abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:40:52 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71391912
37!!!!
Is hij er overdwars uitgekomen ofzo?

Ja, schattingen... ze denken nu dat deze wel ietsje kleiner zal zijn dat Sasha, maar ja... Bij Sasha dachten ze ook aan 7 pond. Ze zaten er 'maar' 2 naast.

Gaaf shirt Amaranta!

Twinkly, dat zou heel goed kunnen idd. Zeker als het bij dit kleine beetje blijft.
Even goed in de gaten houden dus.
pi_71391937
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat ik me nog wel afvraag, en vergeten te vragen, heeft mijn baby last van de harde buiken die ik steeds heb? Of merkt hij/zij daar niks van? Weet iemand dit?
Nee hoor Karin, ze merken t wel, want zijn vaak toch wel iets rustiger dan, maar hij of zij zal er zeker geen last van hebben zolang t maar geen echte weeën worden (weeën kunnen kindjes natuurlijk ook prima aan, maar niet als dat net als harde buiken ook dagen of wekenlang aan zou houden)

Weet ff niet of je t al gedaan hebt, maar anders voor de zekerheid je urine even na laten kijken of blaasontsteking (of BS, wat je wil )
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:43:53 #153
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71391995
bed omhoog is ook lastig, alhoewel ik er nu ook weer aan gewend ben en er net zo makkelijk in en uit stap.
maar wel met lampje snachts, want anders lig ik er toch echt een keertje vanaf.

Hier vanmiddag weer naar de vk, ben stiekem ook wel benieuwd of het nog wat opgeleverd heeft al dat voorwerk enzo.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:44:11 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71392004
quote:
Wat ik me nog wel afvraag, en vergeten te vragen, heeft mijn baby last van de harde buiken die ik steeds heb? Of merkt hij/zij daar niks van? Weet iemand dit?
Grappig, ik heb ook vroeg in de 30w de vk gebeld met exact dezelfde vragen en klachten en ik kreeg exact hetzelfde antwoord. Gewoon een tandje rustiger aan doen. Maar idd wel fijn dat je ze kan bellen als je je zorgen maakt.

Over dat voelen van de baby, ik heb dat bij de vorige zwangerschap eens gevraagd over het samentrekken van de buik bij het klaarkomen (jaja, too much info ) en toen zei iemand me dat dat voor de baby aanvoelt alsof hij even lekker stevig geknuffeld wordt. Niet vervelend dus, maar lekker knus.
Maar of dat echt zo is?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:45:58 #155
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71392058
quote:
ik heb gehoord (okay okay gelezen...) dat het voor je kindje moet voelen als een soort stevige omhelzing ofzo. Hij/zij zou daar geen last van hebben maar voelt wel dat er iets gebeurt.
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
37!!!!
Is hij er overdwars uitgekomen ofzo?

Ja, schattingen... ze denken nu dat deze wel ietsje kleiner zal zijn dat Sasha, maar ja... Bij Sasha dachten ze ook aan 7 pond. Ze zaten er 'maar' 2 naast.

ik heb er niet naar gevraagd verder ik moest geloof ik ineens heel dringend iets doen ofzo op dat moment
overigens zei mijn moeder toen ik dat aan haar vertelde dat het dramatischer klinkt dan het is, omdat er in meerdere lagen gehecht wordt ofzoiets? maar ik gok wel op een totaal-ruptuur ja

Ook mooi trouwens, over voorspellingen enzo over de bevalling, schoonmams keek me in februari ofzo es goed op en neer zeg maar en toen zei ze ineens "jaaa jij gaat makkelijk bevallen!"
uiteraard hoop ik voor mezelf dat ze gelijk heeft maar wtf
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71392109
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:41 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Nee hoor Karin, ze merken t wel, want zijn vaak toch wel iets rustiger dan, maar hij of zij zal er zeker geen last van hebben zolang t maar geen echte weeën worden (weeën kunnen kindjes natuurlijk ook prima aan, maar niet als dat net als harde buiken ook dagen of wekenlang aan zou houden)

Weet ff niet of je t al gedaan hebt, maar anders voor de zekerheid je urine even na laten kijken of blaasontsteking (of BS, wat je wil )
Mooi dat is fijn om te weten! En dattie wat rustiger is heb ik wel gemerkt ja, want anders hangt ie altijd tazmanian devil uit. Maar ik voel ukkie nog wel, dus da's goed.

Ik moest gister in het zkh al laten bloedprikken en urine inleveren, ivm die gestegen bloeddruk. Ik krijg daar volgende week uitslag van, en als er iets aan de hand was, bs ofzo , had ik het vast al wel gehoord nu.

Nieuwe term op Fok, bs....thanks to Kersjes!
Fijn dat je geen bO hebt trouwens!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:49:10 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71392157
@Huup: Klinkt als zo'n vrouwtje uit de rimboe die je brede heupen eens goed in staat te schatten.

Ik had net wel een heel bemoedigend verhaal van de poetsmevrouw. De eerste bevalling was een ramp en de 2e heeft ze nauwelijks iets gevoeld. Had wat harde buiken, bleek 4cm ontsluiting te hebben, werd doorgestuurd naar het ziekenhuis en 2 uur later was haar kind er. Zonder al te veel moeite en pijn.
Dat wil ik oooooook!
Maar ja, je kan er niet op inschrijven geloof ik he?
pi_71392183
Niet? Anders wil ik graag weten waar ik kan tekenen!
pi_71392188
nou Karin, dat hoeft niet helemaal waar te zijn.. je urine wordt selectief getest op dingen die belangrijk zijn tav een hge bloeddruk/zwangerschapsvergiftiging.. als er geen algemene screening wordt gedaan wordt er dus ook niet gekeken naar waarden die kunnen duiden of een blaasontsteking. Wil je dat met zekerheid uitsluiten dan zul je dus toch wat urine naar HA moeten brengen en t specifiek daarop laten testen..

(Wellicht, hebben ze ook wél de leuko's bepaald.. maar in de meeste gevallen zal dat niet standaard gebeuren, hoe minder er bepaald hoeft te worden, hoe minder kosten er gemaakt worden)
pi_71392253
Op het formulier stond glucose/eiwitten aangevinkt.

Maar hebben harde buiken en blaasontsteking ook met elkaar te maken dan?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:52:50 #161
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71392257
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
@Huup: Klinkt als zo'n vrouwtje uit de rimboe die je brede heupen eens goed in staat te schatten.

Ik had net wel een heel bemoedigend verhaal van de poetsmevrouw. De eerste bevalling was een ramp en de 2e heeft ze nauwelijks iets gevoeld. Had wat harde buiken, bleek 4cm ontsluiting te hebben, werd doorgestuurd naar het ziekenhuis en 2 uur later was haar kind er. Zonder al te veel moeite en pijn.
Dat wil ik oooooook!
Maar ja, je kan er niet op inschrijven geloof ik he?
kon het maar!!

Achja, ik ga er vooralsnog vanuit dat ik gewoon beval net als het gros van de vrouwen, in zo'n 10 tot 20 uur en met wat hechtingen achteraf. Ben ik daar in elk geval op ingesteld Alles wat het korter duurt/makkelijker gaat is meegenomen. Alles wat het moeilijker gaat tsja, daar hoef ik dan in elk geval niet vooraf over te piekeren
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71392320
Ik teken er ook voor

Hier een inwendige reorganisatie aan de gang geloof ik Rare steekjes en gedoe. Niet echt pijnlijk, maar er gebeurt wel wat daar
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:02:05 #163
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71392533
huup met meldpaal!
Ow en wat wou ik nou nog meer allemaal zeggen
Damn, nou ja dan maar voor iedereen
pi_71392623
ff ego post sorry

Ik heb een branderig gevoel achter in mn keel, heel irritant en pijnlijk.... normaal gesproken zou ik denken aan een keelonsteking. Maar ik heb geen koorts of iets dergelijks en het is niet de hele dag. Zou het brandend maagzuur kunnen zijn? of voel je dat echt in je slokdarm?
pi_71392716
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Dan is er niet gecontroleerd op Leukocyten en andere ontstekingswaarden, dus niet op blaasontsteking...
En harde buiken en blaasontsteking hebben zeker weten iets te maken met elkaar.. Je baarmoeder ligt tegen je blaas aan, als je blaas dus geprikkeld is door een blaasontsteking, dan zal deze dus ook continue je baarmoeder prikkelen tot harde buiken... Het lastige van een blaasontsteking in de zwangerschap is dat je deze vaak niet herkent aan de gangbare pijnklachten die daarbij horen, omdat die vaak achterwege blijven...

Het is het meest aannemelijk dat je gewoon veel last van harde buiken hebt doordat het niet de eerste keer is dat je baarmoeder zo oprekt, waardoor deze gewoon wat eerder en meer reageert, maar stel nou dat t wel een blaasontsteking blijkt, dan kun je (meestal) heel makkelijk weer van t probleem afkomen door een AB kuur... Zeker waard dus om even uit te laten zoeken, al is het alleen al omdat in de zws je urinewegen wat wijder zijn, waardoor de kans op het doorslaan naar een nierbekkenonsteking ook verhoogd is!
pi_71392780
Martine... praat me dr niet van...dat zou heel heeeeeel goed brandend maagzuur kunnen zijn! Heb je melk in huis of blanke vla? Neem daar anders wat fijn en kijk of t minder wordt (tijdelijk) als dat zo is is het hoogstwaarschijnlijk inderdaad maagzuur

(of mexicaanse griep natuurlijk )
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:21:15 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_71393158
26 weken en nog minder dan 100 dagen te gaan

En het overgeven is echt zo goed als over en is eigenlijk alleen nog maar als iets echt verkeerd valt, dus zoals het ook is als ik niet zwanger ben

Wat nou donkere regenwolken, het is een roze wolk die hier boven de camping hangt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:23:32 #168
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71393246
Troel geniet nog maar even fijn op de camping
pi_71393492
Poppedein, ik heb geen melk of vla... ben op mn werk, heb wel frisdrank / koffie / thee of fruit.... zit daar iets tussen wat kan helpen? ik wordt er gek van

Troel veel plezier op de camping
pi_71393520
Martine dat klinkt echt als brandend maagzuur, irritant he!
Als gele vla niet helpt dan kun je vloeibare gaviscon proberen, dat is het enige dat werkt bij mij.

De verloskundige adviseerde me om het vandaag rustig aan te doen, wanneer ik menstruatieachtige krampen krijg moet ik het spoednummer bellen. Ik heb nu wel wat buikpijn maar weet niet zo goed of het mijn darmen zijn, of gewoon het kindje wat op mijn baarmoedermond drukt omdat hij toevallig zo ligt. Maar het bloedverlies kan goed veroorzaakt worden door het niezen en ik heb gisteren ook op een anderhalf jaar oud jochie gepast dus het kan ook door het tillen komen.
Dus wat we al dachten maar liever het zekere voor het onzekere he.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:32:16 #171
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71393522
heb je daar ook cola? dan zou ik daar even een eetlepel van drinken
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:34:36 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71393599
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:21 schreef Troel het volgende:
26 weken en nog minder dan 100 dagen te gaan

En het overgeven is echt zo goed als over en is eigenlijk alleen nog maar als iets echt verkeerd valt, dus zoals het ook is als ik niet zwanger ben

Wat nou donkere regenwolken, het is een roze wolk die hier boven de camping hangt
Troel wat heerlijk voor je!
pi_71393760
thanks voor de reacties meiden.
zat me net te bedenken dat de directie secataresse net een lopende apotheek is, en die had dus rennies.... nu maar hopen dat t helpt. Indien dat niet het geval is ga ik toch maar eens een afspraak maken bij de HA, want heb het al een paar weken af en aan....
pi_71393765
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:31 schreef martine1984 het volgende:
Poppedein, ik heb geen melk of vla... ben op mn werk, heb wel frisdrank / koffie / thee of fruit.... zit daar iets tussen wat kan helpen? ik wordt er gek van

Troel veel plezier op de camping
Hmmmm..nee Frisdrank, koffie en thee maken t o.h.a alleen maar erger... Kan me voorstellen dat je er gek van wordt, t is ook écht rot namelijk!

Troel, wat fijn dat t zo goed met je gaat!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:40:51 #175
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71393816
Wat fijn voor je Troel

Martine, lauwe cola waar de prik vanaf is schijnt te helpen en dan hoef je idd geen liters achterover te slaan maar met kleine slokjes of een eetlepel ofzo ervan.
Maar over het algemeen geloof ik wel dat frisdranken met prik dus meer kwaad dan goed doen voor maagzuur (zegt men dus) vanwege de koolzuur en het zoete enzo.

Op de terugweg maar even een pakje rennies kopen en in je tas gooien ofzo stomvervelend dat maagzuur.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:51:17 #176
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71394232
Stom he, van die bs. Ik had het echt niet in de gaten

Troel, wat fijn dat het goed met je gaat Veel plezier op je roze wolk!

Martine, brandend maagzuur is zo ranzig en pijnlijk. Hier stroomt het regelmatig mijn mond in, yuck

Twinkly, even schrikken van dat bloed, maar gelukkig is het ws. niks ernstigs.

Patient Poppedein Of nou ja, ziek ben je natuurlijk niet... Hoe noemen de vk´s hun zwangeren eigenlijk= Clienten misschien??
En ik had je eerder nog wat gevraagd over die massage van laatst: is je buik ook gedaan? En waarom wel of niet? En beviel het?
.... met gevoel voor drama....
pi_71395416
clienten inderdaad Kersjes

Ik had je vraag nog niet eerder gezien, sorry! Ze hebben mijn buik niet gedaan, alleen rug en benen, voeten ook niet. Ze hebben niet gevraagd ook of ze mijn buik wel of niet moesten doen, heb er zelf ook niet om gevraagd omdat ik er eigenlijk ook weinig behoefte aan had dat ze mn buik zouden doen... t bijzondere eraan was voornamelijk de tafel en t uitsluiten van buik en voeten denk ik.. verder vond ik t gewoon als elke andere massage, maar dat verschilt misschien ook wel weer per kuuroord
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:00:55 #178
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71396975
Nou, we zijn terug. Alles is oke. Helemaal gezond. Voor niks zo vaak moeten poepen dus.
Sjors wilde zn geslacht niet zo heel graag laten zien maar uiteindelijk toch een blik mogen werpen.
Was wel grappig want precies op het moment dat zij het geslacht ging zoeken riep Eva kei hard AAP!
Dus eh we krijgen een aap.

Ik dacht aan het begin van de echo al iets te zien van het geslacht en de juffrouw bevestigde het op het einde. In december weten jullie of onze aap een meisje of een jongen is.
pi_71397035
Ik haat dat... dat als je het egslacht weet je het niet wilt delen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:08:24 #180
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71397280
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:02 schreef Vicky het volgende:
kan je niet lezen? Het is een aap. Daar was Eva vrij duidelijk in.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:10:08 #181
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71397344
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:02 schreef Vicky het volgende:
wat zij zegt ja!

maar fijn dat alles goed was!
nu lekker volop genieten
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:10:41 #182
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71397358
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:08 schreef amaranta het volgende:

[..]

kan je niet lezen? Het is een aap. Daar was Eva vrij duidelijk in.
jamaar jamaar, je hebt toch ook jongensapen en meisjesapen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:12:14 #183
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71397403
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:10 schreef huuphuup het volgende:

[..]

jamaar jamaar, je hebt toch ook jongensapen en meisjesapen?
Oh, daar zei Eva niks over....
Moet je haar maar even bellen
Gheghe
Het had niet veel gescheeld of we hadden het zelf niet eens geweten. Ze heeft me zelfs laten springen zodat de baby anders ging liggen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:12:45 #184
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71397421
amaranta, fijn dat alles goed was!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71397503
BE Beenweeën Die schijnen het zwaarst te zijn...hopelijk was dit de eerste en laatste keer dat je er last van had...

_Bar_ ik denk vaak aan je, omdat het mij allemaal zo dubbel lijkt. Vreugde en verdriet, blijdschap en angst. Het lijkt me goed als je er met iemand die dicht bij je staat over kunt praten, of heb je daar zelf misschien niet zoveel behoefte aan? In ieder geval, een schrale troost maar er wordt aan je gedacht...

Innepin wat een balen nieuws zeg Kan me zo voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt... Beebje gewoon helemaal nog niet ingedaald ook

Poppedein tussen de zwangere cliënten, idd een aparte ervaring zeg Maarre 8 pond is wel groot! Gelukkig is het een voorspelling, geen feit. Het kan dus toch nog wel meevallen en een lichter kindje zijn

Amaranta ik hoop dat je een goede echo hebt gehad vanmiddag!

Huup meldplicht

Karin lastig die harde buiken

Vlindur, hoe was je boottochtje gister?

Pas op, klaagspoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#geen
pi_71397554
Duch
Amaranta.. daarom ook de erachter maar idd.. mannetjes of vrouwtjesaapjes bestaan ook he:P
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:18:14 #187
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71397630
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:15 schreef Vicky het volgende:
Duch
Amaranta.. daarom ook de erachter maar idd.. mannetjes of vrouwtjesaapjes bestaan ook he:P
Ik neem aan dat je begreep dat ik niet echt boos was
Ik kan ook niet velen dat Troel het niet wil vertellen. (om maar even iemand te noemen) Maar er zit niks op.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:20:11 #188
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71397705
Duch, dikke knuffel voor jou!!! Nog eventjes en dan ben je van al je pijntjes af. Echt, het duurt niet lang meer! En dan wordt je dubbel en driedubbel en vierdubbel en dwars beloond. Een klein meisje, helemaal voor jullie alleen. Dat maakt echt alles goed!
pi_71397737
Duch hopelijk gaat de behandeling snel aan slaan en wordt de pijn minder.
pi_71397755
Oh Amaranta alles goed! Jippie! Een aap

Troeleke way to go!

Martine getsie, brandend maagzuur is echt wel hastikkuh vervelend! Hopelijk helpen de Rennies voorlopig even, nu je aan het werk bent.

Twinkly bloedverlies is altijd schrikken, maar het hoeft gelukkig niks te betekenen.
#geen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:23:42 #191
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71397806
Duchess wat rot dat je zoveel pijn hebt

Amaranta springen zelfs toe maar haha, je beebje houdt wel van een beetje actie dus. Maar eh ja weet ik veel als jij niets zegt en Eva weet het ook niet dan ga ik maar weer gokken
Bij deze mijn gok, totaal helemaal nergens op gebaseerd en waarschijnlijk fout net als mijn andere gokken tot nu toe
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71397808
Ach lieffies, thanks voor de lieve woorden. Wordt ik weer helemaal van
#geen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:31:19 #193
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71398056
duch, wat naar zo! Hopelijk kan de fysio toch helpen, of mss is het anders wijs om via een andere weg hulp te zoeken? pijn is ook niets
en je hebt idd best kans dat het na de bevalling zo weg is. of na een maand of zo
iig een voor jou

huup, ik heb dezelfde gok (apen hebben grote billen en dat kan lijken op een hamburgertje, was mijn gedachte )
pi_71398095
en davinia, willen jullie ook alvast weten wat het wordt?

sterkte duchess. hopelijk hoeft 't niet al te lang meer te duren...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:33:36 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71398135
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:23 schreef huuphuup het volgende:
Duchess wat rot dat je zoveel pijn hebt

Amaranta springen zelfs toe maar haha, je beebje houdt wel van een beetje actie dus. Maar eh ja weet ik veel als jij niets zegt en Eva weet het ook niet dan ga ik maar weer gokken
Bij deze mijn gok, totaal helemaal nergens op gebaseerd en waarschijnlijk fout net als mijn andere gokken tot nu toe
SPOILER
Ik dacht juist het andere.
Huppakee, gelijk al 2 opties Amaranta.

DucessX, wat rot joh, dat de behandeling niet aan wil slaan bij je...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:44:01 #196
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71398477
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:33 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik dacht juist het andere.
Huppakee, gelijk al 2 opties Amaranta.

DucessX, wat rot joh, dat de behandeling niet aan wil slaan bij je...
ja maar je weet het he, ik heb het tot nu toe geloof ik elke keer bij het verkeerde eind gehad
behalve bij mijn eigen kind, dat dan weer wel. Dat was wel een fijne toevalstreffer

maar je kunt met mijn gok dus alle kanten op
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:44:42 #197
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71398494
heey meiden, ben weer uitgewerkt... maar nu errrrrg moe, door het weinig slapen,
ga dus ff naar mijn lichaam luisteren en een dutje doen,
geen energie om te reageren verder... sorrrrrrrrrrryyy....

heb wel geintresseerd alles gelezen, en als ik me vanavond fitter voel, komt er misschien nog wel een kwaliteitspost van deze kant

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:47:38 #198
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71398582
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:32 schreef bixister het volgende:
en davinia, willen jullie ook alvast weten wat het wordt?

sterkte duchess. hopelijk hoeft 't niet al te lang meer te duren...

Ben te nwsgierig.
En ik wil gewoon gericht kunnen kopen
Nog 2,5 wk...

Krijg net een mailtje van HR dat mn statafel is geregeld!
och, nou wordt het wel heel echt.
kijken met wat voor omerkingen ze nu gaan komen... mss dat ik aan het borrelen ben tijdens werk? we zullen zien
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:49:38 #199
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71398660
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:47 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Ben te nwsgierig.
En ik wil gewoon gericht kunnen kopen
Nog 2,5 wk...

Krijg net een mailtje van HR dat mn statafel is geregeld!
och, nou wordt het wel heel echt.
kijken met wat voor omerkingen ze nu gaan komen... mss dat ik aan het borrelen ben tijdens werk? we zullen zien
ohja en voor jou gok ik hetzelfde als wat ik bij Amaranta gokte
maar dat kan dus zomaar verkeerd zijn

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:03:06 #200
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71399121
Proost Davinia! En vergeet de bitterballen niet

Amaranta, fijn dat alles goed is met je aapje Als 'ie dan maar niet geboren wordt met een vachtje all-over, hoewel Eva dat natuurlijk wel weer leuk zal vinden. D'r eigen knuffelaapje

Duchess, wat rot dat de fysio niet aanslaat... Nog even volhouden meis, je bent er bijna

Thanks Poppedein, ik heb inmiddels een salon hier in de buurt gevonden waar ze ook zwnagerschapsmassages doen. Ga mezelf binnenkort een laten verwennen!

Hier rolden net de tranen over mijn wangen Van het lachen wel te verstaan!
We hebben Devin gisteren verteld hoe zijn broertje gaat heten. Hij zit nu in een fase dat hij alles wat hij hoort nazegt en zijn woordenschat met de dag groeit, maar sommige woorden spreekt hij op zijn eigen manier uit. Net als zijn broertje's naam, 2 medeklinkers die erin zitten heeft hij verwisseld voor heel andere letters. Klonk zo schattig
Nou stond ik net met een babymutje in mijn handen en ik zei tegen hem dat het voor de baby was. Begon hij "de naam" te roepen (zijn interpretatie dan), wel 10 keer achter elkaar en toen hij zag dat ik moest lachen deed hij er nog een dansje bij ook
Ben blij dat hij er een eigen draai aan gegeven heeft, hij zou het anders zo kunnen verklappen
Voorlopig de echte naam maar even niet meer noemen hier in huis.

Nog steeds hoofd- en buikpijn overigens
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:13:08 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71399438
Trusten BJ! Ik hoop dat het tukkie een beetje helpt!

Kersjes, wat klinkt dat leuk idd!
Sasha zegt hier heel netjes Beeebie (ook echt met langerekte 'e') en de echte naam zegt hij heel soms na, maar totaal onverstaanbaar, hier dus geen angst voor verklappen.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:19:58 #202
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71399697
Duches Hopelijk helpt de volgende behandeling wel!

Oef BE beenweeen Schijnen inderdaad het lastigst te zijn. Gelukkig geen ervaring mee. Ik had alleen maar rugweeen. Geen buikweeen trouwens.

Kersjes wat zeg!

Linde vertelt al een paar dagen tegen iedereen die het maar horen wil: "mama zusje in buik". Krijg je erg leuke gesprekken door bij de supermarkt met wildvreemden
pi_71399846
Mijlpaal 75 days to go

ow ja de rennies helpen wel een beetje gelukkig, hoeveel mag je er eigenlijk van nemen per dag?

sorry voor ego post
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:25:17 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71399901
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:23 schreef martine1984 het volgende:
Mijlpaal 75 days to go

ow ja de rennies helpen wel een beetje gelukkig, hoeveel mag je er eigenlijk van nemen per dag?

sorry voor ego post
16! Je mag nog wel even doorknagen dus.
Althans, dat is wat ik hier ooit voorbij heb zien komen.
Kersjes, had jij dat niet uitgezocht?
pi_71399922
Haha, die Linde
Wel makkelijk dat L. tegen die tijd wrs nog niet genoeg kan praten om de naam na te tetteren
pi_71399960
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:18 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je begreep dat ik niet echt boos was
Ik kan ook niet velen dat Troel het niet wil vertellen. (om maar even iemand te noemen) Maar er zit niks op.

tuurlijk begreep ik dat
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:29:58 #207
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71400077
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:25 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

16! Je mag nog wel even doorknagen dus.
Althans, dat is wat ik hier ooit voorbij heb zien komen.
Kersjes, had jij dat niet uitgezocht?
16 idd zegt mijn megapak rennies naast me

haha zo droog, ik had in de supermarkt een klein pakje gehaald maar ik laat die strips overal en nergens slingeren en k was al een paar dagen ergens onderweg en dat k een rennie wilde nemen en dan precies weer geen strip in mn tas had nouja goed, na 2 dagen weer naar de supermarkt en daar een groot pak gehaald, toevallig bij dezelfde mevrouw. En ze keekt echt heel erg meewarig "oh gos meid toch, is het zo erg?! "
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:35:53 #208
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71400267
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Ja, een blaasontsteking kan heel goed harde buiken veroorzaken En wat al is gezegd, beebje heeft geen last van je harde buiken, voelt t als een warme omhelzing! (al wil dat niet zeggen dat je dus maar moet zorgen voor veel harde buiken )
pi_71400469
Duchess

Amaranta krijgt een aapje

Kersjes dat klinkt schattig zo met Devin

Huup met je rennies Ik liet ze ook overal slingeren, kom nu nog steeds op de gekste plekken Rennies tegen, terwijl ik ze al weken niet meer nodig heb gehad

Mijn lichaam is gemeen Heb ik net mijn hoofd zo ver dat het voorlopig nog niet gaat gebeuren, krijg ik ineens flink venijnige steken in m'n buik 't is alweer op ook, na een half uurtje, dus ik verwacht er niks meer van, maar ik betrapte mezelf tóch weer op een "zou het...?"
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71400506
Ik kom de Rennies nog steeds overal tegen

Innie... stom lijf ook!! Hoop dat het echte werk snel gaat beginnen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71400572
Innepin het lijkt me volkomen logisch dat je dan gaat 'zou hetten'
Het zou wel fijn zijn
pi_71400768
Hier ook nog overal rennies!

Huup met meldplicht!
Jeetje BE, dat voorwerk klinkt ook echt niet fijn. Nou ja, ze zeggen toch wat je nu aan voorwerk hebt, dan scheelt straks weer bij de echte bevalling... hopen dat dat echt zo is dan. En dat je dan geen beenweeen meer krijgt.
Duchess, wat ontzettend balen dat je zoveel pijn hebt en nog steeds zo moe bent. Nog even volhouden, en hopelijk is het na de bevalling allemaal snel over.
Innepin, hoe irritant al dat stomme voorwerk en dat je dan steeds maar hoopt dat het nu dan wel écht begonnen is.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:52:14 #213
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71400772
ah ik ben niet de enige met zwerf-rennies fijn

dr liggen standaard 2 strippen naast mn bed sowieso en de rest ligt verspreid door het huis, meestal omdat ik te lui ben om naar de doos toe te lopen zeg maar en ook standaard 2 strippen in mn tas, maar toen greep k dus mis steeds

Ahw Innepin dat is ook muf idd, heb je je er net een soort van bij neergelegd... doe es meewerken lijf! Nu niet meer zeveren maar of gewoon helemaal niets of in een klap die bevalling dr in gooien, niet half-half hoor, das gemeen! [/ernstigtoesprekenvanbuik]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:52:57 #214
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71400792
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:23 schreef martine1984 het volgende:
Mijlpaal 75 days to go

Dan heb ik ook een mijlpaal: ik ben 75 dagen zwanger!

innepin, ik duim voor je dat 'zou hetten' toch snel voor het echie mag worden
niet leuk, al dat onzekere voorwerk

En al die brusjes die al babbelen over hun toekomstige brusjes

En nog even een hele dikke voor Duchess...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:53:03 #215
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71400795
Oooh Innepin, ik gun je nog heel veel kramp en pijn.... en als beloning het liefst vanavond nog je baby in je armen! En anders vannacht, dat irritante gedoe en gewacht moet nou maar eens afgelopen zijn.

Oudere broers en zussen
Die maken het zwanger-zijn net even wat specialer vind ik (en meestal ook zwaarder en vermoeiender, maar dat zijn we inmiddels wel gewend )
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:03:45 #216
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71401147
Zoo hier in zekere zin goed gekeurd, bloeddruk 110/75 hartje was even zoeken zat aardig diep maar gevonden.
moet wel even de bewegingen in de gaten houden, ivm m'n baarmoeder die wel groot enzo is maar 36 cm is, of de vorige keer is er wat ruim gemeten.
opzich geen reden tot panniek, zolang ik de beeb nog zo voel zoals nu.
maar zodra ik het gevoel krijg hmmm ik voel het nu echt minder gelijk bellen.

Over 14 dagen weer terug op controlle, al ben ik benieuwd, het menstruatie achtige gevoel heb ik nog steeds, en na haar gewoel is het er niet minder op geworden zeg maar.

en weer 2 buisjes bloed laten prikken, de laatste keer deze zwangerschap

heb ook m'n angsten aangegeven, maar ook dat de zwangerschap me zwaar valt nu.

Duch
pi_71401158
Innepin, wat balen zeg met zo'n bericht van de vk terug keren. Snap wel dat je nu dan toch denkt en hoopt als er iets borrelt of rommelt.

Davina met eigen statafel (stamm-tisch)? Werkt dat? Ik begrijp dat je niet lang kan zitten maar dit lijkt me ook niet ideaal, maar je doet misschien ook wel iets waarbij dat niet raar is...

Amarante met aapje voor Eva! Ik ga niet gokken want ik zou niet weten op welke basis... Hoewel het in de begin december boom wel gebruikelijk is geloof ik om een jongetje neer te zetten

kersjes niet in het ziekenhuis hoeven blijven gelukkig! Wel balendat je nog steeds zo'n pijn in hoofd en buik hebt. Gelukkig heb je nog een klein ventje met humor rondlopen zo te horen! Leuk dat hij er zo mee om gaat!

BJ weltrusten meid

huup met meldplicht!!! Het is zover

duch, wat rot dat je zoveel last hebt en dat het allemaal niet opschiet zeg! Ondanks dat het misschien niet lang mee duurt is dit niet wat je de rest van de tijd wilt blijven hebben, moet toch ook een beetje kunnen genieten van die laatste loodjes?

Be, wat klimt dat naar die beenweeen... Had er nog nooit van gehoord maar bah zeg!

Twinkly, das effe schrikken zeg maar je klinkt al minder geschrokken dan in het begin. Hoop dat het bij een beetje blijft.

Co_ol weer goedgekeurd!

Tja, nu weet ik het echt niet meer uit mijn hoofd... Maar mocht je het effe nodig hebben of willen, <imsert knuffelsmiley hier>

heb lekker werkdagje gehad met zoveel te doen dat ik niet eens kon meelezen, maar lang leve de bus rit. Nu uitstappen en thuis achter de Xbox hangen!
pi_71401649
Even proberen op een aantal mensen te reageren, alhoewel jullie wel weer erg veel kletsen

@ Co_ol, fijn dat alles oke was!

@ Bar, die gevoelens lijken me heel rot, kun je er goed met je partner over praten of heb je er verder hulp ofzo voor?
Sterkte ermee en hopelijk als je je kleintje straks in je armen hebt dat het gevoel wat afneemt.
Fijn dat je goed bent gekeurd, wat zei de vk van je angsten?

@ Poppedein, lijkt me een rare gewaarwording in je eigen praktijk maar ook wel weer goed om die kant eens mee te maken denk ik.

@ davinia, fijn dat je rug al wat beter lijkt te worden door de halve dagen.
Kan me voorstellen dat het moeilijk is om je eraan toe te geven, vond ik toen ook maar wat ze me bi jde zw.gym een aantal keren hebben gezegd is hoe langer je er nu mee door blijft lopen hoe langer het herstel na de bevalling

@ Innepin, sterkte met het wachten, weet verder niet goed wat te zeggen maar zou me er iets bij voor kunnen stellen als er weer een nieuwe dag aanbreekt dat je denkt; en weer een dag verder....

@ BE, jij bent ook goed bezig en klinkt zo lekker relaxed.
Ookfijn dat je huis lekker aan kant is.
Lief dat S. beebie ook zo zegt, kindje van vrienden van ons ook.
Beebie in buik en dan wil hij mn shirt omhoog doen maar die 2 dingen dat snapt ie nog niet echt want dan is er geen baby maar een buik, schattig.

@ Karin, heb het vanmiddag ook nog nagevraagd bij de gyn en die vertelde idd hetzelfde, toch soms ff stapje terug doen?
En prettig idee dat je je niet bezwaard hoeft te voelen als je twijfelt of belt.

@ Martine, fijn dat de rennies lijken te helpen.
Lijkt me een naar en rot gevoel.

@ Twinkly, fijn dat je even gebeld hebt, inderdaad beter een keer teveel dan te weinig.

@ Troel, geniet leker van je vakantie en die roze wolken.
Die hangen hier ook boven t huis

@ Huup, hoest verder met jou eigenlijk/
En met je voetjes?

@ Amaranta, fijn dat alles goed was.
Ik had hetzelfde toen, wc ook uitgebreid bekeken daar
Gyn. zei toen tegen mij ook, het is zeker geen pretecho maar echt wel een serieuze zaak

@ Duchess, ach joh, klagen is gewoon lekker op zijn tijd maar ligt er ook maar aan hoe je klaagt vind ik dan weer en ik vind dat je je altijd knap hebt gehouden, je bent al wel heel snel veel uitgeschakeld geweest en pijn met lopen/bewegen en/of liggen is gewoon hardstikke vervelend en beperkt je direct zo.
Sterkte me de laatste loodjes, de post van gister of vandaag vond ik wel heel erg schattig

@ Kersjes, wat een gedoe iedere keer zeg, bah.
Jij ook sterkte ermee.

@ Mezelf.
vanmiddag co gehad bij de gyn en een echo.
Alles was oke, bloeddruk en urine.
Echo groei gaf morgen 30 wkn aan en de gyn a.s. weekend 30 wkn.
voglens onze eigen berekening zou het morgen ook 30 wkn zijn dus dat klopt nog steeds aardig maar ja ach, die 4 dgn die doen het hem ook niet.
Leuk fotootje van het voetje meegekregen.
Hoofdje e.d. opgemeten, allemaal netjes.
Gewicht was 1400 nog wat gram.
Hoofdje met een handje naar beneden en beentjes links en kontje tussen mn ribben zeg maar.
En even over de harde buiken gehad en prompt kreeg ik er een toen ik ging liggen.

Over 2 wkn naar de vk in het ziekenhuis en over 4 wkn weer naar de gyn.
Over 2 wkn ook weer naar de internist ivm schildklier.

Daarna ff stad in geweest, eerste 2 pakjes gekocht (lmn eerste zelfgekochte kleertjes, ekker snel hehe) en leuke opmerkingen bij de kassa.
liep echt met een big smile in de stad.

Ook besef ik me hoe dicht het al bij komt, heel apart.

Ik ben blij!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:27:25 #219
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71401835
halleluja wat een post het-is-mij
fijn dat alles goed was en tof dat je fotootjes meehebt!

Met mn voeten is het same old same old. Weinig verandert daar. Volgens mij ben k weer meer vocht gaan vasthouden maar ik kan het niet zo goed meer zien eigenlijk of er nou wel of geen verschil inzit. Slippers krijg k niet meer aan in elk geval. Ik doe ze echt alleen aan wanneer het niet anders kan
ach nog maximaal 5 weekjes, komt goed
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71401871
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:27 schreef huuphuup het volgende:
halleluja wat een post het-is-mij
Ja altijd alleen maar ego berichtjes posten dan voel ik me ook zo schuldig t.o.v. iedereen die op iedereen reageert dus ben er ff voor gaan zitten en dan nog ben ik er vast een aantal vergeten.....

Nog ff bikkelen idd en lekker zwanger zijn en met mooi weer in een lekker badje
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:37:11 #221
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71402083
het-is-mij @mezelf leuk!
ga je ook foto's posten van de echo?

huup, dat vroeg ik me nog af, ga je (ook) terugplooifoto's maken van je pootjes?
lijkt me wel een heel bijzondere fotoreeks: mn pootjes met 37wk, 38wk, etc, dag van bevalling, 3 dagen post partum, 5 dagen postpartum, etc.

@ lijnloos, het is meer voor de afwisseling. als ik te lang zit in mn stellage, krijg ik ook last van mn kont, en als ik dan te lang sta, zakt de boel weer uit
oh, en de knuffelsmily is * ; maar dan zonder spatie

troel, nog veel plezier op de camping!

bar, krijg je eigenlijk extra kraamhulp of andere ondersteuning de koemden tijd met de baby? om een rustiger start te krijgen, zeg maar?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:41:19 #222
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71402196
das wel een goed idee eigk
misschien plooien mn voeten wel meer terug dan mn buik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71402266
Huup wat irritant dat je zelfs je slippers niet meer aan krijgt! Misschien moet je van die birkenstocks proberen? Ze zijn wel oerlelijk (vind ik dan), maar je kan ze wel verstellen met dat gespje, en ze zitten ook wel echt heel erg lekker.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:48:24 #224
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71402360
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:44 schreef tessie het volgende:
Huup wat irritant dat je zelfs je slippers niet meer aan krijgt! Misschien moet je van die birkenstocks proberen? Ze zijn wel oerlelijk (vind ik dan), maar je kan ze wel verstellen met dat gespje, en ze zitten ook wel echt heel erg lekker.
birkenstocks zijn ook nie echt mijn ding op zn zachtst gezegd

boodschappen doen lukt nog wel op mn flipflops, krijg alleen mn tenen er niet helemaal onderdoor zeg maar maar ik doe ze uit zodra ik de kans krijg, de rest doe ik op blote voeten.

T geeft ook niet zo eigenlijk, ik hoef nog maar zo kort, max-max 5 weken nog maar, weet niet of ik daar geld voor over heb voor nieuwe schoenen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:50:42 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71402408
het-is-mij, het gaat ook voor jou nu heel hard he! 30wk al weer!
Leuk dat je ook nog een foto'tje mee kreeg.

Innepin, ik voel zo met je mee vwb het 'zou het dan toch' gevoel!
Ik loop de hele dag al dingen te doen want 'stel je voor...'
F. heeft van de week met Sasha in de auto gereden met het kinderzitje voorin, was gezelliger. Doen we eig. normaal niet, maar in je eentje naar R'dam is ook zo saai.
Maar nu bedacht ik net 'die stoel moet wel weer terug naar achteren, want ik ga niet met weeen mezelf ineens achterin de auto proppen.
En ik heb het keukenkastje ge-reorganiseerd, nu is er ruimte voor Sasha's drink-gerei en ruimte voor de miniflesjes en de bus met melkpoeder.

En... Ik ben gewoon de mini-flesjes nu aan het uitkoken. Dan zijn ze iig alvast maar een keertje goed schoon zeg maar.

Echt hoor meiden, nu ik met dit soort dingen bezig ben, ben ik er ineens weer van overtuigd dat het echt nog wel weer 4 weken ofzo gaat duren en dat ik mezelf helemaal gek aan het maken ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')