8 pond bij 40 weken hequote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:42 schreef freecell het volgende:
Innepin dat is beroerd zegKan me voorstellen dat het wat ontmoedigend is!
Poppedein weer een echo gehad! YayMaar 8 pond
Bieden in het verleden behaalde resultaten garantie voor de toekomst?(L. was 2860)
Vergeet niet dat het maar een schatting is. Voordat je je straks druk gaat maken als ze zeggen dat het maar een klein ding zal zijn of juist andersom als ze zeggen dat ze heul groot is...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
8 pond bij 40 weken he![]()
L. was bij lange na geen 40 weken beebje toen ie geboren werd. Dat scheelt op zich wel lijkt me.
Ik ga morgen ook maar es vragen op hoeveel ze mn meisje schatten bij de datum. Ik ben wel benieuwd maar ben het tot nu toe elke keer vergeten te vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sluit me hier bij aanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou als ik jou was even een maandverbandje in doen en het nog heel eventjes aan zien tot idd 13.00 of half 2 ofzo.
Een haarvaatje kan altijd springen, pas als het hele maandverbandjes vol zijn wordt bellen dringender.
Nu wel even maandverbandje in doen, dan kan de vk straks, als je evt. langs moet komen, inschatten hoeveel het ong. is.
Wel even schrikken lijkt me.![]()
Ik zou wel even bellen straks.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het maar een schatting is. Voordat je je straks druk gaat maken als ze zeggen dat het maar een klein ding zal zijn of juist andersom als ze zeggen dat ze heul groot is...oh ik ga helemaal nergens vanuit verder hoor. Ik ben gewoon heel erg nieuwsgierig, mede dankzij dit topic waarin dan om de zoveel tijd iemand post van oh hij/zij wordt nu zo en zo groot geschat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen ik vergeet het steeds te vragen.
Dat van kleine beebjes weet ik jaik was 4100 gram (bij 41.3 wkn) en mijn mams had 1 hechting nodig, lief was 3100 gram en zijn mams had 37 hechtingen nodig
![]()
t is maar net hoe ze er voor ligt enzo.
Hij is al sinds 6 juni niet meer online geweest... zou het? spannend hoor!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:08 schreef Poppedein het volgende:
Hoe zou t trouwens met SilkTie en zn lief zijn? 25 augustus uitgerekend met een tweeling op komst.. ik ben benieuwd of die ukjes er misschien al zijn!
Mja dat zei de vk ook, maar je moet toegeven dat een potdichte bmm icm nog niet helemaal ingedaalde baby nou niet echt wijst op een naderende bevalling hè.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:08 schreef Poppedein het volgende:
Ahh Innepin...bah wat een shitbericht...dat wil je helemaal niet horen! Maar goed, misschien heeft jouw uk gewoon een beetje dreiging nodig en helpt die CTG afspraak in t vooruitzicht welEn ook potdichte baarmoedermondjes kunnen ineens opengaan hoor! Houd moed!
![]()
Nee, het biedt minder hoop dan een baarmoedermond die zo week is dat ie al begint te bloeden als je m alleen maar aanraakt.. maar écht, verloskunde is zo'n raar vak.. Ik heb zo vaak dat ik iemand strip en t zó rijp en open aanvoelt dat ik me niet kan voorstellen dat ze niet bevalt, en vervolgens gebeurt er niets, terwijl een ander met een potdichte bmm, waarbij ik dus niet eens KAN strippen, al genoeg blijkt te hebben aan alleen de aanraking van de bmm en diezelfde nacht nog bevalt... of t koppie nou wel of niet ingedaald is!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:30 schreef innepin het volgende:
[..]
Mja dat zei de vk ook, maar je moet toegeven dat een potdichte bmm icm nog niet helemaal ingedaalde baby nou niet echt wijst op een naderende bevalling hè.
Ik zit nou heel zelfmedelijderig te doen en vriendje begrijpt me gewoon echt nietOh well.
Dank voor de lieve woorden dames![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |