abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:40:52 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71391912
37!!!!
Is hij er overdwars uitgekomen ofzo?

Ja, schattingen... ze denken nu dat deze wel ietsje kleiner zal zijn dat Sasha, maar ja... Bij Sasha dachten ze ook aan 7 pond. Ze zaten er 'maar' 2 naast.

Gaaf shirt Amaranta!

Twinkly, dat zou heel goed kunnen idd. Zeker als het bij dit kleine beetje blijft.
Even goed in de gaten houden dus.
pi_71391937
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat ik me nog wel afvraag, en vergeten te vragen, heeft mijn baby last van de harde buiken die ik steeds heb? Of merkt hij/zij daar niks van? Weet iemand dit?
Nee hoor Karin, ze merken t wel, want zijn vaak toch wel iets rustiger dan, maar hij of zij zal er zeker geen last van hebben zolang t maar geen echte weeën worden (weeën kunnen kindjes natuurlijk ook prima aan, maar niet als dat net als harde buiken ook dagen of wekenlang aan zou houden)

Weet ff niet of je t al gedaan hebt, maar anders voor de zekerheid je urine even na laten kijken of blaasontsteking (of BS, wat je wil )
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:43:53 #153
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71391995
bed omhoog is ook lastig, alhoewel ik er nu ook weer aan gewend ben en er net zo makkelijk in en uit stap.
maar wel met lampje snachts, want anders lig ik er toch echt een keertje vanaf.

Hier vanmiddag weer naar de vk, ben stiekem ook wel benieuwd of het nog wat opgeleverd heeft al dat voorwerk enzo.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:44:11 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71392004
quote:
Wat ik me nog wel afvraag, en vergeten te vragen, heeft mijn baby last van de harde buiken die ik steeds heb? Of merkt hij/zij daar niks van? Weet iemand dit?
Grappig, ik heb ook vroeg in de 30w de vk gebeld met exact dezelfde vragen en klachten en ik kreeg exact hetzelfde antwoord. Gewoon een tandje rustiger aan doen. Maar idd wel fijn dat je ze kan bellen als je je zorgen maakt.

Over dat voelen van de baby, ik heb dat bij de vorige zwangerschap eens gevraagd over het samentrekken van de buik bij het klaarkomen (jaja, too much info ) en toen zei iemand me dat dat voor de baby aanvoelt alsof hij even lekker stevig geknuffeld wordt. Niet vervelend dus, maar lekker knus.
Maar of dat echt zo is?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:45:58 #155
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71392058
quote:
ik heb gehoord (okay okay gelezen...) dat het voor je kindje moet voelen als een soort stevige omhelzing ofzo. Hij/zij zou daar geen last van hebben maar voelt wel dat er iets gebeurt.
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
37!!!!
Is hij er overdwars uitgekomen ofzo?

Ja, schattingen... ze denken nu dat deze wel ietsje kleiner zal zijn dat Sasha, maar ja... Bij Sasha dachten ze ook aan 7 pond. Ze zaten er 'maar' 2 naast.

ik heb er niet naar gevraagd verder ik moest geloof ik ineens heel dringend iets doen ofzo op dat moment
overigens zei mijn moeder toen ik dat aan haar vertelde dat het dramatischer klinkt dan het is, omdat er in meerdere lagen gehecht wordt ofzoiets? maar ik gok wel op een totaal-ruptuur ja

Ook mooi trouwens, over voorspellingen enzo over de bevalling, schoonmams keek me in februari ofzo es goed op en neer zeg maar en toen zei ze ineens "jaaa jij gaat makkelijk bevallen!"
uiteraard hoop ik voor mezelf dat ze gelijk heeft maar wtf
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71392109
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:41 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Nee hoor Karin, ze merken t wel, want zijn vaak toch wel iets rustiger dan, maar hij of zij zal er zeker geen last van hebben zolang t maar geen echte weeën worden (weeën kunnen kindjes natuurlijk ook prima aan, maar niet als dat net als harde buiken ook dagen of wekenlang aan zou houden)

Weet ff niet of je t al gedaan hebt, maar anders voor de zekerheid je urine even na laten kijken of blaasontsteking (of BS, wat je wil )
Mooi dat is fijn om te weten! En dattie wat rustiger is heb ik wel gemerkt ja, want anders hangt ie altijd tazmanian devil uit. Maar ik voel ukkie nog wel, dus da's goed.

Ik moest gister in het zkh al laten bloedprikken en urine inleveren, ivm die gestegen bloeddruk. Ik krijg daar volgende week uitslag van, en als er iets aan de hand was, bs ofzo , had ik het vast al wel gehoord nu.

Nieuwe term op Fok, bs....thanks to Kersjes!
Fijn dat je geen bO hebt trouwens!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:49:10 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71392157
@Huup: Klinkt als zo'n vrouwtje uit de rimboe die je brede heupen eens goed in staat te schatten.

Ik had net wel een heel bemoedigend verhaal van de poetsmevrouw. De eerste bevalling was een ramp en de 2e heeft ze nauwelijks iets gevoeld. Had wat harde buiken, bleek 4cm ontsluiting te hebben, werd doorgestuurd naar het ziekenhuis en 2 uur later was haar kind er. Zonder al te veel moeite en pijn.
Dat wil ik oooooook!
Maar ja, je kan er niet op inschrijven geloof ik he?
pi_71392183
Niet? Anders wil ik graag weten waar ik kan tekenen!
pi_71392188
nou Karin, dat hoeft niet helemaal waar te zijn.. je urine wordt selectief getest op dingen die belangrijk zijn tav een hge bloeddruk/zwangerschapsvergiftiging.. als er geen algemene screening wordt gedaan wordt er dus ook niet gekeken naar waarden die kunnen duiden of een blaasontsteking. Wil je dat met zekerheid uitsluiten dan zul je dus toch wat urine naar HA moeten brengen en t specifiek daarop laten testen..

(Wellicht, hebben ze ook wél de leuko's bepaald.. maar in de meeste gevallen zal dat niet standaard gebeuren, hoe minder er bepaald hoeft te worden, hoe minder kosten er gemaakt worden)
pi_71392253
Op het formulier stond glucose/eiwitten aangevinkt.

Maar hebben harde buiken en blaasontsteking ook met elkaar te maken dan?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:52:50 #161
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71392257
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
@Huup: Klinkt als zo'n vrouwtje uit de rimboe die je brede heupen eens goed in staat te schatten.

Ik had net wel een heel bemoedigend verhaal van de poetsmevrouw. De eerste bevalling was een ramp en de 2e heeft ze nauwelijks iets gevoeld. Had wat harde buiken, bleek 4cm ontsluiting te hebben, werd doorgestuurd naar het ziekenhuis en 2 uur later was haar kind er. Zonder al te veel moeite en pijn.
Dat wil ik oooooook!
Maar ja, je kan er niet op inschrijven geloof ik he?
kon het maar!!

Achja, ik ga er vooralsnog vanuit dat ik gewoon beval net als het gros van de vrouwen, in zo'n 10 tot 20 uur en met wat hechtingen achteraf. Ben ik daar in elk geval op ingesteld Alles wat het korter duurt/makkelijker gaat is meegenomen. Alles wat het moeilijker gaat tsja, daar hoef ik dan in elk geval niet vooraf over te piekeren
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71392320
Ik teken er ook voor

Hier een inwendige reorganisatie aan de gang geloof ik Rare steekjes en gedoe. Niet echt pijnlijk, maar er gebeurt wel wat daar
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:02:05 #163
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71392533
huup met meldpaal!
Ow en wat wou ik nou nog meer allemaal zeggen
Damn, nou ja dan maar voor iedereen
pi_71392623
ff ego post sorry

Ik heb een branderig gevoel achter in mn keel, heel irritant en pijnlijk.... normaal gesproken zou ik denken aan een keelonsteking. Maar ik heb geen koorts of iets dergelijks en het is niet de hele dag. Zou het brandend maagzuur kunnen zijn? of voel je dat echt in je slokdarm?
pi_71392716
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Op het formulier stond glucose/eiwitten aangevinkt.

Maar hebben harde buiken en blaasontsteking ook met elkaar te maken dan?
Dan is er niet gecontroleerd op Leukocyten en andere ontstekingswaarden, dus niet op blaasontsteking...
En harde buiken en blaasontsteking hebben zeker weten iets te maken met elkaar.. Je baarmoeder ligt tegen je blaas aan, als je blaas dus geprikkeld is door een blaasontsteking, dan zal deze dus ook continue je baarmoeder prikkelen tot harde buiken... Het lastige van een blaasontsteking in de zwangerschap is dat je deze vaak niet herkent aan de gangbare pijnklachten die daarbij horen, omdat die vaak achterwege blijven...

Het is het meest aannemelijk dat je gewoon veel last van harde buiken hebt doordat het niet de eerste keer is dat je baarmoeder zo oprekt, waardoor deze gewoon wat eerder en meer reageert, maar stel nou dat t wel een blaasontsteking blijkt, dan kun je (meestal) heel makkelijk weer van t probleem afkomen door een AB kuur... Zeker waard dus om even uit te laten zoeken, al is het alleen al omdat in de zws je urinewegen wat wijder zijn, waardoor de kans op het doorslaan naar een nierbekkenonsteking ook verhoogd is!
pi_71392780
Martine... praat me dr niet van...dat zou heel heeeeeel goed brandend maagzuur kunnen zijn! Heb je melk in huis of blanke vla? Neem daar anders wat fijn en kijk of t minder wordt (tijdelijk) als dat zo is is het hoogstwaarschijnlijk inderdaad maagzuur

(of mexicaanse griep natuurlijk )
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:21:15 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_71393158
26 weken en nog minder dan 100 dagen te gaan

En het overgeven is echt zo goed als over en is eigenlijk alleen nog maar als iets echt verkeerd valt, dus zoals het ook is als ik niet zwanger ben

Wat nou donkere regenwolken, het is een roze wolk die hier boven de camping hangt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:23:32 #168
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71393246
Troel geniet nog maar even fijn op de camping
pi_71393492
Poppedein, ik heb geen melk of vla... ben op mn werk, heb wel frisdrank / koffie / thee of fruit.... zit daar iets tussen wat kan helpen? ik wordt er gek van

Troel veel plezier op de camping
pi_71393520
Martine dat klinkt echt als brandend maagzuur, irritant he!
Als gele vla niet helpt dan kun je vloeibare gaviscon proberen, dat is het enige dat werkt bij mij.

De verloskundige adviseerde me om het vandaag rustig aan te doen, wanneer ik menstruatieachtige krampen krijg moet ik het spoednummer bellen. Ik heb nu wel wat buikpijn maar weet niet zo goed of het mijn darmen zijn, of gewoon het kindje wat op mijn baarmoedermond drukt omdat hij toevallig zo ligt. Maar het bloedverlies kan goed veroorzaakt worden door het niezen en ik heb gisteren ook op een anderhalf jaar oud jochie gepast dus het kan ook door het tillen komen.
Dus wat we al dachten maar liever het zekere voor het onzekere he.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:32:16 #171
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71393522
heb je daar ook cola? dan zou ik daar even een eetlepel van drinken
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:34:36 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71393599
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:21 schreef Troel het volgende:
26 weken en nog minder dan 100 dagen te gaan

En het overgeven is echt zo goed als over en is eigenlijk alleen nog maar als iets echt verkeerd valt, dus zoals het ook is als ik niet zwanger ben

Wat nou donkere regenwolken, het is een roze wolk die hier boven de camping hangt
Troel wat heerlijk voor je!
pi_71393760
thanks voor de reacties meiden.
zat me net te bedenken dat de directie secataresse net een lopende apotheek is, en die had dus rennies.... nu maar hopen dat t helpt. Indien dat niet het geval is ga ik toch maar eens een afspraak maken bij de HA, want heb het al een paar weken af en aan....
pi_71393765
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:31 schreef martine1984 het volgende:
Poppedein, ik heb geen melk of vla... ben op mn werk, heb wel frisdrank / koffie / thee of fruit.... zit daar iets tussen wat kan helpen? ik wordt er gek van

Troel veel plezier op de camping
Hmmmm..nee Frisdrank, koffie en thee maken t o.h.a alleen maar erger... Kan me voorstellen dat je er gek van wordt, t is ook écht rot namelijk!

Troel, wat fijn dat t zo goed met je gaat!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:40:51 #175
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71393816
Wat fijn voor je Troel

Martine, lauwe cola waar de prik vanaf is schijnt te helpen en dan hoef je idd geen liters achterover te slaan maar met kleine slokjes of een eetlepel ofzo ervan.
Maar over het algemeen geloof ik wel dat frisdranken met prik dus meer kwaad dan goed doen voor maagzuur (zegt men dus) vanwege de koolzuur en het zoete enzo.

Op de terugweg maar even een pakje rennies kopen en in je tas gooien ofzo stomvervelend dat maagzuur.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')