Nee hoor, helemaal niet.quote:
Echt? <insert hoopvolle blik hier>quote:Op maandag 27 juli 2009 13:06 schreef sindell het volgende:
Zit bijna officieel op de 12 weken. Eindelijk, maar toch ook best wel weer snel achteraf gezien. En er zit inderdaad een stijgende lijn in wat betreft de afname van de klachten. De misselijkheid neemt af en de vermoeidheid ook gelukkig.
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:22 schreef bixister het volgende:
innepin, niet zo zeuren over zeurderig overkomen hoor!![]()
Wat was er eventueel met je placenta dan? ik heb erover heen gelezen denk ik, sorryquote:Op maandag 27 juli 2009 15:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dat klinkt niet verkeerd nee, een poets-kado....!
Innepin, je wordt dus wel lekker vertroeteld, dat scheelt!
Ben vanmo naar de gyn geweest. Die ziet niet zoveel problemen met die placenta. Zolang ik maar tussen de muren van het zkh beval, dan ben ik op de goeie plek mocht er iets misgaan. De vk mag de bevalling wel gewoon doen.
Wel zullen ze eerder actie ondernemen als het niet compleet is. De vorige keer is daar 8 weken overheen gegaan, dat zal nu niet gebeuren.
Maar een ander punt van aandacht is weer de bloeddruk. Het ging zo mooi, met een onderdruk rond 60....
Vanochtend was ie 88. Ik moest me maar flink gedeisd houden, omdat ik ook al sterretjes zag, en steeds harde buiken heb.
Reden om me meteen maar door te sturen voor bloedafname en urine-check.
Volgende week moet ik terug komen, dan krijg ik ook de uitslagen, en ik krijg dan ook nog een echo om de werking van de placenta te bekijken.
Nou ik had het niet verwacht.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Wat was er eventueel met je placenta dan? ik heb erover heen gelezen denk ik, sorry![]()
wel fijn dat de gyn geen directe problemen daarmee ziet voor de bevalling.
Wel naar van je bloeddruk zegrustig aan maar dan I guess, hopelijk vallen de uitslagen mee en was het een uitschieter.
ben je er zelf van geschrokken?
Yep echtquote:
Oef dat klinkt heftig zeg van die placentaquote:Op maandag 27 juli 2009 15:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Nou ik had het niet verwacht.
Maar bij Meike was dat ook mijn grote probleem. Het leek alleen allemaal zo goed te gaan dit keer, en nu begint het hele circus weer. het verklaart wel weer waarom ik me zo naar voelde steeds. Geschrokken is niet helemaal het goede woord denk ik, teleurgesteld meer.
wb die placenta, de vorige keer is die er niet compleet uitgekomen.
Ze twijfelden eerst, uiteindelijk issie dan toch compleet verklaard, maar ik bleef maar vloeien, toen ik op nacontrole kwam bleek dat er nog een placenta-rest zat (van jawel, 1,13 cm....waar heb je het over denk je dan) en die is eruit gecurreteerd, 8 weken na de bevalling. Niet grappig.
Het schijnt (vertelde de gyn me) dat ik nu 20% meer kans heb op een placenta-probleem.
Daarom gaan ze de werking ervan even bekijken met een echo volgende week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ken ik hem ook, en dat lees ik dus ook steeds.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:51 schreef huuphuup het volgende:
Fijn dat alles goed was Freeof goed genoeg in elk geval
Kers bah wat rottigik hoop voor je dat je je morgenochtend weer kunt melden met een niets-aan-de-hand post. Dit is ook niets zo
BEhahahaa ik had het niet eens gezien
mn lief gebruikt bs altijd voor bullshit
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:07 schreef freecell het volgende:
BE kamertje klaar, hoezee!
En LLM's walvisze zaterdag dan maar
Hier begin het bekkengeklooi nu alweervanmiddag uur gelopen met L. op mijn rug en ik kwam nog nèt weer thuis
Auwe!
Misschien toch weer ff een fysio opzoeken.... (mijn chiropractor van de vorige keer is weg
)
Ja, ja! Dat dus!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:28 schreef Lois het volgende:
BE ik vind het klinken als mijn beenweeën, je kunt het heel goed omschrijven
Het voelde bij mij alsof iemand mijn bovenbeenspieren van mijn knie lostrok, aan de voorkant van mijn dijbeen dus, en die keihard omhoogduwde richting mijn buik. En dat in een golvende beweging. Los, weer aantrekken, strak, superstrak, au, en weer los.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:54 schreef amaranta het volgende:
Waarom zijn gewone weeen niet genoeg?
Wat hebben wij verkeerd gedaan dat we ook been of rugweeen moeten doorstaan
Je hebt gelijk! Ik had mijn dochter nooit Eva moeten noemen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]was dat niet iets met een appel en een slang ofzo?
of je nou gelooft of niet, I blame zeh apple! Stom mens
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:54 schreef amaranta het volgende:
Waarom zijn gewone weeen niet genoeg?
Wat hebben wij verkeerd gedaan dat we ook been of rugweeen moeten doorstaan
Ach ja, appel, banaan..kiwi... (zit net bumba te kijken)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:59 schreef freecell het volgende:
Vrucht! Ik geloof nooit dat het een appel was, die groeien niet in dat gebied
Maar ik heb Eva ook uitgescholden tijdens de bevalling
Fijn dat alles goed was!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:02 schreef Co_OL het volgende:
Vanmorgen zijn we op controle geweest en alles was goed zei ze
Baarmoeder lag op de goede plek en alle bloedtesten waren perfect
We hebben het hartje geluisterd maar geen echo jammer genoeg
met je kop tegen de muur bonken wil je sowieso wel doen....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Fijn dat alles goed was!![]()
waarom geen echo? stond die wel op de planning of hadden jullie daar enkel op gehoopt?
En vrucht... appel... same difference![]()
Nee serieus BE het klinkt echt ontzettend pijnlijk thnxhaha kan ik me geestelijk voorbereiden op mn eigen bevalling enzo zeg maar... en mocht ik ook beenweeen krijgen dan weet ik dankzij Lois wat te doen om het te verlichten
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
met je kop tegen de muur bonken wil je sowieso wel doen....
Of je vent bij zn nekvel grijpen en hem tegen de muur bonken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
dokter dokter ik heb zo'n last van hoofdweeen
Heb ik ook gedaan bedenk ik me nuquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
met je kop tegen de muur bonken wil je sowieso wel doen....
Ik heb werkelijk zo'n opmerking gemaakt vorige week tijdens de weeen. Ik weet niet meer precies wat, maar dit schoot ook door mijn hoofdquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]was dat niet iets met een appel en een slang ofzo?
of je nou gelooft of niet, I blame zeh apple! Stom mens
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:32 schreef Poppedein het volgende:
Kan niet...TV hangt aan de muur... ik kan er op zn hoogst een kratje onderbinden, maar of dat nou zoveel effect heeft
ja we laten het nu nog heel eventjes zo. We hebben bierkratjes hier staan voor het bed. Maar mn vk had ook al gezegd dat het haar niet kon schelen of we dat bed nou wel of niet nu al de lucht in deden, als ie maar omhoog stond als zij kwamquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:32 schreef Poppedein het volgende:
Kan niet...TV hangt aan de muur... ik kan er op zn hoogst een kratje onderbinden, maar of dat nou zoveel effect heeft
ennuh.. als je gewoon een stapel klossen in huis haalt.. de meeste bedden heb je echt binnen 10 minuten wel de lucht in... kan B dus mooi tijdens je weeën doen.. na 5 minuten ff snel stoppen om in je rug te douwen en dan snel de andere helft van t bed afmaken
8 pond bij 40 weken hequote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:42 schreef freecell het volgende:
Innepin dat is beroerd zegKan me voorstellen dat het wat ontmoedigend is!
Poppedein weer een echo gehad! YayMaar 8 pond
Bieden in het verleden behaalde resultaten garantie voor de toekomst?(L. was 2860)
Vergeet niet dat het maar een schatting is. Voordat je je straks druk gaat maken als ze zeggen dat het maar een klein ding zal zijn of juist andersom als ze zeggen dat ze heul groot is...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
8 pond bij 40 weken he![]()
L. was bij lange na geen 40 weken beebje toen ie geboren werd. Dat scheelt op zich wel lijkt me.
Ik ga morgen ook maar es vragen op hoeveel ze mn meisje schatten bij de datum. Ik ben wel benieuwd maar ben het tot nu toe elke keer vergeten te vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sluit me hier bij aanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou als ik jou was even een maandverbandje in doen en het nog heel eventjes aan zien tot idd 13.00 of half 2 ofzo.
Een haarvaatje kan altijd springen, pas als het hele maandverbandjes vol zijn wordt bellen dringender.
Nu wel even maandverbandje in doen, dan kan de vk straks, als je evt. langs moet komen, inschatten hoeveel het ong. is.
Wel even schrikken lijkt me.![]()
Ik zou wel even bellen straks.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het maar een schatting is. Voordat je je straks druk gaat maken als ze zeggen dat het maar een klein ding zal zijn of juist andersom als ze zeggen dat ze heul groot is...oh ik ga helemaal nergens vanuit verder hoor. Ik ben gewoon heel erg nieuwsgierig, mede dankzij dit topic waarin dan om de zoveel tijd iemand post van oh hij/zij wordt nu zo en zo groot geschat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen ik vergeet het steeds te vragen.
Dat van kleine beebjes weet ik jaik was 4100 gram (bij 41.3 wkn) en mijn mams had 1 hechting nodig, lief was 3100 gram en zijn mams had 37 hechtingen nodig
![]()
t is maar net hoe ze er voor ligt enzo.
Hij is al sinds 6 juni niet meer online geweest... zou het? spannend hoor!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:08 schreef Poppedein het volgende:
Hoe zou t trouwens met SilkTie en zn lief zijn? 25 augustus uitgerekend met een tweeling op komst.. ik ben benieuwd of die ukjes er misschien al zijn!
Mja dat zei de vk ook, maar je moet toegeven dat een potdichte bmm icm nog niet helemaal ingedaalde baby nou niet echt wijst op een naderende bevalling hè.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:08 schreef Poppedein het volgende:
Ahh Innepin...bah wat een shitbericht...dat wil je helemaal niet horen! Maar goed, misschien heeft jouw uk gewoon een beetje dreiging nodig en helpt die CTG afspraak in t vooruitzicht welEn ook potdichte baarmoedermondjes kunnen ineens opengaan hoor! Houd moed!
![]()
Nee, het biedt minder hoop dan een baarmoedermond die zo week is dat ie al begint te bloeden als je m alleen maar aanraakt.. maar écht, verloskunde is zo'n raar vak.. Ik heb zo vaak dat ik iemand strip en t zó rijp en open aanvoelt dat ik me niet kan voorstellen dat ze niet bevalt, en vervolgens gebeurt er niets, terwijl een ander met een potdichte bmm, waarbij ik dus niet eens KAN strippen, al genoeg blijkt te hebben aan alleen de aanraking van de bmm en diezelfde nacht nog bevalt... of t koppie nou wel of niet ingedaald is!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:30 schreef innepin het volgende:
[..]
Mja dat zei de vk ook, maar je moet toegeven dat een potdichte bmm icm nog niet helemaal ingedaalde baby nou niet echt wijst op een naderende bevalling hè.
Ik zit nou heel zelfmedelijderig te doen en vriendje begrijpt me gewoon echt nietOh well.
Dank voor de lieve woorden dames![]()
Nee hoor Karin, ze merken t wel, want zijn vaak toch wel iets rustiger dan, maar hij of zij zal er zeker geen last van hebben zolang t maar geen echte weeën worden (weeën kunnen kindjes natuurlijk ook prima aan, maar niet als dat net als harde buiken ook dagen of wekenlang aan zou houden)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat ik me nog wel afvraag, en vergeten te vragen, heeft mijn baby last van de harde buiken die ik steeds heb? Of merkt hij/zij daar niks van? Weet iemand dit?
Grappig, ik heb ook vroeg in de 30w de vk gebeld met exact dezelfde vragen en klachten en ik kreeg exact hetzelfde antwoord.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat ik me nog wel afvraag, en vergeten te vragen, heeft mijn baby last van de harde buiken die ik steeds heb? Of merkt hij/zij daar niks van? Weet iemand dit?
ik heb gehoord (okay okay gelezen...) dat het voor je kindje moet voelen als een soort stevige omhelzing ofzo. Hij/zij zou daar geen last van hebben maar voelt wel dat er iets gebeurt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik heb er niet naar gevraagd verderquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
37!!!!![]()
Is hij er overdwars uitgekomen ofzo?![]()
Ja, schattingen... ze denken nu dat deze wel ietsje kleiner zal zijn dat Sasha, maar ja... Bij Sasha dachten ze ook aan 7 pond.Ze zaten er 'maar' 2 naast.
Mooi dat is fijn om te weten! En dattie wat rustiger is heb ik wel gemerkt ja, want anders hangt ie altijd tazmanian devil uit. Maar ik voel ukkie nog wel, dus da's goed.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:41 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Nee hoor Karin, ze merken t wel, want zijn vaak toch wel iets rustiger dan, maar hij of zij zal er zeker geen last van hebben zolang t maar geen echte weeën worden (weeën kunnen kindjes natuurlijk ook prima aan, maar niet als dat net als harde buiken ook dagen of wekenlang aan zou houden)
Weet ff niet of je t al gedaan hebt, maar anders voor de zekerheid je urine even na laten kijken of blaasontsteking (of BS, wat je wil)
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
@Huup: Klinkt als zo'n vrouwtje uit de rimboe die je brede heupen eens goed in staat te schatten.![]()
Ik had net wel een heel bemoedigend verhaal van de poetsmevrouw. De eerste bevalling was een ramp en de 2e heeft ze nauwelijks iets gevoeld. Had wat harde buiken, bleek 4cm ontsluiting te hebben, werd doorgestuurd naar het ziekenhuis en 2 uur later was haar kind er. Zonder al te veel moeite en pijn.
Dat wil ik oooooook!
Maar ja, je kan er niet op inschrijven geloof ik he?
Dan is er niet gecontroleerd op Leukocyten en andere ontstekingswaarden, dus niet op blaasontsteking...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Op het formulier stond glucose/eiwitten aangevinkt.
Maar hebben harde buiken en blaasontsteking ook met elkaar te maken dan?
Troel wat heerlijk voor je!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:21 schreef Troel het volgende:
26 weken en nog minder dan 100 dagen te gaan
En het overgeven is echt zo goed als over en is eigenlijk alleen nog maar als iets echt verkeerd valt, dus zoals het ook is als ik niet zwanger ben
Wat nou donkere regenwolken, het is een roze wolk die hier boven de camping hangt
Hmmmm..neequote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:31 schreef martine1984 het volgende:
Poppedein, ik heb geen melk of vla... ben op mn werk, heb wel frisdrank / koffie / thee of fruit.... zit daar iets tussen wat kan helpen? ik wordt er gek van![]()
Troel veel plezier op de camping
kan je niet lezen? Het is een aap. Daar was Eva vrij duidelijk in.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:02 schreef Vicky het volgende:
Ik haat dat... dat als je het egslacht weet je het niet wilt delen![]()
wat zij zegt ja!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:02 schreef Vicky het volgende:
Ik haat dat... dat als je het egslacht weet je het niet wilt delen![]()
jamaar jamaar, je hebt toch ook jongensapen en meisjesapen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
kan je niet lezen? Het is een aap. Daar was Eva vrij duidelijk in.
Oh, daar zei Eva niks over....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jamaar jamaar, je hebt toch ook jongensapen en meisjesapen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#geen
Ik neem aan dat je begreep dat ik niet echt boos wasquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:15 schreef Vicky het volgende:
Duch![]()
Amaranta.. daarom ook deerachter
maar idd.. mannetjes of vrouwtjesaapjes bestaan ook he:P
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:23 schreef huuphuup het volgende:
Duchess wat rot dat je zoveel pijn hebt
Amarantaspringen zelfs toe maar haha, je beebje houdt wel van een beetje actie dus. Maar eh ja weet ik veel als jij niets zegt en Eva weet het ook niet dan ga ik maar weer gokken
![]()
Bij deze mijn gok, totaal helemaal nergens op gebaseerden waarschijnlijk fout net als mijn andere gokken tot nu toe
Ik dacht juist het andere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huppakee, gelijk al 2 opties Amaranta.![]()
DucessX, wat rot joh, dat de behandeling niet aan wil slaan bij je...***
ja maar je weet het he, ik heb het tot nu toe geloof ik elke keer bij het verkeerde eind gehadquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dacht juist het andere.![]()
Huppakee, gelijk al 2 opties Amaranta.![]()
DucessX, wat rot joh, dat de behandeling niet aan wil slaan bij je...
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:32 schreef bixister het volgende:
en davinia, willen jullie ook alvast weten wat het wordt?
sterkte duchess. hopelijk hoeft 't niet al te lang meer te duren...
ohja en voor jou gok ik hetzelfde als wat ik bij Amaranta goktequote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:47 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ben te nwsgierig.
En ik wil gewoon gericht kunnen kopen
Nog 2,5 wk...
Krijg net een mailtje van HR dat mn statafel is geregeld!![]()
och, nou wordt het wel heel echt.
kijken met wat voor omerkingen ze nu gaan komen... mss dat ik aan het borrelen ben tijdens werk? we zullen zien
16!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:23 schreef martine1984 het volgende:
Mijlpaal![]()
![]()
75 days to go
![]()
![]()
![]()
ow ja de rennies helpen wel een beetje gelukkig, hoeveel mag je er eigenlijk van nemen per dag?
sorry voor ego post
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je begreep dat ik niet echt boos was
Ik kan ook niet velen dat Troel het niet wil vertellen. (om maar even iemand te noemen) Maar er zit niks op.
16 iddquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
16!Je mag nog wel even doorknagen dus.
Althans, dat is wat ik hier ooit voorbij heb zien komen.
Kersjes, had jij dat niet uitgezocht?
Ja, een blaasontsteking kan heel goed harde buiken veroorzakenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Op het formulier stond glucose/eiwitten aangevinkt.
Maar hebben harde buiken en blaasontsteking ook met elkaar te maken dan?
Dan heb ik ook een mijlpaal: ik ben 75 dagen zwanger!quote:
Ja altijd alleen maar ego berichtjes posten dan voel ik me ook zo schuldig t.o.v. iedereen die op iedereen reageert dus ben er ff voor gaan zittenquote:
birkenstocks zijn ook nie echt mijn ding op zn zachtst gezegdquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:44 schreef tessie het volgende:
Huup wat irritant dat je zelfs je slippers niet meer aan krijgt! Misschien moet je van die birkenstocks proberen? Ze zijn wel oerlelijk (vind ik dan), maar je kan ze wel verstellen met dat gespje, en ze zitten ook wel echt heel erg lekker.
Met berenpak???quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
en mijn pakje van H&M is gearriveerd, met leuke babykleertjesdus die ga ik zo eens lekker uitpakken.
Neuh, zonder bleekmiddel ging het er ook niet uit...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:47 schreef _Bar_ het volgende:
hmmm ik waste dat altijd gewoon op 40 graden, maar het er altijd wel uitgekregen.
kan het niet door het bleekmiddel komen?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:29 schreef _Bar_ het volgende:
waarom word je eigenlijk misselijk tijdens gerommel en het echte werk?
het spugen staat me nader...
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:50 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Neuh, zonder bleekmiddel ging het er ook niet uit...
lippebalsemquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:21 schreef Brighteyes het volgende:Idd ja, nu je het zegt...
Ik moet mijn vluchttas gaan pakken, maar ik weet even niet waar te beginnen.![]()
De vorige keer hebben we er heel weinig uit gebruikt dus ik heb helemaal geen zin in puzzelboekjes en godweetwat...
Gewoon kleertjes voor de baby, kleren voor mij, foto-toestel, liga's, kauwgom, dextro
Mis ik iets heel essentieels?
Oh ja, lijstje met telefoonnummers, just in case.![]()
uh iets van een tandenborstel en deo ofzo? om jezelf even snel op te frissen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:21 schreef Brighteyes het volgende:Idd ja, nu je het zegt...
Ik moet mijn vluchttas gaan pakken, maar ik weet even niet waar te beginnen.![]()
De vorige keer hebben we er heel weinig uit gebruikt dus ik heb helemaal geen zin in puzzelboekjes en godweetwat...
Gewoon kleertjes voor de baby, kleren voor mij, foto-toestel, liga's, kauwgom, dextro
Mis ik iets heel essentieels?
Oh ja, lijstje met telefoonnummers, just in case.![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:41 schreef huuphuup het volgende:das wel een goed idee eigk
![]()
misschien plooien mn voeten wel meer terug dan mn buik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..... met gevoel voor drama....
haha maar ik was wel HEEEEEEL sjaggo vandaag, hoor! Twee dagen achter elkaar werken trek ik niet zo goed meer, geloof ikquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:26 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
* Ca.ra gaat meteen op zoek naar het grote voetentopic
Ik heb wel alles gelezen maar even niks onthouden. Alleen dat Rocka niet meer sjacherijnig is, maar dat is maar een van de laatste posts, daar heb je geen geheugen voor nodig.
Allemaal een knuf!
Dan is het alleen maar extra mooi dat het nu over is, toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:27 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
haha maar ik was wel HEEEEEEL sjaggo vandaag, hoor! Twee dagen achter elkaar werken trek ik niet zo goed meer, geloof ik(en dan ook nog een lekke band en moeten lopen grrrr)
oh das best vervelend eigk. Aan de ene kant dat je dan toch je schoenen aan moet, want echt comfi lijkt het me niet meer, en aan de andere kant dat je anders last van je tenen krijgtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:47 schreef mefke79 het volgende:
Huup, het werkt zo lastig zonder schoenen! En ik kan en mag niet op slippers. Dit zijn eigenlijk de enige schoenen die nog een beetje zitten naast mijn teva's, maar op teva's werken kan eigenlijk ook niet. En juist zonder schoenen komt het vocht inderdaad echt overal en krijg ik dus last van mijn teentjes. Dus uiteindelijk liever zo.
Oja, het vocht komt niet veel hoger dan mijn enkels, dus dat valt dan weer reuze mee. Ringen heb ik al lang niet meer om, dus geen idee hoe het met mijn vingers is.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:47 schreef Chan het volgende:
Ik ben er nog hoor, met baby in buik en vreselijk sjago vandaag dus niet echt in staat gezellig te reageren op iedereen
Zelfs daar ben ik te chagrijnig voorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:14 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Ik ken dat! Weet je wat heel goed helpt? Een deeppanpizza van Domino's!![]()
haaiquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:35 schreef Chan het volgende:
[..]
Zelfs daar ben ik te chagrijnig voorIk ga maar gauw slapen, hopelijk morgen een betere dag
quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:19 schreef Nijna het volgende:
rock, hier 2e op komst en ook geen voorwerk so far... Bij de 1e ook niet trouwens.
Ik ga weer verder proberen te tukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |