abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71387135
Vrucht! Ik geloof nooit dat het een appel was, die groeien niet in dat gebied
Maar ik heb Eva ook uitgescholden tijdens de bevalling
  Jubileum moderator dinsdag 28 juli 2009 @ 10:00:22 #102
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71387143
het enige wat mij enigzins hielp tegen de pijn van die beenweeen was er tegenin gaan hangen. Dus staan en voorover tegen een muur hangen ( terwijl je ondertussen met je hoofd tegen de muur slaat van de pijn )
gewicht erop gooien als het ware, als tegendruk.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71387151
Be, dat je nu beenweeën had hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je die straks ook gaat hebben!
Ik hoop voor je van niet!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:01:34 #104
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71387169
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:59 schreef freecell het volgende:
Vrucht! Ik geloof nooit dat het een appel was, die groeien niet in dat gebied
Maar ik heb Eva ook uitgescholden tijdens de bevalling
Ach ja, appel, banaan..kiwi... (zit net bumba te kijken)
Ze had er gewoon af moeten blijven en dan hadden we wel die fijne navelbuiksleutel gehad!!
pi_71387185
Vanmorgen zijn we op controle geweest en alles was goed zei ze

Baarmoeder lag op de goede plek en alle bloedtesten waren perfect

We hebben het hartje geluisterd maar geen echo jammer genoeg
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:05:54 #106
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71387266
jammer van de echo co_ol, hebben ze wel een apparaat staan?
Maargoed een hartje horen is ook reuzebijzonder toch??

over 4 uur mag ik voor een echo, heb nu al zenuwenbuikpijn
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:06:13 #107
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71387271
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:02 schreef Co_OL het volgende:
Vanmorgen zijn we op controle geweest en alles was goed zei ze

Baarmoeder lag op de goede plek en alle bloedtesten waren perfect

We hebben het hartje geluisterd maar geen echo jammer genoeg
Fijn dat alles goed was!
waarom geen echo? stond die wel op de planning of hadden jullie daar enkel op gehoopt?

En vrucht... appel... same difference

Nee serieus BE het klinkt echt ontzettend pijnlijk thnx haha kan ik me geestelijk voorbereiden op mn eigen bevalling enzo zeg maar... en mocht ik ook beenweeen krijgen dan weet ik dankzij Lois wat te doen om het te verlichten
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71387285
Bar, wat naar dat je je angstig voelt. Praat je ook wel met je vriend erover? Ik hoop dat dat gevoel gauw wegtrekt!

Duch, wat een smeltmoment is dat he? als je beseft dat je straks gewoon met z'n 3tjes bent... en je meisje weet wel dat ze welkom is, ik weet het zeker!

eh Huup, elke appel is een vrucht, maar niet iedere vrucht is een appel...

echo voor Amaranta! leuk leuk!

voor alle meiden met voorwerk
voor de meiden die dat nog niet hebben
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:14:30 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71387452
Lois! Ik zie me al staan.
freecell, het feit dat ik dit een week of 2 terug ook al voelde een keertje 's ochtends doet mij wel het ergste vrezen.

CO_ol, jammer joh!

Amaranta, spannend!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:16:38 #110
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71387506
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:06 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Fijn dat alles goed was!
waarom geen echo? stond die wel op de planning of hadden jullie daar enkel op gehoopt?

En vrucht... appel... same difference

Nee serieus BE het klinkt echt ontzettend pijnlijk thnx haha kan ik me geestelijk voorbereiden op mn eigen bevalling enzo zeg maar... en mocht ik ook beenweeen krijgen dan weet ik dankzij Lois wat te doen om het te verlichten
met je kop tegen de muur bonken wil je sowieso wel doen....
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:19:13 #111
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71387568
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

dokter dokter ik heb zo'n last van hoofdweeen

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:21:50 #112
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71387630
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:19 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dokter dokter ik heb zo'n last van hoofdweeen

Of je vent bij zn nekvel grijpen en hem tegen de muur bonken.
Door jouw schuld................

Ik ben echt een prater, echt, tegen het irritante aan.... tijdens de weeen en de bevalling heb ik echt geen woord gezegd. Ik ben nog nooit zo stil geweest
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:26:30 #113
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_71387735
Hier geen buikweeen gehad enkel maar rug en beenweeen. Op mijn zij liggen en manlief mijn rug laten masseren en afzetten tegen de rand van het bed werkte hier heel goed voor beenweeen. Tegendruk geven en dan op een voor jou zo prettig mogelijke manier.
pi_71387741
Huupske an de meld whieeeeeeeehoe!!! Je weet dat je verplicht bent je elke dag te melden op het tijdsstip waarop je je allereerste paraat melding hebt gedaan hè! Vooruit, omdat jij t bent een speling van 5 minuten naar voor en naar achter! Gefeli met je heul heul echte mijlpaal!!

Karin, wat fijn dat ze nu geen redenen zagen om aan te nemen dat t weer niet goed zou lopen met de placenta dit keer… ik hoop dat dat een beetje vertrouwen geeft en t vloeien dit keer heel wat minder lang zal duren! Ik hoop dat je bloeddruk een beetje stabiel blijft nu, dan is 88 nog prachtig, maar wel rustig aan doen hoor!

Bar Ik vind het zo sneu voor je dat die gevoelens zo overheersen bij je… Ik zou ze zo graag voor je wegnemen, maar dat kan niemand helaas… Ik hoop dat je kleine meiske of manneke je straks wel heel snel een beetje dat vertrouwen weet te geven, maar de kans bestaat dat dat vertrouwen alleen maar kleiner wordt… vrees niet om dan aan de bel te trekken hè, je gevoel is zo begrijpelijk en ik vind t fijn dat je dat hardop uit durft te spreken

Kersjes, heeeeeeeel fijn dat t nu toch geen blaasontsteking was, dat zou idd dikke BS geweest zijn! Lekker bij Devin thuis blijven dus, en nog even heerlijk genieten van t feit dat jullie nog ff met zn 3tjes zijn!

Duchess ik word helemaal emo van je! Wat is t toch spannend hè…enerzijds, zoooo niet voor te stellen, anderzijds ben je zooo ingesteld op de komst van je kindje, alles staat in t teken daarvan!

BE, voor jou vandaag de “meeste smilies in een post prijs”, hahaha!! Spannend dat voorwerk, helemaal als je even in je eentje stil in bed ligt te bedenken dat dit wel eens echt zou kunnen zijn.. dan komt t ineens wel angstaanjagend dichtbij… stom dat je ook dan pas weer écht realiseert hoe bevallen was hè! Maar t is je eerder gelukt hoor!! Het doet gewoon godvergeten zeer, maar hoe t voelt wist je dus pas vannacht weer! Ben je er al aan toe voor je gevoel als t dit keer zoveel eerder zou komen? Of heb je helemaal ingesteld op overtijd gaan omdat dat bij Sasha ook zo was?

Mefke, heel fijn dat je nu zo goed geslapen hebt vannacht…dat maakt dat je alles alweer zó veel beter kunt handelen! Hoe frequent heb je nu FT?

Innepinmetnogsteedseenbabydrin en NijnaBijna! dikke voor jullie… wachten is stom! Zet m op lieve LLM!

Ohhhh mensen sorry hoor, ik doe t uit mn hoofd, vond mezelf al knap dat ik zover gekomen ben, maar nu weet ik t echt niet meer… voor iedereen die ik vergeet ook een dikke aai over de bol!

Hier vanochtend op controle geweest, nu ik niet meer werk moet ik ook echt op controle komen, compleet met in de wachtkamer zitten..gek hoor! Tussen “mijn” zwangeren! (BJ ik heb in gedachten nog even naar je gezwaaid toen ik t zkh binnenkwam hoor aangezien ik las dat je een vroege had)

Wij doen in de praktijk standaard een liggingsecho bij 36 weken, dus die was vandaag, heerlijk om weer ff te gluren, doe ik tegenwoordig zelf nooit meer… Ons meisje lag mooi met dr koppie naar beneden, had haartjes en lange benen . Ze woog nu ongeveer zo’n 3085gram, wat ongeveer 8 pond bij 40 weken zou betekenen… ik weet niet waar ik dat moet gaan laten in mijn korte bovenlijfje En aangezien ik zelf verwacht daarna ook nog wel even dr oventje te blijven denk ik dat ik hard mn best zal moeten gaan doen Maar ach… laten we eerlijk zijn, of dr nou iets van 4 pond of 8 pond doorheen moet..zeer doet t toch wel
Bloeddruk ook nog altijd netjes.. ik was blij!

Gister hebben we trouwens t bed op kratjes gezet.. er moesten er 12 onder... en die stonden me natuurlijk in de weg, dus dan maar gelijk onder t bed.. das toch best hoog als je zelf al een niet al te lage boxspring hebt Ik kon over mn buik heen niet eens meer goed naar de televisie kijken..

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 28-07-2009 11:03:55 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_71387759
Heerlijk om jullie gehyper hier te lezen
Allemaal LLM's die op hun mooie nieuwe kindjes aan het wachten zijn
Innepin, ik hoop dat jij snel aan de beurt bent
pi_71387769
We hebben in week 7 en week 9 wel echo's gehad en dit was meer voor controle. Over 4 weken moeten we weer terug komen.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:30:30 #117
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71387840
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan bedenk ik me nu
Niet vanwege been-weeen, maar toen ik thui s op de wc zat om de weeen op te vangen leunde ik met volle kracht tegen de muur aan. Toen mijn armen gevoelloos werden probeerde ik het met mijn hoofd en de koele tegels vond ik fijn aanvoelen. En toen ontdekte ik dat bonken ook wel een beetje hielp. Heb het niet lang gedaan, manlief hield me gelukkig tegen voordat ik mezelf k.o. gebonkt had

Kwam even loeren of Innepin zich al gemeld had.

Na een roerige nacht waarin manlief ook nog eens een paar keer uit bed werd gebeld (en wij dus ook ) is een doodmoe kleintje net uit zichzelf zijn bed in geklommen. Ik ga ook even plat
.... met gevoel voor drama....
  Moderator dinsdag 28 juli 2009 @ 10:30:46 #118
5428 crew  miss_sly
pi_71387849
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:55 schreef huuphuup het volgende:

[..]

was dat niet iets met een appel en een slang ofzo?

of je nou gelooft of niet, I blame zeh apple! Stom mens
Ik heb werkelijk zo'n opmerking gemaakt vorige week tijdens de weeen. Ik weet niet meer precies wat, maar dit schoot ook door mijn hoofd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:31:39 #119
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71387867
Allemaal nwe meldplichtigen! Leuk, leuk, leuk!
vlgs mij heeft innepin al een paar uur niet meer gepost...

rocka, ook al vocht in je knie... pfff gaat ook lekker bij jou dan!

BE aan het voorwerk, balen! Nou maar hopen dat je een paar cm krijgt erdoor en dus soepeler kunt starten aan de echte bevalling.

martine, balen van je blaasontsteking
kersjes, fijn dat jij geen bs ( ) hebt

Vanochtend naar de ha, maar weer plasje laten checken. helemaal schoon.
waar die harde buiken dan vandaan komen is me een compleet raadsel.
bloeddruk weer gecheckt 110 over 55, buik was soepel, verder nauwelijks klachten, dus het devies blijft: rust, rust, rust...
al lijkt mn rug wel beter te worden met de gehalveerde werklading.
zometeen maar ff de vlos bellen...

net ook uwv aan de lijn gehad, ze hadden me nl ziek gemeld voor 13% ivm zwanegrschap. geen wonder dat ze daar over vallen maar ja, als je iedere dag je uren bijhoudt en de ene dag 8 uur werkt, de volgende 4 en de dag erna 6, is het geen wonder dat je op een bijzonder gemideld percentage komt

zometeen gesprek met HR, dan wordt eea wrs officieel...
aan de ene kant , want dan hoef ik niet iedere week te bellen, aan de andere kant , want dan wordt het zo echt. dan ben ik echt teruggeschroefd naar halve dagen...

hebben jullie trouwens nog tips om fijne opmerkingen over mijn zitstellage te pareren? ( "goh, dat zit lekker! zo met die kussens en al?" Ja ik doe het echt voor mijn lol! ) naja, van manlief mag ik me er niet druk over maken. laat het van je afglijden en zo. is makkelijker gezegd dan gedaan.

maar ja, met halve dagen werken, kan ik wel dit topic beter bijbenen
elk nadeel hep zn voordeel

nog 2,5 wk en dan 20 wk!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:31:41 #120
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71387869
ah okay. Jammer wel dan co_0l.

Poppedein wat een megapost!
Maar je bent goedgekeurd dus? mooi!
Enneh, ik zou gewoon de tv ook op een kratje zetten!

Wij moeten het bed ook nog omhoog zetten. K vergeet het steeds heb ook totaal geen last met in en uitstappen ofzo dus ik ben er heul nog nie mee bezig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71387881
Kan niet...TV hangt aan de muur... ik kan er op zn hoogst een kratje onderbinden, maar of dat nou zoveel effect heeft

ennuh.. als je gewoon een stapel klossen in huis haalt.. de meeste bedden heb je echt binnen 10 minuten wel de lucht in... kan B dus mooi tijdens je weeën doen.. na 5 minuten ff snel stoppen om in je rug te douwen en dan snel de andere helft van t bed afmaken
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:33:54 #122
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71387919
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:32 schreef Poppedein het volgende:
Kan niet...TV hangt aan de muur... ik kan er op zn hoogst een kratje onderbinden, maar of dat nou zoveel effect heeft
hahahhaa ik zie het helemaal voor me

nah laat dat maar zitten dan inderdaad
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:42:55 #123
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71388154
Kraamverzorgster....
zo en die krat onder de tv???

poppedein:
Ja dat zag ik in zo'n huisblad staan. IS helemaal hip bij alle celebs
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:47:14 #124
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71388261
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:32 schreef Poppedein het volgende:

ennuh.. als je gewoon een stapel klossen in huis haalt.. de meeste bedden heb je echt binnen 10 minuten wel de lucht in... kan B dus mooi tijdens je weeën doen.. na 5 minuten ff snel stoppen om in je rug te douwen en dan snel de andere helft van t bed afmaken
ja we laten het nu nog heel eventjes zo. We hebben bierkratjes hier staan voor het bed. Maar mn vk had ook al gezegd dat het haar niet kon schelen of we dat bed nou wel of niet nu al de lucht in deden, als ie maar omhoog stond als zij kwam
prima dus
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:50:57 #125
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71388340
hier nog even terug naar bed gegaan en lekker weer kunnen slapen
Hier aldoor een zeurderige menstruatie achtige pijn, wat komt en gaat, alleen zonder enig regelmaat.

maar ook al een paar dagen van die warme handen en warme voeten, het tinteld niet het voelt alleen raar.

BE beenweeen het klinkt ook gewoon al niet lekker... sterkte ermee
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')