abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2009 @ 19:50:07 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71374429
Ow Kersjes... wat balen joh!
Pietlut-mode... hoe kom je bij bs als afkorting voor een blaasontsteking?
pi_71374495
Fijn dat alles goed was Free of goed genoeg in elk geval

Kers bah wat rottig ik hoop voor je dat je je morgenochtend weer kunt melden met een niets-aan-de-hand post. Dit is ook niets zo

BE hahahaa ik had het niet eens gezien mn lief gebruikt bs altijd voor bullshit
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71375327
Kersjes, wat enorm balen zeg Toch maar bellen... het moet maar he? Helaas...
Fijn dat alles ok was freecell en Rocka
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 27 juli 2009 @ 20:22:57 #54
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71375490
balen Kersjes
Sterkte meid. Hopelijk kan jij je morgenfris gewoon vrolijk melden.
  maandag 27 juli 2009 @ 20:25:41 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71375579
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:51 schreef huuphuup het volgende:
Fijn dat alles goed was Free of goed genoeg in elk geval

Kers bah wat rottig ik hoop voor je dat je je morgenochtend weer kunt melden met een niets-aan-de-hand post. Dit is ook niets zo

BE hahahaa ik had het niet eens gezien mn lief gebruikt bs altijd voor bullshit
Zo ken ik hem ook, en dat lees ik dus ook steeds. Vandaar mijn vraag.
pi_71375595
Mefke, als het een gave vacature is... waarom dan niet reageren... Niet geschoten is altijd mis en wie weet kunnen ze wel wachten tot kerst...?!
Balen dat de fysio geen pasklare oplossingen had, maar ik hoop dat de tips en tricks wat voor je doen!

Rock, lekker dat je weer bent goedgekeurd .

BE, zaterdag subtropisch... nee toch .

Kers, niet weer blaasontsteking toch... toch maar bellen....
Ik duim dat het meevalt!
Fake it till you make it...
pi_71375766
He Kersjes wat naar weer. Ik hoop dat je snel weer naar huis mag!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 27 juli 2009 @ 21:14:37 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71377169
Wat is het toch heerlijk om af en toe dat kamertje in te lopen en te mijmeren over hoe daar binnnenkort zo'n ieniemini babietje ligt te slapen!
En boven is gewoon alles op orde, en de bijkeuken is netjes opgeruimd en... en... Ik geloof dat mijn rust op slag weergekeerd is.
Ik kan me overgeven aan het schrijven van geboortekaartjes enzo!
Zo hou ik het nog wel even vol denk ik. Wat een heerlijk gevoel dat alles nu klaar en opgeruimd is.

F. en ik zijn enorme rommelkonten en dat gaat dan stapelen en dan moet dat weer verplaatst en stof en zo hoopt op. Nu is dat allemaal weg!

Als Sasha uit logeren is van de week ga ik de box in babystand zetten. Eerst even goed soppen natuurlijk, want er zit een hoop appelsap en liga op zo hier en daar.
Ben benieuwd wat Sasha daarvan gaat vinden, dat hij er strakjes echt niet meer in kan.

*zwijmel*
Wat is dit lekker zeg!
* Brighteyes kreeg een pm-etje over dat het begrijpelijk was dat ik zo nieuwsgierig was, maar dat ik ook niet moest vergeten te genieten van dat kindje nog in mijn buik en dat het ook de laatste dagen zijn dat Sasha ons enige kind is en idd... dat is ook zo, en dat is ook heerlijk en leuk en... en...
Ik schakel maar eens door naar de relax-stand!
pi_71377214
Awww BE Klinkt heerlijk zo
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 27 juli 2009 @ 21:21:52 #60
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71377378
Och hou op BE, ik word er schijtjaloers dat je uberhaupt al overzicht hebt en het gewoon eigenlijk al helemaal voor elkaar hebt

ps. toch maar effe hier: vandaag 2 uberschattige babyjeansjes gekocht bij de Action voor 3 eulo p/st! Aanrader voor de stoere meidenmama's en papa's!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71377400
BE
klinkt als een heerlijke omslag geniet ervan!

Ik moet zeggen dat ik me er ook wel heel erg van bewust ben dat dit de laatste paar weken zijn dat mn lief en ik alleen met zn tweetjes zijn en dat dit de laatste paar weken zijn dat ik zo mn beebje in mn buik voel Een hele gekke gedachte wel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71378746
He Kersjes wat naar Hoop dat je snel weer thuis bent!
Karin, Ik hoop dat je dit keer een betere placenta bevalling hebt!
BE, fijn dat alles nu heerlijk op orde is!

En de rest ben ik weer vergeten Er waren wat goeie controles en uitslagen? Super!

Hier net terug van een informatie avond over de bevalling enzo. Vriend was mee en het was echt goed informatief. Met een maand of 2/3 is er weer een en dan gaan we daar ook zeker heen

Morgen gaan we naar Giethoorn, lekker op het water in een fluisterboot. Heb er helemaal zin in.

Verder geen nieuws hier. Baby nog steeds niet gevoeld. Liefs!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71379807
Jeetje Kers...ik hoop toch op positief nieuws voor je

BE Je klinkt zo flieft, lekker van genieten joh.

Vlindur veel plezier morgen, maar wat is een fluisterboot?

Freecell hoera voor de goede uitslagen behalve dat schimmeltje dan, maar goed als je er geen last van hebt...dan kan het wrs geen kwaad voor nu hé?

Nijna, hoe is het met jou?

Pfff het was een druk dagje, wel gezellig met al die vriendinnenaanloop, maar nu moet ik toch echt weer even rusten

Gister was ik trouwens helemaal emo van de gedachte dat we straks niet meer met zijn tweetjes zijn maar met zijn drietjes Pff die hormoonwinkel in je lijf toch hé als je zwanger bent

Mijn vriendin gaat zaterdag op vakantie en komt de 29e terug...dan is mijn kindje mss wel al gewoon geboren! Wat een raar idee!
#geen
  maandag 27 juli 2009 @ 22:52:02 #64
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71380232
Ik ben er weer!
Urine was schoon, CTG waar ik een uur aan gelegen heb heeft niks afwijkends geregistreerd en ik heb geen ontsluiting. Er zit wel een randje (van de bmm?) een beetje los, maar omdat ik al 36 weken ben en al eens een kind gebaard heb is dat niet vreemd. Urine is op kweek gezet en bij mijn afspraak op de poli voor donderdag zien we wel verder.
Geen blaasontsteking, wel pijn. Gelukkig mag ik paracetamol gebruiken en ik moet lekker rustig aan doen verder.
We hebben Devin nog even opgehaald bij mijn ouders, hij was om 22:15 uur nog steeds wakker en wilde steeds "naar papa mama toe". Hij ligt nu lekker in zijn eigen bedje te en dat ga ik ook doen. heb dankzij een door hormonen gevoede huilbui hoofdpijn waar je u tegen zegt.

Oh , en een blaasontsteking is toch pure bs
Mijn god, hoe kwam ik erop?
.... met gevoel voor drama....
pi_71380447
fijn dat er niets aan de hand is Kers lekker slapen nu dan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 juli 2009 @ 23:00:13 #66
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71380506
Oh Kers, fijn dat je weer thuis bent. Hopelijk is de kweek ook negatief. (ik vind dat positief en negatief bij medische uitslagen wel eens verwarrend...)

Lekker een paracetamolletje tegen de hoofdpijn, zorgen dat je genoeg gedronken hebt en dan lekker naar bedje toe joh.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71380567
DuchessX Dat is een bootje met een elektrische buitenboord motor. Maar dan heel stil. Het is een soort van punterbootje, maar dan voor luie mensen

Kers, fijn dat je weer thuis bent! Lekker slapen meid!

* Vlindur doet de laptop uit, tot morgen ofzo!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71380679
Kers wat fijn dat er 'niks' aan de hand was zeg behalve de stress, huilbui en pijn dan . Lekker slapen dan nu Fijn voor Devin dat hij weer lekker in zijn eigen bedje ligt ook.

Vlindur bedankt voor de uitleg Veel plezier en wie weet wie weet ga je de beeb wel voelen door het schommelen van de boot...
#geen
pi_71380976
Duch, ik ben al 2 dagen wat beter in mn hum... . Dank je.
En ook heel strontnieuwsgierig naar onze 2e telg hoor... *nog even geduld*.
Pas goed op jezelf! Nog gerommel gehad?

Kers, gelukkig geen blaasontsteking en Devin lekker weer thuis!
  maandag 27 juli 2009 @ 23:38:19 #70
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71381650
Haai! Spuit 11 komt vanuit bed nog even langswaaien

Kersjes, ben blij voor je dat je weer thuis bent, da's tocb altijd het fijnst

BE, wat klink jij geweldig Zen! Hoe fijn, ik ben superblij voor je..

DuchessX, raar idee dat het nu bijna zo ver is, maar ook wel heel erg leuk en spannend denk ik! Geniet er nog maar ff van

Vlindur, oeh, met zo'n fluisterbootje schijnt echt superleuk te zijn, heel erg veel plezier

Bij ons zitten de kledingkasten in elkaar en de kleding erin. Hopelijk hebben we morgen nog even tijd om alle troep naar de grote inbouwkast te verplaatsen, dan kunnen we overmorgen schoonmaken in huis en kunnen we volgende week gaan kijken voor vinyl voor de vloer en behang! Fijn gevoel dat er schot in de zaak zit Dan moet ik nu echt mijn oogjes sluiten, truste!
3!
pi_71381942
Leuk, al een klein beginnetje dus voor de kinderkamer, Incantrix!

Kersjes, jeetje wat een gedoe toch alweer, gelukkig ben je al weer thuis, en nu duim ik voor rustige laatste weekjes voor je

Hier alles best, voel baby veel. Nog steeds vooral in de ochtend en avond. En oja, soms zie je er echt mn buik van bewegen!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71384066
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:07 schreef freecell het volgende:
BE kamertje klaar, hoezee!

En LLM's walvisze zaterdag dan maar

Hier begin het bekkengeklooi nu alweer vanmiddag uur gelopen met L. op mijn rug en ik kwam nog nèt weer thuis Auwe! Misschien toch weer ff een fysio opzoeken.... (mijn chiropractor van de vorige keer is weg )
nog een!!!!!!!!!!!!????
pi_71384078
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:16 schreef innepin het volgende:
Awww BE Klinkt heerlijk zo
volgens mij mag jij nu best wel of niet?

Sterkte met de laatste loodjes
pi_71384209
Ik ben nog wakker én nog maar 4 weken ofwel 28 dagen te gaan!
Vanaf volgende week meldplicht!

Oeh het komt allemaal zo dichtbij, maar ik ben ook zo supernieuwsgierig naar mijn lieve kleine meisje
*zucht*

Voor haar doe ik alles. Pure moederliefde of hoe je het noemen wil, zij is nu al het allerbelangrijkste in mijn leven en ik denk niet dat dat ooit zal veranderen

Kom maar in mijn armen lief Ukje, mama is er voor jou, je bent zo ontzettend welkom!!!
#geen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 05:51:58 #75
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71385126
goede morgen, na dik 2 uur draaien keren toch maar m'n bed uitgekomen.
het voorwerk is weer begonnen, en nu ik beneden zit ebt het weer langzaam weg.

Hier trouwens niet die nieuwschierigheid, of de zenuwen die vriend heeft, maar angst, zit me ook aldoor af te vragen voor hoelang is het dit keer.
echt een vervelende gedachte, en moet dat ook echt los laten.
Maar goed daar kom ik ook wel weer uit, en ik hoop snel.

BE wat klink je toch gelukkig
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 06:26:26 #76
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71385171
goedemorgen dames nog meer vroege vogels zie ik

Kersjes, wat fijn dat je weer gewoon thuis in je eigen bedje hebt kunnen slapen!

BE, wat fijn dat je echt ALLES lekker op orde hebt en je je daardoor zo heerlijk voelt.. rust in je huis is rust in je hoofd, dat zeggen ze toch altijd?

DuchessX, je kan lekker gaan aftellen joh!

Vlindur, heel veel plezier vandaag in Giethoorn!

@Icantrix, wat tof al een beginnetje maken met de babykamer.. leuk he?

Ik heb dus weer een vroege dienst, van8 weer beroerd en te kort geslapen.. maja komt vast wel weer ok vandaag.
Ga nu eerst maar eens ff een ontbijtje maken.

allemaal een prettige dag!

en alle LLM's; zet hem weer op vandaag!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71385177
Goeiemorgen!!
komt ie he...

*meld*

Bar vervelend, kun je er met iemand over praten die dicht bij de zwangerschap staat? Misschien je vk ofzo? Hoop voor je dat je dat idd snel los kunt laten, maar het lijkt me niet geheel onlogisch, je angst.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 06:47:02 #78
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71385211
meldplicht Huup

Vanmiddag afspraak met de vk en zal ik het ook vertellen.
opzich niet raar dat klopt, maar het legt zo'n lading op het geheel en dat is zo zuur.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71385319
Meldplicht voor Huupje! !
Kersjes
BE, wat klink je heerlijK!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 07:34:13 #80
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71385364
Ik zie vooral goed nieuws en heel gelukkige zwangere dames met een gezonde dosis nieuwsgierigheid! Heerlijk!
pi_71385385
Huup Wat was je vroeg! Ik zou daar mee uitkijken hoor, dat schept verwachtingen voor volgende dagen Gefeliciteerd met je 37 weken mijlpaal

Hier ook meld

Kersjes gelukkig was het niet weer blaasontsteking!
pi_71385621
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 01:31 schreef Logician het volgende:

[..]

nog een!!!!!!!!!!!!????
pi_71385626
Huups aan het melden
Das pas een mijlpaal!
pi_71385645
Meldplicht voor Huup

Kersjes wat fijn dat je geen blaasonsteking hebt

BE, klinkt heel relaxed, heerlijk

Freecell, bekkenpijn balen zeg, hopelijk helpt de fysio.

Gister mn bloeduitslagen gehad, bloedsuiker was 6 en 5.8 dus prima ik mag gewoon chocolade blijven eten En mn ijzerwaarde was ook lekker hoog namelijk een 8 Maar waar komt dan die moeheid vandaan?
Gister avond leek het er op dat ik ziek ga worden, keelpijn, hoofdpijn, oorpijn etc.... maar t zet niet door, zit nu dus maar weer op mn werk... voel me gelukkig weer een beetje oke maar niet geweldig zeg maar.

Vananavond moet ik voor het eerst naar zwangerschapsgym
  dinsdag 28 juli 2009 @ 08:20:26 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71385655
Kersjes, wat fijn dat het deze keer echt BS was.
En fijn ook dat jullie Devin nog even hebben kunnen halen. Het zal voor hem toch allemaal best heel raar en hectisch zijn zo deze dagen ook.

En over rustig en Zen gesproken... Ik was er vannacht tussen 2 en 3 toch echt even van overtuigd dat het begonnen was! Niet dus, maar dan was het wel verdomd pijnlijk voorwerk! Tussen 3 en 4 zwakte het af tot wat zeurend pijnlijke harde buiken en daarna werd het weer rustig.

Heeft er iemand ervaring met beenweeen? Hoe voelt dat?
Een paar weken terug heb ik 's ochtends ook een half uurtje last gehad van dit gevoel en nu gisteren kwam het dus keurig om het kwartier en hield toch wel aardig even aan.
Mijn hele onderbuik deed weeiig zeer (zoals pijnlijke menstruatiekrampen) en dan was er 1 punt van mijn buik, links-onder die wat heftiger was en dat straalde behoorlijk pijnlijk mijn linkerbovenbeen door tot aan mijn knie. (Echt wel tot puf-niveau zeg maar.)
Ik dacht meteen 'oh ja, bevallen deed wel echt pijn, ik wil niet!' Wat een drama-queen ben ik.
Maar herkent iemand dit? Waren dit dan been-weeen? Of was het gewoon kramp ofzo? Het zat echt bovenop mijn dij, niet onderop bij de hamstrings ofzo.

Anyway... het was dus vals alarm, maar ehm... Innepin, ik zou wel een beetje opschieten meid, want dat ik daar lig te denken 'Aggos, Innepin... Nou, dan hoop ik maar dat zij ook vandaag nog bevalt anders vind ik het zo sneu.' is natuurlijk ook niet echt goed voor mijn Zen he!

Goh... voorwerk, dat heb ik bij Sasha nooit gehad eigenlijk. Het is wel funest voor de 'ach joh... ik wacht rustig nog 4 weken af' hoor! Je gaat toch even in de 'zou het?' stand.

Nu is het wachten op de poetsmevrouw.
En dan ga ik als de sodemieter mijn vlucht-tasje inpakken, noodspulletjes voor Sasha bij elkaar rapen en zijn afscheidskadootje voor het kdv afmaken. (Want ook daar lag ik nog aan te denken 'damn, is dat niet af, en zus niet af, en zo...'.

Jeumig... zo hou ik dagen mijn kop en zeg ik niks en zo tik ik hele lappen tekst.

Huupje, meldplicht! Succes ermee!
Bij mij gaat dat pas met week 40 in hoor!

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 28-07-2009 08:33:13 ]
pi_71385832
Bar, dat lijkt me een vervelend gevoel . Goed om het met je vk te bespreken. Niet onlogisch denk ik dat het door je heen gaat, maar het zou fijn zijn als het niet zo naar de voorgrond zou komen denk ik.

Huup, meldplicht .

BE, niet voor gaan kruipen hoor . Ik vind dat eerst Innepin, Bar en ik aan de beurt zijn... (voor zover ik daar wat over te zeggen heb natuurlijk...).
Voorwerk hier niet gehad bij Mirte en nu ook niks so far...
Ga jij je laatste dingetjes voor de zekerheid toch maar even afmaken... je weet maar nooit .

Hier ook meld. Vandaag niet zo in mn hum geloof ik. Maar mn mamsie komt en dat is wel heel fijn .
  dinsdag 28 juli 2009 @ 08:43:24 #87
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71385943
Huup aan de meldplicht! Da's voor mij nog toekomstmuziek

Duchess, wat ben je al een geweldige mama

Bar, ik sta er niet altijd bij stil, maar door dit soort posts besef ik weer hoe enorm heftig het voor jou moet zijn (geweest) allemaal. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen eigenlijk om je je beter te laten voelen en je angsten weg te nemen, vandaar maar even een dikke voor bij gebrek aan beter.

Martine, hoera voor chocola
Zou zelf echt niet zonder kunnen, en dan te bedenken dat ik het de vorige zwangerschap niet meer lustte! Hormonen

BE, ik ben niet bekend met beenweeen. Maar bij jou d us ook al gerommel, dat belooft wat

We doen vandaag maar even een rustig dagje geloof ik. Heb naast buikpijn ook pijn in mijn onderrug en de hoofdpijn is ook al niet over. En paracetamol doet bij mij altijd zo verrekte weinig
Nou ja , het kan niet altijd feest zijn.
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 28 juli 2009 @ 08:48:11 #88
100412 mefke79
komt goed!
pi_71386007
Kers, gelukkig viel het mee. Hopelijk heb je ondanks de hoofdpijn goed geslapen!
Be, ook al voorwerk, net als Bar. Wordt zo langzaam spannend.

Ik weet niet meer wie gisteren opmerkte dat de fysio weinig voor me heeft kunnen doen, zelf vond ik dat nogal meevallen namelijk. Ik had al lang door dat dit niet de normale klachten zijn die ik altijd in mijn rug heb, dus ja, dat daar dan ook niet de normale duw-trek-kraak behandeling bij hoort vind ik niet vreemd. Maar wat nog veel fijner is ik heb prima geslapen lang leve de omhelzing met het voedingskussen. Dat was dus echt een gouden tip! En als je wakker aan je dag begint scheelt dat al zoveel voor de rest van de dag. Dus ik ga maar eens flink aan de slag....
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71386040
BE aan het rommelen! Klinkt pijnlijk
  Moderator dinsdag 28 juli 2009 @ 09:14:05 #90
5428 crew  miss_sly
pi_71386384
huupje, meldplciht Het gaat zo hard!

Bar

innepin, ik vind het zo naar dat je nog steeds bovenaan staat. Het stomme is dat je eigenlijk 'pas' 3 dagen over tijd loopt, maar als er telkens mensen voorpiepen, gaat het vast al veel langer lijken. Dikke voor jou.

BE, wat ben je heerlijk zen en hyper door elkaar En dat is serieus voorwerk! Ik heb geen been-weeen gehad, dus kan er niets over zeggen. Ik had niet dat ik van dingen dacht: ow, dat moet nog, maar achteraf kwam ik wel dingen tegen waarvan ik dacht: als het netjes nog een week had geduurd, had ik dat wel afgehandeld/geregeld/in huis gehad.

Nijna, bijna uitgerekende datum. Het duurt nou ook voor jou niet lang meer

En voor alle andere meiden en en zet 'em op. Het is zo geweldig wat je er straks voor terugkrijgt Alle ellende (zowel de zwangerschap als de bevalling) lijkt zo snel vergeten, van de herinnering aan de pijn zijn de scherpe randjes alweer gesleten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71386487
Miss, nog maximaal 2,5 week... (maar ik hoop het niet eigenlijk, ben wel erg nieuwsgierig naar mn buikbewonertje namelijk).
  Jubileum moderator dinsdag 28 juli 2009 @ 09:28:54 #92
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71386596
BE ik vind het klinken als mijn beenweeën, je kunt het heel goed omschrijven
Het voelde bij mij alsof iemand mijn bovenbeenspieren van mijn knie lostrok, aan de voorkant van mijn dijbeen dus, en die keihard omhoogduwde richting mijn buik. En dat in een golvende beweging. Los, weer aantrekken, strak, superstrak, au, en weer los.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:38:30 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71386734
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:28 schreef Lois het volgende:
BE ik vind het klinken als mijn beenweeën, je kunt het heel goed omschrijven
Het voelde bij mij alsof iemand mijn bovenbeenspieren van mijn knie lostrok, aan de voorkant van mijn dijbeen dus, en die keihard omhoogduwde richting mijn buik. En dat in een golvende beweging. Los, weer aantrekken, strak, superstrak, au, en weer los.
Ja, ja! Dat dus!
Ik zei tegen F. dat het voelde alsof ze spataderen uit mijn been los trokken. Niet dat ik dat ooit gehad heb, maar zo stel ik me dat voor!
En idd heel erg pijnlijk.
Ehm ok... dan was het dus wel degelijk voorwerk.
Nou ja, we zullen zien. Voorwerk kan ook weken duren.
pi_71386879
Oooh spannend BE maar t is niet te hopen voor je dat het nog weken duurt want het klinkt wel erg pijnlijk ja
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:48:44 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71386908
Zolang het niet hele dagen door is, is het nog wel te doen hoor, zo 1 uurtje per nacht.
pi_71386949
haha ja das waar maar behalve pijnlijk is het ergste misschien ook wel dat je inderdaad uit die relaxstand schiet. Of je nou wil of niet je gaat er toch van denken idd.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:54:17 #97
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71387025
Waarom zijn gewone weeen niet genoeg?
Wat hebben wij verkeerd gedaan dat we ook been of rugweeen moeten doorstaan
pi_71387048
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:54 schreef amaranta het volgende:
was dat niet iets met een appel en een slang ofzo?

of je nou gelooft of niet, I blame zeh apple! Stom mens
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:56:57 #99
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71387072
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:55 schreef huuphuup het volgende:

[..]

was dat niet iets met een appel en een slang ofzo?

of je nou gelooft of niet, I blame zeh apple! Stom mens
Je hebt gelijk! Ik had mijn dochter nooit Eva moeten noemen.
Vervloekte vrouw dat het is! Met dr stomme appel.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:59:53 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71387132
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:54 schreef amaranta het volgende:
Dat was precies mijn gedachte vannacht.
Vond mezelf wel weer gelijk heel slachtofferig, maar ik had eig. gehoopt het deze keer met gewone weeen te kunnen doen.
Niet dat ik weet hoe die voelen, maar die rugweeen de vorige keer waren geen pretje, maar dit was me ook een partij vals hoor!

What did we do wrong! *smeekt*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')