abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71360111
G'moge dames...

Chan, je lijkt het nu nog leuk te vinden, jezelf gek te maken... dat gaat over, heus

Kersjes, wat doe je Ik snap dat je nog niet wil dat het echte werk begonnen is, maar niet te struisvogel doen hoor!

En verder heb ik even geen fut om ergens anders op te reageren. Ik geloof niet dat ik vandaag erg vrolijk ga zijn En ik word ook strontchagrijnig van m'n ticker, met z'n betweterige "ik zou er nou toch wel moeten zijn!" Grmbl.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 27 juli 2009 @ 11:37:11 #277
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71360143
Stieme bijna verlof

Innepin het is er ook veel te warm voor ook, wel alles rustig bij je?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71360185
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:36 schreef innepin het volgende:
En verder heb ik even geen fut om ergens anders op te reageren. Ik geloof niet dat ik vandaag erg vrolijk ga zijn En ik word ook strontchagrijnig van m'n ticker, met z'n betweterige "ik zou er nou toch wel moeten zijn!" Grmbl.
Lotte!
Noah!
pi_71360192
Freecell succes vanmiddag!

Mefke wat goed dat je hebt gebeld en zo snel al terecht kunt. Ik hoop zó dat het helpt!

Kersjes! Spannend...! Goed dat je toch je tas even inpakt...

Innepin

Ik kan vandaag gewoon bijna niet meer lopen, alles doet zo'n pijn! Morgen gelukkig weer naar de fysio. Maar eens even wat kritische vragen stellen wanneer het eindelijk gaat helpen ipv slechter worden.
Dalijk nog even naar bed voor een paar uurtjes en vanmiddag komt een vriendin, ben ik dan weer fris en fruitig

Fijne dag allemaal...!
#geen
pi_71360370
Bar, alles rustig hier hoor. Niets van een naderende bevalling te merken in elk geval. Heb ook het gevoel dat ik nu helemaal geen energie heb voor een bevalling Heb niet eens energie voor een prostaglandineboost Meh.
Hoe is het met jouw gerommel?

Duchess, jeetje, t is maar goed dat je morgen naar de fysio mag, als je niet meer normaal kan lopen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71360407
Innepin
Fake it till you make it...
  maandag 27 juli 2009 @ 11:47:55 #282
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71360513
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:43 schreef innepin het volgende:
Bar, alles rustig hier hoor. Niets van een naderende bevalling te merken in elk geval. Heb ook het gevoel dat ik nu helemaal geen energie heb voor een bevalling Heb niet eens energie voor een prostaglandineboost Meh.
Hoe is het met jouw gerommel?
Mijn gerommel is ook ver te zoeken, sterker nog nergens last van.
ergens ook wel lekker, kun je weer even wat normale dingen ondernemen.
oa het huishouden wat nu ook weer beetje op zijn gat ligt.
pi_71360533
Hoi Dames,

Innepin nog steeds geen beeb

Co_ol bedankt voor de felicitatie!

Vanmorgen ff een plasje naar de HA gebracht, kan na 1 uur vanmiddag bellen voor de uitslag...
wordt getest op blaasontsteking.

Iedereen die het nodig heeft
  maandag 27 juli 2009 @ 11:50:24 #284
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71360583
Innepin Die warmte zal er ook niet veel goeds aan bijdragen vrees ik., Misschien gewoon een lekker baaldagje inlassen?

Duchess dat klinkt helemaal niet fijn zeg. Hopelijk heeft de fysio morgen goed nieuws voor je en kan hij/zij de pijn verlichten.
  Moderator maandag 27 juli 2009 @ 11:52:49 #285
5428 crew  miss_sly
pi_71360657
innepin je weet dat jouw tijd ook komt, maar wat is het lastig om daarop te wachten. Baal maar lekker hoor, dat mag best
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 27 juli 2009 @ 11:53:16 #286
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71360669
Ooooh Chan met meldplicht... En Huupje morgen... het begint voor jullie ook op te schieten he. Maar voor het zelfde geld zit je nog een dikke maand bol te wezen . En Chan een dikke terug. Ik ben al lang blij dat ik hier op Fok een lekkere uitlaatklep heb, en met jullie allemaal mag meelezen. En de baaldagen zijn maar soms hoor, meestal valt het best mee.

Mefke, ik las even niet goed. Ik dacht dat je zei nog 8 WEKEN werken.... Huh? hihihi. Maar 8 dagen is beter te doen he. En braaf naar Rocka luisteren inderdaad! Ah ik zie nu dat je dat gedaan hebt en al meteen terecht kunt. Dat is fijn!

En Free het viel mij ook al op dat we zo veel klagen over slecht slapen. Misschien inderdaad iets met het seizoen, maar misschien steken we elkaar ook wel aan. Dat als er eenmaal eentje begint te klagen de rest ook meld dat ze slecht slapen, terwijl ze dat anders voor zich hadden gehouden ofzo.
Ikzelf lig inmiddels met drie of vier kussens in bed (afhankelijk van de houding) en dat is ten eerste warm en ten tweede klote als je wilt draaien. Maar ja, anders heb ik de volgende ochtend overal auw en dat is ook niks. Dus het is een beetje kiezen tussen twee kwaden soms. Gelukkig kan ik me (na een beetje fokken in bed op de telefoon) vaak nog even omdraaien en nog een uurtje eracheraan snurken.

Sorbo balen van je extra week werken. Er waren nog meer mensen die zich 'verteld' hadden de laatste tijd geloof ik, maar ik weet niet meer wie.
Wel gezellig dat de kinderen van je partner komen! Ja dan kun je maar beter ujitgerust zijn, dus die heerlijke slaap had je gewoon verdiend .

Huupke geirriteerd door een stom nichtje.... en terecht!

En Kers! Jij mag nog heul niet joh! ontkrampen! ontkrampen! En wat de rest ook zegt, even bellen hoor.

Oh Stiemie, nog maar 4 daagjes werken... jeu, dat zijn de betere vooruitzichten!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  maandag 27 juli 2009 @ 11:55:33 #287
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71360734
Oeh kersjes, klinkt wel spannend zeg! Succes!

Innepin, wat jammer dat je geduld zo op is

Mijn knie doet het vandaag weer aardig vochtbult is bijna weg dus het zal wel goed zitten. Nu heb ik pauze!
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 27 juli 2009 @ 11:57:32 #288
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71360785
doen ze dat niet meer alla minute Martine?
of ben ik te verwend dat m'n ha in een dorp zit

Rocka gelukkig maar, geniet van je pauze.
pi_71360787
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:38 schreef Kersjes het volgende:
M. en Devin zijn ook thuis.
Ooooh, voor hetzelfde geld is het helemaal niks, ben bang dat ik mezelf gewoon gek loopt e maken.

Hoe onderscheid je loos gerommel van het echte werk??
gerommel is niet pijnlijk
  maandag 27 juli 2009 @ 12:10:45 #290
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71361092
Pompiedom een hele pagina over het hoofd gezien.... tistochwat.

Innepin, wat een gemene ticker!

Duchess, ze blijven jou maar plagen he. Eerst zo moe en nou pijn. Hopelijk voel je je straks beter!

Rocka, fijn dat het weer wat beter gaat met je knie!

Oh en Innepin, wel bij de les blijven nu he, want je moet zo een nieuw topic openen. Als je het vaak genoeg doet werkt het op een gegeven moment echt. Hopelijk is drie keer scheepsrecht?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71361282
Ik heb geen idee hoe dat normaal gesproken gaat met testen op een blaasonsteking. De laaste keer dat ik dat had was ik nog een klein meisje.... Maar ik zit bij zo'n grote praktijk in een stad, waar je zelfs alleen maar een afspraak kan maken als je tussen 8 en half 11 belt. Anders moet je gewoon de volgende dag weer bellen. Dus vond t eigenlijk wel best snel... dat ze het de zelfde ochtend nog testen.
  maandag 27 juli 2009 @ 12:36:03 #292
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71361728
okay, dan snap ik het misschien wel
normaal is het zo bij het testen op blaasontsteking dat ze in je urnie een staafje plaatsen en die verkleurd dan.
dus in feite is dat op 5 min wel gebeurd.
vandaar.
  maandag 27 juli 2009 @ 12:40:19 #293
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71361850
Oh innepin, balen zo hè. En kreten als 'nog even volhouden' zal ik maar voor me houden. Soms is toegeven aan 'lekker balen' ook wel eens fijn.

Mefke, ik ben benieuwd hoe jouw ervaringen zijn bij de fysio.

Sorry dat ik niet op de anderen reageer maar ik heb het zo warm, wil weer weg achter de PC!!!

Qua buikpijnbericht gisteren ik denk ook aan een blaasontsteking, ik probeer het eerst weg te drinken, dat heb ik vaker met succes gedaan, omdat het volgens mij in een beginstadium is. Ik heb geen pijn bij plassen, maar wel dat ik vaker moet plassen en kleine donkere plasjes. Dus dan maar even extra veel drinken vandaag. Buikpijn is nu wel minder/ bijna over. Werd er vanochtend nog mee wakker maar nu is het weg.
  maandag 27 juli 2009 @ 12:40:43 #294
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71361859
Ahw Innepins toch t is ook niks zo om maar af te moeten wachten. bah
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Huup bijna meldplicht, scheelt dat je je nog niet iedere dag meldt hier haha

Ja dan natuurlijk niet he moet het wel spannend houden voor jullie
En ik kan me voorstellen dat de nieuwsgierigheid bij een tweede zo mogelijk nog groter is ja

Hmm Kers, als t niet echt is dan is t in elk geval goed gerommel zeg

En ik geloof dat Ca.ra het zei als reactie op Freecell, ik denk inderdaad dat het een combinatie van die dingen is. Ik geloof vast dat er in de winter stukken beter geslapen is enzo maar er ligt inderdaad in de afgelopen paar weet ik veel hoeveel topics wel heel veel nadruk op alle klachten enzo t steekt elkaar ook wel een beetje aan denk k ja. Nouja ach, ieder zn ding.

Zijn er nog dames die vandaag gekeurd of ge-echod gaan worden? C0_ol ging morgen toch?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 juli 2009 @ 12:57:16 #295
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71362348
whaaaa kersjes spannend!!!

wat balen dat er dames zijn die zo slecht slapen, weet er alles van en wens het niemand toe.

Tan zijn je krampjes al voorbij? Hoop het voor je en anders gewoon bellne hoor. Oh ik lees dat je denkt aan blaasontsteking. Kijk het even een half dagje aan en bel anders gewoon.

Freecell lekker piesen in een potje! Succes ermee in ieder geval.

Ik kan overigens altijd dezelfde dag terecht bij de HA en ik woon ook in een stad. En ik woon in het centrum ook nog (genoeg dokters hier)

In, tuurlijk baal je. Je hebt 9 maanden toegeleefd naar die ene datum en nu is die dag voorbij en zit je meisje nog in de buik. Dat klopt niet! Maar troostje, nu duurt het gewoon echt neit lang meer. Hou je daar aan vast. Dit zijn echt je laatste loodjes en zsm wordt je er dubbel en dwars voor beloond. Dat geef ik je op een briefje als je wilt. Je krijgt namelijk de mooiste, liefste, goed drinkende en goed slapende baby die je maar kunt wensen!
Dat alleen al maakt het wachten gewoon dubbel en dwars waard!
Dikke kus voor jou meid!

Duchess, druk hoor meid, doe rustig aan!. Jammer dat jullie er gisteren niet bji waren. Het was echt gezellig. En Eva heeft genoten als een .... vul maar in. Rennen achter de hondjes aan en iedereen vermaken met dr grappen en grollen. IK hoop dat jullie de volgende ook komen al is het maar en uurtje!!

Huup, leuk dat je buurt zo meeleeft. Hier wordt eigenlijk alleen door de naaste buren meegeleefd. En die van nr 7 ook wel want die is ook zwanger (oktoberkindje). Maar verder rustig hier.

Mefke fijn dat je vanmiddag al terecht kunt bij de fysio, succes.

Rocka, wat is er dan met je knie??

Ymme, fijne vakantie meid. Genieten he!!

En voor de dames die ik vergeet.... alles wat Chan vanmorgen zei vind ik ook!
  maandag 27 juli 2009 @ 12:58:17 #296
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71362383
Whooooo Innepin, nog vijf vier posts te gaan... zit je wel in de starthouding?
  maandag 27 juli 2009 @ 13:06:14 #297
18860 sindell
Seriously
pi_71362602

Oma reageerde heel leuk natuurlijk, die vond het natuurlijk hardstikke mooi. Nou goed dan weet de rest van de familie het ook wel snel gok ik zo

Zit bijna officieel op de 12 weken. Eindelijk, maar toch ook best wel weer snel achteraf gezien. En er zit inderdaad een stijgende lijn in wat betreft de afname van de klachten. De misselijkheid neemt af en de vermoeidheid ook gelukkig.

Bijna vakantie gelukkig!

Maargoed nu zit ik wel Innepin haar bevaltopic vol te spammen....
pi_71362754
Net HA gebeld en ja hoor ..... het is een blaasonsteking De assistente zij dat er een hoop bacterieen zijn aan getroffen. Echter had mn HA de uitslag nog niet bekeken. Dus misschien bellen ze mezelf nog wel.... lekker vaag allemaal. In ieder geval mag ik dus aan de AB
  maandag 27 juli 2009 @ 13:13:04 #299
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71362778
hier worden die testen ook door de assistenten gedaan hoor, komt de ha eigenlijk niet aan te pas.
maar balen zeg.
hopelijk slaat de ab snel aan
  maandag 27 juli 2009 @ 13:15:31 #300
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71362856
Amaranta, ik heb gister een misstap gemaakt en prompt zat ereen uur later een ei vocht aan de binnenkant van mijn knie. Hele avond gekoeld met zakken rösti dus jullie kunnen wel raden wat we vandaag eten
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')