abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator dinsdag 28 juli 2009 @ 10:00:22 #102
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71387143
het enige wat mij enigzins hielp tegen de pijn van die beenweeen was er tegenin gaan hangen. Dus staan en voorover tegen een muur hangen ( terwijl je ondertussen met je hoofd tegen de muur slaat van de pijn )
gewicht erop gooien als het ware, als tegendruk.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71387151
Be, dat je nu beenweeën had hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je die straks ook gaat hebben!
Ik hoop voor je van niet!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:01:34 #104
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71387169
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:59 schreef freecell het volgende:
Vrucht! Ik geloof nooit dat het een appel was, die groeien niet in dat gebied
Maar ik heb Eva ook uitgescholden tijdens de bevalling
Ach ja, appel, banaan..kiwi... (zit net bumba te kijken)
Ze had er gewoon af moeten blijven en dan hadden we wel die fijne navelbuiksleutel gehad!!
pi_71387185
Vanmorgen zijn we op controle geweest en alles was goed zei ze

Baarmoeder lag op de goede plek en alle bloedtesten waren perfect

We hebben het hartje geluisterd maar geen echo jammer genoeg
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:05:54 #106
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71387266
jammer van de echo co_ol, hebben ze wel een apparaat staan?
Maargoed een hartje horen is ook reuzebijzonder toch??

over 4 uur mag ik voor een echo, heb nu al zenuwenbuikpijn
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:06:13 #107
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71387271
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:02 schreef Co_OL het volgende:
Vanmorgen zijn we op controle geweest en alles was goed zei ze

Baarmoeder lag op de goede plek en alle bloedtesten waren perfect

We hebben het hartje geluisterd maar geen echo jammer genoeg
Fijn dat alles goed was!
waarom geen echo? stond die wel op de planning of hadden jullie daar enkel op gehoopt?

En vrucht... appel... same difference

Nee serieus BE het klinkt echt ontzettend pijnlijk thnx haha kan ik me geestelijk voorbereiden op mn eigen bevalling enzo zeg maar... en mocht ik ook beenweeen krijgen dan weet ik dankzij Lois wat te doen om het te verlichten
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71387285
Bar, wat naar dat je je angstig voelt. Praat je ook wel met je vriend erover? Ik hoop dat dat gevoel gauw wegtrekt!

Duch, wat een smeltmoment is dat he? als je beseft dat je straks gewoon met z'n 3tjes bent... en je meisje weet wel dat ze welkom is, ik weet het zeker!

eh Huup, elke appel is een vrucht, maar niet iedere vrucht is een appel...

echo voor Amaranta! leuk leuk!

voor alle meiden met voorwerk
voor de meiden die dat nog niet hebben
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:14:30 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71387452
Lois! Ik zie me al staan.
freecell, het feit dat ik dit een week of 2 terug ook al voelde een keertje 's ochtends doet mij wel het ergste vrezen.

CO_ol, jammer joh!

Amaranta, spannend!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:16:38 #110
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71387506
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:06 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Fijn dat alles goed was!
waarom geen echo? stond die wel op de planning of hadden jullie daar enkel op gehoopt?

En vrucht... appel... same difference

Nee serieus BE het klinkt echt ontzettend pijnlijk thnx haha kan ik me geestelijk voorbereiden op mn eigen bevalling enzo zeg maar... en mocht ik ook beenweeen krijgen dan weet ik dankzij Lois wat te doen om het te verlichten
met je kop tegen de muur bonken wil je sowieso wel doen....
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:19:13 #111
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71387568
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

dokter dokter ik heb zo'n last van hoofdweeen

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:21:50 #112
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71387630
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:19 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dokter dokter ik heb zo'n last van hoofdweeen

Of je vent bij zn nekvel grijpen en hem tegen de muur bonken.
Door jouw schuld................

Ik ben echt een prater, echt, tegen het irritante aan.... tijdens de weeen en de bevalling heb ik echt geen woord gezegd. Ik ben nog nooit zo stil geweest
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:26:30 #113
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_71387735
Hier geen buikweeen gehad enkel maar rug en beenweeen. Op mijn zij liggen en manlief mijn rug laten masseren en afzetten tegen de rand van het bed werkte hier heel goed voor beenweeen. Tegendruk geven en dan op een voor jou zo prettig mogelijke manier.
pi_71387741
Huupske an de meld whieeeeeeeehoe!!! Je weet dat je verplicht bent je elke dag te melden op het tijdsstip waarop je je allereerste paraat melding hebt gedaan hè! Vooruit, omdat jij t bent een speling van 5 minuten naar voor en naar achter! Gefeli met je heul heul echte mijlpaal!!

Karin, wat fijn dat ze nu geen redenen zagen om aan te nemen dat t weer niet goed zou lopen met de placenta dit keer… ik hoop dat dat een beetje vertrouwen geeft en t vloeien dit keer heel wat minder lang zal duren! Ik hoop dat je bloeddruk een beetje stabiel blijft nu, dan is 88 nog prachtig, maar wel rustig aan doen hoor!

Bar Ik vind het zo sneu voor je dat die gevoelens zo overheersen bij je… Ik zou ze zo graag voor je wegnemen, maar dat kan niemand helaas… Ik hoop dat je kleine meiske of manneke je straks wel heel snel een beetje dat vertrouwen weet te geven, maar de kans bestaat dat dat vertrouwen alleen maar kleiner wordt… vrees niet om dan aan de bel te trekken hè, je gevoel is zo begrijpelijk en ik vind t fijn dat je dat hardop uit durft te spreken

Kersjes, heeeeeeeel fijn dat t nu toch geen blaasontsteking was, dat zou idd dikke BS geweest zijn! Lekker bij Devin thuis blijven dus, en nog even heerlijk genieten van t feit dat jullie nog ff met zn 3tjes zijn!

Duchess ik word helemaal emo van je! Wat is t toch spannend hè…enerzijds, zoooo niet voor te stellen, anderzijds ben je zooo ingesteld op de komst van je kindje, alles staat in t teken daarvan!

BE, voor jou vandaag de “meeste smilies in een post prijs”, hahaha!! Spannend dat voorwerk, helemaal als je even in je eentje stil in bed ligt te bedenken dat dit wel eens echt zou kunnen zijn.. dan komt t ineens wel angstaanjagend dichtbij… stom dat je ook dan pas weer écht realiseert hoe bevallen was hè! Maar t is je eerder gelukt hoor!! Het doet gewoon godvergeten zeer, maar hoe t voelt wist je dus pas vannacht weer! Ben je er al aan toe voor je gevoel als t dit keer zoveel eerder zou komen? Of heb je helemaal ingesteld op overtijd gaan omdat dat bij Sasha ook zo was?

Mefke, heel fijn dat je nu zo goed geslapen hebt vannacht…dat maakt dat je alles alweer zó veel beter kunt handelen! Hoe frequent heb je nu FT?

Innepinmetnogsteedseenbabydrin en NijnaBijna! dikke voor jullie… wachten is stom! Zet m op lieve LLM!

Ohhhh mensen sorry hoor, ik doe t uit mn hoofd, vond mezelf al knap dat ik zover gekomen ben, maar nu weet ik t echt niet meer… voor iedereen die ik vergeet ook een dikke aai over de bol!

Hier vanochtend op controle geweest, nu ik niet meer werk moet ik ook echt op controle komen, compleet met in de wachtkamer zitten..gek hoor! Tussen “mijn” zwangeren! (BJ ik heb in gedachten nog even naar je gezwaaid toen ik t zkh binnenkwam hoor aangezien ik las dat je een vroege had)

Wij doen in de praktijk standaard een liggingsecho bij 36 weken, dus die was vandaag, heerlijk om weer ff te gluren, doe ik tegenwoordig zelf nooit meer… Ons meisje lag mooi met dr koppie naar beneden, had haartjes en lange benen . Ze woog nu ongeveer zo’n 3085gram, wat ongeveer 8 pond bij 40 weken zou betekenen… ik weet niet waar ik dat moet gaan laten in mijn korte bovenlijfje En aangezien ik zelf verwacht daarna ook nog wel even dr oventje te blijven denk ik dat ik hard mn best zal moeten gaan doen Maar ach… laten we eerlijk zijn, of dr nou iets van 4 pond of 8 pond doorheen moet..zeer doet t toch wel
Bloeddruk ook nog altijd netjes.. ik was blij!

Gister hebben we trouwens t bed op kratjes gezet.. er moesten er 12 onder... en die stonden me natuurlijk in de weg, dus dan maar gelijk onder t bed.. das toch best hoog als je zelf al een niet al te lage boxspring hebt Ik kon over mn buik heen niet eens meer goed naar de televisie kijken..

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 28-07-2009 11:03:55 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_71387759
Heerlijk om jullie gehyper hier te lezen
Allemaal LLM's die op hun mooie nieuwe kindjes aan het wachten zijn
Innepin, ik hoop dat jij snel aan de beurt bent
pi_71387769
We hebben in week 7 en week 9 wel echo's gehad en dit was meer voor controle. Over 4 weken moeten we weer terug komen.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:30:30 #117
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71387840
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan bedenk ik me nu
Niet vanwege been-weeen, maar toen ik thui s op de wc zat om de weeen op te vangen leunde ik met volle kracht tegen de muur aan. Toen mijn armen gevoelloos werden probeerde ik het met mijn hoofd en de koele tegels vond ik fijn aanvoelen. En toen ontdekte ik dat bonken ook wel een beetje hielp. Heb het niet lang gedaan, manlief hield me gelukkig tegen voordat ik mezelf k.o. gebonkt had

Kwam even loeren of Innepin zich al gemeld had.

Na een roerige nacht waarin manlief ook nog eens een paar keer uit bed werd gebeld (en wij dus ook ) is een doodmoe kleintje net uit zichzelf zijn bed in geklommen. Ik ga ook even plat
.... met gevoel voor drama....
  Moderator dinsdag 28 juli 2009 @ 10:30:46 #118
5428 crew  miss_sly
pi_71387849
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:55 schreef huuphuup het volgende:

[..]

was dat niet iets met een appel en een slang ofzo?

of je nou gelooft of niet, I blame zeh apple! Stom mens
Ik heb werkelijk zo'n opmerking gemaakt vorige week tijdens de weeen. Ik weet niet meer precies wat, maar dit schoot ook door mijn hoofd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:31:39 #119
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71387867
Allemaal nwe meldplichtigen! Leuk, leuk, leuk!
vlgs mij heeft innepin al een paar uur niet meer gepost...

rocka, ook al vocht in je knie... pfff gaat ook lekker bij jou dan!

BE aan het voorwerk, balen! Nou maar hopen dat je een paar cm krijgt erdoor en dus soepeler kunt starten aan de echte bevalling.

martine, balen van je blaasontsteking
kersjes, fijn dat jij geen bs ( ) hebt

Vanochtend naar de ha, maar weer plasje laten checken. helemaal schoon.
waar die harde buiken dan vandaan komen is me een compleet raadsel.
bloeddruk weer gecheckt 110 over 55, buik was soepel, verder nauwelijks klachten, dus het devies blijft: rust, rust, rust...
al lijkt mn rug wel beter te worden met de gehalveerde werklading.
zometeen maar ff de vlos bellen...

net ook uwv aan de lijn gehad, ze hadden me nl ziek gemeld voor 13% ivm zwanegrschap. geen wonder dat ze daar over vallen maar ja, als je iedere dag je uren bijhoudt en de ene dag 8 uur werkt, de volgende 4 en de dag erna 6, is het geen wonder dat je op een bijzonder gemideld percentage komt

zometeen gesprek met HR, dan wordt eea wrs officieel...
aan de ene kant , want dan hoef ik niet iedere week te bellen, aan de andere kant , want dan wordt het zo echt. dan ben ik echt teruggeschroefd naar halve dagen...

hebben jullie trouwens nog tips om fijne opmerkingen over mijn zitstellage te pareren? ( "goh, dat zit lekker! zo met die kussens en al?" Ja ik doe het echt voor mijn lol! ) naja, van manlief mag ik me er niet druk over maken. laat het van je afglijden en zo. is makkelijker gezegd dan gedaan.

maar ja, met halve dagen werken, kan ik wel dit topic beter bijbenen
elk nadeel hep zn voordeel

nog 2,5 wk en dan 20 wk!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:31:41 #120
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71387869
ah okay. Jammer wel dan co_0l.

Poppedein wat een megapost!
Maar je bent goedgekeurd dus? mooi!
Enneh, ik zou gewoon de tv ook op een kratje zetten!

Wij moeten het bed ook nog omhoog zetten. K vergeet het steeds heb ook totaal geen last met in en uitstappen ofzo dus ik ben er heul nog nie mee bezig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71387881
Kan niet...TV hangt aan de muur... ik kan er op zn hoogst een kratje onderbinden, maar of dat nou zoveel effect heeft

ennuh.. als je gewoon een stapel klossen in huis haalt.. de meeste bedden heb je echt binnen 10 minuten wel de lucht in... kan B dus mooi tijdens je weeën doen.. na 5 minuten ff snel stoppen om in je rug te douwen en dan snel de andere helft van t bed afmaken
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:33:54 #122
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71387919
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:32 schreef Poppedein het volgende:
Kan niet...TV hangt aan de muur... ik kan er op zn hoogst een kratje onderbinden, maar of dat nou zoveel effect heeft
hahahhaa ik zie het helemaal voor me

nah laat dat maar zitten dan inderdaad
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:42:55 #123
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71388154
Kraamverzorgster....
zo en die krat onder de tv???

poppedein:
Ja dat zag ik in zo'n huisblad staan. IS helemaal hip bij alle celebs
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:47:14 #124
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71388261
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:32 schreef Poppedein het volgende:

ennuh.. als je gewoon een stapel klossen in huis haalt.. de meeste bedden heb je echt binnen 10 minuten wel de lucht in... kan B dus mooi tijdens je weeën doen.. na 5 minuten ff snel stoppen om in je rug te douwen en dan snel de andere helft van t bed afmaken
ja we laten het nu nog heel eventjes zo. We hebben bierkratjes hier staan voor het bed. Maar mn vk had ook al gezegd dat het haar niet kon schelen of we dat bed nou wel of niet nu al de lucht in deden, als ie maar omhoog stond als zij kwam
prima dus
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:50:57 #125
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71388340
hier nog even terug naar bed gegaan en lekker weer kunnen slapen
Hier aldoor een zeurderige menstruatie achtige pijn, wat komt en gaat, alleen zonder enig regelmaat.

maar ook al een paar dagen van die warme handen en warme voeten, het tinteld niet het voelt alleen raar.

BE beenweeen het klinkt ook gewoon al niet lekker... sterkte ermee
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:51:20 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71388350
Krat onder de TV!
Ik moet trouwens bekennen dat volgens mij ons bed niet helemaal echt hoog genoeg staat, maar we kunnen dat vrij snel aanpassen mocht de kraam dat willen.
Morgen ga ik klossen halen voor het bed dat evt. in de woonkamer komt te staan voor de eerste 5cm.

Poppedein, ik had mezelf net gisteren een beetje kunnen kalmeren zodat ik gewoon weer een beetje van 40w uit ging, maar ja, na zo'n nacht realiseer je je dus wel dat dat niet per se het geval hoeft te zijn.
Maar alles is nu wel af en schoon, dat geeft ook heel veel rust in mijn hoofd dus het maakt me nu niet zo veel meer uit.

Wat grappig trouwens dat jij je nu gewoon bij de rest van de zwangeren hebt moeten voegen voor controles, dat lijkt me echt een rare gewaarwording.
pi_71388583
Huup met meldplicht

BE OMG dacht je écht aan mij terwijl je daar pijn lag te hebben?
En je omschrijft het heel goed, hoe voorwerk funest is voor de "we wachten wel af..." stand....

Amaranta, veel plezier bij de echo vanmiddag

Ik ben vanmorgen naar de vk geweest, alwaar ik het ontmoedigende nieuws kreeg dat alles nog potdicht zit én dat het kindje nog altijd niet vast ligt in m'n bekken Alvast "voor het geval dat..."-afspraken gemaakt voor CTG enzo in het ziekenhuis volgende week. Ik zou het wel erg fijn vinden als mijn lichaam zelf een keer bedenkt wat het moet doen, namelijk de bevalling beginnen.... Maar het gaat dus nog wel even duren. Verwacht niet meer dat ik 'mijn' datum ga halen (ik had vanaf het begin de 29e in m'n hoofd...).

Dus Nijna, Bar... zet 'm op...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:06:09 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71388736
Nou moe... Dat is een domper Innepin...
En ja ik dacht echt aan jou en ik zei vanmorgen ook tegen F. dat jij wrsch wel zou denken dat ik niet wijs was.
Oh meid, ik hoop echt dat het gewoon vanzelf gaat beginnen.

Hier kan er weer een streep door een van mijn klusjes. De enveloppen voor de geboortekaartjes zijn geschreven.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:07:09 #129
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71388761
oh innepin dat is wel het laatste dat je wilt horen van je vk
pi_71388777
Ahh Innepin...bah wat een shitbericht...dat wil je helemaal niet horen! Maar goed, misschien heeft jouw uk gewoon een beetje dreiging nodig en helpt die CTG afspraak in t vooruitzicht wel En ook potdichte baarmoedermondjes kunnen ineens opengaan hoor! Houd moed!

Hoe zou t trouwens met SilkTie en zn lief zijn? 25 augustus uitgerekend met een tweeling op komst.. ik ben benieuwd of die ukjes er misschien al zijn!
pi_71389457
Innepin, dat is niet echt een hart onder de riem bericht... Hopelijk heeft uk meegeluisterd en gaat nu toch zelf tasje pakken en op zoek naar de uitgang!

Mijn moeder is er en die zei net dat ik toch een beetje een plofkop begin te krijgen inmiddels... "dat duurt vast niet zo lang meer", zei ze . Ik hoop dat ze gelijk heeft.
Maar Innepin, ik hoop dat jij ook echt niet meer zo lang hoeft te wachten
Fake it till you make it...
pi_71389636
BE, mijn beenweeën voelden als een soort kramp in elk geval. net als kramp in je kuit, maar dan in je bovenbeen. bovenop inderdaad. érg pijnlijk en érg vervelend. hopelijk heb je als 't binnenkort (!) echt BEgint alleen nog maar 'gewone' buikweeën. althans, die vond ik beter te verdragen dan de BEen-variant.
wel spannend dat 't vannacht leek te gaan gebeuren!!!

innepin, sterkte met 't opbrengen van het nodige geduld maar weer. het zijn rare weken he als je zo zit te wachten. maar het maakt uiteindelijk eigenlijk niet veel uit of je nou vanzelf begint of een klein duwtje nodig hebt, binnen niet al te lange tijd gaat het toch allemaal gebeuren en word je MOEDER!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:38:06 #133
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71389799
Ahw Innepin das toch niet echt het nieuws waar je op gehoopt had
ik hoop echt echt echt dat het heel binnenkort allemaal vanzelf begint meid
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71389978
Innepin dat is beroerd zeg Kan me voorstellen dat het wat ontmoedigend is!

Poppedein weer een echo gehad! Yay Maar 8 pond

Bieden in het verleden behaalde resultaten garantie voor de toekomst? (L. was 2860)
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:44:44 #135
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71390051
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:42 schreef freecell het volgende:
Innepin dat is beroerd zeg Kan me voorstellen dat het wat ontmoedigend is!

Poppedein weer een echo gehad! Yay Maar 8 pond

Bieden in het verleden behaalde resultaten garantie voor de toekomst? (L. was 2860)
8 pond bij 40 weken he
L. was bij lange na geen 40 weken beebje toen ie geboren werd. Dat scheelt op zich wel lijkt me.

Ik ga morgen ook maar es vragen op hoeveel ze mn meisje schatten bij de datum. Ik ben wel benieuwd maar ben het tot nu toe elke keer vergeten te vragen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71390132
BE, voorwerk lijkt me pijnlijk, duurt vast niet lang meer voor dat je kleine beeb er is

Co_ol goedgekeurd. Het is overigens normaal dat je geen echo krijgt tijdens de controle. Het is alleen ff bloeddruk / gewicht / voelen / hartje luisteren en praten over t verloop van de zwangerschap

Iedereen die ik vergeten ben
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:00:16 #137
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71390597
Innepin
pi_71390794
Ik zag net op de wc dat er wat bloed in mijn onderbroek zit.
Mijn verloskundigenpraktijk heeft vakantie en is alleen bereikbaar tussen 13.00 en 14.00 uur, maar lijkt me wel verstandig even te bellen zeker?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:08:34 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71390894
Ik zou als ik jou was even een maandverbandje in doen en het nog heel eventjes aan zien tot idd 13.00 of half 2 ofzo.
Een haarvaatje kan altijd springen, pas als het hele maandverbandjes vol zijn wordt bellen dringender.

Nu wel even maandverbandje in doen, dan kan de vk straks, als je evt. langs moet komen, inschatten hoeveel het ong. is.

Wel even schrikken lijkt me. Ik zou wel even bellen straks.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:10:17 #140
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71390952
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:44 schreef huuphuup het volgende:

[..]

8 pond bij 40 weken he
L. was bij lange na geen 40 weken beebje toen ie geboren werd. Dat scheelt op zich wel lijkt me.

Ik ga morgen ook maar es vragen op hoeveel ze mn meisje schatten bij de datum. Ik ben wel benieuwd maar ben het tot nu toe elke keer vergeten te vragen
Vergeet niet dat het maar een schatting is. Voordat je je straks druk gaat maken als ze zeggen dat het maar een klein ding zal zijn of juist andersom als ze zeggen dat ze heul groot is...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:10:39 #141
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71390960
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou als ik jou was even een maandverbandje in doen en het nog heel eventjes aan zien tot idd 13.00 of half 2 ofzo.
Een haarvaatje kan altijd springen, pas als het hele maandverbandjes vol zijn wordt bellen dringender.

Nu wel even maandverbandje in doen, dan kan de vk straks, als je evt. langs moet komen, inschatten hoeveel het ong. is.

Wel even schrikken lijkt me. Ik zou wel even bellen straks.
Ik sluit me hier bij aan
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:13:34 #142
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71391061
Ik heb trouwens een T-shirt (aan) met deze opdruk.
Er staat in het spaans, mond dicht en opeten
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:15:19 #143
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71391107
Twinkly wat BE zegt ja
wel vervelend zoiets bah. Hoop dat je niet al te erg geschrokken bent
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:10 schreef amaranta het volgende:

[..]

Vergeet niet dat het maar een schatting is. Voordat je je straks druk gaat maken als ze zeggen dat het maar een klein ding zal zijn of juist andersom als ze zeggen dat ze heul groot is...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ik ga helemaal nergens vanuit verder hoor. Ik ben gewoon heel erg nieuwsgierig, mede dankzij dit topic waarin dan om de zoveel tijd iemand post van oh hij/zij wordt nu zo en zo groot geschat. alleen ik vergeet het steeds te vragen.

Dat van kleine beebjes weet ik ja ik was 4100 gram (bij 41.3 wkn) en mijn mams had 1 hechting nodig, lief was 3100 gram en zijn mams had 37 hechtingen nodig
t is maar net hoe ze er voor ligt enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71391215
Amaranta! echt alles is de schuld van Eva...
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:08 schreef Poppedein het volgende:
Hoe zou t trouwens met SilkTie en zn lief zijn? 25 augustus uitgerekend met een tweeling op komst.. ik ben benieuwd of die ukjes er misschien al zijn!
Hij is al sinds 6 juni niet meer online geweest... zou het? spannend hoor!
pi_71391518
Nou ja, ik ben snipverkouden, dus ik houd mezelf op dit moment maar voor dat het door het niezen komt.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_71391585
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:08 schreef Poppedein het volgende:
Ahh Innepin...bah wat een shitbericht...dat wil je helemaal niet horen! Maar goed, misschien heeft jouw uk gewoon een beetje dreiging nodig en helpt die CTG afspraak in t vooruitzicht wel En ook potdichte baarmoedermondjes kunnen ineens opengaan hoor! Houd moed!
Mja dat zei de vk ook, maar je moet toegeven dat een potdichte bmm icm nog niet helemaal ingedaalde baby nou niet echt wijst op een naderende bevalling hè.
Ik zit nou heel zelfmedelijderig te doen en vriendje begrijpt me gewoon echt niet Oh well.

Dank voor de lieve woorden dames
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71391686
Huup, je mijlpaal! Woei!!!!
Goh nu moet je echt elke dag op Fok komen, wat een toestand!

Poppedein nu dus ook echt in de wachtkamer, dat zal raar voelen. Ik vroeg me laatst al eens af of jij ook echt onder controle stond, of dat je jezelf checkte.

Poppejans, leuk dat je zoveel beweging voelt, en ziet!

Nijna met plofkop, nou kom maar op met de baby dan!

Innepin wat een irritante berichten ja! Hopelijk komt je baby snel op andere ideeen!

Heb net de vk nog maar eens gebeld....
Ik heb gister de hele dag en vandaag nog steeds, de hele tijd harde buiken. Maar dan alleen als ik sta/loop. Als ik zit of lig is er niks aan de hand, maar zo gauw ik ga staan is het weer keihard.
Gelukkig kon het verder geen kwaad, zolang het niet in rust kwam en het niet regelmatig is.
Ik kon dan ook gewoon mijn gangetje gaan. Op zich was het wel een teken van je lichaam dattie vindt dat je teveel doet, maar veel rustiger aan kan ik het niet doen, dus gewoon zo doorgaan dan maar.
Het hoorde ook wel bij een 2e (of 3e/4e) zwangerschap, dat je lichaam zich wat eerder gaat klaarmaken voor de bevalling.

Als ik me toch nog ongerust maak, of de klachten worden erger moest ik maar weer bellen.
Wel fijn dat ze daar zo makkelijk in zijn.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71391784
Beenweeen, ik wist niet eens dat dat bestond! Bah, lijkt me best wel heftig

Fijn dat je weer wat gerustgesteld bent Karin, is inderdaad wel belangrijk dat je wel het idee hebt dat ze je daar serieus nemen en dat je overal voor bellen kunt.
Maar harde buiken zijn echt niet leuk, hopelijk trekken die gauw weer weg
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71391829
Wat ik me nog wel afvraag, en vergeten te vragen, heeft mijn baby last van de harde buiken die ik steeds heb? Of merkt hij/zij daar niks van? Weet iemand dit?
pi_71391842
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:30 schreef innepin het volgende:

[..]

Mja dat zei de vk ook, maar je moet toegeven dat een potdichte bmm icm nog niet helemaal ingedaalde baby nou niet echt wijst op een naderende bevalling hè.
Ik zit nou heel zelfmedelijderig te doen en vriendje begrijpt me gewoon echt niet Oh well.

Dank voor de lieve woorden dames
Nee, het biedt minder hoop dan een baarmoedermond die zo week is dat ie al begint te bloeden als je m alleen maar aanraakt.. maar écht, verloskunde is zo'n raar vak.. Ik heb zo vaak dat ik iemand strip en t zó rijp en open aanvoelt dat ik me niet kan voorstellen dat ze niet bevalt, en vervolgens gebeurt er niets, terwijl een ander met een potdichte bmm, waarbij ik dus niet eens KAN strippen, al genoeg blijkt te hebben aan alleen de aanraking van de bmm en diezelfde nacht nog bevalt... of t koppie nou wel of niet ingedaald is!

Dus ja, ik had meer hoop voor je als de boel nu flink verweekt was, maar geloof me als ik zeg dat t écht niets zegt dat t niet zo is!

dinsdag 28 juli 2009 @ 12:40:52 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71391912
37!!!!
Is hij er overdwars uitgekomen ofzo?

Ja, schattingen... ze denken nu dat deze wel ietsje kleiner zal zijn dat Sasha, maar ja... Bij Sasha dachten ze ook aan 7 pond. Ze zaten er 'maar' 2 naast.

Gaaf shirt Amaranta!

Twinkly, dat zou heel goed kunnen idd. Zeker als het bij dit kleine beetje blijft.
Even goed in de gaten houden dus.
pi_71391937
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat ik me nog wel afvraag, en vergeten te vragen, heeft mijn baby last van de harde buiken die ik steeds heb? Of merkt hij/zij daar niks van? Weet iemand dit?
Nee hoor Karin, ze merken t wel, want zijn vaak toch wel iets rustiger dan, maar hij of zij zal er zeker geen last van hebben zolang t maar geen echte weeën worden (weeën kunnen kindjes natuurlijk ook prima aan, maar niet als dat net als harde buiken ook dagen of wekenlang aan zou houden)

Weet ff niet of je t al gedaan hebt, maar anders voor de zekerheid je urine even na laten kijken of blaasontsteking (of BS, wat je wil )
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:43:53 #153
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71391995
bed omhoog is ook lastig, alhoewel ik er nu ook weer aan gewend ben en er net zo makkelijk in en uit stap.
maar wel met lampje snachts, want anders lig ik er toch echt een keertje vanaf.

Hier vanmiddag weer naar de vk, ben stiekem ook wel benieuwd of het nog wat opgeleverd heeft al dat voorwerk enzo.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:44:11 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71392004
quote:
Grappig, ik heb ook vroeg in de 30w de vk gebeld met exact dezelfde vragen en klachten en ik kreeg exact hetzelfde antwoord. Gewoon een tandje rustiger aan doen. Maar idd wel fijn dat je ze kan bellen als je je zorgen maakt.

Over dat voelen van de baby, ik heb dat bij de vorige zwangerschap eens gevraagd over het samentrekken van de buik bij het klaarkomen (jaja, too much info ) en toen zei iemand me dat dat voor de baby aanvoelt alsof hij even lekker stevig geknuffeld wordt. Niet vervelend dus, maar lekker knus.
Maar of dat echt zo is?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:45:58 #155
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71392058
quote:
ik heb gehoord (okay okay gelezen...) dat het voor je kindje moet voelen als een soort stevige omhelzing ofzo. Hij/zij zou daar geen last van hebben maar voelt wel dat er iets gebeurt.
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
37!!!!
Is hij er overdwars uitgekomen ofzo?

Ja, schattingen... ze denken nu dat deze wel ietsje kleiner zal zijn dat Sasha, maar ja... Bij Sasha dachten ze ook aan 7 pond. Ze zaten er 'maar' 2 naast.

ik heb er niet naar gevraagd verder ik moest geloof ik ineens heel dringend iets doen ofzo op dat moment
overigens zei mijn moeder toen ik dat aan haar vertelde dat het dramatischer klinkt dan het is, omdat er in meerdere lagen gehecht wordt ofzoiets? maar ik gok wel op een totaal-ruptuur ja

Ook mooi trouwens, over voorspellingen enzo over de bevalling, schoonmams keek me in februari ofzo es goed op en neer zeg maar en toen zei ze ineens "jaaa jij gaat makkelijk bevallen!"
uiteraard hoop ik voor mezelf dat ze gelijk heeft maar wtf
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71392109
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:41 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Nee hoor Karin, ze merken t wel, want zijn vaak toch wel iets rustiger dan, maar hij of zij zal er zeker geen last van hebben zolang t maar geen echte weeën worden (weeën kunnen kindjes natuurlijk ook prima aan, maar niet als dat net als harde buiken ook dagen of wekenlang aan zou houden)

Weet ff niet of je t al gedaan hebt, maar anders voor de zekerheid je urine even na laten kijken of blaasontsteking (of BS, wat je wil )
Mooi dat is fijn om te weten! En dattie wat rustiger is heb ik wel gemerkt ja, want anders hangt ie altijd tazmanian devil uit. Maar ik voel ukkie nog wel, dus da's goed.

Ik moest gister in het zkh al laten bloedprikken en urine inleveren, ivm die gestegen bloeddruk. Ik krijg daar volgende week uitslag van, en als er iets aan de hand was, bs ofzo , had ik het vast al wel gehoord nu.

Nieuwe term op Fok, bs....thanks to Kersjes!
Fijn dat je geen bO hebt trouwens!!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:49:10 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71392157
@Huup: Klinkt als zo'n vrouwtje uit de rimboe die je brede heupen eens goed in staat te schatten.

Ik had net wel een heel bemoedigend verhaal van de poetsmevrouw. De eerste bevalling was een ramp en de 2e heeft ze nauwelijks iets gevoeld. Had wat harde buiken, bleek 4cm ontsluiting te hebben, werd doorgestuurd naar het ziekenhuis en 2 uur later was haar kind er. Zonder al te veel moeite en pijn.
Dat wil ik oooooook!
Maar ja, je kan er niet op inschrijven geloof ik he?
pi_71392183
Niet? Anders wil ik graag weten waar ik kan tekenen!
pi_71392188
nou Karin, dat hoeft niet helemaal waar te zijn.. je urine wordt selectief getest op dingen die belangrijk zijn tav een hge bloeddruk/zwangerschapsvergiftiging.. als er geen algemene screening wordt gedaan wordt er dus ook niet gekeken naar waarden die kunnen duiden of een blaasontsteking. Wil je dat met zekerheid uitsluiten dan zul je dus toch wat urine naar HA moeten brengen en t specifiek daarop laten testen..

(Wellicht, hebben ze ook wél de leuko's bepaald.. maar in de meeste gevallen zal dat niet standaard gebeuren, hoe minder er bepaald hoeft te worden, hoe minder kosten er gemaakt worden)
pi_71392253
Op het formulier stond glucose/eiwitten aangevinkt.

Maar hebben harde buiken en blaasontsteking ook met elkaar te maken dan?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:52:50 #161
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71392257
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
@Huup: Klinkt als zo'n vrouwtje uit de rimboe die je brede heupen eens goed in staat te schatten.

Ik had net wel een heel bemoedigend verhaal van de poetsmevrouw. De eerste bevalling was een ramp en de 2e heeft ze nauwelijks iets gevoeld. Had wat harde buiken, bleek 4cm ontsluiting te hebben, werd doorgestuurd naar het ziekenhuis en 2 uur later was haar kind er. Zonder al te veel moeite en pijn.
Dat wil ik oooooook!
Maar ja, je kan er niet op inschrijven geloof ik he?
kon het maar!!

Achja, ik ga er vooralsnog vanuit dat ik gewoon beval net als het gros van de vrouwen, in zo'n 10 tot 20 uur en met wat hechtingen achteraf. Ben ik daar in elk geval op ingesteld Alles wat het korter duurt/makkelijker gaat is meegenomen. Alles wat het moeilijker gaat tsja, daar hoef ik dan in elk geval niet vooraf over te piekeren
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71392320
Ik teken er ook voor

Hier een inwendige reorganisatie aan de gang geloof ik Rare steekjes en gedoe. Niet echt pijnlijk, maar er gebeurt wel wat daar
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:02:05 #163
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71392533
huup met meldpaal!
Ow en wat wou ik nou nog meer allemaal zeggen
Damn, nou ja dan maar voor iedereen
pi_71392623
ff ego post sorry

Ik heb een branderig gevoel achter in mn keel, heel irritant en pijnlijk.... normaal gesproken zou ik denken aan een keelonsteking. Maar ik heb geen koorts of iets dergelijks en het is niet de hele dag. Zou het brandend maagzuur kunnen zijn? of voel je dat echt in je slokdarm?
pi_71392716
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Op het formulier stond glucose/eiwitten aangevinkt.

Maar hebben harde buiken en blaasontsteking ook met elkaar te maken dan?
Dan is er niet gecontroleerd op Leukocyten en andere ontstekingswaarden, dus niet op blaasontsteking...
En harde buiken en blaasontsteking hebben zeker weten iets te maken met elkaar.. Je baarmoeder ligt tegen je blaas aan, als je blaas dus geprikkeld is door een blaasontsteking, dan zal deze dus ook continue je baarmoeder prikkelen tot harde buiken... Het lastige van een blaasontsteking in de zwangerschap is dat je deze vaak niet herkent aan de gangbare pijnklachten die daarbij horen, omdat die vaak achterwege blijven...

Het is het meest aannemelijk dat je gewoon veel last van harde buiken hebt doordat het niet de eerste keer is dat je baarmoeder zo oprekt, waardoor deze gewoon wat eerder en meer reageert, maar stel nou dat t wel een blaasontsteking blijkt, dan kun je (meestal) heel makkelijk weer van t probleem afkomen door een AB kuur... Zeker waard dus om even uit te laten zoeken, al is het alleen al omdat in de zws je urinewegen wat wijder zijn, waardoor de kans op het doorslaan naar een nierbekkenonsteking ook verhoogd is!
pi_71392780
Martine... praat me dr niet van...dat zou heel heeeeeel goed brandend maagzuur kunnen zijn! Heb je melk in huis of blanke vla? Neem daar anders wat fijn en kijk of t minder wordt (tijdelijk) als dat zo is is het hoogstwaarschijnlijk inderdaad maagzuur

(of mexicaanse griep natuurlijk )
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:21:15 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_71393158
26 weken en nog minder dan 100 dagen te gaan

En het overgeven is echt zo goed als over en is eigenlijk alleen nog maar als iets echt verkeerd valt, dus zoals het ook is als ik niet zwanger ben

Wat nou donkere regenwolken, het is een roze wolk die hier boven de camping hangt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:23:32 #168
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71393246
Troel geniet nog maar even fijn op de camping
pi_71393492
Poppedein, ik heb geen melk of vla... ben op mn werk, heb wel frisdrank / koffie / thee of fruit.... zit daar iets tussen wat kan helpen? ik wordt er gek van

Troel veel plezier op de camping
pi_71393520
Martine dat klinkt echt als brandend maagzuur, irritant he!
Als gele vla niet helpt dan kun je vloeibare gaviscon proberen, dat is het enige dat werkt bij mij.

De verloskundige adviseerde me om het vandaag rustig aan te doen, wanneer ik menstruatieachtige krampen krijg moet ik het spoednummer bellen. Ik heb nu wel wat buikpijn maar weet niet zo goed of het mijn darmen zijn, of gewoon het kindje wat op mijn baarmoedermond drukt omdat hij toevallig zo ligt. Maar het bloedverlies kan goed veroorzaakt worden door het niezen en ik heb gisteren ook op een anderhalf jaar oud jochie gepast dus het kan ook door het tillen komen.
Dus wat we al dachten maar liever het zekere voor het onzekere he.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:32:16 #171
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71393522
heb je daar ook cola? dan zou ik daar even een eetlepel van drinken
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:34:36 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71393599
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:21 schreef Troel het volgende:
26 weken en nog minder dan 100 dagen te gaan

En het overgeven is echt zo goed als over en is eigenlijk alleen nog maar als iets echt verkeerd valt, dus zoals het ook is als ik niet zwanger ben

Wat nou donkere regenwolken, het is een roze wolk die hier boven de camping hangt
Troel wat heerlijk voor je!
pi_71393760
thanks voor de reacties meiden.
zat me net te bedenken dat de directie secataresse net een lopende apotheek is, en die had dus rennies.... nu maar hopen dat t helpt. Indien dat niet het geval is ga ik toch maar eens een afspraak maken bij de HA, want heb het al een paar weken af en aan....
pi_71393765
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:31 schreef martine1984 het volgende:
Poppedein, ik heb geen melk of vla... ben op mn werk, heb wel frisdrank / koffie / thee of fruit.... zit daar iets tussen wat kan helpen? ik wordt er gek van

Troel veel plezier op de camping
Hmmmm..nee Frisdrank, koffie en thee maken t o.h.a alleen maar erger... Kan me voorstellen dat je er gek van wordt, t is ook écht rot namelijk!

Troel, wat fijn dat t zo goed met je gaat!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:40:51 #175
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71393816
Wat fijn voor je Troel

Martine, lauwe cola waar de prik vanaf is schijnt te helpen en dan hoef je idd geen liters achterover te slaan maar met kleine slokjes of een eetlepel ofzo ervan.
Maar over het algemeen geloof ik wel dat frisdranken met prik dus meer kwaad dan goed doen voor maagzuur (zegt men dus) vanwege de koolzuur en het zoete enzo.

Op de terugweg maar even een pakje rennies kopen en in je tas gooien ofzo stomvervelend dat maagzuur.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:51:17 #176
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71394232
Stom he, van die bs. Ik had het echt niet in de gaten

Troel, wat fijn dat het goed met je gaat Veel plezier op je roze wolk!

Martine, brandend maagzuur is zo ranzig en pijnlijk. Hier stroomt het regelmatig mijn mond in, yuck

Twinkly, even schrikken van dat bloed, maar gelukkig is het ws. niks ernstigs.

Patient Poppedein Of nou ja, ziek ben je natuurlijk niet... Hoe noemen de vk´s hun zwangeren eigenlijk= Clienten misschien??
En ik had je eerder nog wat gevraagd over die massage van laatst: is je buik ook gedaan? En waarom wel of niet? En beviel het?
pi_71395416
clienten inderdaad Kersjes

Ik had je vraag nog niet eerder gezien, sorry! Ze hebben mijn buik niet gedaan, alleen rug en benen, voeten ook niet. Ze hebben niet gevraagd ook of ze mijn buik wel of niet moesten doen, heb er zelf ook niet om gevraagd omdat ik er eigenlijk ook weinig behoefte aan had dat ze mn buik zouden doen... t bijzondere eraan was voornamelijk de tafel en t uitsluiten van buik en voeten denk ik.. verder vond ik t gewoon als elke andere massage, maar dat verschilt misschien ook wel weer per kuuroord
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:00:55 #178
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71396975
Nou, we zijn terug. Alles is oke. Helemaal gezond. Voor niks zo vaak moeten poepen dus.
Sjors wilde zn geslacht niet zo heel graag laten zien maar uiteindelijk toch een blik mogen werpen.
Was wel grappig want precies op het moment dat zij het geslacht ging zoeken riep Eva kei hard AAP!
Dus eh we krijgen een aap.

Ik dacht aan het begin van de echo al iets te zien van het geslacht en de juffrouw bevestigde het op het einde. In december weten jullie of onze aap een meisje of een jongen is.
pi_71397035
Ik haat dat... dat als je het egslacht weet je het niet wilt delen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:08:24 #180
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71397280
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:02 schreef Vicky het volgende:
kan je niet lezen? Het is een aap. Daar was Eva vrij duidelijk in.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:10:08 #181
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71397344
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:02 schreef Vicky het volgende:
wat zij zegt ja!

maar fijn dat alles goed was!
nu lekker volop genieten
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:10:41 #182
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71397358
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:08 schreef amaranta het volgende:

[..]

kan je niet lezen? Het is een aap. Daar was Eva vrij duidelijk in.
jamaar jamaar, je hebt toch ook jongensapen en meisjesapen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:12:14 #183
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71397403
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:10 schreef huuphuup het volgende:

[..]

jamaar jamaar, je hebt toch ook jongensapen en meisjesapen?
Oh, daar zei Eva niks over....
Moet je haar maar even bellen
Gheghe
Het had niet veel gescheeld of we hadden het zelf niet eens geweten. Ze heeft me zelfs laten springen zodat de baby anders ging liggen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:12:45 #184
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71397421
amaranta, fijn dat alles goed was!
pi_71397503
BE Beenweeën Die schijnen het zwaarst te zijn...hopelijk was dit de eerste en laatste keer dat je er last van had...

_Bar_ ik denk vaak aan je, omdat het mij allemaal zo dubbel lijkt. Vreugde en verdriet, blijdschap en angst. Het lijkt me goed als je er met iemand die dicht bij je staat over kunt praten, of heb je daar zelf misschien niet zoveel behoefte aan? In ieder geval, een schrale troost maar er wordt aan je gedacht...

Innepin wat een balen nieuws zeg Kan me zo voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt... Beebje gewoon helemaal nog niet ingedaald ook

Poppedein tussen de zwangere cliënten, idd een aparte ervaring zeg Maarre 8 pond is wel groot! Gelukkig is het een voorspelling, geen feit. Het kan dus toch nog wel meevallen en een lichter kindje zijn

Amaranta ik hoop dat je een goede echo hebt gehad vanmiddag!

Huup meldplicht

Karin lastig die harde buiken

Vlindur, hoe was je boottochtje gister?

Pas op, klaagspoiler:
SPOILER
#geen
pi_71397554
Duch
Amaranta.. daarom ook de erachter maar idd.. mannetjes of vrouwtjesaapjes bestaan ook he:P
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:18:14 #187
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71397630
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:15 schreef Vicky het volgende:
Duch
Amaranta.. daarom ook de erachter maar idd.. mannetjes of vrouwtjesaapjes bestaan ook he:P
Ik neem aan dat je begreep dat ik niet echt boos was
Ik kan ook niet velen dat Troel het niet wil vertellen. (om maar even iemand te noemen) Maar er zit niks op.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:20:11 #188
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71397705
Duch, dikke knuffel voor jou!!! Nog eventjes en dan ben je van al je pijntjes af. Echt, het duurt niet lang meer! En dan wordt je dubbel en driedubbel en vierdubbel en dwars beloond. Een klein meisje, helemaal voor jullie alleen. Dat maakt echt alles goed!
pi_71397737
Duch hopelijk gaat de behandeling snel aan slaan en wordt de pijn minder.
pi_71397755
Oh Amaranta alles goed! Jippie! Een aap

Troeleke way to go!

Martine getsie, brandend maagzuur is echt wel hastikkuh vervelend! Hopelijk helpen de Rennies voorlopig even, nu je aan het werk bent.

Twinkly bloedverlies is altijd schrikken, maar het hoeft gelukkig niks te betekenen.
#geen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:23:42 #191
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71397806
Duchess wat rot dat je zoveel pijn hebt

Amaranta springen zelfs toe maar haha, je beebje houdt wel van een beetje actie dus. Maar eh ja weet ik veel als jij niets zegt en Eva weet het ook niet dan ga ik maar weer gokken
Bij deze mijn gok, totaal helemaal nergens op gebaseerd en waarschijnlijk fout net als mijn andere gokken tot nu toe
SPOILER
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71397808
Ach lieffies, thanks voor de lieve woorden. Wordt ik weer helemaal van
#geen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:31:19 #193
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71398056
duch, wat naar zo! Hopelijk kan de fysio toch helpen, of mss is het anders wijs om via een andere weg hulp te zoeken? pijn is ook niets
en je hebt idd best kans dat het na de bevalling zo weg is. of na een maand of zo
iig een voor jou

huup, ik heb dezelfde gok (apen hebben grote billen en dat kan lijken op een hamburgertje, was mijn gedachte )
pi_71398095
en davinia, willen jullie ook alvast weten wat het wordt?

sterkte duchess. hopelijk hoeft 't niet al te lang meer te duren...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:33:36 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71398135
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:23 schreef huuphuup het volgende:
Duchess wat rot dat je zoveel pijn hebt

Amaranta springen zelfs toe maar haha, je beebje houdt wel van een beetje actie dus. Maar eh ja weet ik veel als jij niets zegt en Eva weet het ook niet dan ga ik maar weer gokken
Bij deze mijn gok, totaal helemaal nergens op gebaseerd en waarschijnlijk fout net als mijn andere gokken tot nu toe
SPOILER
Ik dacht juist het andere.
Huppakee, gelijk al 2 opties Amaranta.

DucessX, wat rot joh, dat de behandeling niet aan wil slaan bij je...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:44:01 #196
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71398477
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:33 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik dacht juist het andere.
Huppakee, gelijk al 2 opties Amaranta.

DucessX, wat rot joh, dat de behandeling niet aan wil slaan bij je...
ja maar je weet het he, ik heb het tot nu toe geloof ik elke keer bij het verkeerde eind gehad
behalve bij mijn eigen kind, dat dan weer wel. Dat was wel een fijne toevalstreffer

maar je kunt met mijn gok dus alle kanten op
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:44:42 #197
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71398494
heey meiden, ben weer uitgewerkt... maar nu errrrrg moe, door het weinig slapen,
ga dus ff naar mijn lichaam luisteren en een dutje doen,
geen energie om te reageren verder... sorrrrrrrrrrryyy....

heb wel geintresseerd alles gelezen, en als ik me vanavond fitter voel, komt er misschien nog wel een kwaliteitspost van deze kant

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:47:38 #198
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71398582
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:32 schreef bixister het volgende:
en davinia, willen jullie ook alvast weten wat het wordt?

sterkte duchess. hopelijk hoeft 't niet al te lang meer te duren...

Ben te nwsgierig.
En ik wil gewoon gericht kunnen kopen
Nog 2,5 wk...

Krijg net een mailtje van HR dat mn statafel is geregeld!
och, nou wordt het wel heel echt.
kijken met wat voor omerkingen ze nu gaan komen... mss dat ik aan het borrelen ben tijdens werk? we zullen zien
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:49:38 #199
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71398660
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:47 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Ben te nwsgierig.
En ik wil gewoon gericht kunnen kopen
Nog 2,5 wk...

Krijg net een mailtje van HR dat mn statafel is geregeld!
och, nou wordt het wel heel echt.
kijken met wat voor omerkingen ze nu gaan komen... mss dat ik aan het borrelen ben tijdens werk? we zullen zien
ohja en voor jou gok ik hetzelfde als wat ik bij Amaranta gokte
maar dat kan dus zomaar verkeerd zijn

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:03:06 #200
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71399121
Proost Davinia! En vergeet de bitterballen niet

Amaranta, fijn dat alles goed is met je aapje Als 'ie dan maar niet geboren wordt met een vachtje all-over, hoewel Eva dat natuurlijk wel weer leuk zal vinden. D'r eigen knuffelaapje

Duchess, wat rot dat de fysio niet aanslaat... Nog even volhouden meis, je bent er bijna

Thanks Poppedein, ik heb inmiddels een salon hier in de buurt gevonden waar ze ook zwnagerschapsmassages doen. Ga mezelf binnenkort een laten verwennen!

Hier rolden net de tranen over mijn wangen Van het lachen wel te verstaan!
We hebben Devin gisteren verteld hoe zijn broertje gaat heten. Hij zit nu in een fase dat hij alles wat hij hoort nazegt en zijn woordenschat met de dag groeit, maar sommige woorden spreekt hij op zijn eigen manier uit. Net als zijn broertje's naam, 2 medeklinkers die erin zitten heeft hij verwisseld voor heel andere letters. Klonk zo schattig
Nou stond ik net met een babymutje in mijn handen en ik zei tegen hem dat het voor de baby was. Begon hij "de naam" te roepen (zijn interpretatie dan), wel 10 keer achter elkaar en toen hij zag dat ik moest lachen deed hij er nog een dansje bij ook
Ben blij dat hij er een eigen draai aan gegeven heeft, hij zou het anders zo kunnen verklappen
Voorlopig de echte naam maar even niet meer noemen hier in huis.

Nog steeds hoofd- en buikpijn overigens
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:13:08 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71399438
Trusten BJ! Ik hoop dat het tukkie een beetje helpt!

Kersjes, wat klinkt dat leuk idd!
Sasha zegt hier heel netjes Beeebie (ook echt met langerekte 'e') en de echte naam zegt hij heel soms na, maar totaal onverstaanbaar, hier dus geen angst voor verklappen.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:19:58 #202
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71399697
Duches Hopelijk helpt de volgende behandeling wel!

Oef BE beenweeen Schijnen inderdaad het lastigst te zijn. Gelukkig geen ervaring mee. Ik had alleen maar rugweeen. Geen buikweeen trouwens.

Kersjes wat zeg!

Linde vertelt al een paar dagen tegen iedereen die het maar horen wil: "mama zusje in buik". Krijg je erg leuke gesprekken door bij de supermarkt met wildvreemden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')