Ooooh Chan met meldplicht... En Huupje morgen... het begint voor jullie ook op te schieten he. Maar voor het zelfde geld zit je nog een dikke maand bol te wezen

. En Chan een dikke

terug. Ik ben al lang blij dat ik hier op Fok een lekkere uitlaatklep heb, en met jullie allemaal mag meelezen. En de baaldagen zijn maar soms hoor, meestal valt het best mee.
Mefke, ik las even niet goed. Ik dacht dat je zei nog 8 WEKEN werken.... Huh? hihihi. Maar 8 dagen is beter te doen he. En braaf naar Rocka luisteren inderdaad! Ah ik zie nu dat je dat gedaan hebt en al meteen terecht kunt. Dat is fijn!
En Free het viel mij ook al op dat we zo veel klagen over slecht slapen. Misschien inderdaad iets met het seizoen, maar misschien steken we elkaar ook wel aan. Dat als er eenmaal eentje begint te klagen de rest ook meld dat ze slecht slapen, terwijl ze dat anders voor zich hadden gehouden ofzo.
Ikzelf lig inmiddels met drie of vier kussens in bed (afhankelijk van de houding) en dat is ten eerste warm en ten tweede klote als je wilt draaien. Maar ja, anders heb ik de volgende ochtend overal auw en dat is ook niks. Dus het is een beetje kiezen tussen twee kwaden soms. Gelukkig kan ik me (na een beetje fokken in bed op de telefoon) vaak nog even omdraaien en nog een uurtje eracheraan snurken.
Sorbo balen van je extra week werken. Er waren nog meer mensen die zich 'verteld' hadden de laatste tijd geloof ik, maar ik weet niet meer wie.
Wel gezellig dat de kinderen van je partner komen! Ja dan kun je maar beter ujitgerust zijn, dus die heerlijke slaap had je gewoon verdiend

.
Huupke geirriteerd door een stom nichtje.... en terecht!
En Kers! Jij mag nog heul niet joh! ontkrampen! ontkrampen! En wat de rest ook zegt, even bellen hoor.
Oh Stiemie, nog maar 4 daagjes werken... jeu, dat zijn de betere vooruitzichten!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.