abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:51:20 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71388350
Krat onder de TV!
Ik moet trouwens bekennen dat volgens mij ons bed niet helemaal echt hoog genoeg staat, maar we kunnen dat vrij snel aanpassen mocht de kraam dat willen.
Morgen ga ik klossen halen voor het bed dat evt. in de woonkamer komt te staan voor de eerste 5cm.

Poppedein, ik had mezelf net gisteren een beetje kunnen kalmeren zodat ik gewoon weer een beetje van 40w uit ging, maar ja, na zo'n nacht realiseer je je dus wel dat dat niet per se het geval hoeft te zijn.
Maar alles is nu wel af en schoon, dat geeft ook heel veel rust in mijn hoofd dus het maakt me nu niet zo veel meer uit.

Wat grappig trouwens dat jij je nu gewoon bij de rest van de zwangeren hebt moeten voegen voor controles, dat lijkt me echt een rare gewaarwording.
pi_71388583
Huup met meldplicht

BE OMG dacht je écht aan mij terwijl je daar pijn lag te hebben?
En je omschrijft het heel goed, hoe voorwerk funest is voor de "we wachten wel af..." stand....

Amaranta, veel plezier bij de echo vanmiddag

Ik ben vanmorgen naar de vk geweest, alwaar ik het ontmoedigende nieuws kreeg dat alles nog potdicht zit én dat het kindje nog altijd niet vast ligt in m'n bekken Alvast "voor het geval dat..."-afspraken gemaakt voor CTG enzo in het ziekenhuis volgende week. Ik zou het wel erg fijn vinden als mijn lichaam zelf een keer bedenkt wat het moet doen, namelijk de bevalling beginnen.... Maar het gaat dus nog wel even duren. Verwacht niet meer dat ik 'mijn' datum ga halen (ik had vanaf het begin de 29e in m'n hoofd...).

Dus Nijna, Bar... zet 'm op...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:06:09 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71388736
Nou moe... Dat is een domper Innepin...
En ja ik dacht echt aan jou en ik zei vanmorgen ook tegen F. dat jij wrsch wel zou denken dat ik niet wijs was.
Oh meid, ik hoop echt dat het gewoon vanzelf gaat beginnen.

Hier kan er weer een streep door een van mijn klusjes. De enveloppen voor de geboortekaartjes zijn geschreven.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:07:09 #129
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71388761
oh innepin dat is wel het laatste dat je wilt horen van je vk
pi_71388777
Ahh Innepin...bah wat een shitbericht...dat wil je helemaal niet horen! Maar goed, misschien heeft jouw uk gewoon een beetje dreiging nodig en helpt die CTG afspraak in t vooruitzicht wel En ook potdichte baarmoedermondjes kunnen ineens opengaan hoor! Houd moed!

Hoe zou t trouwens met SilkTie en zn lief zijn? 25 augustus uitgerekend met een tweeling op komst.. ik ben benieuwd of die ukjes er misschien al zijn!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_71389457
Innepin, dat is niet echt een hart onder de riem bericht... Hopelijk heeft uk meegeluisterd en gaat nu toch zelf tasje pakken en op zoek naar de uitgang!

Mijn moeder is er en die zei net dat ik toch een beetje een plofkop begin te krijgen inmiddels... "dat duurt vast niet zo lang meer", zei ze . Ik hoop dat ze gelijk heeft.
Maar Innepin, ik hoop dat jij ook echt niet meer zo lang hoeft te wachten
Fake it till you make it...
pi_71389636
BE, mijn beenweeën voelden als een soort kramp in elk geval. net als kramp in je kuit, maar dan in je bovenbeen. bovenop inderdaad. érg pijnlijk en érg vervelend. hopelijk heb je als 't binnenkort (!) echt BEgint alleen nog maar 'gewone' buikweeën. althans, die vond ik beter te verdragen dan de BEen-variant.
wel spannend dat 't vannacht leek te gaan gebeuren!!!

innepin, sterkte met 't opbrengen van het nodige geduld maar weer. het zijn rare weken he als je zo zit te wachten. maar het maakt uiteindelijk eigenlijk niet veel uit of je nou vanzelf begint of een klein duwtje nodig hebt, binnen niet al te lange tijd gaat het toch allemaal gebeuren en word je MOEDER!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:38:06 #133
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71389799
Ahw Innepin das toch niet echt het nieuws waar je op gehoopt had
ik hoop echt echt echt dat het heel binnenkort allemaal vanzelf begint meid
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71389978
Innepin dat is beroerd zeg Kan me voorstellen dat het wat ontmoedigend is!

Poppedein weer een echo gehad! Yay Maar 8 pond

Bieden in het verleden behaalde resultaten garantie voor de toekomst? (L. was 2860)
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:44:44 #135
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71390051
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:42 schreef freecell het volgende:
Innepin dat is beroerd zeg Kan me voorstellen dat het wat ontmoedigend is!

Poppedein weer een echo gehad! Yay Maar 8 pond

Bieden in het verleden behaalde resultaten garantie voor de toekomst? (L. was 2860)
8 pond bij 40 weken he
L. was bij lange na geen 40 weken beebje toen ie geboren werd. Dat scheelt op zich wel lijkt me.

Ik ga morgen ook maar es vragen op hoeveel ze mn meisje schatten bij de datum. Ik ben wel benieuwd maar ben het tot nu toe elke keer vergeten te vragen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71390132
BE, voorwerk lijkt me pijnlijk, duurt vast niet lang meer voor dat je kleine beeb er is

Co_ol goedgekeurd. Het is overigens normaal dat je geen echo krijgt tijdens de controle. Het is alleen ff bloeddruk / gewicht / voelen / hartje luisteren en praten over t verloop van de zwangerschap

Iedereen die ik vergeten ben
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:00:16 #137
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71390597
Innepin
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71390794
Ik zag net op de wc dat er wat bloed in mijn onderbroek zit.
Mijn verloskundigenpraktijk heeft vakantie en is alleen bereikbaar tussen 13.00 en 14.00 uur, maar lijkt me wel verstandig even te bellen zeker?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:08:34 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71390894
Ik zou als ik jou was even een maandverbandje in doen en het nog heel eventjes aan zien tot idd 13.00 of half 2 ofzo.
Een haarvaatje kan altijd springen, pas als het hele maandverbandjes vol zijn wordt bellen dringender.

Nu wel even maandverbandje in doen, dan kan de vk straks, als je evt. langs moet komen, inschatten hoeveel het ong. is.

Wel even schrikken lijkt me. Ik zou wel even bellen straks.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:10:17 #140
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71390952
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:44 schreef huuphuup het volgende:

[..]

8 pond bij 40 weken he
L. was bij lange na geen 40 weken beebje toen ie geboren werd. Dat scheelt op zich wel lijkt me.

Ik ga morgen ook maar es vragen op hoeveel ze mn meisje schatten bij de datum. Ik ben wel benieuwd maar ben het tot nu toe elke keer vergeten te vragen
Vergeet niet dat het maar een schatting is. Voordat je je straks druk gaat maken als ze zeggen dat het maar een klein ding zal zijn of juist andersom als ze zeggen dat ze heul groot is...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:10:39 #141
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71390960
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou als ik jou was even een maandverbandje in doen en het nog heel eventjes aan zien tot idd 13.00 of half 2 ofzo.
Een haarvaatje kan altijd springen, pas als het hele maandverbandjes vol zijn wordt bellen dringender.

Nu wel even maandverbandje in doen, dan kan de vk straks, als je evt. langs moet komen, inschatten hoeveel het ong. is.

Wel even schrikken lijkt me. Ik zou wel even bellen straks.
Ik sluit me hier bij aan
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:13:34 #142
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71391061
Ik heb trouwens een T-shirt (aan) met deze opdruk.
Er staat in het spaans, mond dicht en opeten
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:15:19 #143
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71391107
Twinkly wat BE zegt ja
wel vervelend zoiets bah. Hoop dat je niet al te erg geschrokken bent
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:10 schreef amaranta het volgende:

[..]

Vergeet niet dat het maar een schatting is. Voordat je je straks druk gaat maken als ze zeggen dat het maar een klein ding zal zijn of juist andersom als ze zeggen dat ze heul groot is...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ik ga helemaal nergens vanuit verder hoor. Ik ben gewoon heel erg nieuwsgierig, mede dankzij dit topic waarin dan om de zoveel tijd iemand post van oh hij/zij wordt nu zo en zo groot geschat. alleen ik vergeet het steeds te vragen.

Dat van kleine beebjes weet ik ja ik was 4100 gram (bij 41.3 wkn) en mijn mams had 1 hechting nodig, lief was 3100 gram en zijn mams had 37 hechtingen nodig
t is maar net hoe ze er voor ligt enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71391215
Amaranta! echt alles is de schuld van Eva...
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:08 schreef Poppedein het volgende:
Hoe zou t trouwens met SilkTie en zn lief zijn? 25 augustus uitgerekend met een tweeling op komst.. ik ben benieuwd of die ukjes er misschien al zijn!
Hij is al sinds 6 juni niet meer online geweest... zou het? spannend hoor!
pi_71391518
Nou ja, ik ben snipverkouden, dus ik houd mezelf op dit moment maar voor dat het door het niezen komt.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_71391585
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:08 schreef Poppedein het volgende:
Ahh Innepin...bah wat een shitbericht...dat wil je helemaal niet horen! Maar goed, misschien heeft jouw uk gewoon een beetje dreiging nodig en helpt die CTG afspraak in t vooruitzicht wel En ook potdichte baarmoedermondjes kunnen ineens opengaan hoor! Houd moed!
Mja dat zei de vk ook, maar je moet toegeven dat een potdichte bmm icm nog niet helemaal ingedaalde baby nou niet echt wijst op een naderende bevalling hè.
Ik zit nou heel zelfmedelijderig te doen en vriendje begrijpt me gewoon echt niet Oh well.

Dank voor de lieve woorden dames
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71391686
Huup, je mijlpaal! Woei!!!!
Goh nu moet je echt elke dag op Fok komen, wat een toestand!

Poppedein nu dus ook echt in de wachtkamer, dat zal raar voelen. Ik vroeg me laatst al eens af of jij ook echt onder controle stond, of dat je jezelf checkte.

Poppejans, leuk dat je zoveel beweging voelt, en ziet!

Nijna met plofkop, nou kom maar op met de baby dan!

Innepin wat een irritante berichten ja! Hopelijk komt je baby snel op andere ideeen!

Heb net de vk nog maar eens gebeld....
Ik heb gister de hele dag en vandaag nog steeds, de hele tijd harde buiken. Maar dan alleen als ik sta/loop. Als ik zit of lig is er niks aan de hand, maar zo gauw ik ga staan is het weer keihard.
Gelukkig kon het verder geen kwaad, zolang het niet in rust kwam en het niet regelmatig is.
Ik kon dan ook gewoon mijn gangetje gaan. Op zich was het wel een teken van je lichaam dattie vindt dat je teveel doet, maar veel rustiger aan kan ik het niet doen, dus gewoon zo doorgaan dan maar.
Het hoorde ook wel bij een 2e (of 3e/4e) zwangerschap, dat je lichaam zich wat eerder gaat klaarmaken voor de bevalling.

Als ik me toch nog ongerust maak, of de klachten worden erger moest ik maar weer bellen.
Wel fijn dat ze daar zo makkelijk in zijn.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71391784
Beenweeen, ik wist niet eens dat dat bestond! Bah, lijkt me best wel heftig

Fijn dat je weer wat gerustgesteld bent Karin, is inderdaad wel belangrijk dat je wel het idee hebt dat ze je daar serieus nemen en dat je overal voor bellen kunt.
Maar harde buiken zijn echt niet leuk, hopelijk trekken die gauw weer weg
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71391829
Wat ik me nog wel afvraag, en vergeten te vragen, heeft mijn baby last van de harde buiken die ik steeds heb? Of merkt hij/zij daar niks van? Weet iemand dit?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71391842
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:30 schreef innepin het volgende:

[..]

Mja dat zei de vk ook, maar je moet toegeven dat een potdichte bmm icm nog niet helemaal ingedaalde baby nou niet echt wijst op een naderende bevalling hè.
Ik zit nou heel zelfmedelijderig te doen en vriendje begrijpt me gewoon echt niet Oh well.

Dank voor de lieve woorden dames
Nee, het biedt minder hoop dan een baarmoedermond die zo week is dat ie al begint te bloeden als je m alleen maar aanraakt.. maar écht, verloskunde is zo'n raar vak.. Ik heb zo vaak dat ik iemand strip en t zó rijp en open aanvoelt dat ik me niet kan voorstellen dat ze niet bevalt, en vervolgens gebeurt er niets, terwijl een ander met een potdichte bmm, waarbij ik dus niet eens KAN strippen, al genoeg blijkt te hebben aan alleen de aanraking van de bmm en diezelfde nacht nog bevalt... of t koppie nou wel of niet ingedaald is!

Dus ja, ik had meer hoop voor je als de boel nu flink verweekt was, maar geloof me als ik zeg dat t écht niets zegt dat t niet zo is!

* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')