maar klote is het wel als je slecht slaapt.

En af en toe klagen is dan gewoon lekker als het maar niet de overhand neemt vind ik dan persoonlijk.

Hier alles verder oke, moet met werk wel echt opletten met tillen enzo.
kleintje ligt vlgs mij nog net zo als 4 wkn geleden met beentjes links en hoofdje rechts.
Morgen zullen we het zien want dan weer co bij de gyn en dan ook eens vragen hoe vaak/veel je harde buiken mag hebben.
Morgen ook maar s ff shoppen voor wat najaarskleertjes want kleertjes hebenwe nog niet echt, evenals een box etc.
  maandag 27 juli 2009 @ 16:50:34 #35
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71369548
Effe ego vanaf mijn iPhone:
Weer goedgekeurd bloed ook en vooralsnog geen redenen om nog voor het suiker te prikken. Anti D in den bippert gehad (brandt lekker ) en heel gesprek gehad over een geboorteplan e.d. Het was prettig. Kindje doet het goed ook en ligt niet meer in stuit. Nog 7 x werken, verbouwinkje en B een nieuwe kamer maken en dan kan ie komen.

Ps. Url vastgelegd met de naam dus... weer iets afgerond en meer 'klaar'.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71369766
Rocka weer goedgekeurd
Mefke helaas nog niet veel verder...
en ik doe een duit in het zakje om het topic snel te vullen zodat innepin toch in haar eigen topic kan bevallen...
  maandag 27 juli 2009 @ 17:04:51 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71369969
Fijn dat je je stempeltje weer hebt Rocka!

Verder denk ik steeds, ik ga ook eens op iedereen reageren, maar dan scroll en lees ik door...
Iig balen van die blaasontsteking Martine en Karin, fijn dat ze je een beetje gerust hebben kunnen stellen over de placenta.

Innepin!
Huup, fijn te lezen dat ik niet de enige ben... Oh, en ik hoorde net op de radio dat het zaterdag subtropisch gaat worden! Ik heb dan een BBQ bij een vriendinnetje op de camping, ik denk dat ik daar maar op het gras ga liggen walvissen ofzo. Neem ik wel mijn eigen parasolletje mee.

En ja, dat verjaardagscadeau, ik kon er echt niet over uit! VInd het wel doodeng en we zijn dus ook wel een beetje bezig geweest de boel een klein beetje aan kant te brengen, want ja, het kan dan ook niet een enorme puinhoop zijn, maar toch he...

Foto's van ons kamertje!
pi_71369989
O dat klinkt als een fijn prikje Rocka.....
Jij liever als ik.
Maar dat heb je ook weer gehad dan.
pi_71370257
zaterdag subtropisch ja? shit... mn schoonouders komen zaterdag en die hadden al woeste plannen voor van alles en nog wat en ik heb eigk al niet zoveel zin ik kom wel met jou meewalvissen

Rocka weer goedgekeurd mooi! Klinkt als een fijne afspraak met je bespreking van geboorteplan enzo

ik mag woensdag weer. 's middags nu voor de verandering.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71371561
BE kamertje klaar, hoezee!

En LLM's walvisze zaterdag dan maar

Hier begin het bekkengeklooi nu alweer vanmiddag uur gelopen met L. op mijn rug en ik kwam nog nèt weer thuis Auwe! Misschien toch weer ff een fysio opzoeken.... (mijn chiropractor van de vorige keer is weg )
  maandag 27 juli 2009 @ 19:06:43 #41
190853 RockabeIIa
pi_71373024
Huup, geboorteplan moet ik nog wel maken, hoor
Volgens mij was er ooit es een topic over. Ik ga zo es zoeken.
  maandag 27 juli 2009 @ 19:19:10 #42
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71373394
Krampen zijn na het avondeten overgegaan in aanhoudende buikpijn, komt me iets te bekend voor.
Ik baal als een stekker
Zit verdomme echt niet te wachten op de zoveelste blaasontsteking en ik wil al ehelemaal niet meer in dat stomme ziekenhuis liggen voordat de baby zich echt aandient
En nu weet ik niet wat ik moet doen. Nu nog bellen en langsgaan houdt hoogstwaarschijnlijk in dat ik zal moeten blijven, al is het alleen maar voor de zekerheid, of ik nou een bs heb of niet.Liever zou ik willen wachten tot morgenochtend, maar een bs kan wel leiden tot een vroeggeboorte. En nu al bevallen? Liever niet.
*zucht*
pi_71373585
Oh nee Kers Dan toch maar weer bellen...?

Getver, zaterdag walvissen

Rocka fijn dat je weer bent goedgekeurd Jammer van die prikbil

Euhm...ben de rest kwijt Sorry.

Mijn meisje had net de hik, is de 2e keer dat ik het voel. Zo lief
#geen
  maandag 27 juli 2009 @ 19:27:25 #44
190853 RockabeIIa
pi_71373663
Kersjes, lekker gaan joh... Niets aan te doen als je moet blijven, toch? En ik snap dondersgoed dat het supervervelend wordt zo op deze manier zwanger te zijn maar kies wat het beste is voor jezelf en vooral voor jouw kindje
pi_71373729
Kers ubervervelend!

En eigenlijk weet je wel dat je wél gaat bellen volgens mij Alleen nog even tegensputteren omdat het gewoon kut is
Heel veel succes!
pi_71373790
he bah Kersjes.....maar safety first lijkt me he
Sterkte meid!
  maandag 27 juli 2009 @ 19:33:59 #47
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71373859
Heb net gebeld en begon spontaan te huilen aan de telefoon
Nu moeten we een slaapplaats voor Devin regelen omdat M. met die nooddienst zit.
Bahbahbah, ik vind het echt niet leuk meer! Hopelijk meld ik me vanavond nog met goed nieuws: toch loos alarm, en anders ben ik weer even niet online de komende tijd

pi_71373966
kersjes meid, wat naar...
ik hoop dat je vanavond weer in je eigen bedje slaapt, maar zo niet, dan houden ze je kindje in ieder geval in de gaten...
  maandag 27 juli 2009 @ 19:37:13 #49
190853 RockabeIIa
pi_71373971
Ik stel me trouwens bij deze voor eenieder die wil beschikbaar als buddy
Oftewel, bij nieuws mag er geSMS'd worden

Kersjes succes vanavond, ook met Devin
pi_71374005
Heel veel succes Kersjes Het zit ook echt niet mee.
Hopen dat je je vnaaf weer meld!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 27 juli 2009 @ 19:50:07 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71374429
Ow Kersjes... wat balen joh!
Pietlut-mode... hoe kom je bij bs als afkorting voor een blaasontsteking?
pi_71374495
Fijn dat alles goed was Free of goed genoeg in elk geval

Kers bah wat rottig ik hoop voor je dat je je morgenochtend weer kunt melden met een niets-aan-de-hand post. Dit is ook niets zo

BE hahahaa ik had het niet eens gezien mn lief gebruikt bs altijd voor bullshit
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71375327
Kersjes, wat enorm balen zeg Toch maar bellen... het moet maar he? Helaas...
Fijn dat alles ok was freecell en Rocka
  maandag 27 juli 2009 @ 20:22:57 #54
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71375490
balen Kersjes
Sterkte meid. Hopelijk kan jij je morgenfris gewoon vrolijk melden.
  maandag 27 juli 2009 @ 20:25:41 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71375579
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:51 schreef huuphuup het volgende:
Fijn dat alles goed was Free of goed genoeg in elk geval

Kers bah wat rottig ik hoop voor je dat je je morgenochtend weer kunt melden met een niets-aan-de-hand post. Dit is ook niets zo

BE hahahaa ik had het niet eens gezien mn lief gebruikt bs altijd voor bullshit
Zo ken ik hem ook, en dat lees ik dus ook steeds. Vandaar mijn vraag.
pi_71375595
Mefke, als het een gave vacature is... waarom dan niet reageren... Niet geschoten is altijd mis en wie weet kunnen ze wel wachten tot kerst...?!
Balen dat de fysio geen pasklare oplossingen had, maar ik hoop dat de tips en tricks wat voor je doen!

Rock, lekker dat je weer bent goedgekeurd .

BE, zaterdag subtropisch... nee toch .

Kers, niet weer blaasontsteking toch... toch maar bellen....
Ik duim dat het meevalt!
pi_71375766
He Kersjes wat naar weer. Ik hoop dat je snel weer naar huis mag!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 27 juli 2009 @ 21:14:37 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71377169
Wat is het toch heerlijk om af en toe dat kamertje in te lopen en te mijmeren over hoe daar binnnenkort zo'n ieniemini babietje ligt te slapen!
En boven is gewoon alles op orde, en de bijkeuken is netjes opgeruimd en... en... Ik geloof dat mijn rust op slag weergekeerd is.
Ik kan me overgeven aan het schrijven van geboortekaartjes enzo!
Zo hou ik het nog wel even vol denk ik. Wat een heerlijk gevoel dat alles nu klaar en opgeruimd is.

F. en ik zijn enorme rommelkonten en dat gaat dan stapelen en dan moet dat weer verplaatst en stof en zo hoopt op. Nu is dat allemaal weg!

Als Sasha uit logeren is van de week ga ik de box in babystand zetten. Eerst even goed soppen natuurlijk, want er zit een hoop appelsap en liga op zo hier en daar.
Ben benieuwd wat Sasha daarvan gaat vinden, dat hij er strakjes echt niet meer in kan.

*zwijmel*
Wat is dit lekker zeg!
* Brighteyes kreeg een pm-etje over dat het begrijpelijk was dat ik zo nieuwsgierig was, maar dat ik ook niet moest vergeten te genieten van dat kindje nog in mijn buik en dat het ook de laatste dagen zijn dat Sasha ons enige kind is en idd... dat is ook zo, en dat is ook heerlijk en leuk en... en...
Ik schakel maar eens door naar de relax-stand!
pi_71377214
Awww BE Klinkt heerlijk zo
  maandag 27 juli 2009 @ 21:21:52 #60
190853 RockabeIIa
pi_71377378
Och hou op BE, ik word er schijtjaloers dat je uberhaupt al overzicht hebt en het gewoon eigenlijk al helemaal voor elkaar hebt

ps. toch maar effe hier: vandaag 2 uberschattige babyjeansjes gekocht bij de Action voor 3 eulo p/st! Aanrader voor de stoere meidenmama's en papa's!
pi_71377400
BE
klinkt als een heerlijke omslag geniet ervan!

Ik moet zeggen dat ik me er ook wel heel erg van bewust ben dat dit de laatste paar weken zijn dat mn lief en ik alleen met zn tweetjes zijn en dat dit de laatste paar weken zijn dat ik zo mn beebje in mn buik voel Een hele gekke gedachte wel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71378746
He Kersjes wat naar Hoop dat je snel weer thuis bent!
Karin, Ik hoop dat je dit keer een betere placenta bevalling hebt!
BE, fijn dat alles nu heerlijk op orde is!

En de rest ben ik weer vergeten Er waren wat goeie controles en uitslagen? Super!

Hier net terug van een informatie avond over de bevalling enzo. Vriend was mee en het was echt goed informatief. Met een maand of 2/3 is er weer een en dan gaan we daar ook zeker heen

Morgen gaan we naar Giethoorn, lekker op het water in een fluisterboot. Heb er helemaal zin in.

Verder geen nieuws hier. Baby nog steeds niet gevoeld. Liefs!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71379807
Jeetje Kers...ik hoop toch op positief nieuws voor je

BE Je klinkt zo flieft, lekker van genieten joh.

Vlindur veel plezier morgen, maar wat is een fluisterboot?

Freecell hoera voor de goede uitslagen behalve dat schimmeltje dan, maar goed als je er geen last van hebt...dan kan het wrs geen kwaad voor nu hé?

Nijna, hoe is het met jou?

Pfff het was een druk dagje, wel gezellig met al die vriendinnenaanloop, maar nu moet ik toch echt weer even rusten

Gister was ik trouwens helemaal emo van de gedachte dat we straks niet meer met zijn tweetjes zijn maar met zijn drietjes Pff die hormoonwinkel in je lijf toch hé als je zwanger bent

Mijn vriendin gaat zaterdag op vakantie en komt de 29e terug...dan is mijn kindje mss wel al gewoon geboren! Wat een raar idee!
#geen
  maandag 27 juli 2009 @ 22:52:02 #64
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71380232
Ik ben er weer!
Urine was schoon, CTG waar ik een uur aan gelegen heb heeft niks afwijkends geregistreerd en ik heb geen ontsluiting. Er zit wel een randje (van de bmm?) een beetje los, maar omdat ik al 36 weken ben en al eens een kind gebaard heb is dat niet vreemd. Urine is op kweek gezet en bij mijn afspraak op de poli voor donderdag zien we wel verder.
Geen blaasontsteking, wel pijn. Gelukkig mag ik paracetamol gebruiken en ik moet lekker rustig aan doen verder.
We hebben Devin nog even opgehaald bij mijn ouders, hij was om 22:15 uur nog steeds wakker en wilde steeds "naar papa mama toe". Hij ligt nu lekker in zijn eigen bedje te en dat ga ik ook doen. heb dankzij een door hormonen gevoede huilbui hoofdpijn waar je u tegen zegt.

Oh , en een blaasontsteking is toch pure bs
Mijn god, hoe kwam ik erop?
pi_71380447
fijn dat er niets aan de hand is Kers lekker slapen nu dan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 juli 2009 @ 23:00:13 #66
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71380506
Oh Kers, fijn dat je weer thuis bent. Hopelijk is de kweek ook negatief. (ik vind dat positief en negatief bij medische uitslagen wel eens verwarrend...)

Lekker een paracetamolletje tegen de hoofdpijn, zorgen dat je genoeg gedronken hebt en dan lekker naar bedje toe joh.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71380567
DuchessX Dat is een bootje met een elektrische buitenboord motor. Maar dan heel stil. Het is een soort van punterbootje, maar dan voor luie mensen

Kers, fijn dat je weer thuis bent! Lekker slapen meid!

* Vlindur doet de laptop uit, tot morgen ofzo!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71380679
Kers wat fijn dat er 'niks' aan de hand was zeg behalve de stress, huilbui en pijn dan . Lekker slapen dan nu Fijn voor Devin dat hij weer lekker in zijn eigen bedje ligt ook.

Vlindur bedankt voor de uitleg Veel plezier en wie weet wie weet ga je de beeb wel voelen door het schommelen van de boot...
#geen
pi_71380976
Duch, ik ben al 2 dagen wat beter in mn hum... . Dank je.
En ook heel strontnieuwsgierig naar onze 2e telg hoor... *nog even geduld*.
Pas goed op jezelf! Nog gerommel gehad?

Kers, gelukkig geen blaasontsteking en Devin lekker weer thuis!
  maandag 27 juli 2009 @ 23:38:19 #70
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71381650
Haai! Spuit 11 komt vanuit bed nog even langswaaien

Kersjes, ben blij voor je dat je weer thuis bent, da's tocb altijd het fijnst

BE, wat klink jij geweldig Zen! Hoe fijn, ik ben superblij voor je..

DuchessX, raar idee dat het nu bijna zo ver is, maar ook wel heel erg leuk en spannend denk ik! Geniet er nog maar ff van

Vlindur, oeh, met zo'n fluisterbootje schijnt echt superleuk te zijn, heel erg veel plezier

Bij ons zitten de kledingkasten in elkaar en de kleding erin. Hopelijk hebben we morgen nog even tijd om alle troep naar de grote inbouwkast te verplaatsen, dan kunnen we overmorgen schoonmaken in huis en kunnen we volgende week gaan kijken voor vinyl voor de vloer en behang! Fijn gevoel dat er schot in de zaak zit Dan moet ik nu echt mijn oogjes sluiten, truste!
3!
pi_71381942
Leuk, al een klein beginnetje dus voor de kinderkamer, Incantrix!

Kersjes, jeetje wat een gedoe toch alweer, gelukkig ben je al weer thuis, en nu duim ik voor rustige laatste weekjes voor je

Hier alles best, voel baby veel. Nog steeds vooral in de ochtend en avond. En oja, soms zie je er echt mn buik van bewegen!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71384066
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:07 schreef freecell het volgende:
BE kamertje klaar, hoezee!

En LLM's walvisze zaterdag dan maar

Hier begin het bekkengeklooi nu alweer vanmiddag uur gelopen met L. op mijn rug en ik kwam nog nèt weer thuis Auwe! Misschien toch weer ff een fysio opzoeken.... (mijn chiropractor van de vorige keer is weg )
nog een!!!!!!!!!!!!????
pi_71384078
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:16 schreef innepin het volgende:
Awww BE Klinkt heerlijk zo
volgens mij mag jij nu best wel of niet?

Sterkte met de laatste loodjes
pi_71384209
Ik ben nog wakker én nog maar 4 weken ofwel 28 dagen te gaan!
Vanaf volgende week meldplicht!

Oeh het komt allemaal zo dichtbij, maar ik ben ook zo supernieuwsgierig naar mijn lieve kleine meisje
*zucht*

Voor haar doe ik alles. Pure moederliefde of hoe je het noemen wil, zij is nu al het allerbelangrijkste in mijn leven en ik denk niet dat dat ooit zal veranderen

Kom maar in mijn armen lief Ukje, mama is er voor jou, je bent zo ontzettend welkom!!!
#geen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 05:51:58 #75
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71385126
goede morgen, na dik 2 uur draaien keren toch maar m'n bed uitgekomen.
het voorwerk is weer begonnen, en nu ik beneden zit ebt het weer langzaam weg.

Hier trouwens niet die nieuwschierigheid, of de zenuwen die vriend heeft, maar angst, zit me ook aldoor af te vragen voor hoelang is het dit keer.
echt een vervelende gedachte, en moet dat ook echt los laten.
Maar goed daar kom ik ook wel weer uit, en ik hoop snel.

BE wat klink je toch gelukkig
  dinsdag 28 juli 2009 @ 06:26:26 #76
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71385171
goedemorgen dames nog meer vroege vogels zie ik

Kersjes, wat fijn dat je weer gewoon thuis in je eigen bedje hebt kunnen slapen!

BE, wat fijn dat je echt ALLES lekker op orde hebt en je je daardoor zo heerlijk voelt.. rust in je huis is rust in je hoofd, dat zeggen ze toch altijd?

DuchessX, je kan lekker gaan aftellen joh!

Vlindur, heel veel plezier vandaag in Giethoorn!

@Icantrix, wat tof al een beginnetje maken met de babykamer.. leuk he?

Ik heb dus weer een vroege dienst, van8 weer beroerd en te kort geslapen.. maja komt vast wel weer ok vandaag.
Ga nu eerst maar eens ff een ontbijtje maken.

allemaal een prettige dag!

en alle LLM's; zet hem weer op vandaag!
pi_71385177
Goeiemorgen!!
komt ie he...

*meld*

Bar vervelend, kun je er met iemand over praten die dicht bij de zwangerschap staat? Misschien je vk ofzo? Hoop voor je dat je dat idd snel los kunt laten, maar het lijkt me niet geheel onlogisch, je angst.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 06:47:02 #78
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71385211
meldplicht Huup

Vanmiddag afspraak met de vk en zal ik het ook vertellen.
opzich niet raar dat klopt, maar het legt zo'n lading op het geheel en dat is zo zuur.
pi_71385319
Meldplicht voor Huupje! !
Kersjes
BE, wat klink je heerlijK!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 07:34:13 #80
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71385364
Ik zie vooral goed nieuws en heel gelukkige zwangere dames met een gezonde dosis nieuwsgierigheid! Heerlijk!
pi_71385385
Huup Wat was je vroeg! Ik zou daar mee uitkijken hoor, dat schept verwachtingen voor volgende dagen Gefeliciteerd met je 37 weken mijlpaal

Hier ook meld

Kersjes gelukkig was het niet weer blaasontsteking!
pi_71385621
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 01:31 schreef Logician het volgende:

[..]

nog een!!!!!!!!!!!!????
pi_71385626
Huups aan het melden
Das pas een mijlpaal!
pi_71385645
Meldplicht voor Huup

Kersjes wat fijn dat je geen blaasonsteking hebt

BE, klinkt heel relaxed, heerlijk

Freecell, bekkenpijn balen zeg, hopelijk helpt de fysio.

Gister mn bloeduitslagen gehad, bloedsuiker was 6 en 5.8 dus prima ik mag gewoon chocolade blijven eten En mn ijzerwaarde was ook lekker hoog namelijk een 8 Maar waar komt dan die moeheid vandaan?
Gister avond leek het er op dat ik ziek ga worden, keelpijn, hoofdpijn, oorpijn etc.... maar t zet niet door, zit nu dus maar weer op mn werk... voel me gelukkig weer een beetje oke maar niet geweldig zeg maar.

Vananavond moet ik voor het eerst naar zwangerschapsgym
  dinsdag 28 juli 2009 @ 08:20:26 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71385655
Kersjes, wat fijn dat het deze keer echt BS was.
En fijn ook dat jullie Devin nog even hebben kunnen halen. Het zal voor hem toch allemaal best heel raar en hectisch zijn zo deze dagen ook.

En over rustig en Zen gesproken... Ik was er vannacht tussen 2 en 3 toch echt even van overtuigd dat het begonnen was! Niet dus, maar dan was het wel verdomd pijnlijk voorwerk! Tussen 3 en 4 zwakte het af tot wat zeurend pijnlijke harde buiken en daarna werd het weer rustig.

Heeft er iemand ervaring met beenweeen? Hoe voelt dat?
Een paar weken terug heb ik 's ochtends ook een half uurtje last gehad van dit gevoel en nu gisteren kwam het dus keurig om het kwartier en hield toch wel aardig even aan.
Mijn hele onderbuik deed weeiig zeer (zoals pijnlijke menstruatiekrampen) en dan was er 1 punt van mijn buik, links-onder die wat heftiger was en dat straalde behoorlijk pijnlijk mijn linkerbovenbeen door tot aan mijn knie. (Echt wel tot puf-niveau zeg maar.)
Ik dacht meteen 'oh ja, bevallen deed wel echt pijn, ik wil niet!' Wat een drama-queen ben ik.
Maar herkent iemand dit? Waren dit dan been-weeen? Of was het gewoon kramp ofzo? Het zat echt bovenop mijn dij, niet onderop bij de hamstrings ofzo.

Anyway... het was dus vals alarm, maar ehm... Innepin, ik zou wel een beetje opschieten meid, want dat ik daar lig te denken 'Aggos, Innepin... Nou, dan hoop ik maar dat zij ook vandaag nog bevalt anders vind ik het zo sneu.' is natuurlijk ook niet echt goed voor mijn Zen he!

Goh... voorwerk, dat heb ik bij Sasha nooit gehad eigenlijk. Het is wel funest voor de 'ach joh... ik wacht rustig nog 4 weken af' hoor! Je gaat toch even in de 'zou het?' stand.

Nu is het wachten op de poetsmevrouw.
En dan ga ik als de sodemieter mijn vlucht-tasje inpakken, noodspulletjes voor Sasha bij elkaar rapen en zijn afscheidskadootje voor het kdv afmaken. (Want ook daar lag ik nog aan te denken 'damn, is dat niet af, en zus niet af, en zo...'.

Jeumig... zo hou ik dagen mijn kop en zeg ik niks en zo tik ik hele lappen tekst.

Huupje, meldplicht! Succes ermee!
Bij mij gaat dat pas met week 40 in hoor!

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 28-07-2009 08:33:13 ]
pi_71385832
Bar, dat lijkt me een vervelend gevoel . Goed om het met je vk te bespreken. Niet onlogisch denk ik dat het door je heen gaat, maar het zou fijn zijn als het niet zo naar de voorgrond zou komen denk ik.

Huup, meldplicht .

BE, niet voor gaan kruipen hoor . Ik vind dat eerst Innepin, Bar en ik aan de beurt zijn... (voor zover ik daar wat over te zeggen heb natuurlijk...).
Voorwerk hier niet gehad bij Mirte en nu ook niks so far...
Ga jij je laatste dingetjes voor de zekerheid toch maar even afmaken... je weet maar nooit .

Hier ook meld. Vandaag niet zo in mn hum geloof ik. Maar mn mamsie komt en dat is wel heel fijn .
  dinsdag 28 juli 2009 @ 08:43:24 #87
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71385943
Huup aan de meldplicht! Da's voor mij nog toekomstmuziek

Duchess, wat ben je al een geweldige mama

Bar, ik sta er niet altijd bij stil, maar door dit soort posts besef ik weer hoe enorm heftig het voor jou moet zijn (geweest) allemaal. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen eigenlijk om je je beter te laten voelen en je angsten weg te nemen, vandaar maar even een dikke voor bij gebrek aan beter.

Martine, hoera voor chocola
Zou zelf echt niet zonder kunnen, en dan te bedenken dat ik het de vorige zwangerschap niet meer lustte! Hormonen

BE, ik ben niet bekend met beenweeen. Maar bij jou d us ook al gerommel, dat belooft wat

We doen vandaag maar even een rustig dagje geloof ik. Heb naast buikpijn ook pijn in mijn onderrug en de hoofdpijn is ook al niet over. En paracetamol doet bij mij altijd zo verrekte weinig
Nou ja , het kan niet altijd feest zijn.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 08:48:11 #88
100412 mefke79
komt goed!
pi_71386007
Kers, gelukkig viel het mee. Hopelijk heb je ondanks de hoofdpijn goed geslapen!
Be, ook al voorwerk, net als Bar. Wordt zo langzaam spannend.

Ik weet niet meer wie gisteren opmerkte dat de fysio weinig voor me heeft kunnen doen, zelf vond ik dat nogal meevallen namelijk. Ik had al lang door dat dit niet de normale klachten zijn die ik altijd in mijn rug heb, dus ja, dat daar dan ook niet de normale duw-trek-kraak behandeling bij hoort vind ik niet vreemd. Maar wat nog veel fijner is ik heb prima geslapen lang leve de omhelzing met het voedingskussen. Dat was dus echt een gouden tip! En als je wakker aan je dag begint scheelt dat al zoveel voor de rest van de dag. Dus ik ga maar eens flink aan de slag....
pi_71386040
BE aan het rommelen! Klinkt pijnlijk
  Moderator dinsdag 28 juli 2009 @ 09:14:05 #90
5428 crew  miss_sly
pi_71386384
huupje, meldplciht Het gaat zo hard!

Bar

innepin, ik vind het zo naar dat je nog steeds bovenaan staat. Het stomme is dat je eigenlijk 'pas' 3 dagen over tijd loopt, maar als er telkens mensen voorpiepen, gaat het vast al veel langer lijken. Dikke voor jou.

BE, wat ben je heerlijk zen en hyper door elkaar En dat is serieus voorwerk! Ik heb geen been-weeen gehad, dus kan er niets over zeggen. Ik had niet dat ik van dingen dacht: ow, dat moet nog, maar achteraf kwam ik wel dingen tegen waarvan ik dacht: als het netjes nog een week had geduurd, had ik dat wel afgehandeld/geregeld/in huis gehad.

Nijna, bijna uitgerekende datum. Het duurt nou ook voor jou niet lang meer

En voor alle andere meiden en en zet 'em op. Het is zo geweldig wat je er straks voor terugkrijgt Alle ellende (zowel de zwangerschap als de bevalling) lijkt zo snel vergeten, van de herinnering aan de pijn zijn de scherpe randjes alweer gesleten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71386487
Miss, nog maximaal 2,5 week... (maar ik hoop het niet eigenlijk, ben wel erg nieuwsgierig naar mn buikbewonertje namelijk).
  Jubileum moderator dinsdag 28 juli 2009 @ 09:28:54 #92
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71386596
BE ik vind het klinken als mijn beenweeën, je kunt het heel goed omschrijven
Het voelde bij mij alsof iemand mijn bovenbeenspieren van mijn knie lostrok, aan de voorkant van mijn dijbeen dus, en die keihard omhoogduwde richting mijn buik. En dat in een golvende beweging. Los, weer aantrekken, strak, superstrak, au, en weer los.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:38:30 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71386734
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:28 schreef Lois het volgende:
BE ik vind het klinken als mijn beenweeën, je kunt het heel goed omschrijven
Het voelde bij mij alsof iemand mijn bovenbeenspieren van mijn knie lostrok, aan de voorkant van mijn dijbeen dus, en die keihard omhoogduwde richting mijn buik. En dat in een golvende beweging. Los, weer aantrekken, strak, superstrak, au, en weer los.
Ja, ja! Dat dus!
Ik zei tegen F. dat het voelde alsof ze spataderen uit mijn been los trokken. Niet dat ik dat ooit gehad heb, maar zo stel ik me dat voor!
En idd heel erg pijnlijk.
Ehm ok... dan was het dus wel degelijk voorwerk.
Nou ja, we zullen zien. Voorwerk kan ook weken duren.
pi_71386879
Oooh spannend BE maar t is niet te hopen voor je dat het nog weken duurt want het klinkt wel erg pijnlijk ja
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:48:44 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71386908
Zolang het niet hele dagen door is, is het nog wel te doen hoor, zo 1 uurtje per nacht.
pi_71386949
haha ja das waar maar behalve pijnlijk is het ergste misschien ook wel dat je inderdaad uit die relaxstand schiet. Of je nou wil of niet je gaat er toch van denken idd.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:54:17 #97
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71387025
Waarom zijn gewone weeen niet genoeg?
Wat hebben wij verkeerd gedaan dat we ook been of rugweeen moeten doorstaan
pi_71387048
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:54 schreef amaranta het volgende:
was dat niet iets met een appel en een slang ofzo?

of je nou gelooft of niet, I blame zeh apple! Stom mens
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:56:57 #99
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71387072
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:55 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Je hebt gelijk! Ik had mijn dochter nooit Eva moeten noemen.
Vervloekte vrouw dat het is! Met dr stomme appel.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:59:53 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71387132
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:54 schreef amaranta het volgende:
Dat was precies mijn gedachte vannacht.
Vond mezelf wel weer gelijk heel slachtofferig, maar ik had eig. gehoopt het deze keer met gewone weeen te kunnen doen.
Niet dat ik weet hoe die voelen, maar die rugweeen de vorige keer waren geen pretje, maar dit was me ook een partij vals hoor!

What did we do wrong! *smeekt*
pi_71387135
Vrucht! Ik geloof nooit dat het een appel was, die groeien niet in dat gebied
Maar ik heb Eva ook uitgescholden tijdens de bevalling
  Jubileum moderator dinsdag 28 juli 2009 @ 10:00:22 #102
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71387143
het enige wat mij enigzins hielp tegen de pijn van die beenweeen was er tegenin gaan hangen. Dus staan en voorover tegen een muur hangen ( terwijl je ondertussen met je hoofd tegen de muur slaat van de pijn )
gewicht erop gooien als het ware, als tegendruk.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71387151
Be, dat je nu beenweeën had hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je die straks ook gaat hebben!
Ik hoop voor je van niet!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:01:34 #104
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71387169
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:59 schreef freecell het volgende:
Vrucht! Ik geloof nooit dat het een appel was, die groeien niet in dat gebied
Maar ik heb Eva ook uitgescholden tijdens de bevalling
Ach ja, appel, banaan..kiwi... (zit net bumba te kijken)
Ze had er gewoon af moeten blijven en dan hadden we wel die fijne navelbuiksleutel gehad!!
pi_71387185
Vanmorgen zijn we op controle geweest en alles was goed zei ze

Baarmoeder lag op de goede plek en alle bloedtesten waren perfect

We hebben het hartje geluisterd maar geen echo jammer genoeg
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:05:54 #106
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71387266
jammer van de echo co_ol, hebben ze wel een apparaat staan?
Maargoed een hartje horen is ook reuzebijzonder toch??

over 4 uur mag ik voor een echo, heb nu al zenuwenbuikpijn
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:06:13 #107
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71387271
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:02 schreef Co_OL het volgende:
Vanmorgen zijn we op controle geweest en alles was goed zei ze

Baarmoeder lag op de goede plek en alle bloedtesten waren perfect

We hebben het hartje geluisterd maar geen echo jammer genoeg
Fijn dat alles goed was!
waarom geen echo? stond die wel op de planning of hadden jullie daar enkel op gehoopt?

En vrucht... appel... same difference

Nee serieus BE het klinkt echt ontzettend pijnlijk thnx haha kan ik me geestelijk voorbereiden op mn eigen bevalling enzo zeg maar... en mocht ik ook beenweeen krijgen dan weet ik dankzij Lois wat te doen om het te verlichten
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71387285
Bar, wat naar dat je je angstig voelt. Praat je ook wel met je vriend erover? Ik hoop dat dat gevoel gauw wegtrekt!

Duch, wat een smeltmoment is dat he? als je beseft dat je straks gewoon met z'n 3tjes bent... en je meisje weet wel dat ze welkom is, ik weet het zeker!

eh Huup, elke appel is een vrucht, maar niet iedere vrucht is een appel...

echo voor Amaranta! leuk leuk!

voor alle meiden met voorwerk
voor de meiden die dat nog niet hebben
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:14:30 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71387452
Lois! Ik zie me al staan.
freecell, het feit dat ik dit een week of 2 terug ook al voelde een keertje 's ochtends doet mij wel het ergste vrezen.

CO_ol, jammer joh!

Amaranta, spannend!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:16:38 #110
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71387506
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:06 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Fijn dat alles goed was!
waarom geen echo? stond die wel op de planning of hadden jullie daar enkel op gehoopt?

En vrucht... appel... same difference

Nee serieus BE het klinkt echt ontzettend pijnlijk thnx haha kan ik me geestelijk voorbereiden op mn eigen bevalling enzo zeg maar... en mocht ik ook beenweeen krijgen dan weet ik dankzij Lois wat te doen om het te verlichten
met je kop tegen de muur bonken wil je sowieso wel doen....
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:19:13 #111
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71387568
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

dokter dokter ik heb zo'n last van hoofdweeen

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:21:50 #112
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71387630
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:19 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dokter dokter ik heb zo'n last van hoofdweeen

Of je vent bij zn nekvel grijpen en hem tegen de muur bonken.
Door jouw schuld................

Ik ben echt een prater, echt, tegen het irritante aan.... tijdens de weeen en de bevalling heb ik echt geen woord gezegd. Ik ben nog nooit zo stil geweest
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:26:30 #113
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_71387735
Hier geen buikweeen gehad enkel maar rug en beenweeen. Op mijn zij liggen en manlief mijn rug laten masseren en afzetten tegen de rand van het bed werkte hier heel goed voor beenweeen. Tegendruk geven en dan op een voor jou zo prettig mogelijke manier.
pi_71387741
Huupske an de meld whieeeeeeeehoe!!! Je weet dat je verplicht bent je elke dag te melden op het tijdsstip waarop je je allereerste paraat melding hebt gedaan hè! Vooruit, omdat jij t bent een speling van 5 minuten naar voor en naar achter! Gefeli met je heul heul echte mijlpaal!!

Karin, wat fijn dat ze nu geen redenen zagen om aan te nemen dat t weer niet goed zou lopen met de placenta dit keer… ik hoop dat dat een beetje vertrouwen geeft en t vloeien dit keer heel wat minder lang zal duren! Ik hoop dat je bloeddruk een beetje stabiel blijft nu, dan is 88 nog prachtig, maar wel rustig aan doen hoor!

Bar Ik vind het zo sneu voor je dat die gevoelens zo overheersen bij je… Ik zou ze zo graag voor je wegnemen, maar dat kan niemand helaas… Ik hoop dat je kleine meiske of manneke je straks wel heel snel een beetje dat vertrouwen weet te geven, maar de kans bestaat dat dat vertrouwen alleen maar kleiner wordt… vrees niet om dan aan de bel te trekken hè, je gevoel is zo begrijpelijk en ik vind t fijn dat je dat hardop uit durft te spreken

Kersjes, heeeeeeeel fijn dat t nu toch geen blaasontsteking was, dat zou idd dikke BS geweest zijn! Lekker bij Devin thuis blijven dus, en nog even heerlijk genieten van t feit dat jullie nog ff met zn 3tjes zijn!

Duchess ik word helemaal emo van je! Wat is t toch spannend hè…enerzijds, zoooo niet voor te stellen, anderzijds ben je zooo ingesteld op de komst van je kindje, alles staat in t teken daarvan!

BE, voor jou vandaag de “meeste smilies in een post prijs”, hahaha!! Spannend dat voorwerk, helemaal als je even in je eentje stil in bed ligt te bedenken dat dit wel eens echt zou kunnen zijn.. dan komt t ineens wel angstaanjagend dichtbij… stom dat je ook dan pas weer écht realiseert hoe bevallen was hè! Maar t is je eerder gelukt hoor!! Het doet gewoon godvergeten zeer, maar hoe t voelt wist je dus pas vannacht weer! Ben je er al aan toe voor je gevoel als t dit keer zoveel eerder zou komen? Of heb je helemaal ingesteld op overtijd gaan omdat dat bij Sasha ook zo was?

Mefke, heel fijn dat je nu zo goed geslapen hebt vannacht…dat maakt dat je alles alweer zó veel beter kunt handelen! Hoe frequent heb je nu FT?

Innepinmetnogsteedseenbabydrin en NijnaBijna! dikke voor jullie… wachten is stom! Zet m op lieve LLM!

Ohhhh mensen sorry hoor, ik doe t uit mn hoofd, vond mezelf al knap dat ik zover gekomen ben, maar nu weet ik t echt niet meer… voor iedereen die ik vergeet ook een dikke aai over de bol!

Hier vanochtend op controle geweest, nu ik niet meer werk moet ik ook echt op controle komen, compleet met in de wachtkamer zitten..gek hoor! Tussen “mijn” zwangeren! (BJ ik heb in gedachten nog even naar je gezwaaid toen ik t zkh binnenkwam hoor aangezien ik las dat je een vroege had)

Wij doen in de praktijk standaard een liggingsecho bij 36 weken, dus die was vandaag, heerlijk om weer ff te gluren, doe ik tegenwoordig zelf nooit meer… Ons meisje lag mooi met dr koppie naar beneden, had haartjes en lange benen . Ze woog nu ongeveer zo’n 3085gram, wat ongeveer 8 pond bij 40 weken zou betekenen… ik weet niet waar ik dat moet gaan laten in mijn korte bovenlijfje En aangezien ik zelf verwacht daarna ook nog wel even dr oventje te blijven denk ik dat ik hard mn best zal moeten gaan doen Maar ach… laten we eerlijk zijn, of dr nou iets van 4 pond of 8 pond doorheen moet..zeer doet t toch wel
Bloeddruk ook nog altijd netjes.. ik was blij!

Gister hebben we trouwens t bed op kratjes gezet.. er moesten er 12 onder... en die stonden me natuurlijk in de weg, dus dan maar gelijk onder t bed.. das toch best hoog als je zelf al een niet al te lage boxspring hebt Ik kon over mn buik heen niet eens meer goed naar de televisie kijken..

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 28-07-2009 11:03:55 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_71387759
Heerlijk om jullie gehyper hier te lezen
Allemaal LLM's die op hun mooie nieuwe kindjes aan het wachten zijn
Innepin, ik hoop dat jij snel aan de beurt bent
pi_71387769
We hebben in week 7 en week 9 wel echo's gehad en dit was meer voor controle. Over 4 weken moeten we weer terug komen.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:30:30 #117
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71387840
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan bedenk ik me nu
Niet vanwege been-weeen, maar toen ik thui s op de wc zat om de weeen op te vangen leunde ik met volle kracht tegen de muur aan. Toen mijn armen gevoelloos werden probeerde ik het met mijn hoofd en de koele tegels vond ik fijn aanvoelen. En toen ontdekte ik dat bonken ook wel een beetje hielp. Heb het niet lang gedaan, manlief hield me gelukkig tegen voordat ik mezelf k.o. gebonkt had

Kwam even loeren of Innepin zich al gemeld had.

Na een roerige nacht waarin manlief ook nog eens een paar keer uit bed werd gebeld (en wij dus ook ) is een doodmoe kleintje net uit zichzelf zijn bed in geklommen. Ik ga ook even plat
  Moderator dinsdag 28 juli 2009 @ 10:30:46 #118
5428 crew  miss_sly
pi_71387849
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:55 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk zo'n opmerking gemaakt vorige week tijdens de weeen. Ik weet niet meer precies wat, maar dit schoot ook door mijn hoofd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:31:39 #119
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71387867
Allemaal nwe meldplichtigen! Leuk, leuk, leuk!
vlgs mij heeft innepin al een paar uur niet meer gepost...

rocka, ook al vocht in je knie... pfff gaat ook lekker bij jou dan!

BE aan het voorwerk, balen! Nou maar hopen dat je een paar cm krijgt erdoor en dus soepeler kunt starten aan de echte bevalling.

martine, balen van je blaasontsteking
kersjes, fijn dat jij geen bs ( ) hebt

Vanochtend naar de ha, maar weer plasje laten checken. helemaal schoon.
waar die harde buiken dan vandaan komen is me een compleet raadsel.
bloeddruk weer gecheckt 110 over 55, buik was soepel, verder nauwelijks klachten, dus het devies blijft: rust, rust, rust...
al lijkt mn rug wel beter te worden met de gehalveerde werklading.
zometeen maar ff de vlos bellen...

net ook uwv aan de lijn gehad, ze hadden me nl ziek gemeld voor 13% ivm zwanegrschap. geen wonder dat ze daar over vallen maar ja, als je iedere dag je uren bijhoudt en de ene dag 8 uur werkt, de volgende 4 en de dag erna 6, is het geen wonder dat je op een bijzonder gemideld percentage komt

zometeen gesprek met HR, dan wordt eea wrs officieel...
aan de ene kant , want dan hoef ik niet iedere week te bellen, aan de andere kant , want dan wordt het zo echt. dan ben ik echt teruggeschroefd naar halve dagen...

hebben jullie trouwens nog tips om fijne opmerkingen over mijn zitstellage te pareren? ( "goh, dat zit lekker! zo met die kussens en al?" Ja ik doe het echt voor mijn lol! ) naja, van manlief mag ik me er niet druk over maken. laat het van je afglijden en zo. is makkelijker gezegd dan gedaan.

maar ja, met halve dagen werken, kan ik wel dit topic beter bijbenen
elk nadeel hep zn voordeel

nog 2,5 wk en dan 20 wk!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:31:41 #120
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71387869
ah okay. Jammer wel dan co_0l.

Poppedein wat een megapost!
Maar je bent goedgekeurd dus? mooi!
Enneh, ik zou gewoon de tv ook op een kratje zetten!

Wij moeten het bed ook nog omhoog zetten. K vergeet het steeds heb ook totaal geen last met in en uitstappen ofzo dus ik ben er heul nog nie mee bezig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71387881
Kan niet...TV hangt aan de muur... ik kan er op zn hoogst een kratje onderbinden, maar of dat nou zoveel effect heeft

ennuh.. als je gewoon een stapel klossen in huis haalt.. de meeste bedden heb je echt binnen 10 minuten wel de lucht in... kan B dus mooi tijdens je weeën doen.. na 5 minuten ff snel stoppen om in je rug te douwen en dan snel de andere helft van t bed afmaken
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:33:54 #122
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71387919
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:32 schreef Poppedein het volgende:
Kan niet...TV hangt aan de muur... ik kan er op zn hoogst een kratje onderbinden, maar of dat nou zoveel effect heeft
hahahhaa ik zie het helemaal voor me

nah laat dat maar zitten dan inderdaad
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:42:55 #123
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71388154
Kraamverzorgster....
zo en die krat onder de tv???

poppedein:
Ja dat zag ik in zo'n huisblad staan. IS helemaal hip bij alle celebs
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:47:14 #124
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71388261
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:32 schreef Poppedein het volgende:

ennuh.. als je gewoon een stapel klossen in huis haalt.. de meeste bedden heb je echt binnen 10 minuten wel de lucht in... kan B dus mooi tijdens je weeën doen.. na 5 minuten ff snel stoppen om in je rug te douwen en dan snel de andere helft van t bed afmaken
ja we laten het nu nog heel eventjes zo. We hebben bierkratjes hier staan voor het bed. Maar mn vk had ook al gezegd dat het haar niet kon schelen of we dat bed nou wel of niet nu al de lucht in deden, als ie maar omhoog stond als zij kwam
prima dus
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:50:57 #125
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71388340
hier nog even terug naar bed gegaan en lekker weer kunnen slapen
Hier aldoor een zeurderige menstruatie achtige pijn, wat komt en gaat, alleen zonder enig regelmaat.

maar ook al een paar dagen van die warme handen en warme voeten, het tinteld niet het voelt alleen raar.

BE beenweeen het klinkt ook gewoon al niet lekker... sterkte ermee
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:51:20 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71388350
Krat onder de TV!
Ik moet trouwens bekennen dat volgens mij ons bed niet helemaal echt hoog genoeg staat, maar we kunnen dat vrij snel aanpassen mocht de kraam dat willen.
Morgen ga ik klossen halen voor het bed dat evt. in de woonkamer komt te staan voor de eerste 5cm.

Poppedein, ik had mezelf net gisteren een beetje kunnen kalmeren zodat ik gewoon weer een beetje van 40w uit ging, maar ja, na zo'n nacht realiseer je je dus wel dat dat niet per se het geval hoeft te zijn.
Maar alles is nu wel af en schoon, dat geeft ook heel veel rust in mijn hoofd dus het maakt me nu niet zo veel meer uit.

Wat grappig trouwens dat jij je nu gewoon bij de rest van de zwangeren hebt moeten voegen voor controles, dat lijkt me echt een rare gewaarwording.
pi_71388583
Huup met meldplicht

BE OMG dacht je écht aan mij terwijl je daar pijn lag te hebben?
En je omschrijft het heel goed, hoe voorwerk funest is voor de "we wachten wel af..." stand....

Amaranta, veel plezier bij de echo vanmiddag

Ik ben vanmorgen naar de vk geweest, alwaar ik het ontmoedigende nieuws kreeg dat alles nog potdicht zit én dat het kindje nog altijd niet vast ligt in m'n bekken Alvast "voor het geval dat..."-afspraken gemaakt voor CTG enzo in het ziekenhuis volgende week. Ik zou het wel erg fijn vinden als mijn lichaam zelf een keer bedenkt wat het moet doen, namelijk de bevalling beginnen.... Maar het gaat dus nog wel even duren. Verwacht niet meer dat ik 'mijn' datum ga halen (ik had vanaf het begin de 29e in m'n hoofd...).

Dus Nijna, Bar... zet 'm op...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:06:09 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71388736
Nou moe... Dat is een domper Innepin...
En ja ik dacht echt aan jou en ik zei vanmorgen ook tegen F. dat jij wrsch wel zou denken dat ik niet wijs was.
Oh meid, ik hoop echt dat het gewoon vanzelf gaat beginnen.

Hier kan er weer een streep door een van mijn klusjes. De enveloppen voor de geboortekaartjes zijn geschreven.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:07:09 #129
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71388761
oh innepin dat is wel het laatste dat je wilt horen van je vk
pi_71388777
Ahh Innepin...bah wat een shitbericht...dat wil je helemaal niet horen! Maar goed, misschien heeft jouw uk gewoon een beetje dreiging nodig en helpt die CTG afspraak in t vooruitzicht wel En ook potdichte baarmoedermondjes kunnen ineens opengaan hoor! Houd moed!

Hoe zou t trouwens met SilkTie en zn lief zijn? 25 augustus uitgerekend met een tweeling op komst.. ik ben benieuwd of die ukjes er misschien al zijn!
pi_71389457
Innepin, dat is niet echt een hart onder de riem bericht... Hopelijk heeft uk meegeluisterd en gaat nu toch zelf tasje pakken en op zoek naar de uitgang!

Mijn moeder is er en die zei net dat ik toch een beetje een plofkop begin te krijgen inmiddels... "dat duurt vast niet zo lang meer", zei ze . Ik hoop dat ze gelijk heeft.
Maar Innepin, ik hoop dat jij ook echt niet meer zo lang hoeft te wachten
pi_71389636
BE, mijn beenweeën voelden als een soort kramp in elk geval. net als kramp in je kuit, maar dan in je bovenbeen. bovenop inderdaad. érg pijnlijk en érg vervelend. hopelijk heb je als 't binnenkort (!) echt BEgint alleen nog maar 'gewone' buikweeën. althans, die vond ik beter te verdragen dan de BEen-variant.
wel spannend dat 't vannacht leek te gaan gebeuren!!!

innepin, sterkte met 't opbrengen van het nodige geduld maar weer. het zijn rare weken he als je zo zit te wachten. maar het maakt uiteindelijk eigenlijk niet veel uit of je nou vanzelf begint of een klein duwtje nodig hebt, binnen niet al te lange tijd gaat het toch allemaal gebeuren en word je MOEDER!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:38:06 #133
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71389799
Ahw Innepin das toch niet echt het nieuws waar je op gehoopt had
ik hoop echt echt echt dat het heel binnenkort allemaal vanzelf begint meid
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71389978
Innepin dat is beroerd zeg Kan me voorstellen dat het wat ontmoedigend is!

Poppedein weer een echo gehad! Yay Maar 8 pond

Bieden in het verleden behaalde resultaten garantie voor de toekomst? (L. was 2860)
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:44:44 #135
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71390051
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:42 schreef freecell het volgende:
Innepin dat is beroerd zeg Kan me voorstellen dat het wat ontmoedigend is!

Poppedein weer een echo gehad! Yay Maar 8 pond

Bieden in het verleden behaalde resultaten garantie voor de toekomst? (L. was 2860)
8 pond bij 40 weken he
L. was bij lange na geen 40 weken beebje toen ie geboren werd. Dat scheelt op zich wel lijkt me.

Ik ga morgen ook maar es vragen op hoeveel ze mn meisje schatten bij de datum. Ik ben wel benieuwd maar ben het tot nu toe elke keer vergeten te vragen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71390132
BE, voorwerk lijkt me pijnlijk, duurt vast niet lang meer voor dat je kleine beeb er is

Co_ol goedgekeurd. Het is overigens normaal dat je geen echo krijgt tijdens de controle. Het is alleen ff bloeddruk / gewicht / voelen / hartje luisteren en praten over t verloop van de zwangerschap

Iedereen die ik vergeten ben
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:00:16 #137
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71390597
Innepin
pi_71390794
Ik zag net op de wc dat er wat bloed in mijn onderbroek zit.
Mijn verloskundigenpraktijk heeft vakantie en is alleen bereikbaar tussen 13.00 en 14.00 uur, maar lijkt me wel verstandig even te bellen zeker?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:08:34 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71390894
Ik zou als ik jou was even een maandverbandje in doen en het nog heel eventjes aan zien tot idd 13.00 of half 2 ofzo.
Een haarvaatje kan altijd springen, pas als het hele maandverbandjes vol zijn wordt bellen dringender.

Nu wel even maandverbandje in doen, dan kan de vk straks, als je evt. langs moet komen, inschatten hoeveel het ong. is.

Wel even schrikken lijkt me. Ik zou wel even bellen straks.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:10:17 #140
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71390952
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:44 schreef huuphuup het volgende:

[..]

8 pond bij 40 weken he
L. was bij lange na geen 40 weken beebje toen ie geboren werd. Dat scheelt op zich wel lijkt me.

Ik ga morgen ook maar es vragen op hoeveel ze mn meisje schatten bij de datum. Ik ben wel benieuwd maar ben het tot nu toe elke keer vergeten te vragen
Vergeet niet dat het maar een schatting is. Voordat je je straks druk gaat maken als ze zeggen dat het maar een klein ding zal zijn of juist andersom als ze zeggen dat ze heul groot is...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:10:39 #141
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71390960
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou als ik jou was even een maandverbandje in doen en het nog heel eventjes aan zien tot idd 13.00 of half 2 ofzo.
Een haarvaatje kan altijd springen, pas als het hele maandverbandjes vol zijn wordt bellen dringender.

Nu wel even maandverbandje in doen, dan kan de vk straks, als je evt. langs moet komen, inschatten hoeveel het ong. is.

Wel even schrikken lijkt me. Ik zou wel even bellen straks.
Ik sluit me hier bij aan
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:13:34 #142
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71391061
Ik heb trouwens een T-shirt (aan) met deze opdruk.
Er staat in het spaans, mond dicht en opeten
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:15:19 #143
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71391107
Twinkly wat BE zegt ja
wel vervelend zoiets bah. Hoop dat je niet al te erg geschrokken bent
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:10 schreef amaranta het volgende:

[..]

Vergeet niet dat het maar een schatting is. Voordat je je straks druk gaat maken als ze zeggen dat het maar een klein ding zal zijn of juist andersom als ze zeggen dat ze heul groot is...
SPOILER
oh ik ga helemaal nergens vanuit verder hoor. Ik ben gewoon heel erg nieuwsgierig, mede dankzij dit topic waarin dan om de zoveel tijd iemand post van oh hij/zij wordt nu zo en zo groot geschat. alleen ik vergeet het steeds te vragen.

Dat van kleine beebjes weet ik ja ik was 4100 gram (bij 41.3 wkn) en mijn mams had 1 hechting nodig, lief was 3100 gram en zijn mams had 37 hechtingen nodig
t is maar net hoe ze er voor ligt enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71391215
Amaranta! echt alles is de schuld van Eva...
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:08 schreef Poppedein het volgende:
Hoe zou t trouwens met SilkTie en zn lief zijn? 25 augustus uitgerekend met een tweeling op komst.. ik ben benieuwd of die ukjes er misschien al zijn!
Hij is al sinds 6 juni niet meer online geweest... zou het? spannend hoor!
pi_71391518
Nou ja, ik ben snipverkouden, dus ik houd mezelf op dit moment maar voor dat het door het niezen komt.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_71391585
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:08 schreef Poppedein het volgende:
Ahh Innepin...bah wat een shitbericht...dat wil je helemaal niet horen! Maar goed, misschien heeft jouw uk gewoon een beetje dreiging nodig en helpt die CTG afspraak in t vooruitzicht wel En ook potdichte baarmoedermondjes kunnen ineens opengaan hoor! Houd moed!
Mja dat zei de vk ook, maar je moet toegeven dat een potdichte bmm icm nog niet helemaal ingedaalde baby nou niet echt wijst op een naderende bevalling hè.
Ik zit nou heel zelfmedelijderig te doen en vriendje begrijpt me gewoon echt niet Oh well.

Dank voor de lieve woorden dames
pi_71391686
Huup, je mijlpaal! Woei!!!!
Goh nu moet je echt elke dag op Fok komen, wat een toestand!

Poppedein nu dus ook echt in de wachtkamer, dat zal raar voelen. Ik vroeg me laatst al eens af of jij ook echt onder controle stond, of dat je jezelf checkte.

Poppejans, leuk dat je zoveel beweging voelt, en ziet!

Nijna met plofkop, nou kom maar op met de baby dan!

Innepin wat een irritante berichten ja! Hopelijk komt je baby snel op andere ideeen!

Heb net de vk nog maar eens gebeld....
Ik heb gister de hele dag en vandaag nog steeds, de hele tijd harde buiken. Maar dan alleen als ik sta/loop. Als ik zit of lig is er niks aan de hand, maar zo gauw ik ga staan is het weer keihard.
Gelukkig kon het verder geen kwaad, zolang het niet in rust kwam en het niet regelmatig is.
Ik kon dan ook gewoon mijn gangetje gaan. Op zich was het wel een teken van je lichaam dattie vindt dat je teveel doet, maar veel rustiger aan kan ik het niet doen, dus gewoon zo doorgaan dan maar.
Het hoorde ook wel bij een 2e (of 3e/4e) zwangerschap, dat je lichaam zich wat eerder gaat klaarmaken voor de bevalling.

Als ik me toch nog ongerust maak, of de klachten worden erger moest ik maar weer bellen.
Wel fijn dat ze daar zo makkelijk in zijn.
pi_71391784
Beenweeen, ik wist niet eens dat dat bestond! Bah, lijkt me best wel heftig

Fijn dat je weer wat gerustgesteld bent Karin, is inderdaad wel belangrijk dat je wel het idee hebt dat ze je daar serieus nemen en dat je overal voor bellen kunt.
Maar harde buiken zijn echt niet leuk, hopelijk trekken die gauw weer weg
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71391829
Wat ik me nog wel afvraag, en vergeten te vragen, heeft mijn baby last van de harde buiken die ik steeds heb? Of merkt hij/zij daar niks van? Weet iemand dit?
pi_71391842
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:30 schreef innepin het volgende:

[..]

Mja dat zei de vk ook, maar je moet toegeven dat een potdichte bmm icm nog niet helemaal ingedaalde baby nou niet echt wijst op een naderende bevalling hè.
Ik zit nou heel zelfmedelijderig te doen en vriendje begrijpt me gewoon echt niet Oh well.

Dank voor de lieve woorden dames
Nee, het biedt minder hoop dan een baarmoedermond die zo week is dat ie al begint te bloeden als je m alleen maar aanraakt.. maar écht, verloskunde is zo'n raar vak.. Ik heb zo vaak dat ik iemand strip en t zó rijp en open aanvoelt dat ik me niet kan voorstellen dat ze niet bevalt, en vervolgens gebeurt er niets, terwijl een ander met een potdichte bmm, waarbij ik dus niet eens KAN strippen, al genoeg blijkt te hebben aan alleen de aanraking van de bmm en diezelfde nacht nog bevalt... of t koppie nou wel of niet ingedaald is!

Dus ja, ik had meer hoop voor je als de boel nu flink verweekt was, maar geloof me als ik zeg dat t écht niets zegt dat t niet zo is!

dinsdag 28 juli 2009 @ 12:40:52 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71391912
37!!!!
Is hij er overdwars uitgekomen ofzo?

Ja, schattingen... ze denken nu dat deze wel ietsje kleiner zal zijn dat Sasha, maar ja... Bij Sasha dachten ze ook aan 7 pond. Ze zaten er 'maar' 2 naast.

Gaaf shirt Amaranta!

Twinkly, dat zou heel goed kunnen idd. Zeker als het bij dit kleine beetje blijft.
Even goed in de gaten houden dus.
pi_71391937
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat ik me nog wel afvraag, en vergeten te vragen, heeft mijn baby last van de harde buiken die ik steeds heb? Of merkt hij/zij daar niks van? Weet iemand dit?
Nee hoor Karin, ze merken t wel, want zijn vaak toch wel iets rustiger dan, maar hij of zij zal er zeker geen last van hebben zolang t maar geen echte weeën worden (weeën kunnen kindjes natuurlijk ook prima aan, maar niet als dat net als harde buiken ook dagen of wekenlang aan zou houden)

Weet ff niet of je t al gedaan hebt, maar anders voor de zekerheid je urine even na laten kijken of blaasontsteking (of BS, wat je wil )
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:43:53 #153
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71391995
bed omhoog is ook lastig, alhoewel ik er nu ook weer aan gewend ben en er net zo makkelijk in en uit stap.
maar wel met lampje snachts, want anders lig ik er toch echt een keertje vanaf.

Hier vanmiddag weer naar de vk, ben stiekem ook wel benieuwd of het nog wat opgeleverd heeft al dat voorwerk enzo.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:44:11 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71392004
quote:
Grappig, ik heb ook vroeg in de 30w de vk gebeld met exact dezelfde vragen en klachten en ik kreeg exact hetzelfde antwoord. Gewoon een tandje rustiger aan doen. Maar idd wel fijn dat je ze kan bellen als je je zorgen maakt.

Over dat voelen van de baby, ik heb dat bij de vorige zwangerschap eens gevraagd over het samentrekken van de buik bij het klaarkomen (jaja, too much info ) en toen zei iemand me dat dat voor de baby aanvoelt alsof hij even lekker stevig geknuffeld wordt. Niet vervelend dus, maar lekker knus.
Maar of dat echt zo is?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:45:58 #155
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71392058
quote:
ik heb gehoord (okay okay gelezen...) dat het voor je kindje moet voelen als een soort stevige omhelzing ofzo. Hij/zij zou daar geen last van hebben maar voelt wel dat er iets gebeurt.
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
37!!!!
Is hij er overdwars uitgekomen ofzo?

Ja, schattingen... ze denken nu dat deze wel ietsje kleiner zal zijn dat Sasha, maar ja... Bij Sasha dachten ze ook aan 7 pond. Ze zaten er 'maar' 2 naast.

ik heb er niet naar gevraagd verder ik moest geloof ik ineens heel dringend iets doen ofzo op dat moment
overigens zei mijn moeder toen ik dat aan haar vertelde dat het dramatischer klinkt dan het is, omdat er in meerdere lagen gehecht wordt ofzoiets? maar ik gok wel op een totaal-ruptuur ja

Ook mooi trouwens, over voorspellingen enzo over de bevalling, schoonmams keek me in februari ofzo es goed op en neer zeg maar en toen zei ze ineens "jaaa jij gaat makkelijk bevallen!"
uiteraard hoop ik voor mezelf dat ze gelijk heeft maar wtf
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71392109
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:41 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Nee hoor Karin, ze merken t wel, want zijn vaak toch wel iets rustiger dan, maar hij of zij zal er zeker geen last van hebben zolang t maar geen echte weeën worden (weeën kunnen kindjes natuurlijk ook prima aan, maar niet als dat net als harde buiken ook dagen of wekenlang aan zou houden)

Weet ff niet of je t al gedaan hebt, maar anders voor de zekerheid je urine even na laten kijken of blaasontsteking (of BS, wat je wil )
Mooi dat is fijn om te weten! En dattie wat rustiger is heb ik wel gemerkt ja, want anders hangt ie altijd tazmanian devil uit. Maar ik voel ukkie nog wel, dus da's goed.

Ik moest gister in het zkh al laten bloedprikken en urine inleveren, ivm die gestegen bloeddruk. Ik krijg daar volgende week uitslag van, en als er iets aan de hand was, bs ofzo , had ik het vast al wel gehoord nu.

Nieuwe term op Fok, bs....thanks to Kersjes!
Fijn dat je geen bO hebt trouwens!!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:49:10 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71392157
@Huup: Klinkt als zo'n vrouwtje uit de rimboe die je brede heupen eens goed in staat te schatten.

Ik had net wel een heel bemoedigend verhaal van de poetsmevrouw. De eerste bevalling was een ramp en de 2e heeft ze nauwelijks iets gevoeld. Had wat harde buiken, bleek 4cm ontsluiting te hebben, werd doorgestuurd naar het ziekenhuis en 2 uur later was haar kind er. Zonder al te veel moeite en pijn.
Dat wil ik oooooook!
Maar ja, je kan er niet op inschrijven geloof ik he?
pi_71392183
Niet? Anders wil ik graag weten waar ik kan tekenen!
pi_71392188
nou Karin, dat hoeft niet helemaal waar te zijn.. je urine wordt selectief getest op dingen die belangrijk zijn tav een hge bloeddruk/zwangerschapsvergiftiging.. als er geen algemene screening wordt gedaan wordt er dus ook niet gekeken naar waarden die kunnen duiden of een blaasontsteking. Wil je dat met zekerheid uitsluiten dan zul je dus toch wat urine naar HA moeten brengen en t specifiek daarop laten testen..

(Wellicht, hebben ze ook wél de leuko's bepaald.. maar in de meeste gevallen zal dat niet standaard gebeuren, hoe minder er bepaald hoeft te worden, hoe minder kosten er gemaakt worden)
pi_71392253
Op het formulier stond glucose/eiwitten aangevinkt.

Maar hebben harde buiken en blaasontsteking ook met elkaar te maken dan?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:52:50 #161
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71392257
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
@Huup: Klinkt als zo'n vrouwtje uit de rimboe die je brede heupen eens goed in staat te schatten.

Ik had net wel een heel bemoedigend verhaal van de poetsmevrouw. De eerste bevalling was een ramp en de 2e heeft ze nauwelijks iets gevoeld. Had wat harde buiken, bleek 4cm ontsluiting te hebben, werd doorgestuurd naar het ziekenhuis en 2 uur later was haar kind er. Zonder al te veel moeite en pijn.
Dat wil ik oooooook!
Maar ja, je kan er niet op inschrijven geloof ik he?
kon het maar!!

Achja, ik ga er vooralsnog vanuit dat ik gewoon beval net als het gros van de vrouwen, in zo'n 10 tot 20 uur en met wat hechtingen achteraf. Ben ik daar in elk geval op ingesteld Alles wat het korter duurt/makkelijker gaat is meegenomen. Alles wat het moeilijker gaat tsja, daar hoef ik dan in elk geval niet vooraf over te piekeren
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71392320
Ik teken er ook voor

Hier een inwendige reorganisatie aan de gang geloof ik Rare steekjes en gedoe. Niet echt pijnlijk, maar er gebeurt wel wat daar
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:02:05 #163
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71392533
huup met meldpaal!
Ow en wat wou ik nou nog meer allemaal zeggen
Damn, nou ja dan maar voor iedereen
pi_71392623
ff ego post sorry

Ik heb een branderig gevoel achter in mn keel, heel irritant en pijnlijk.... normaal gesproken zou ik denken aan een keelonsteking. Maar ik heb geen koorts of iets dergelijks en het is niet de hele dag. Zou het brandend maagzuur kunnen zijn? of voel je dat echt in je slokdarm?
pi_71392716
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Dan is er niet gecontroleerd op Leukocyten en andere ontstekingswaarden, dus niet op blaasontsteking...
En harde buiken en blaasontsteking hebben zeker weten iets te maken met elkaar.. Je baarmoeder ligt tegen je blaas aan, als je blaas dus geprikkeld is door een blaasontsteking, dan zal deze dus ook continue je baarmoeder prikkelen tot harde buiken... Het lastige van een blaasontsteking in de zwangerschap is dat je deze vaak niet herkent aan de gangbare pijnklachten die daarbij horen, omdat die vaak achterwege blijven...

Het is het meest aannemelijk dat je gewoon veel last van harde buiken hebt doordat het niet de eerste keer is dat je baarmoeder zo oprekt, waardoor deze gewoon wat eerder en meer reageert, maar stel nou dat t wel een blaasontsteking blijkt, dan kun je (meestal) heel makkelijk weer van t probleem afkomen door een AB kuur... Zeker waard dus om even uit te laten zoeken, al is het alleen al omdat in de zws je urinewegen wat wijder zijn, waardoor de kans op het doorslaan naar een nierbekkenonsteking ook verhoogd is!
pi_71392780
Martine... praat me dr niet van...dat zou heel heeeeeel goed brandend maagzuur kunnen zijn! Heb je melk in huis of blanke vla? Neem daar anders wat fijn en kijk of t minder wordt (tijdelijk) als dat zo is is het hoogstwaarschijnlijk inderdaad maagzuur

(of mexicaanse griep natuurlijk )
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:21:15 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_71393158
26 weken en nog minder dan 100 dagen te gaan

En het overgeven is echt zo goed als over en is eigenlijk alleen nog maar als iets echt verkeerd valt, dus zoals het ook is als ik niet zwanger ben

Wat nou donkere regenwolken, het is een roze wolk die hier boven de camping hangt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:23:32 #168
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71393246
Troel geniet nog maar even fijn op de camping
pi_71393492
Poppedein, ik heb geen melk of vla... ben op mn werk, heb wel frisdrank / koffie / thee of fruit.... zit daar iets tussen wat kan helpen? ik wordt er gek van

Troel veel plezier op de camping
pi_71393520
Martine dat klinkt echt als brandend maagzuur, irritant he!
Als gele vla niet helpt dan kun je vloeibare gaviscon proberen, dat is het enige dat werkt bij mij.

De verloskundige adviseerde me om het vandaag rustig aan te doen, wanneer ik menstruatieachtige krampen krijg moet ik het spoednummer bellen. Ik heb nu wel wat buikpijn maar weet niet zo goed of het mijn darmen zijn, of gewoon het kindje wat op mijn baarmoedermond drukt omdat hij toevallig zo ligt. Maar het bloedverlies kan goed veroorzaakt worden door het niezen en ik heb gisteren ook op een anderhalf jaar oud jochie gepast dus het kan ook door het tillen komen.
Dus wat we al dachten maar liever het zekere voor het onzekere he.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:32:16 #171
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71393522
heb je daar ook cola? dan zou ik daar even een eetlepel van drinken
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:34:36 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71393599
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:21 schreef Troel het volgende:
26 weken en nog minder dan 100 dagen te gaan

En het overgeven is echt zo goed als over en is eigenlijk alleen nog maar als iets echt verkeerd valt, dus zoals het ook is als ik niet zwanger ben

Wat nou donkere regenwolken, het is een roze wolk die hier boven de camping hangt
Troel wat heerlijk voor je!
pi_71393760
thanks voor de reacties meiden.
zat me net te bedenken dat de directie secataresse net een lopende apotheek is, en die had dus rennies.... nu maar hopen dat t helpt. Indien dat niet het geval is ga ik toch maar eens een afspraak maken bij de HA, want heb het al een paar weken af en aan....
pi_71393765
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:31 schreef martine1984 het volgende:
Poppedein, ik heb geen melk of vla... ben op mn werk, heb wel frisdrank / koffie / thee of fruit.... zit daar iets tussen wat kan helpen? ik wordt er gek van

Troel veel plezier op de camping
Hmmmm..nee Frisdrank, koffie en thee maken t o.h.a alleen maar erger... Kan me voorstellen dat je er gek van wordt, t is ook écht rot namelijk!

Troel, wat fijn dat t zo goed met je gaat!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:40:51 #175
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71393816
Wat fijn voor je Troel

Martine, lauwe cola waar de prik vanaf is schijnt te helpen en dan hoef je idd geen liters achterover te slaan maar met kleine slokjes of een eetlepel ofzo ervan.
Maar over het algemeen geloof ik wel dat frisdranken met prik dus meer kwaad dan goed doen voor maagzuur (zegt men dus) vanwege de koolzuur en het zoete enzo.

Op de terugweg maar even een pakje rennies kopen en in je tas gooien ofzo stomvervelend dat maagzuur.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:51:17 #176
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71394232
Stom he, van die bs. Ik had het echt niet in de gaten

Troel, wat fijn dat het goed met je gaat Veel plezier op je roze wolk!

Martine, brandend maagzuur is zo ranzig en pijnlijk. Hier stroomt het regelmatig mijn mond in, yuck

Twinkly, even schrikken van dat bloed, maar gelukkig is het ws. niks ernstigs.

Patient Poppedein Of nou ja, ziek ben je natuurlijk niet... Hoe noemen de vk´s hun zwangeren eigenlijk= Clienten misschien??
En ik had je eerder nog wat gevraagd over die massage van laatst: is je buik ook gedaan? En waarom wel of niet? En beviel het?
pi_71395416
clienten inderdaad Kersjes

Ik had je vraag nog niet eerder gezien, sorry! Ze hebben mijn buik niet gedaan, alleen rug en benen, voeten ook niet. Ze hebben niet gevraagd ook of ze mijn buik wel of niet moesten doen, heb er zelf ook niet om gevraagd omdat ik er eigenlijk ook weinig behoefte aan had dat ze mn buik zouden doen... t bijzondere eraan was voornamelijk de tafel en t uitsluiten van buik en voeten denk ik.. verder vond ik t gewoon als elke andere massage, maar dat verschilt misschien ook wel weer per kuuroord
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:00:55 #178
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71396975
Nou, we zijn terug. Alles is oke. Helemaal gezond. Voor niks zo vaak moeten poepen dus.
Sjors wilde zn geslacht niet zo heel graag laten zien maar uiteindelijk toch een blik mogen werpen.
Was wel grappig want precies op het moment dat zij het geslacht ging zoeken riep Eva kei hard AAP!
Dus eh we krijgen een aap.

Ik dacht aan het begin van de echo al iets te zien van het geslacht en de juffrouw bevestigde het op het einde. In december weten jullie of onze aap een meisje of een jongen is.
pi_71397035
Ik haat dat... dat als je het egslacht weet je het niet wilt delen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:08:24 #180
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71397280
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:02 schreef Vicky het volgende:
kan je niet lezen? Het is een aap. Daar was Eva vrij duidelijk in.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:10:08 #181
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71397344
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:02 schreef Vicky het volgende:
wat zij zegt ja!

maar fijn dat alles goed was!
nu lekker volop genieten
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:10:41 #182
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71397358
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:08 schreef amaranta het volgende:

[..]

kan je niet lezen? Het is een aap. Daar was Eva vrij duidelijk in.
jamaar jamaar, je hebt toch ook jongensapen en meisjesapen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:12:14 #183
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71397403
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:10 schreef huuphuup het volgende:

[..]

jamaar jamaar, je hebt toch ook jongensapen en meisjesapen?
Oh, daar zei Eva niks over....
Moet je haar maar even bellen
Gheghe
Het had niet veel gescheeld of we hadden het zelf niet eens geweten. Ze heeft me zelfs laten springen zodat de baby anders ging liggen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:12:45 #184
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71397421
amaranta, fijn dat alles goed was!
pi_71397503
BE Beenweeën Die schijnen het zwaarst te zijn...hopelijk was dit de eerste en laatste keer dat je er last van had...

_Bar_ ik denk vaak aan je, omdat het mij allemaal zo dubbel lijkt. Vreugde en verdriet, blijdschap en angst. Het lijkt me goed als je er met iemand die dicht bij je staat over kunt praten, of heb je daar zelf misschien niet zoveel behoefte aan? In ieder geval, een schrale troost maar er wordt aan je gedacht...

Innepin wat een balen nieuws zeg Kan me zo voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt... Beebje gewoon helemaal nog niet ingedaald ook

Poppedein tussen de zwangere cliënten, idd een aparte ervaring zeg Maarre 8 pond is wel groot! Gelukkig is het een voorspelling, geen feit. Het kan dus toch nog wel meevallen en een lichter kindje zijn

Amaranta ik hoop dat je een goede echo hebt gehad vanmiddag!

Huup meldplicht

Karin lastig die harde buiken

Vlindur, hoe was je boottochtje gister?

Pas op, klaagspoiler:
SPOILER
#geen
pi_71397554
Duch
Amaranta.. daarom ook de erachter maar idd.. mannetjes of vrouwtjesaapjes bestaan ook he:P
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:18:14 #187
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71397630
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:15 schreef Vicky het volgende:
Duch
Amaranta.. daarom ook de erachter maar idd.. mannetjes of vrouwtjesaapjes bestaan ook he:P
Ik neem aan dat je begreep dat ik niet echt boos was
Ik kan ook niet velen dat Troel het niet wil vertellen. (om maar even iemand te noemen) Maar er zit niks op.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:20:11 #188
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71397705
Duch, dikke knuffel voor jou!!! Nog eventjes en dan ben je van al je pijntjes af. Echt, het duurt niet lang meer! En dan wordt je dubbel en driedubbel en vierdubbel en dwars beloond. Een klein meisje, helemaal voor jullie alleen. Dat maakt echt alles goed!
pi_71397737
Duch hopelijk gaat de behandeling snel aan slaan en wordt de pijn minder.
pi_71397755
Oh Amaranta alles goed! Jippie! Een aap

Troeleke way to go!

Martine getsie, brandend maagzuur is echt wel hastikkuh vervelend! Hopelijk helpen de Rennies voorlopig even, nu je aan het werk bent.

Twinkly bloedverlies is altijd schrikken, maar het hoeft gelukkig niks te betekenen.
#geen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:23:42 #191
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71397806
Duchess wat rot dat je zoveel pijn hebt

Amaranta springen zelfs toe maar haha, je beebje houdt wel van een beetje actie dus. Maar eh ja weet ik veel als jij niets zegt en Eva weet het ook niet dan ga ik maar weer gokken
Bij deze mijn gok, totaal helemaal nergens op gebaseerd en waarschijnlijk fout net als mijn andere gokken tot nu toe
SPOILER
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71397808
Ach lieffies, thanks voor de lieve woorden. Wordt ik weer helemaal van
#geen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:31:19 #193
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71398056
duch, wat naar zo! Hopelijk kan de fysio toch helpen, of mss is het anders wijs om via een andere weg hulp te zoeken? pijn is ook niets
en je hebt idd best kans dat het na de bevalling zo weg is. of na een maand of zo
iig een voor jou

huup, ik heb dezelfde gok (apen hebben grote billen en dat kan lijken op een hamburgertje, was mijn gedachte )
pi_71398095
en davinia, willen jullie ook alvast weten wat het wordt?

sterkte duchess. hopelijk hoeft 't niet al te lang meer te duren...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:33:36 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71398135
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:23 schreef huuphuup het volgende:
Duchess wat rot dat je zoveel pijn hebt

Amaranta springen zelfs toe maar haha, je beebje houdt wel van een beetje actie dus. Maar eh ja weet ik veel als jij niets zegt en Eva weet het ook niet dan ga ik maar weer gokken
Bij deze mijn gok, totaal helemaal nergens op gebaseerd en waarschijnlijk fout net als mijn andere gokken tot nu toe
SPOILER
Ik dacht juist het andere.
Huppakee, gelijk al 2 opties Amaranta.

DucessX, wat rot joh, dat de behandeling niet aan wil slaan bij je...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:44:01 #196
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71398477
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:33 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik dacht juist het andere.
Huppakee, gelijk al 2 opties Amaranta.

DucessX, wat rot joh, dat de behandeling niet aan wil slaan bij je...
ja maar je weet het he, ik heb het tot nu toe geloof ik elke keer bij het verkeerde eind gehad
behalve bij mijn eigen kind, dat dan weer wel. Dat was wel een fijne toevalstreffer

maar je kunt met mijn gok dus alle kanten op
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:44:42 #197
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71398494
heey meiden, ben weer uitgewerkt... maar nu errrrrg moe, door het weinig slapen,
ga dus ff naar mijn lichaam luisteren en een dutje doen,
geen energie om te reageren verder... sorrrrrrrrrrryyy....

heb wel geintresseerd alles gelezen, en als ik me vanavond fitter voel, komt er misschien nog wel een kwaliteitspost van deze kant

dinsdag 28 juli 2009 @ 15:47:38 #198
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71398582
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:32 schreef bixister het volgende:
en davinia, willen jullie ook alvast weten wat het wordt?

sterkte duchess. hopelijk hoeft 't niet al te lang meer te duren...

Ben te nwsgierig.
En ik wil gewoon gericht kunnen kopen
Nog 2,5 wk...

Krijg net een mailtje van HR dat mn statafel is geregeld!
och, nou wordt het wel heel echt.
kijken met wat voor omerkingen ze nu gaan komen... mss dat ik aan het borrelen ben tijdens werk? we zullen zien
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:49:38 #199
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71398660
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:47 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Ben te nwsgierig.
En ik wil gewoon gericht kunnen kopen
Nog 2,5 wk...

Krijg net een mailtje van HR dat mn statafel is geregeld!
och, nou wordt het wel heel echt.
kijken met wat voor omerkingen ze nu gaan komen... mss dat ik aan het borrelen ben tijdens werk? we zullen zien
ohja en voor jou gok ik hetzelfde als wat ik bij Amaranta gokte
maar dat kan dus zomaar verkeerd zijn

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:03:06 #200
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71399121
Proost Davinia! En vergeet de bitterballen niet

Amaranta, fijn dat alles goed is met je aapje Als 'ie dan maar niet geboren wordt met een vachtje all-over, hoewel Eva dat natuurlijk wel weer leuk zal vinden. D'r eigen knuffelaapje

Duchess, wat rot dat de fysio niet aanslaat... Nog even volhouden meis, je bent er bijna

Thanks Poppedein, ik heb inmiddels een salon hier in de buurt gevonden waar ze ook zwnagerschapsmassages doen. Ga mezelf binnenkort een laten verwennen!

Hier rolden net de tranen over mijn wangen Van het lachen wel te verstaan!
We hebben Devin gisteren verteld hoe zijn broertje gaat heten. Hij zit nu in een fase dat hij alles wat hij hoort nazegt en zijn woordenschat met de dag groeit, maar sommige woorden spreekt hij op zijn eigen manier uit. Net als zijn broertje's naam, 2 medeklinkers die erin zitten heeft hij verwisseld voor heel andere letters. Klonk zo schattig
Nou stond ik net met een babymutje in mijn handen en ik zei tegen hem dat het voor de baby was. Begon hij "de naam" te roepen (zijn interpretatie dan), wel 10 keer achter elkaar en toen hij zag dat ik moest lachen deed hij er nog een dansje bij ook
Ben blij dat hij er een eigen draai aan gegeven heeft, hij zou het anders zo kunnen verklappen
Voorlopig de echte naam maar even niet meer noemen hier in huis.

Nog steeds hoofd- en buikpijn overigens
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:13:08 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71399438
Trusten BJ! Ik hoop dat het tukkie een beetje helpt!

Kersjes, wat klinkt dat leuk idd!
Sasha zegt hier heel netjes Beeebie (ook echt met langerekte 'e') en de echte naam zegt hij heel soms na, maar totaal onverstaanbaar, hier dus geen angst voor verklappen.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:19:58 #202
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71399697
Duches Hopelijk helpt de volgende behandeling wel!

Oef BE beenweeen Schijnen inderdaad het lastigst te zijn. Gelukkig geen ervaring mee. Ik had alleen maar rugweeen. Geen buikweeen trouwens.

Kersjes wat zeg!

Linde vertelt al een paar dagen tegen iedereen die het maar horen wil: "mama zusje in buik". Krijg je erg leuke gesprekken door bij de supermarkt met wildvreemden
pi_71399846
Mijlpaal 75 days to go

ow ja de rennies helpen wel een beetje gelukkig, hoeveel mag je er eigenlijk van nemen per dag?

sorry voor ego post
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:25:17 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71399901
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:23 schreef martine1984 het volgende:
Mijlpaal 75 days to go

ow ja de rennies helpen wel een beetje gelukkig, hoeveel mag je er eigenlijk van nemen per dag?

sorry voor ego post
16! Je mag nog wel even doorknagen dus.
Althans, dat is wat ik hier ooit voorbij heb zien komen.
Kersjes, had jij dat niet uitgezocht?
pi_71399922
Haha, die Linde
Wel makkelijk dat L. tegen die tijd wrs nog niet genoeg kan praten om de naam na te tetteren
pi_71399960
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:18 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je begreep dat ik niet echt boos was
Ik kan ook niet velen dat Troel het niet wil vertellen. (om maar even iemand te noemen) Maar er zit niks op.

tuurlijk begreep ik dat
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:29:58 #207
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71400077
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:25 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

16! Je mag nog wel even doorknagen dus.
Althans, dat is wat ik hier ooit voorbij heb zien komen.
Kersjes, had jij dat niet uitgezocht?
16 idd zegt mijn megapak rennies naast me

haha zo droog, ik had in de supermarkt een klein pakje gehaald maar ik laat die strips overal en nergens slingeren en k was al een paar dagen ergens onderweg en dat k een rennie wilde nemen en dan precies weer geen strip in mn tas had nouja goed, na 2 dagen weer naar de supermarkt en daar een groot pak gehaald, toevallig bij dezelfde mevrouw. En ze keekt echt heel erg meewarig "oh gos meid toch, is het zo erg?! "
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:35:53 #208
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71400267
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Ja, een blaasontsteking kan heel goed harde buiken veroorzaken En wat al is gezegd, beebje heeft geen last van je harde buiken, voelt t als een warme omhelzing! (al wil dat niet zeggen dat je dus maar moet zorgen voor veel harde buiken )
pi_71400469
Duchess

Amaranta krijgt een aapje

Kersjes dat klinkt schattig zo met Devin

Huup met je rennies Ik liet ze ook overal slingeren, kom nu nog steeds op de gekste plekken Rennies tegen, terwijl ik ze al weken niet meer nodig heb gehad

Mijn lichaam is gemeen Heb ik net mijn hoofd zo ver dat het voorlopig nog niet gaat gebeuren, krijg ik ineens flink venijnige steken in m'n buik 't is alweer op ook, na een half uurtje, dus ik verwacht er niks meer van, maar ik betrapte mezelf tóch weer op een "zou het...?"
pi_71400506
Ik kom de Rennies nog steeds overal tegen

Innie... stom lijf ook!! Hoop dat het echte werk snel gaat beginnen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71400572
Innepin het lijkt me volkomen logisch dat je dan gaat 'zou hetten'
Het zou wel fijn zijn
pi_71400768
Hier ook nog overal rennies!

Huup met meldplicht!
Jeetje BE, dat voorwerk klinkt ook echt niet fijn. Nou ja, ze zeggen toch wat je nu aan voorwerk hebt, dan scheelt straks weer bij de echte bevalling... hopen dat dat echt zo is dan. En dat je dan geen beenweeen meer krijgt.
Duchess, wat ontzettend balen dat je zoveel pijn hebt en nog steeds zo moe bent. Nog even volhouden, en hopelijk is het na de bevalling allemaal snel over.
Innepin, hoe irritant al dat stomme voorwerk en dat je dan steeds maar hoopt dat het nu dan wel écht begonnen is.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:52:14 #213
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71400772
ah ik ben niet de enige met zwerf-rennies fijn

dr liggen standaard 2 strippen naast mn bed sowieso en de rest ligt verspreid door het huis, meestal omdat ik te lui ben om naar de doos toe te lopen zeg maar en ook standaard 2 strippen in mn tas, maar toen greep k dus mis steeds

Ahw Innepin dat is ook muf idd, heb je je er net een soort van bij neergelegd... doe es meewerken lijf! Nu niet meer zeveren maar of gewoon helemaal niets of in een klap die bevalling dr in gooien, niet half-half hoor, das gemeen! [/ernstigtoesprekenvanbuik]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:52:57 #214
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71400792
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:23 schreef martine1984 het volgende:
Mijlpaal 75 days to go

Dan heb ik ook een mijlpaal: ik ben 75 dagen zwanger!

innepin, ik duim voor je dat 'zou hetten' toch snel voor het echie mag worden
niet leuk, al dat onzekere voorwerk

En al die brusjes die al babbelen over hun toekomstige brusjes

En nog even een hele dikke voor Duchess...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:53:03 #215
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71400795
Oooh Innepin, ik gun je nog heel veel kramp en pijn.... en als beloning het liefst vanavond nog je baby in je armen! En anders vannacht, dat irritante gedoe en gewacht moet nou maar eens afgelopen zijn.

Oudere broers en zussen
Die maken het zwanger-zijn net even wat specialer vind ik (en meestal ook zwaarder en vermoeiender, maar dat zijn we inmiddels wel gewend )
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:03:45 #216
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71401147
Zoo hier in zekere zin goed gekeurd, bloeddruk 110/75 hartje was even zoeken zat aardig diep maar gevonden.
moet wel even de bewegingen in de gaten houden, ivm m'n baarmoeder die wel groot enzo is maar 36 cm is, of de vorige keer is er wat ruim gemeten.
opzich geen reden tot panniek, zolang ik de beeb nog zo voel zoals nu.
maar zodra ik het gevoel krijg hmmm ik voel het nu echt minder gelijk bellen.

Over 14 dagen weer terug op controlle, al ben ik benieuwd, het menstruatie achtige gevoel heb ik nog steeds, en na haar gewoel is het er niet minder op geworden zeg maar.

en weer 2 buisjes bloed laten prikken, de laatste keer deze zwangerschap

heb ook m'n angsten aangegeven, maar ook dat de zwangerschap me zwaar valt nu.

Duch
pi_71401158
Innepin, wat balen zeg met zo'n bericht van de vk terug keren. Snap wel dat je nu dan toch denkt en hoopt als er iets borrelt of rommelt.

Davina met eigen statafel (stamm-tisch)? Werkt dat? Ik begrijp dat je niet lang kan zitten maar dit lijkt me ook niet ideaal, maar je doet misschien ook wel iets waarbij dat niet raar is...

Amarante met aapje voor Eva! Ik ga niet gokken want ik zou niet weten op welke basis... Hoewel het in de begin december boom wel gebruikelijk is geloof ik om een jongetje neer te zetten

kersjes niet in het ziekenhuis hoeven blijven gelukkig! Wel balendat je nog steeds zo'n pijn in hoofd en buik hebt. Gelukkig heb je nog een klein ventje met humor rondlopen zo te horen! Leuk dat hij er zo mee om gaat!

BJ weltrusten meid

huup met meldplicht!!! Het is zover

duch, wat rot dat je zoveel last hebt en dat het allemaal niet opschiet zeg! Ondanks dat het misschien niet lang mee duurt is dit niet wat je de rest van de tijd wilt blijven hebben, moet toch ook een beetje kunnen genieten van die laatste loodjes?

Be, wat klimt dat naar die beenweeen... Had er nog nooit van gehoord maar bah zeg!

Twinkly, das effe schrikken zeg maar je klinkt al minder geschrokken dan in het begin. Hoop dat het bij een beetje blijft.

Co_ol weer goedgekeurd!

Tja, nu weet ik het echt niet meer uit mijn hoofd... Maar mocht je het effe nodig hebben of willen, <imsert knuffelsmiley hier>

heb lekker werkdagje gehad met zoveel te doen dat ik niet eens kon meelezen, maar lang leve de bus rit. Nu uitstappen en thuis achter de Xbox hangen!
pi_71401649
Even proberen op een aantal mensen te reageren, alhoewel jullie wel weer erg veel kletsen

@ Co_ol, fijn dat alles oke was!

@ Bar, die gevoelens lijken me heel rot, kun je er goed met je partner over praten of heb je er verder hulp ofzo voor?
Sterkte ermee en hopelijk als je je kleintje straks in je armen hebt dat het gevoel wat afneemt.
Fijn dat je goed bent gekeurd, wat zei de vk van je angsten?

@ Poppedein, lijkt me een rare gewaarwording in je eigen praktijk maar ook wel weer goed om die kant eens mee te maken denk ik.

@ davinia, fijn dat je rug al wat beter lijkt te worden door de halve dagen.
Kan me voorstellen dat het moeilijk is om je eraan toe te geven, vond ik toen ook maar wat ze me bi jde zw.gym een aantal keren hebben gezegd is hoe langer je er nu mee door blijft lopen hoe langer het herstel na de bevalling

@ Innepin, sterkte met het wachten, weet verder niet goed wat te zeggen maar zou me er iets bij voor kunnen stellen als er weer een nieuwe dag aanbreekt dat je denkt; en weer een dag verder....

@ BE, jij bent ook goed bezig en klinkt zo lekker relaxed.
Ookfijn dat je huis lekker aan kant is.
Lief dat S. beebie ook zo zegt, kindje van vrienden van ons ook.
Beebie in buik en dan wil hij mn shirt omhoog doen maar die 2 dingen dat snapt ie nog niet echt want dan is er geen baby maar een buik, schattig.

@ Karin, heb het vanmiddag ook nog nagevraagd bij de gyn en die vertelde idd hetzelfde, toch soms ff stapje terug doen?
En prettig idee dat je je niet bezwaard hoeft te voelen als je twijfelt of belt.

@ Martine, fijn dat de rennies lijken te helpen.
Lijkt me een naar en rot gevoel.

@ Twinkly, fijn dat je even gebeld hebt, inderdaad beter een keer teveel dan te weinig.

@ Troel, geniet leker van je vakantie en die roze wolken.
Die hangen hier ook boven t huis

@ Huup, hoest verder met jou eigenlijk/
En met je voetjes?

@ Amaranta, fijn dat alles goed was.
Ik had hetzelfde toen, wc ook uitgebreid bekeken daar
Gyn. zei toen tegen mij ook, het is zeker geen pretecho maar echt wel een serieuze zaak

@ Duchess, ach joh, klagen is gewoon lekker op zijn tijd maar ligt er ook maar aan hoe je klaagt vind ik dan weer en ik vind dat je je altijd knap hebt gehouden, je bent al wel heel snel veel uitgeschakeld geweest en pijn met lopen/bewegen en/of liggen is gewoon hardstikke vervelend en beperkt je direct zo.
Sterkte me de laatste loodjes, de post van gister of vandaag vond ik wel heel erg schattig

@ Kersjes, wat een gedoe iedere keer zeg, bah.
Jij ook sterkte ermee.

@ Mezelf.
vanmiddag co gehad bij de gyn en een echo.
Alles was oke, bloeddruk en urine.
Echo groei gaf morgen 30 wkn aan en de gyn a.s. weekend 30 wkn.
voglens onze eigen berekening zou het morgen ook 30 wkn zijn dus dat klopt nog steeds aardig maar ja ach, die 4 dgn die doen het hem ook niet.
Leuk fotootje van het voetje meegekregen.
Hoofdje e.d. opgemeten, allemaal netjes.
Gewicht was 1400 nog wat gram.
Hoofdje met een handje naar beneden en beentjes links en kontje tussen mn ribben zeg maar.
En even over de harde buiken gehad en prompt kreeg ik er een toen ik ging liggen.

Over 2 wkn naar de vk in het ziekenhuis en over 4 wkn weer naar de gyn.
Over 2 wkn ook weer naar de internist ivm schildklier.

Daarna ff stad in geweest, eerste 2 pakjes gekocht (lmn eerste zelfgekochte kleertjes, ekker snel hehe) en leuke opmerkingen bij de kassa.
liep echt met een big smile in de stad.

Ook besef ik me hoe dicht het al bij komt, heel apart.

Ik ben blij!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:27:25 #219
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71401835
halleluja wat een post het-is-mij
fijn dat alles goed was en tof dat je fotootjes meehebt!

Met mn voeten is het same old same old. Weinig verandert daar. Volgens mij ben k weer meer vocht gaan vasthouden maar ik kan het niet zo goed meer zien eigenlijk of er nou wel of geen verschil inzit. Slippers krijg k niet meer aan in elk geval. Ik doe ze echt alleen aan wanneer het niet anders kan
ach nog maximaal 5 weekjes, komt goed
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71401871
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:27 schreef huuphuup het volgende:
halleluja wat een post het-is-mij
Ja altijd alleen maar ego berichtjes posten dan voel ik me ook zo schuldig t.o.v. iedereen die op iedereen reageert dus ben er ff voor gaan zitten en dan nog ben ik er vast een aantal vergeten.....

Nog ff bikkelen idd en lekker zwanger zijn en met mooi weer in een lekker badje
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:37:11 #221
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71402083
het-is-mij @mezelf leuk!
ga je ook foto's posten van de echo?

huup, dat vroeg ik me nog af, ga je (ook) terugplooifoto's maken van je pootjes?
lijkt me wel een heel bijzondere fotoreeks: mn pootjes met 37wk, 38wk, etc, dag van bevalling, 3 dagen post partum, 5 dagen postpartum, etc.

@ lijnloos, het is meer voor de afwisseling. als ik te lang zit in mn stellage, krijg ik ook last van mn kont, en als ik dan te lang sta, zakt de boel weer uit
oh, en de knuffelsmily is * ; maar dan zonder spatie

troel, nog veel plezier op de camping!

bar, krijg je eigenlijk extra kraamhulp of andere ondersteuning de koemden tijd met de baby? om een rustiger start te krijgen, zeg maar?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:41:19 #222
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71402196
das wel een goed idee eigk
misschien plooien mn voeten wel meer terug dan mn buik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71402266
Huup wat irritant dat je zelfs je slippers niet meer aan krijgt! Misschien moet je van die birkenstocks proberen? Ze zijn wel oerlelijk (vind ik dan), maar je kan ze wel verstellen met dat gespje, en ze zitten ook wel echt heel erg lekker.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:48:24 #224
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71402360
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:44 schreef tessie het volgende:
Huup wat irritant dat je zelfs je slippers niet meer aan krijgt! Misschien moet je van die birkenstocks proberen? Ze zijn wel oerlelijk (vind ik dan), maar je kan ze wel verstellen met dat gespje, en ze zitten ook wel echt heel erg lekker.
birkenstocks zijn ook nie echt mijn ding op zn zachtst gezegd

boodschappen doen lukt nog wel op mn flipflops, krijg alleen mn tenen er niet helemaal onderdoor zeg maar maar ik doe ze uit zodra ik de kans krijg, de rest doe ik op blote voeten.

T geeft ook niet zo eigenlijk, ik hoef nog maar zo kort, max-max 5 weken nog maar, weet niet of ik daar geld voor over heb voor nieuwe schoenen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:50:42 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71402408
het-is-mij, het gaat ook voor jou nu heel hard he! 30wk al weer!
Leuk dat je ook nog een foto'tje mee kreeg.

Innepin, ik voel zo met je mee vwb het 'zou het dan toch' gevoel!
Ik loop de hele dag al dingen te doen want 'stel je voor...'
F. heeft van de week met Sasha in de auto gereden met het kinderzitje voorin, was gezelliger. Doen we eig. normaal niet, maar in je eentje naar R'dam is ook zo saai.
Maar nu bedacht ik net 'die stoel moet wel weer terug naar achteren, want ik ga niet met weeen mezelf ineens achterin de auto proppen.
En ik heb het keukenkastje ge-reorganiseerd, nu is er ruimte voor Sasha's drink-gerei en ruimte voor de miniflesjes en de bus met melkpoeder.

En... Ik ben gewoon de mini-flesjes nu aan het uitkoken. Dan zijn ze iig alvast maar een keertje goed schoon zeg maar.

Echt hoor meiden, nu ik met dit soort dingen bezig ben, ben ik er ineens weer van overtuigd dat het echt nog wel weer 4 weken ofzo gaat duren en dat ik mezelf helemaal gek aan het maken ben.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:53:13 #226
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71402465
Huup, heb je al aan plakkies gedacht? Van die slippers die je onderop je voet vastplakt.
Zag er laatst iemand mee lopen en van een afstandje leek het net of hij op blote voeten liep

En max 5 weken voordat je kleintje er is
En niet ver daarna volg ik
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:55:49 #227
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71402525
zooo ik heb een uurtje geslapen en inmiddels wat gegeten... nog steeds , maar moet vanacht ook een beetje kunnen slapen natuurlijk.

en mijn pakje van H&M is gearriveerd, met leuke babykleertjes dus die ga ik zo eens lekker uitpakken.
pi_71402740
hihi het is mij....@mezelf LOL

Amaranta, dat wordt een kleine jongensaap denk ik

Leuke Beessie, kleertjes hebben zo'n hoog zwijmelgehalte!

Vanmiddag maar bezig gegaan met de muurschildering. Het gras met de diertjes zit erop. Donderdag ga ik verder met het hoofdproject....de boom.

Meike zei net: "mama....is baby nu klaar met groeien....?"
T werd tijd om eruit te komen....
Toch nog maar even wachten, maar ik vond het wel lief!

Martine, naar dat maagzuur. Zoals jij het omschrijft zo voelt het hier ook. echt zo fijn.
Je hebt grootmoeders tips al gekregen hier zag ik.

Innepin, wat haalt jouw lichaam toch een streken uit....hopelijk gaat je bevalling straks lekker snel dan.
pi_71402965
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:55 schreef Beessie-Jen het volgende:

en mijn pakje van H&M is gearriveerd, met leuke babykleertjes dus die ga ik zo eens lekker uitpakken.
Met berenpak???

Heb je al fotootje voor in kinderkamertopic Karin? Ben benieuwd, klinkt wel erg crea!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 18:29:04 #230
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71403307
@Davina, nee krijg gewoon de normale uren kraamzorg dus 49 uur.
maar ze zijn wel allemaal op de hoogte.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:29:56 #231
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71405052
waarom word je eigenlijk misselijk tijdens gerommel en het echte werk?
het spugen staat me nader...
pi_71405492
Haai ladies!

(Hoe) krijgen jullie de melkvlekken uit je was?

Sta net m'n schone beddengoed op te vouwen en zie er nog best wat gele vlekken in zitten. Heb 't superheet gewassen en er zelfs bleekmiddel bij gedaan.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:47:37 #233
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71405562
hmmm ik waste dat altijd gewoon op 40 graden, maar het er altijd wel uitgekregen.
kan het niet door het bleekmiddel komen?
pi_71405655
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:47 schreef _Bar_ het volgende:
hmmm ik waste dat altijd gewoon op 40 graden, maar het er altijd wel uitgekregen.
kan het niet door het bleekmiddel komen?
Neuh, zonder bleekmiddel ging het er ook niet uit...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:50:50 #235
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71405674
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:29 schreef _Bar_ het volgende:
waarom word je eigenlijk misselijk tijdens gerommel en het echte werk?
het spugen staat me nader...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:55:23 #236
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71405831
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:50 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Neuh, zonder bleekmiddel ging het er ook niet uit...
niet?!

bluh. Snel maar weer met bh aanslapen dan voordat mn nieuwe dekbed dr aan gaat
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71405902
't Zou misschien best wel eens aan ons biologische was- en bleekmiddel kunnen liggen... Helemaal als jullie het er met gewoon wasmiddel wel uitkrijgen.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:57:40 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71405913
Ik heb geen idee Ssserpente. Mss even in het bv topic vragen?
Er zijn meiden die zweren bij het ophangen in de volle zon, maar dat geldt dan voor vlekken van babyvoeding, maar ik dacht ook melk enzo.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:00:22 #239
190853 RockabeIIa
pi_71405994
* RockabeIIa is uitgesjaggood

Ik ga es effe bijlezen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:16:52 #240
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71406587
yaaay Rocka!

oeh we hebben de kinderwagen maar beneden gezet in de serre en het parasolletje erop gedaan enzo heel gek, aan de ene kant kan het idd nog een goeie 5 weken duren voor ze er is (en then some voor we die wagen gaan gebruiken) maar wie weet is t al wel heul heul snel al

speaking of which... Chan kom es vertellen dat je nog leeft en nog met buikbaby bent? of niet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:18:42 #241
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71406656
nu je het zegt huup die is al even niet meer gezien nee.
Chan joehoe how are you?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:20:49 #242
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71406749
ja vanmorgen wel nog gewoon maar eh... je weet maar nooit he... sommige mensen bevallen in t geniep enzo

*kijkt met een scheef oog richting Freecell
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:21:20 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71406770
Idd ja, nu je het zegt...

Ik moet mijn vluchttas gaan pakken, maar ik weet even niet waar te beginnen.
De vorige keer hebben we er heel weinig uit gebruikt dus ik heb helemaal geen zin in puzzelboekjes en godweetwat...
Gewoon kleertjes voor de baby, kleren voor mij, foto-toestel, liga's, kauwgom, dextro
Mis ik iets heel essentieels?

Oh ja, lijstje met telefoonnummers, just in case.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:21:38 #244
100412 mefke79
komt goed!
pi_71406781
Meiden, ik heb nog geen verlof, zo houd ik jullie toch nooit bij!
Effe snel wat ik nog weet:
Duch, shit zeg dat er geen vooruitgang in zit. Wie weet een andere fysio of juist geen fysio maar iets anders?
Martine, had jij last van maagzuur? De rennie deflatine werkt als een tierelier als ik last heb van lucht, maar de gewone rennies doen bij mij niets bij maagzuur en dus heb ik nu Maalox, werkt bij mij net iets beter. En chocomel als ik die niet in de buurt heb.
Davina, een statafel! Tjee, maar als het maar helpt, toch?
Sserpente, ik heb tot nu toe de lekvlekken er gewoon uitgewassen op 40 graden met wasmiddel van de appie.
Amarante, een aap! Leuke familie uitbreiding, zo'n aap en fijn dat alles goed was. Als aan mijn man wordt gevraagd of ie echt echt echt niet weet wat 't wordt, dan roept ie dat het een cavia wordt, ook leuk
Be, je beenweeën klinken niet gezellig..hopelijk straks gewoon buikweeën.
Huup, ik hoorde gisteren bij de fysio dat ik juist helemaal geen slippers aan mag (niet dat ik daarop kan lopen, maar toch) dus ik hoop maar dat mijn voetjes jouw stadium niet meer gaan bereiken. Ik zal zo eens een fotootje maken van de mijne, hebben een indrukwekkende bult op het moment.
Iedereen die ik nou vergeet

en dan nog effe over mezelf: de tips van de fysio zijn echt wat ik nodig had! Daardoor goed geslapen en dan kan je de wereld weer aan. Das net wat ik nodig had want het was zo'n dag waarop echt alle lijken uit de kast vielen en alle rare beesten van loch ness uit het meer omhoog kwamen op mijn werk. Nog maar 6 dagen te gaan!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:21:50 #245
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71406789
idd Channie, waar ben je!!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:23:51 #246
190853 RockabeIIa
pi_71406867
Ja! Bijna bijgelezen!
Sterkte voor iedereen!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:24:04 #247
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71406873
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:21 schreef Brighteyes het volgende:

De vorige keer hebben we er heel weinig uit gebruikt dus ik heb helemaal geen zin in puzzelboekjes en godweetwat...
Gewoon kleertjes voor de baby, kleren voor mij, foto-toestel, liga's, kauwgom, dextro

lippebalsem
en dan denk ik dat je het allemaal wel hebt hoor BE

ik heb er dan nog wel een boekje ingedaan, al weet ik nu al dat ik dat toch niet ga lezen.
de vorige bevalling heb ik tv gekeken en een spel zitten spelen.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:24:49 #248
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71406900
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:21 schreef Brighteyes het volgende:

uh iets van een tandenborstel en deo ofzo? om jezelf even snel op te frissen?

schoon t-shirt voor stinkie misschien?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:26:05 #249
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71406952
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:41 schreef huuphuup het volgende:
das wel een goed idee eigk
misschien plooien mn voeten wel meer terug dan mn buik
* Ca.ra gaat meteen op zoek naar het grote voetentopic

Ik heb wel alles gelezen maar even niks onthouden. Alleen dat Rocka niet meer sjacherijnig is, maar dat is maar een van de laatste posts, daar heb je geen geheugen voor nodig.

Allemaal een knuf!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:26:26 #250
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71406963
hmm weet trouwens nog steeds niet of meer mensen dat herkennen, enorm warme handen en voeten.
vind dat best een vervelend gevoel eigenlijk en echt gekoeld krijgen lukt me niet
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:27:27 #251
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71407012
Oeh Chan!
Geldt de meldplicht nu ook 2 maal daags? Misschien moeten we dat maar gaan invoeren, blijven de zenuwen tenminste wat in bedwang

En Bar, goede vraag! Tijdens de bevalling zelf kan ik het nog wel begrijpen, er is dan zoveel heftigs met je lijf aan de gang. Maar waarom al misselijk m oeten zijn tijdens het gerommel?
SPOILER
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:27:40 #252
190853 RockabeIIa
pi_71407019
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:26 schreef Ca.ra het volgende:

[..]

* Ca.ra gaat meteen op zoek naar het grote voetentopic

Ik heb wel alles gelezen maar even niks onthouden. Alleen dat Rocka niet meer sjacherijnig is, maar dat is maar een van de laatste posts, daar heb je geen geheugen voor nodig.

Allemaal een knuf!
haha maar ik was wel HEEEEEEL sjaggo vandaag, hoor! Twee dagen achter elkaar werken trek ik niet zo goed meer, geloof ik (en dan ook nog een lekke band en moeten lopen grrrr)
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:33:20 #253
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71407207
oh maar met name dat laatste daar zou ik ook behoorlijk saggo van worden zeker als je idd al behoorlijk gaar bent van zoveel werken.

Kusje dr op
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:38:01 #254
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71407365
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:27 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

haha maar ik was wel HEEEEEEL sjaggo vandaag, hoor! Twee dagen achter elkaar werken trek ik niet zo goed meer, geloof ik (en dan ook nog een lekke band en moeten lopen grrrr)
Dan is het alleen maar extra mooi dat het nu over is, toch?

Overigens heb ik behoorlijk respect voor de 30+ dames (in weken he, niet in jaren) die nog werken. Dan heb ik het toch maar makkelijk met mijn thuiszitten, ook al is het dan gedwongen. 5 augustus zou mijn verlof begonnen zijn, ik kwam het toevallig vandaag in mijn agenda tegen. Dat is nu een zou-een-mijlpaal-geweest-zijn-datum dus....
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:40:09 #255
100412 mefke79
komt goed!
pi_71407435
Goed, deze wilde ik jullie toch niet onthouden: voetjes 32w5!

Het ziet er dieptriest uit, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er weinig last van heb zolang ik maar mijn schoenen aanhoud. Als ze uitgaan, zakt die bult uit en dan gaan mijn tenen moeilijk doen. Voetjes omhoog dan dus. En oja, wie beweerde er nou laatst in het buikentopic dat ik slanke enkels heb?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:43:22 #256
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71407539
huuuu dat je je schoenen nog aandoet zeg mef

ik doe om die reden gewoon maar niet meer aan schoenen, zit het in elk geval lekker verdeeld
bewaren die foto, kunnen we samen terugplooi-foto's maken van onze pootjes!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71407594
Vind dit wel een fijne lijst, BE.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:47:27 #258
100412 mefke79
komt goed!
pi_71407668
Huup, het werkt zo lastig zonder schoenen! En ik kan en mag niet op slippers. Dit zijn eigenlijk de enige schoenen die nog een beetje zitten naast mijn teva's, maar op teva's werken kan eigenlijk ook niet. En juist zonder schoenen komt het vocht inderdaad echt overal en krijg ik dus last van mijn teentjes. Dus uiteindelijk liever zo.
Oja, het vocht komt niet veel hoger dan mijn enkels, dus dat valt dan weer reuze mee. Ringen heb ik al lang niet meer om, dus geen idee hoe het met mijn vingers is.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:56:51 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71408016
Mefke! Wat erg!

Deo'tje had ik net al gepakt (lang leven het Buzz pakket ) en idd lippenzooi, tandenborstel zal last minute worden, nog 4 weken geen tandenpoetsen is het ook niet he?

Ik ga eens op jouw lijst kijken Ssserpente.
Heb braintrainingboekjes voor mijn verjaardag gekregen, die neem ik wel mee, en het boek wat ik op dat moment aan het lezen ben.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:59:42 #260
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71408094
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:47 schreef mefke79 het volgende:
Huup, het werkt zo lastig zonder schoenen! En ik kan en mag niet op slippers. Dit zijn eigenlijk de enige schoenen die nog een beetje zitten naast mijn teva's, maar op teva's werken kan eigenlijk ook niet. En juist zonder schoenen komt het vocht inderdaad echt overal en krijg ik dus last van mijn teentjes. Dus uiteindelijk liever zo.
Oja, het vocht komt niet veel hoger dan mijn enkels, dus dat valt dan weer reuze mee. Ringen heb ik al lang niet meer om, dus geen idee hoe het met mijn vingers is.
oh das best vervelend eigk. Aan de ene kant dat je dan toch je schoenen aan moet, want echt comfi lijkt het me niet meer, en aan de andere kant dat je anders last van je tenen krijgt

vervelend is het
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:59:49 #261
190853 RockabeIIa
pi_71408098
oh Mef.... ik heb meelij
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:30:18 #262
100412 mefke79
komt goed!
pi_71409176
Ach ja, het ziet er triester uit dan het is hoor. Dit is ook einde dag, als ik 's ochtends binnen een half uur na opstaan schoenen aan doe, dan komt al dat vocht er ook, maar dan hangt het bij mijn enkel. Ook charmant, maar dan kan je dus wel je schoenen aan, die gaan pas rond een uurtje of 4 beroerd zitten.
Wat niet handig is: de postbode heeft net schoenen voor me bezorgd en ik heb ze wel gepast, maar ik kan echt niet zeggen of ze nou passen. Ze zitten niet heel ruim, maar ja..morgenochtend nog maar een keertje proberen.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:43:09 #263
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71409623
mefke, jeumig doet me gelijk weer denken aan 2004 toen had ik er ook zo'n last van.
kun je op het werk niet je pootjes ergens omhoog leggen?
pi_71409795
Ik ben er nog hoor, met baby in buik en vreselijk sjago vandaag dus niet echt in staat gezellig te reageren op iedereen
pi_71410076
Mefke!
Zulke voeten had ik ook.
Hardloper.
IG @webkim
pi_71410231
Mefke wat een bulten. Dan durf ik wel te beweren dat ik geen last heb van vocht in mn pootjes (of misschien een heel mini mini mini beetje...

Hier weer een emo-bui, heb mezelf net maar getrakteerd op een minimagnumpje. Chocolade helpt toch altijd... ;')
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:02:44 #267
100412 mefke79
komt goed!
pi_71410348
Pootjes omhoog op het werk heb ik geprobeerd, maar dan zit ik zo idioot in mijn stoel dat ik last krijg van mijn bekken, ook al geen oplossing. Tis gewoon nog effe volhouden.
Chan
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:08:44 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71410522
Chan! voor je chagrijnige bui.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:14:20 #269
190853 RockabeIIa
pi_71410729
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:47 schreef Chan het volgende:
Ik ben er nog hoor, met baby in buik en vreselijk sjago vandaag dus niet echt in staat gezellig te reageren op iedereen

Ik ken dat! Weet je wat heel goed helpt? Een deeppanpizza van Domino's!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:18:07 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71410856
Nah... F. wil niet eens prostaglandingesen om te zien of we de boel op gang kunnen helpen.
Hij is moe omdat ik vannacht tegen hem aan lag te kletsen tussen de krampen/krampjes door.

Ik ga iig wel slapen nu, trusten meiden, tot morgen!
pi_71411007
Oh mefke Da's flink veel vocht...

Chan Veel plezier met chago doen, gaat vanzelf weer over, vraag maar aan Rocka

Oh BE ik had nog niet gereageerd op jou. Irritant hè, dat plotselinge "zou het?" terwijl je ergens ook wel weet dat 't waarschijnlijk nog even duurt Maar hee, het heeft je wel gekickstart voor een heel to do lijstje, dus 't is wel ergens goed voor Fijn dat we elkaar begrijpen

Oh en voor F. Foei! Die van mij stelde onze prostaglandineafspraak ook al uit, maar aangezien er nog niets verweekt is, had het toch niets uitgemaakt. En eigenlijk heb ik er het fut ook echt niet voor
pi_71411358
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:14 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik ken dat! Weet je wat heel goed helpt? Een deeppanpizza van Domino's!
Zelfs daar ben ik te chagrijnig voor Ik ga maar gauw slapen, hopelijk morgen een betere dag
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:41:24 #273
190853 RockabeIIa
pi_71411556
BE, mijn vk maakte me gister wel een beetje bang door te zeggen dat je als je al een kindje hebt je wel mag voorbereiden op veel voorwerk enzo... Ik vond dat wel zo'n domper! En nu lees ik dus dat het bij jou ook al zo gaat! Argh!

Chan, trusten!
pi_71411648
hoeft niet hoor rocka, ik had nul voorwerk, zowel bij piet als bij anna.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:55:45 #275
190853 RockabeIIa
pi_71412017
Oh, dan is er nog hoop! Ondanks dat ik al met regelmaat harde buiken heb zowel overdag als 's nachts sinds week 18... Wie weet gaat het deze keer allemaal meevallen!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 23:07:50 #276
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71412432
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:35 schreef Chan het volgende:

[..]

Zelfs daar ben ik te chagrijnig voor Ik ga maar gauw slapen, hopelijk morgen een betere dag
haai
en doei

morgen vast beter lekker slapen dan

Hier blijft die aanhoudende zeurende menstruatiepijn. Ik voel me echt precies alsof ik op de ergste dag van mn menstruatie zit zeg maar en dan een keer of wat erger. Heel gek gevoel. Lang geleden ook
Maar ik twijfel wel om dit nou als voorwerk te bestempelen, ik vind van niet eigk ondanks dat er duidelijk iets aan het veranderen is ofzo vind ik het niet noemenswaardig pijn doen of wat dan ook.
Nouja, we zien wel

morgen lekker met mn lief over de markt slenteren in Leiden en daarna naar de vk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71415788
Even een latertje, was bij mijn ouders vanaaf.

Wow Mef wat een pootjes

Huup het rommelt goed bij jou dus

Sinds een uur of 9 rommelt het bij mij ook weer. Ik vind het erg spannend en idd je krijgt er zo'n 'zou het..?' gevoel van...

Dalijk lekker slapen (hoop ik )

Oh ja, Kers, overgeven tijdens de bevalling, zoals jij het hebt meegemaakt! Alsof het al niet heftig genoeg is allemaal...

voor sjaggo Chan, geeft niks hoor meid.

Trusten!
#geen
pi_71416959
rock, hier 2e op komst en ook geen voorwerk so far... Bij de 1e ook niet trouwens.

Ik ga weer verder proberen te tukken.
  woensdag 29 juli 2009 @ 03:14:50 #279
190853 RockabeIIa
pi_71417400
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 02:19 schreef Nijna het volgende:
rock, hier 2e op komst en ook geen voorwerk so far... Bij de 1e ook niet trouwens.

Ik ga weer verder proberen te tukken.
ik dacht ff dat je al begonnen was vandaag...

en duch ook al aan de rommel!

[ Bericht 10% gewijzigd door RockabeIIa op 29-07-2009 03:25:12 ]
  woensdag 29 juli 2009 @ 06:18:55 #280
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71417633
mogguh, heerlijk geslapen maar uit m'n bed gehaald door 2 meeuwen en een kraai die ruzie hebben buiten en dat met een hoop herrie gepaard gaat...
  woensdag 29 juli 2009 @ 06:30:56 #281
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71417648
goedemorgen!

@Bar; net als gister ook alweer vroeg je bedje uit??

@Chan; dikke knuffel, hoop dat je je vandaag wat vrolijker/ opgewekter voelt... *knuffel*

@Mefke, wat zijn je voetjes er enorm pijnlijk uit! ik ben bang dat mijn enkels met vliegen over 4 weken ook flink gaan opzetten, ik heb dat eigenlijk altijd wel een beetje dan....

@alle rommelende dames; ik zal aan jullie denken vandaag en hoop snel jullie verse beebs hier te mogen verwelkomen! zet hem op!

*gaat ontbijten*
  woensdag 29 juli 2009 @ 06:44:01 #282
95408 Incantrix
pi_71417678
Goodmornings, ik is er ook weer Ook heel vroeg natuurlijk, want ik ben vrij vandaag en verlang al dagen naar uitslapen Nouja..

Bar en BJ, vandaag ook bij de vroege vogelsclub? Bar vrij letterlijk zelfs, wat fijn

Chan en Rocka, wens jullie een fijne, vrolijke dag vandaag!

Mefke, jémig zeg, jij ook al van die onwijze kussen-voetjes.. ziet er vervelend uit, gelukkig heb je er niet te veel last van..

Ehm, ik post dit even en dan edit ik wel verder, de laptop klaagt over de batterij..

[edit]

Huupsje is ook al aan het rommelen! En Innepin dus nog niet, was een dagje niet geweest en had half verwacht dat er misschien ondertussen nieuws onder de zon was.. Balen Innepinnetje, hang in there.. En ook een voor Huup!

BE!! Béénweeën?? *valt om van verbazing* Na zo veel kramp nu ook dat nog (had er echt nog nooit van gehoord ).. Sterkte joh!

Een voor mijn mede-dikkies vandaag, iedereen een goede, fijne dag!

Heb gisteren mijn beordeling gehad op mijn werk en die was prima. Ik krijg nu dus mijn vaste aanstelling Bovendien heb ik mijn zwangerschapsverlof, ouderschapsverlof en twee weken vakantie na mijn bevallingsverlof aanevraagd en dat is allemaal goedgekeurd Op 23 oktober gaat mijn verlof in en 20 oktober heb ik waarschijnlijk mijn laatste werkdag (op woensdagen werk ik nooit dus het loont de moeite die donderdag er ook nog bij te nemen).. Na mijn verlof werk ik in elk geval een jaar lang ook de donderdag niet en voor die dag krijg ik 75% doorbetaald, wij hebben een érg goede ouderschapsverlofregeling.. Dit voelt echt als zo'n onwijze mijlpaal op de één of andere manier! Blij!!

En dan vandaag maar eens op zoek naar de perfecte zwangerschapsBH, krijg pijn in mijn nek van de gewone exemplaren die ik nog draag

[/edit]

[ Bericht 25% gewijzigd door Incantrix op 29-07-2009 06:55:44 ]
3!
  woensdag 29 juli 2009 @ 06:50:37 #283
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71417694
@icantrix:
balen dat je op je vroege dag al zo vroeg wakker bent... dat heb ik de laatste tijd ook steeds vaker...
maar vandaag gewoon werken, dus moest er wel uit.
  woensdag 29 juli 2009 @ 06:58:11 #284
95408 Incantrix
pi_71417704
Jah, ongelooflijk, altijd op mijn vrije dagen, en als ik werk kan ik mijn bed niet uitkomen Nouja, ik heb weinig te klagen, de hele dag vrij betekent ook tukjes waar nodig.. Jij dus wel werken, werkze alvast! Wel interessant da jij dat ook hebt, zou het erbij horen? Heb wel eens gehoord dat het ook een soort van voorbereiding is op de eerste periode, maar dan slaap ik liever nu nog even zo veel mogelijk om met voldoende rust strakkies naar de volgende fase te gaan
3!
  woensdag 29 juli 2009 @ 07:20:36 #285
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71417770
@Beesie-Jen, ben eigenlijk de laatste tijd al zo vroeg wakker hoor (rond de klok van 5.00 uur) maar dan is het even naar beneden even wat drinken en dan terug bedje in.
alleen dat lukt me de laatste dagen niet zo goed, dan lig ik meer te draaien (voor zover dat soepel gaat) en maak ik wakker wat ook niet de bedoeling is.
dus dan kan ik er maar beter uitgaan.
en dan kruip ik zo er nog even een uurtje of 2 terug in.

@Incantrix, dan is je verlof er ook alweer aardig snel
hehehe over dat slapen en werken, geen idee ik had zoiezo altijd een heel ander ritme (horeca en dan geopend vanaf 14 uur tot +/- 24 uur door de weeks, en 14 uur tot 04.00 uur in het weekend)
een echte vroege vogel ben ik al tijden niet meer
  woensdag 29 juli 2009 @ 07:22:01 #286
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71417776

bah, slechte nacht gehad. iedere 2 uur wakker en voordat ik sliep

Ik zie een paar 'fris en fruitige' dames maar geen verse beebs
  woensdag 29 juli 2009 @ 07:28:44 #287
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71417796
Be heb je deze nacht nog beetje kunnen slapen of last van het nodige voorwerk?
Nijna jij nog een beetje kunnen slapen?
Duch hoe is het met jou?
Chan je humeur alweer gezakt?
Innepin beetje van de "telleurstelling"bekomen?
Huup een fijne dag vandaag, en hopelijk zonder al te veel last van die stomme menstruatiepijn
en dat kan aardig aanhouden en pijnlijk zijn, kan dat nu beamen

Mefke gewoon zomaar.

BJ werkse vandaag
pi_71417835
Incantrix, lekker een vaste aanstelling, van harte.

Wij werden om 6 uur wakker van huilende dreumes, maar na knuffel en mededeling dat t nog slaaptijd was, is ze toch gaan slapen weer, althans...het is stil. In buik ook, gaat denk ik geen 29 juli worden vermoed ik zo.
  woensdag 29 juli 2009 @ 07:43:31 #289
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71417863
Oja, Incantrix fijn dat je een vaste aanstelling hebt gekregen!
En ook dat je verlof zo fijn geregeld is...
  woensdag 29 juli 2009 @ 07:54:02 #290
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71417923
Goeiemorgen mede-bolletjes!
Weer een dag niks te vertellen hier, alles gaat zijn gangetje.
Een voor de slechte slapers en de rommelende dames. En hoe graag we ook verse babies zouden zien, laat ze maar lekker komen als ze er klaar voor zijn.
  woensdag 29 juli 2009 @ 08:10:28 #291
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71418030
Mefke, je voeten
Heb je al groene appels geprobeerd? BE eet er 2 per dag en leek daardoor minder last te hebben. Geen idee of het nog steeds werkt eigenlijk.

Incantrix, wat een lekker gevoel moet dat zijn om te weten dat alle verlofregelingen nu definitief zijn vastgelegd!

En Ca.ra, ik werd een beetje plaastvervangen verdrietig van de ontdekking van jouw aankomende verlofdag... Vanaf 5 augustus ben jij ook een LLM

Duchess, ik was de hele vorige zwangerschap al aan het overgeven, meer dan dat ik dit keer gedaan heb. Vond het wel logisch eigenlijk en hoorde later pas dat het helemaal niet zo vreemd is om (kots)misselijk te worden tijdens de bevalling.

Wat een gerommel allemaal, ik doe (nog wel) vrolijk mee
Innepin, Chan, Nijna, Rocka? En alle ander sjaggo's: Hopelijk vandaag een gezelligere dag voor jullie
pi_71418272
Goeiemorgen! en meld enzo

Incantrix voor t korte nachtje

Nijna ach, de dag is nog jong toch? je kunt natuurlijk nog steeds voor een datumtweeling gaan met Innepin

Verder een fijne dag allemaal vandaag, tot vanmiddag/vanavond
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71418281
Kers, hier nog niks hoor... Dus ik ga zometeen maar weer ff verder met mn kasten vullen met voorraad (uitje naar de supermarkt breekt zo lekker de ochtend... ).
En mn was wegwerken, die wasmand blijft zich heel wonderbaarlijk alsmaar vullen, ik blijf het een bijzonder fenomeen vinden

Huup, gezien de duur van mn eerste bevalling wordt het wel krap als ik vandaag nog zou willen bevallen... .
Je weet natuurlijk nooit hoe vlot het gaat, maar toch.
En voor morgen heb ik visite op het programma staan... We zien wel.
  woensdag 29 juli 2009 @ 08:36:26 #294
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71418319
Ja raar hoor Kers, dat dat er echt aan zit te komen...

Jullie maken het allemaal wel spannend met je gerommel. Hopelijk blijft de misselijkheid je dit keer bespaard. Het lijkt me zo moeilijk concerten op je weeen anders.
pi_71418418
positive thinking nijna! en dan kan je visite van morgen gelijk op kraamvisite
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71418427
Oeh Nijna: lekker is dat altijd hè? Even naar de winkel en de dag lijkt minder lang, haha En deze bevalling gaat vast heel vlot
pi_71418605
Mefke wat een vocht

Duchess rommel de rommel.... spannend hoor. Hoe is het nu?

Alle dames die het nodig hebben

Gister voor het eerst naar pufclub geweest... ik weet nog niet helemaal wat ik van moet vinden. Ik denk dat het wel nuttig is. We gaan volgende week maar weer vol goede moed heen en dan zullen we t zien.
pi_71418802
*Meld* en goeiemorgen..

Incantrix gefeliciteerd met je vaste aanstelling En pfoee tegen de tijd dat jij met verlof gaat moet ik al bijna weer beginnen met werken

Jemig, ik weet nu al niet meer wat ik verder wilde typen.. Nou ja, fijne dag iedereen maar dan
pi_71418916
Huup, ik vind het prima als het morgen kraamvisite wordt hoor . Maar dan liever niet zo dat ik net een uurtje dat kind heb uitgepoept en ze dan al op de stoep staan zeg maar, haha.

Freecell, ik had het er gister met mn moeder over dat het bij Urla zo snel ging. Nou zo'n stortbevalling hoef ik dan ook weer niet. Volgens mij zou ik echt volkomen overdonderd zijn .

Waar is nou die zon die ze beloofd hebben... hang ik net mn was op begint het te druppen...
Laat ik het nou toch maar hangen of zal ik het op zolder op gaan hangen... keuzes keuzes
Oeh... volgens mij wordt het lichter... kom op zonnetje, je kan het
pi_71418969
Zal ik em dan ook maar ff volmaken, kan ik gelijk een nieuwe openen...
pi_71418974
En laatste...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')