Huupske an de meld

whieeeeeeeehoe!!! Je weet dat je verplicht bent je elke dag te melden op het tijdsstip waarop je je allereerste paraat melding hebt gedaan hè! Vooruit, omdat jij t bent een speling van 5 minuten naar voor en naar achter! Gefeli met je heul heul echte mijlpaal!!
Karin, wat fijn dat ze nu geen redenen zagen om aan te nemen dat t weer niet goed zou lopen met de placenta dit keer… ik hoop dat dat een beetje vertrouwen geeft en t vloeien dit keer heel wat minder lang zal duren! Ik hoop dat je bloeddruk een beetje stabiel blijft nu, dan is 88 nog prachtig, maar wel rustig aan doen hoor!
Bar

Ik vind het zo sneu voor je dat die gevoelens zo overheersen bij je… Ik zou ze zo graag voor je wegnemen, maar dat kan niemand helaas… Ik hoop dat je kleine meiske of manneke je straks wel heel snel een beetje dat vertrouwen weet te geven, maar de kans bestaat dat dat vertrouwen alleen maar kleiner wordt… vrees niet om dan aan de bel te trekken hè, je gevoel is zo begrijpelijk en ik vind t fijn dat je dat hardop uit durft te spreken

Kersjes, heeeeeeeel fijn dat t nu toch geen blaasontsteking was, dat zou idd dikke BS geweest zijn! Lekker bij Devin thuis blijven dus, en nog even heerlijk genieten van t feit dat jullie nog ff met zn 3tjes zijn!
Duchess ik word helemaal emo van je! Wat is t toch spannend hè…enerzijds, zoooo niet voor te stellen, anderzijds ben je zooo ingesteld op de komst van je kindje, alles staat in t teken daarvan!
BE, voor jou vandaag de “meeste smilies in een post prijs”, hahaha!! Spannend dat voorwerk, helemaal als je even in je eentje stil in bed ligt te bedenken dat dit wel eens echt zou kunnen zijn.. dan komt t ineens wel angstaanjagend dichtbij… stom dat je ook dan pas weer écht realiseert hoe bevallen was hè! Maar t is je eerder gelukt hoor!! Het doet gewoon godvergeten zeer, maar hoe t voelt wist je dus pas vannacht weer! Ben je er al aan toe voor je gevoel als t dit keer zoveel eerder zou komen? Of heb je helemaal ingesteld op overtijd gaan omdat dat bij Sasha ook zo was?
Mefke, heel fijn dat je nu zo goed geslapen hebt vannacht…dat maakt dat je alles alweer zó veel beter kunt handelen! Hoe frequent heb je nu FT?
Innepinmetnogsteedseenbabydrin en NijnaBijna! dikke

voor jullie… wachten is stom! Zet m op lieve LLM!
Ohhhh mensen sorry hoor, ik doe t uit mn hoofd, vond mezelf al knap dat ik zover gekomen ben, maar nu weet ik t echt niet meer… voor iedereen die ik vergeet ook een dikke aai over de bol!
Hier vanochtend op controle geweest, nu ik niet meer werk moet ik ook echt op controle komen, compleet met in de wachtkamer zitten..gek hoor! Tussen “mijn” zwangeren! (BJ ik heb in gedachten nog even naar je gezwaaid toen ik t zkh binnenkwam hoor aangezien ik las dat je een vroege had)
Wij doen in de praktijk standaard een liggingsecho bij 36 weken, dus die was vandaag, heerlijk om weer ff te gluren, doe ik tegenwoordig zelf nooit meer… Ons meisje lag mooi met dr koppie naar beneden, had haartjes en lange benen

. Ze woog nu ongeveer zo’n 3085gram, wat ongeveer 8 pond bij 40 weken zou betekenen… ik weet niet waar ik dat moet gaan laten in mijn korte bovenlijfje

En aangezien ik zelf verwacht daarna ook nog wel even dr oventje te blijven denk ik dat ik hard mn best zal moeten gaan doen

Maar ach… laten we eerlijk zijn, of dr nou iets van 4 pond of 8 pond doorheen moet..zeer doet t toch wel
Bloeddruk ook nog altijd netjes.. ik was blij!
Gister hebben we trouwens t bed op kratjes gezet.. er moesten er 12 onder... en die stonden me natuurlijk in de weg, dus dan maar gelijk onder t bed.. das toch best hoog als je zelf al een niet al te lage boxspring hebt

Ik kon over mn buik heen niet eens meer goed naar de televisie kijken..
[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 28-07-2009 11:03:55 ]