Kersjes, wat fijn dat het deze keer echt BS was.

En fijn ook dat jullie Devin nog even hebben kunnen halen. Het zal voor hem toch allemaal best heel raar en hectisch zijn zo deze dagen ook.

En over rustig en Zen gesproken...

Ik was er vannacht tussen 2 en 3 toch echt even van overtuigd dat het begonnen was! Niet dus, maar dan was het wel verdomd pijnlijk voorwerk!

Tussen 3 en 4 zwakte het af tot wat zeurend pijnlijke harde buiken en daarna werd het weer rustig.

Heeft er iemand ervaring met beenweeen? Hoe voelt dat?
Een paar weken terug heb ik 's ochtends ook een half uurtje last gehad van dit gevoel en nu gisteren kwam het dus keurig om het kwartier en hield toch wel aardig even aan.
Mijn hele onderbuik deed weeiig zeer (zoals pijnlijke menstruatiekrampen) en dan was er 1 punt van mijn buik, links-onder die wat heftiger was en dat straalde behoorlijk pijnlijk mijn linkerbovenbeen door tot aan mijn knie.

(Echt wel tot puf-niveau zeg maar.)
Ik dacht meteen 'oh ja, bevallen deed wel echt pijn, ik wil niet!'
Wat een drama-queen ben ik. 
Maar herkent iemand dit? Waren dit dan been-weeen?

Of was het gewoon kramp ofzo? Het zat echt bovenop mijn dij, niet onderop bij de hamstrings ofzo.
Anyway... het was dus vals alarm, maar ehm... Innepin, ik zou wel een beetje opschieten meid, want dat ik daar lig te denken 'Aggos, Innepin... Nou, dan hoop ik maar dat zij ook vandaag nog bevalt anders vind ik het zo sneu.' is natuurlijk ook niet echt goed voor mijn Zen he!

Goh... voorwerk, dat heb ik bij Sasha nooit gehad eigenlijk. Het is wel funest voor de 'ach joh... ik wacht rustig nog 4 weken af' hoor!

Je gaat toch even in de 'zou het?' stand.

Nu is het wachten op de poetsmevrouw.

En dan ga ik als de sodemieter mijn vlucht-tasje inpakken, noodspulletjes voor Sasha bij elkaar rapen en zijn afscheidskadootje voor het kdv afmaken. (Want ook daar lag ik nog aan te denken 'damn, is dat niet af, en zus niet af, en zo...'.
Jeumig... zo hou ik dagen mijn kop en zeg ik niks en zo tik ik hele lappen tekst.

Huupje, meldplicht!

Succes ermee!
Bij mij gaat dat pas met week 40 in hoor!
[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 28-07-2009 08:33:13 ]