*Meld*

Poppedein leuk he die nesteldrang

Het begint hier ook vormen aan te nemen die ik nooit had kunnen verwachten en ik hoop dat het snel weer over gaat

Gisteren was een drama, Alles Moest Meteen Af En Schoon!
Was het rondje oma’s en de bbq gezellig?
Huup ja het is allemaal heel raar ineens nu, vanaf nu mag het gewoon en werkelijk bij elk krampje denk ik: oohh zal dit het begin zijn?? Ik hoop dat ik snel stop met mezelf zo gek maken

Maar vanaf morgen mag jij ook melden

Ohw en die vooroordelen ja die zijn inderdaad suf.. Maar sja ach, als iemand er weer eens over begint dik ik het zelf altijd maar wat aan, dan houden die mensen snel hun mond

(althans, de mensen in mijn omgeving

)
Was de verjaardag nog gezellig?
Sindell hoe reageerde je oma op het nieuws?

Beessie ben je je late dienst nog een beetje doorgekomen?
Incantrix mijn buik groeit met spurtjes, af en toe echt het gevoel dat hij uit elkaar klapt en dan is ie ook ineens gegroeid en dan weer een tijdje nergens last van en dan groeit ie ook amper.
Succes vandaag met alsnog de babykamer leeghalen

Duchess doe je rustig aan?
Kersjes jij mag ook al niet tijdens formule 1 bevallen?

Ik ook niet

Linda van harte met je lektetmijlpaal

Urla dat klinkt op zich als een hele fijne bevalling maar ik denk dat ik me wel helemaal kapot zou schrikken als na 20 minuten ineens een baby in mn armen ligt

Tot binnenkort in het volgende topic!
Mefke wat een idioot zeg! Kan me goed voorstellen dat je daar slecht van slaapt! Hopelijk vannacht beter geslapen?
Tan nog naar de vk gebeld?
Ca.ra succes nog met het thuiszitten
Ymme fijne vakantie!
Rocka hoe is het met je knie? Kun je er alweer een beetje op staan? (nou ja op dat been dan..)
Karin succes bij de gyn vandaag! Je hb prikken is toch een kleine moeite voor ze? Zullen ze vast wel willen doen

Vlindur hopelijk heb je nog wat kunnen slapen!