abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:13:08 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71399438
Trusten BJ! Ik hoop dat het tukkie een beetje helpt!

Kersjes, wat klinkt dat leuk idd!
Sasha zegt hier heel netjes Beeebie (ook echt met langerekte 'e') en de echte naam zegt hij heel soms na, maar totaal onverstaanbaar, hier dus geen angst voor verklappen.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:19:58 #202
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71399697
Duches Hopelijk helpt de volgende behandeling wel!

Oef BE beenweeen Schijnen inderdaad het lastigst te zijn. Gelukkig geen ervaring mee. Ik had alleen maar rugweeen. Geen buikweeen trouwens.

Kersjes wat zeg!

Linde vertelt al een paar dagen tegen iedereen die het maar horen wil: "mama zusje in buik". Krijg je erg leuke gesprekken door bij de supermarkt met wildvreemden
pi_71399846
Mijlpaal 75 days to go

ow ja de rennies helpen wel een beetje gelukkig, hoeveel mag je er eigenlijk van nemen per dag?

sorry voor ego post
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:25:17 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71399901
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:23 schreef martine1984 het volgende:
Mijlpaal 75 days to go

ow ja de rennies helpen wel een beetje gelukkig, hoeveel mag je er eigenlijk van nemen per dag?

sorry voor ego post
16! Je mag nog wel even doorknagen dus.
Althans, dat is wat ik hier ooit voorbij heb zien komen.
Kersjes, had jij dat niet uitgezocht?
pi_71399922
Haha, die Linde
Wel makkelijk dat L. tegen die tijd wrs nog niet genoeg kan praten om de naam na te tetteren
pi_71399960
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:18 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je begreep dat ik niet echt boos was
Ik kan ook niet velen dat Troel het niet wil vertellen. (om maar even iemand te noemen) Maar er zit niks op.

tuurlijk begreep ik dat
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:29:58 #207
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71400077
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:25 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

16! Je mag nog wel even doorknagen dus.
Althans, dat is wat ik hier ooit voorbij heb zien komen.
Kersjes, had jij dat niet uitgezocht?
16 idd zegt mijn megapak rennies naast me

haha zo droog, ik had in de supermarkt een klein pakje gehaald maar ik laat die strips overal en nergens slingeren en k was al een paar dagen ergens onderweg en dat k een rennie wilde nemen en dan precies weer geen strip in mn tas had nouja goed, na 2 dagen weer naar de supermarkt en daar een groot pak gehaald, toevallig bij dezelfde mevrouw. En ze keekt echt heel erg meewarig "oh gos meid toch, is het zo erg?! "
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:35:53 #208
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71400267
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Op het formulier stond glucose/eiwitten aangevinkt.

Maar hebben harde buiken en blaasontsteking ook met elkaar te maken dan?
Ja, een blaasontsteking kan heel goed harde buiken veroorzaken En wat al is gezegd, beebje heeft geen last van je harde buiken, voelt t als een warme omhelzing! (al wil dat niet zeggen dat je dus maar moet zorgen voor veel harde buiken )
pi_71400469
Duchess

Amaranta krijgt een aapje

Kersjes dat klinkt schattig zo met Devin

Huup met je rennies Ik liet ze ook overal slingeren, kom nu nog steeds op de gekste plekken Rennies tegen, terwijl ik ze al weken niet meer nodig heb gehad

Mijn lichaam is gemeen Heb ik net mijn hoofd zo ver dat het voorlopig nog niet gaat gebeuren, krijg ik ineens flink venijnige steken in m'n buik 't is alweer op ook, na een half uurtje, dus ik verwacht er niks meer van, maar ik betrapte mezelf tóch weer op een "zou het...?"
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71400506
Ik kom de Rennies nog steeds overal tegen

Innie... stom lijf ook!! Hoop dat het echte werk snel gaat beginnen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71400572
Innepin het lijkt me volkomen logisch dat je dan gaat 'zou hetten'
Het zou wel fijn zijn
pi_71400768
Hier ook nog overal rennies!

Huup met meldplicht!
Jeetje BE, dat voorwerk klinkt ook echt niet fijn. Nou ja, ze zeggen toch wat je nu aan voorwerk hebt, dan scheelt straks weer bij de echte bevalling... hopen dat dat echt zo is dan. En dat je dan geen beenweeen meer krijgt.
Duchess, wat ontzettend balen dat je zoveel pijn hebt en nog steeds zo moe bent. Nog even volhouden, en hopelijk is het na de bevalling allemaal snel over.
Innepin, hoe irritant al dat stomme voorwerk en dat je dan steeds maar hoopt dat het nu dan wel écht begonnen is.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:52:14 #213
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71400772
ah ik ben niet de enige met zwerf-rennies fijn

dr liggen standaard 2 strippen naast mn bed sowieso en de rest ligt verspreid door het huis, meestal omdat ik te lui ben om naar de doos toe te lopen zeg maar en ook standaard 2 strippen in mn tas, maar toen greep k dus mis steeds

Ahw Innepin dat is ook muf idd, heb je je er net een soort van bij neergelegd... doe es meewerken lijf! Nu niet meer zeveren maar of gewoon helemaal niets of in een klap die bevalling dr in gooien, niet half-half hoor, das gemeen! [/ernstigtoesprekenvanbuik]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:52:57 #214
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71400792
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:23 schreef martine1984 het volgende:
Mijlpaal 75 days to go

Dan heb ik ook een mijlpaal: ik ben 75 dagen zwanger!

innepin, ik duim voor je dat 'zou hetten' toch snel voor het echie mag worden
niet leuk, al dat onzekere voorwerk

En al die brusjes die al babbelen over hun toekomstige brusjes

En nog even een hele dikke voor Duchess...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:53:03 #215
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71400795
Oooh Innepin, ik gun je nog heel veel kramp en pijn.... en als beloning het liefst vanavond nog je baby in je armen! En anders vannacht, dat irritante gedoe en gewacht moet nou maar eens afgelopen zijn.

Oudere broers en zussen
Die maken het zwanger-zijn net even wat specialer vind ik (en meestal ook zwaarder en vermoeiender, maar dat zijn we inmiddels wel gewend )
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:03:45 #216
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71401147
Zoo hier in zekere zin goed gekeurd, bloeddruk 110/75 hartje was even zoeken zat aardig diep maar gevonden.
moet wel even de bewegingen in de gaten houden, ivm m'n baarmoeder die wel groot enzo is maar 36 cm is, of de vorige keer is er wat ruim gemeten.
opzich geen reden tot panniek, zolang ik de beeb nog zo voel zoals nu.
maar zodra ik het gevoel krijg hmmm ik voel het nu echt minder gelijk bellen.

Over 14 dagen weer terug op controlle, al ben ik benieuwd, het menstruatie achtige gevoel heb ik nog steeds, en na haar gewoel is het er niet minder op geworden zeg maar.

en weer 2 buisjes bloed laten prikken, de laatste keer deze zwangerschap

heb ook m'n angsten aangegeven, maar ook dat de zwangerschap me zwaar valt nu.

Duch
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71401158
Innepin, wat balen zeg met zo'n bericht van de vk terug keren. Snap wel dat je nu dan toch denkt en hoopt als er iets borrelt of rommelt.

Davina met eigen statafel (stamm-tisch)? Werkt dat? Ik begrijp dat je niet lang kan zitten maar dit lijkt me ook niet ideaal, maar je doet misschien ook wel iets waarbij dat niet raar is...

Amarante met aapje voor Eva! Ik ga niet gokken want ik zou niet weten op welke basis... Hoewel het in de begin december boom wel gebruikelijk is geloof ik om een jongetje neer te zetten

kersjes niet in het ziekenhuis hoeven blijven gelukkig! Wel balendat je nog steeds zo'n pijn in hoofd en buik hebt. Gelukkig heb je nog een klein ventje met humor rondlopen zo te horen! Leuk dat hij er zo mee om gaat!

BJ weltrusten meid

huup met meldplicht!!! Het is zover

duch, wat rot dat je zoveel last hebt en dat het allemaal niet opschiet zeg! Ondanks dat het misschien niet lang mee duurt is dit niet wat je de rest van de tijd wilt blijven hebben, moet toch ook een beetje kunnen genieten van die laatste loodjes?

Be, wat klimt dat naar die beenweeen... Had er nog nooit van gehoord maar bah zeg!

Twinkly, das effe schrikken zeg maar je klinkt al minder geschrokken dan in het begin. Hoop dat het bij een beetje blijft.

Co_ol weer goedgekeurd!

Tja, nu weet ik het echt niet meer uit mijn hoofd... Maar mocht je het effe nodig hebben of willen, <imsert knuffelsmiley hier>

heb lekker werkdagje gehad met zoveel te doen dat ik niet eens kon meelezen, maar lang leve de bus rit. Nu uitstappen en thuis achter de Xbox hangen!
pi_71401649
Even proberen op een aantal mensen te reageren, alhoewel jullie wel weer erg veel kletsen

@ Co_ol, fijn dat alles oke was!

@ Bar, die gevoelens lijken me heel rot, kun je er goed met je partner over praten of heb je er verder hulp ofzo voor?
Sterkte ermee en hopelijk als je je kleintje straks in je armen hebt dat het gevoel wat afneemt.
Fijn dat je goed bent gekeurd, wat zei de vk van je angsten?

@ Poppedein, lijkt me een rare gewaarwording in je eigen praktijk maar ook wel weer goed om die kant eens mee te maken denk ik.

@ davinia, fijn dat je rug al wat beter lijkt te worden door de halve dagen.
Kan me voorstellen dat het moeilijk is om je eraan toe te geven, vond ik toen ook maar wat ze me bi jde zw.gym een aantal keren hebben gezegd is hoe langer je er nu mee door blijft lopen hoe langer het herstel na de bevalling

@ Innepin, sterkte met het wachten, weet verder niet goed wat te zeggen maar zou me er iets bij voor kunnen stellen als er weer een nieuwe dag aanbreekt dat je denkt; en weer een dag verder....

@ BE, jij bent ook goed bezig en klinkt zo lekker relaxed.
Ookfijn dat je huis lekker aan kant is.
Lief dat S. beebie ook zo zegt, kindje van vrienden van ons ook.
Beebie in buik en dan wil hij mn shirt omhoog doen maar die 2 dingen dat snapt ie nog niet echt want dan is er geen baby maar een buik, schattig.

@ Karin, heb het vanmiddag ook nog nagevraagd bij de gyn en die vertelde idd hetzelfde, toch soms ff stapje terug doen?
En prettig idee dat je je niet bezwaard hoeft te voelen als je twijfelt of belt.

@ Martine, fijn dat de rennies lijken te helpen.
Lijkt me een naar en rot gevoel.

@ Twinkly, fijn dat je even gebeld hebt, inderdaad beter een keer teveel dan te weinig.

@ Troel, geniet leker van je vakantie en die roze wolken.
Die hangen hier ook boven t huis

@ Huup, hoest verder met jou eigenlijk/
En met je voetjes?

@ Amaranta, fijn dat alles goed was.
Ik had hetzelfde toen, wc ook uitgebreid bekeken daar
Gyn. zei toen tegen mij ook, het is zeker geen pretecho maar echt wel een serieuze zaak

@ Duchess, ach joh, klagen is gewoon lekker op zijn tijd maar ligt er ook maar aan hoe je klaagt vind ik dan weer en ik vind dat je je altijd knap hebt gehouden, je bent al wel heel snel veel uitgeschakeld geweest en pijn met lopen/bewegen en/of liggen is gewoon hardstikke vervelend en beperkt je direct zo.
Sterkte me de laatste loodjes, de post van gister of vandaag vond ik wel heel erg schattig

@ Kersjes, wat een gedoe iedere keer zeg, bah.
Jij ook sterkte ermee.

@ Mezelf.
vanmiddag co gehad bij de gyn en een echo.
Alles was oke, bloeddruk en urine.
Echo groei gaf morgen 30 wkn aan en de gyn a.s. weekend 30 wkn.
voglens onze eigen berekening zou het morgen ook 30 wkn zijn dus dat klopt nog steeds aardig maar ja ach, die 4 dgn die doen het hem ook niet.
Leuk fotootje van het voetje meegekregen.
Hoofdje e.d. opgemeten, allemaal netjes.
Gewicht was 1400 nog wat gram.
Hoofdje met een handje naar beneden en beentjes links en kontje tussen mn ribben zeg maar.
En even over de harde buiken gehad en prompt kreeg ik er een toen ik ging liggen.

Over 2 wkn naar de vk in het ziekenhuis en over 4 wkn weer naar de gyn.
Over 2 wkn ook weer naar de internist ivm schildklier.

Daarna ff stad in geweest, eerste 2 pakjes gekocht (lmn eerste zelfgekochte kleertjes, ekker snel hehe) en leuke opmerkingen bij de kassa.
liep echt met een big smile in de stad.

Ook besef ik me hoe dicht het al bij komt, heel apart.

Ik ben blij!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:27:25 #219
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71401835
halleluja wat een post het-is-mij
fijn dat alles goed was en tof dat je fotootjes meehebt!

Met mn voeten is het same old same old. Weinig verandert daar. Volgens mij ben k weer meer vocht gaan vasthouden maar ik kan het niet zo goed meer zien eigenlijk of er nou wel of geen verschil inzit. Slippers krijg k niet meer aan in elk geval. Ik doe ze echt alleen aan wanneer het niet anders kan
ach nog maximaal 5 weekjes, komt goed
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71401871
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:27 schreef huuphuup het volgende:
halleluja wat een post het-is-mij
Ja altijd alleen maar ego berichtjes posten dan voel ik me ook zo schuldig t.o.v. iedereen die op iedereen reageert dus ben er ff voor gaan zitten en dan nog ben ik er vast een aantal vergeten.....

Nog ff bikkelen idd en lekker zwanger zijn en met mooi weer in een lekker badje
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:37:11 #221
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71402083
het-is-mij @mezelf leuk!
ga je ook foto's posten van de echo?

huup, dat vroeg ik me nog af, ga je (ook) terugplooifoto's maken van je pootjes?
lijkt me wel een heel bijzondere fotoreeks: mn pootjes met 37wk, 38wk, etc, dag van bevalling, 3 dagen post partum, 5 dagen postpartum, etc.

@ lijnloos, het is meer voor de afwisseling. als ik te lang zit in mn stellage, krijg ik ook last van mn kont, en als ik dan te lang sta, zakt de boel weer uit
oh, en de knuffelsmily is * ; maar dan zonder spatie

troel, nog veel plezier op de camping!

bar, krijg je eigenlijk extra kraamhulp of andere ondersteuning de koemden tijd met de baby? om een rustiger start te krijgen, zeg maar?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:41:19 #222
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71402196
das wel een goed idee eigk
misschien plooien mn voeten wel meer terug dan mn buik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71402266
Huup wat irritant dat je zelfs je slippers niet meer aan krijgt! Misschien moet je van die birkenstocks proberen? Ze zijn wel oerlelijk (vind ik dan), maar je kan ze wel verstellen met dat gespje, en ze zitten ook wel echt heel erg lekker.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:48:24 #224
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71402360
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:44 schreef tessie het volgende:
Huup wat irritant dat je zelfs je slippers niet meer aan krijgt! Misschien moet je van die birkenstocks proberen? Ze zijn wel oerlelijk (vind ik dan), maar je kan ze wel verstellen met dat gespje, en ze zitten ook wel echt heel erg lekker.
birkenstocks zijn ook nie echt mijn ding op zn zachtst gezegd

boodschappen doen lukt nog wel op mn flipflops, krijg alleen mn tenen er niet helemaal onderdoor zeg maar maar ik doe ze uit zodra ik de kans krijg, de rest doe ik op blote voeten.

T geeft ook niet zo eigenlijk, ik hoef nog maar zo kort, max-max 5 weken nog maar, weet niet of ik daar geld voor over heb voor nieuwe schoenen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:50:42 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71402408
het-is-mij, het gaat ook voor jou nu heel hard he! 30wk al weer!
Leuk dat je ook nog een foto'tje mee kreeg.

Innepin, ik voel zo met je mee vwb het 'zou het dan toch' gevoel!
Ik loop de hele dag al dingen te doen want 'stel je voor...'
F. heeft van de week met Sasha in de auto gereden met het kinderzitje voorin, was gezelliger. Doen we eig. normaal niet, maar in je eentje naar R'dam is ook zo saai.
Maar nu bedacht ik net 'die stoel moet wel weer terug naar achteren, want ik ga niet met weeen mezelf ineens achterin de auto proppen.
En ik heb het keukenkastje ge-reorganiseerd, nu is er ruimte voor Sasha's drink-gerei en ruimte voor de miniflesjes en de bus met melkpoeder.

En... Ik ben gewoon de mini-flesjes nu aan het uitkoken. Dan zijn ze iig alvast maar een keertje goed schoon zeg maar.

Echt hoor meiden, nu ik met dit soort dingen bezig ben, ben ik er ineens weer van overtuigd dat het echt nog wel weer 4 weken ofzo gaat duren en dat ik mezelf helemaal gek aan het maken ben.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:53:13 #226
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71402465
Huup, heb je al aan plakkies gedacht? Van die slippers die je onderop je voet vastplakt.
Zag er laatst iemand mee lopen en van een afstandje leek het net of hij op blote voeten liep

En max 5 weken voordat je kleintje er is
En niet ver daarna volg ik
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:55:49 #227
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71402525
zooo ik heb een uurtje geslapen en inmiddels wat gegeten... nog steeds , maar moet vanacht ook een beetje kunnen slapen natuurlijk.

en mijn pakje van H&M is gearriveerd, met leuke babykleertjes dus die ga ik zo eens lekker uitpakken.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71402740
hihi het is mij....@mezelf LOL

Amaranta, dat wordt een kleine jongensaap denk ik

Leuke Beessie, kleertjes hebben zo'n hoog zwijmelgehalte!

Vanmiddag maar bezig gegaan met de muurschildering. Het gras met de diertjes zit erop. Donderdag ga ik verder met het hoofdproject....de boom.

Meike zei net: "mama....is baby nu klaar met groeien....?"
T werd tijd om eruit te komen....
Toch nog maar even wachten, maar ik vond het wel lief!

Martine, naar dat maagzuur. Zoals jij het omschrijft zo voelt het hier ook. echt zo fijn.
Je hebt grootmoeders tips al gekregen hier zag ik.

Innepin, wat haalt jouw lichaam toch een streken uit....hopelijk gaat je bevalling straks lekker snel dan.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71402965
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:55 schreef Beessie-Jen het volgende:

en mijn pakje van H&M is gearriveerd, met leuke babykleertjes dus die ga ik zo eens lekker uitpakken.
Met berenpak???

Heb je al fotootje voor in kinderkamertopic Karin? Ben benieuwd, klinkt wel erg crea!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 28 juli 2009 @ 18:29:04 #230
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71403307
@Davina, nee krijg gewoon de normale uren kraamzorg dus 49 uur.
maar ze zijn wel allemaal op de hoogte.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:29:56 #231
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71405052
waarom word je eigenlijk misselijk tijdens gerommel en het echte werk?
het spugen staat me nader...
pi_71405492
Haai ladies!

(Hoe) krijgen jullie de melkvlekken uit je was?

Sta net m'n schone beddengoed op te vouwen en zie er nog best wat gele vlekken in zitten. Heb 't superheet gewassen en er zelfs bleekmiddel bij gedaan.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:47:37 #233
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71405562
hmmm ik waste dat altijd gewoon op 40 graden, maar het er altijd wel uitgekregen.
kan het niet door het bleekmiddel komen?
pi_71405655
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:47 schreef _Bar_ het volgende:
hmmm ik waste dat altijd gewoon op 40 graden, maar het er altijd wel uitgekregen.
kan het niet door het bleekmiddel komen?
Neuh, zonder bleekmiddel ging het er ook niet uit...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:50:50 #235
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71405674
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:29 schreef _Bar_ het volgende:
waarom word je eigenlijk misselijk tijdens gerommel en het echte werk?
het spugen staat me nader...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:55:23 #236
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71405831
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:50 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Neuh, zonder bleekmiddel ging het er ook niet uit...
niet?!

bluh. Snel maar weer met bh aanslapen dan voordat mn nieuwe dekbed dr aan gaat
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71405902
't Zou misschien best wel eens aan ons biologische was- en bleekmiddel kunnen liggen... Helemaal als jullie het er met gewoon wasmiddel wel uitkrijgen.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:57:40 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71405913
Ik heb geen idee Ssserpente. Mss even in het bv topic vragen?
Er zijn meiden die zweren bij het ophangen in de volle zon, maar dat geldt dan voor vlekken van babyvoeding, maar ik dacht ook melk enzo.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:00:22 #239
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71405994
* RockabeIIa is uitgesjaggood

Ik ga es effe bijlezen
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:16:52 #240
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71406587
yaaay Rocka!

oeh we hebben de kinderwagen maar beneden gezet in de serre en het parasolletje erop gedaan enzo heel gek, aan de ene kant kan het idd nog een goeie 5 weken duren voor ze er is (en then some voor we die wagen gaan gebruiken) maar wie weet is t al wel heul heul snel al

speaking of which... Chan kom es vertellen dat je nog leeft en nog met buikbaby bent? of niet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:18:42 #241
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71406656
nu je het zegt huup die is al even niet meer gezien nee.
Chan joehoe how are you?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:20:49 #242
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71406749
ja vanmorgen wel nog gewoon maar eh... je weet maar nooit he... sommige mensen bevallen in t geniep enzo

*kijkt met een scheef oog richting Freecell
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:21:20 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71406770
Idd ja, nu je het zegt...

Ik moet mijn vluchttas gaan pakken, maar ik weet even niet waar te beginnen.
De vorige keer hebben we er heel weinig uit gebruikt dus ik heb helemaal geen zin in puzzelboekjes en godweetwat...
Gewoon kleertjes voor de baby, kleren voor mij, foto-toestel, liga's, kauwgom, dextro
Mis ik iets heel essentieels?

Oh ja, lijstje met telefoonnummers, just in case.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:21:38 #244
100412 mefke79
komt goed!
pi_71406781
Meiden, ik heb nog geen verlof, zo houd ik jullie toch nooit bij!
Effe snel wat ik nog weet:
Duch, shit zeg dat er geen vooruitgang in zit. Wie weet een andere fysio of juist geen fysio maar iets anders?
Martine, had jij last van maagzuur? De rennie deflatine werkt als een tierelier als ik last heb van lucht, maar de gewone rennies doen bij mij niets bij maagzuur en dus heb ik nu Maalox, werkt bij mij net iets beter. En chocomel als ik die niet in de buurt heb.
Davina, een statafel! Tjee, maar als het maar helpt, toch?
Sserpente, ik heb tot nu toe de lekvlekken er gewoon uitgewassen op 40 graden met wasmiddel van de appie.
Amarante, een aap! Leuke familie uitbreiding, zo'n aap en fijn dat alles goed was. Als aan mijn man wordt gevraagd of ie echt echt echt niet weet wat 't wordt, dan roept ie dat het een cavia wordt, ook leuk
Be, je beenweeën klinken niet gezellig..hopelijk straks gewoon buikweeën.
Huup, ik hoorde gisteren bij de fysio dat ik juist helemaal geen slippers aan mag (niet dat ik daarop kan lopen, maar toch) dus ik hoop maar dat mijn voetjes jouw stadium niet meer gaan bereiken. Ik zal zo eens een fotootje maken van de mijne, hebben een indrukwekkende bult op het moment.
Iedereen die ik nou vergeet

en dan nog effe over mezelf: de tips van de fysio zijn echt wat ik nodig had! Daardoor goed geslapen en dan kan je de wereld weer aan. Das net wat ik nodig had want het was zo'n dag waarop echt alle lijken uit de kast vielen en alle rare beesten van loch ness uit het meer omhoog kwamen op mijn werk. Nog maar 6 dagen te gaan!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:21:50 #245
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71406789
idd Channie, waar ben je!!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:23:51 #246
190853 RockabeIIa
pi_71406867
Ja! Bijna bijgelezen!
Sterkte voor iedereen!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:24:04 #247
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71406873
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:21 schreef Brighteyes het volgende:

De vorige keer hebben we er heel weinig uit gebruikt dus ik heb helemaal geen zin in puzzelboekjes en godweetwat...
Gewoon kleertjes voor de baby, kleren voor mij, foto-toestel, liga's, kauwgom, dextro

lippebalsem
en dan denk ik dat je het allemaal wel hebt hoor BE

ik heb er dan nog wel een boekje ingedaan, al weet ik nu al dat ik dat toch niet ga lezen.
de vorige bevalling heb ik tv gekeken en een spel zitten spelen.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:24:49 #248
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71406900
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:21 schreef Brighteyes het volgende:

uh iets van een tandenborstel en deo ofzo? om jezelf even snel op te frissen?

schoon t-shirt voor stinkie misschien?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:26:05 #249
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71406952
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:41 schreef huuphuup het volgende:
das wel een goed idee eigk
misschien plooien mn voeten wel meer terug dan mn buik
* Ca.ra gaat meteen op zoek naar het grote voetentopic

Ik heb wel alles gelezen maar even niks onthouden. Alleen dat Rocka niet meer sjacherijnig is, maar dat is maar een van de laatste posts, daar heb je geen geheugen voor nodig.

Allemaal een knuf!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:26:26 #250
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71406963
hmm weet trouwens nog steeds niet of meer mensen dat herkennen, enorm warme handen en voeten.
vind dat best een vervelend gevoel eigenlijk en echt gekoeld krijgen lukt me niet
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:27:27 #251
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71407012
Oeh Chan!
Geldt de meldplicht nu ook 2 maal daags? Misschien moeten we dat maar gaan invoeren, blijven de zenuwen tenminste wat in bedwang

En Bar, goede vraag! Tijdens de bevalling zelf kan ik het nog wel begrijpen, er is dan zoveel heftigs met je lijf aan de gang. Maar waarom al misselijk m oeten zijn tijdens het gerommel?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:27:40 #252
190853 RockabeIIa
pi_71407019
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:26 schreef Ca.ra het volgende:

[..]

* Ca.ra gaat meteen op zoek naar het grote voetentopic

Ik heb wel alles gelezen maar even niks onthouden. Alleen dat Rocka niet meer sjacherijnig is, maar dat is maar een van de laatste posts, daar heb je geen geheugen voor nodig.

Allemaal een knuf!
haha maar ik was wel HEEEEEEL sjaggo vandaag, hoor! Twee dagen achter elkaar werken trek ik niet zo goed meer, geloof ik (en dan ook nog een lekke band en moeten lopen grrrr)
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:33:20 #253
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71407207
oh maar met name dat laatste daar zou ik ook behoorlijk saggo van worden zeker als je idd al behoorlijk gaar bent van zoveel werken.

Kusje dr op
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:38:01 #254
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71407365
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:27 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

haha maar ik was wel HEEEEEEL sjaggo vandaag, hoor! Twee dagen achter elkaar werken trek ik niet zo goed meer, geloof ik (en dan ook nog een lekke band en moeten lopen grrrr)
Dan is het alleen maar extra mooi dat het nu over is, toch?

Overigens heb ik behoorlijk respect voor de 30+ dames (in weken he, niet in jaren) die nog werken. Dan heb ik het toch maar makkelijk met mijn thuiszitten, ook al is het dan gedwongen. 5 augustus zou mijn verlof begonnen zijn, ik kwam het toevallig vandaag in mijn agenda tegen. Dat is nu een zou-een-mijlpaal-geweest-zijn-datum dus....
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:40:09 #255
100412 mefke79
komt goed!
pi_71407435
Goed, deze wilde ik jullie toch niet onthouden: voetjes 32w5!

Het ziet er dieptriest uit, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er weinig last van heb zolang ik maar mijn schoenen aanhoud. Als ze uitgaan, zakt die bult uit en dan gaan mijn tenen moeilijk doen. Voetjes omhoog dan dus. En oja, wie beweerde er nou laatst in het buikentopic dat ik slanke enkels heb?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:43:22 #256
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71407539
huuuu dat je je schoenen nog aandoet zeg mef

ik doe om die reden gewoon maar niet meer aan schoenen, zit het in elk geval lekker verdeeld
bewaren die foto, kunnen we samen terugplooi-foto's maken van onze pootjes!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71407594
Vind dit wel een fijne lijst, BE.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:47:27 #258
100412 mefke79
komt goed!
pi_71407668
Huup, het werkt zo lastig zonder schoenen! En ik kan en mag niet op slippers. Dit zijn eigenlijk de enige schoenen die nog een beetje zitten naast mijn teva's, maar op teva's werken kan eigenlijk ook niet. En juist zonder schoenen komt het vocht inderdaad echt overal en krijg ik dus last van mijn teentjes. Dus uiteindelijk liever zo.
Oja, het vocht komt niet veel hoger dan mijn enkels, dus dat valt dan weer reuze mee. Ringen heb ik al lang niet meer om, dus geen idee hoe het met mijn vingers is.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:56:51 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71408016
Mefke! Wat erg!

Deo'tje had ik net al gepakt (lang leven het Buzz pakket ) en idd lippenzooi, tandenborstel zal last minute worden, nog 4 weken geen tandenpoetsen is het ook niet he?

Ik ga eens op jouw lijst kijken Ssserpente.
Heb braintrainingboekjes voor mijn verjaardag gekregen, die neem ik wel mee, en het boek wat ik op dat moment aan het lezen ben.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:59:42 #260
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71408094
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:47 schreef mefke79 het volgende:
Huup, het werkt zo lastig zonder schoenen! En ik kan en mag niet op slippers. Dit zijn eigenlijk de enige schoenen die nog een beetje zitten naast mijn teva's, maar op teva's werken kan eigenlijk ook niet. En juist zonder schoenen komt het vocht inderdaad echt overal en krijg ik dus last van mijn teentjes. Dus uiteindelijk liever zo.
Oja, het vocht komt niet veel hoger dan mijn enkels, dus dat valt dan weer reuze mee. Ringen heb ik al lang niet meer om, dus geen idee hoe het met mijn vingers is.
oh das best vervelend eigk. Aan de ene kant dat je dan toch je schoenen aan moet, want echt comfi lijkt het me niet meer, en aan de andere kant dat je anders last van je tenen krijgt

vervelend is het
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:59:49 #261
190853 RockabeIIa
pi_71408098
oh Mef.... ik heb meelij
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:30:18 #262
100412 mefke79
komt goed!
pi_71409176
Ach ja, het ziet er triester uit dan het is hoor. Dit is ook einde dag, als ik 's ochtends binnen een half uur na opstaan schoenen aan doe, dan komt al dat vocht er ook, maar dan hangt het bij mijn enkel. Ook charmant, maar dan kan je dus wel je schoenen aan, die gaan pas rond een uurtje of 4 beroerd zitten.
Wat niet handig is: de postbode heeft net schoenen voor me bezorgd en ik heb ze wel gepast, maar ik kan echt niet zeggen of ze nou passen. Ze zitten niet heel ruim, maar ja..morgenochtend nog maar een keertje proberen.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:43:09 #263
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71409623
mefke, jeumig doet me gelijk weer denken aan 2004 toen had ik er ook zo'n last van.
kun je op het werk niet je pootjes ergens omhoog leggen?
pi_71409795
Ik ben er nog hoor, met baby in buik en vreselijk sjago vandaag dus niet echt in staat gezellig te reageren op iedereen
pi_71410076
Mefke!
Zulke voeten had ik ook.
Hardloper.
IG @webkim
pi_71410231
Mefke wat een bulten. Dan durf ik wel te beweren dat ik geen last heb van vocht in mn pootjes (of misschien een heel mini mini mini beetje...

Hier weer een emo-bui, heb mezelf net maar getrakteerd op een minimagnumpje. Chocolade helpt toch altijd... ;')
Fake it till you make it...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:02:44 #267
100412 mefke79
komt goed!
pi_71410348
Pootjes omhoog op het werk heb ik geprobeerd, maar dan zit ik zo idioot in mijn stoel dat ik last krijg van mijn bekken, ook al geen oplossing. Tis gewoon nog effe volhouden.
Chan
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:08:44 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71410522
Chan! voor je chagrijnige bui.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:14:20 #269
190853 RockabeIIa
pi_71410729
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:47 schreef Chan het volgende:
Ik ben er nog hoor, met baby in buik en vreselijk sjago vandaag dus niet echt in staat gezellig te reageren op iedereen

Ik ken dat! Weet je wat heel goed helpt? Een deeppanpizza van Domino's!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:18:07 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71410856
Nah... F. wil niet eens prostaglandingesen om te zien of we de boel op gang kunnen helpen.
Hij is moe omdat ik vannacht tegen hem aan lag te kletsen tussen de krampen/krampjes door.

Ik ga iig wel slapen nu, trusten meiden, tot morgen!
pi_71411007
Oh mefke Da's flink veel vocht...

Chan Veel plezier met chago doen, gaat vanzelf weer over, vraag maar aan Rocka

Oh BE ik had nog niet gereageerd op jou. Irritant hè, dat plotselinge "zou het?" terwijl je ergens ook wel weet dat 't waarschijnlijk nog even duurt Maar hee, het heeft je wel gekickstart voor een heel to do lijstje, dus 't is wel ergens goed voor Fijn dat we elkaar begrijpen

Oh en voor F. Foei! Die van mij stelde onze prostaglandineafspraak ook al uit, maar aangezien er nog niets verweekt is, had het toch niets uitgemaakt. En eigenlijk heb ik er het fut ook echt niet voor
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71411358
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:14 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik ken dat! Weet je wat heel goed helpt? Een deeppanpizza van Domino's!
Zelfs daar ben ik te chagrijnig voor Ik ga maar gauw slapen, hopelijk morgen een betere dag
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:41:24 #273
190853 RockabeIIa
pi_71411556
BE, mijn vk maakte me gister wel een beetje bang door te zeggen dat je als je al een kindje hebt je wel mag voorbereiden op veel voorwerk enzo... Ik vond dat wel zo'n domper! En nu lees ik dus dat het bij jou ook al zo gaat! Argh!

Chan, trusten!
pi_71411648
hoeft niet hoor rocka, ik had nul voorwerk, zowel bij piet als bij anna.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:55:45 #275
190853 RockabeIIa
pi_71412017
Oh, dan is er nog hoop! Ondanks dat ik al met regelmaat harde buiken heb zowel overdag als 's nachts sinds week 18... Wie weet gaat het deze keer allemaal meevallen!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 23:07:50 #276
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71412432
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:35 schreef Chan het volgende:

[..]

Zelfs daar ben ik te chagrijnig voor Ik ga maar gauw slapen, hopelijk morgen een betere dag
haai
en doei

morgen vast beter lekker slapen dan

Hier blijft die aanhoudende zeurende menstruatiepijn. Ik voel me echt precies alsof ik op de ergste dag van mn menstruatie zit zeg maar en dan een keer of wat erger. Heel gek gevoel. Lang geleden ook
Maar ik twijfel wel om dit nou als voorwerk te bestempelen, ik vind van niet eigk ondanks dat er duidelijk iets aan het veranderen is ofzo vind ik het niet noemenswaardig pijn doen of wat dan ook.
Nouja, we zien wel

morgen lekker met mn lief over de markt slenteren in Leiden en daarna naar de vk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71415788
Even een latertje, was bij mijn ouders vanaaf.

Wow Mef wat een pootjes

Huup het rommelt goed bij jou dus

Sinds een uur of 9 rommelt het bij mij ook weer. Ik vind het erg spannend en idd je krijgt er zo'n 'zou het..?' gevoel van...

Dalijk lekker slapen (hoop ik )

Oh ja, Kers, overgeven tijdens de bevalling, zoals jij het hebt meegemaakt! Alsof het al niet heftig genoeg is allemaal...

voor sjaggo Chan, geeft niks hoor meid.

Trusten!
#geen
pi_71416959
rock, hier 2e op komst en ook geen voorwerk so far... Bij de 1e ook niet trouwens.

Ik ga weer verder proberen te tukken.
  woensdag 29 juli 2009 @ 03:14:50 #279
190853 RockabeIIa
pi_71417400
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 02:19 schreef Nijna het volgende:
rock, hier 2e op komst en ook geen voorwerk so far... Bij de 1e ook niet trouwens.

Ik ga weer verder proberen te tukken.
ik dacht ff dat je al begonnen was vandaag...

en duch ook al aan de rommel!

[ Bericht 10% gewijzigd door RockabeIIa op 29-07-2009 03:25:12 ]
  woensdag 29 juli 2009 @ 06:18:55 #280
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71417633
mogguh, heerlijk geslapen maar uit m'n bed gehaald door 2 meeuwen en een kraai die ruzie hebben buiten en dat met een hoop herrie gepaard gaat...
  woensdag 29 juli 2009 @ 06:30:56 #281
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71417648
goedemorgen!

@Bar; net als gister ook alweer vroeg je bedje uit??

@Chan; dikke knuffel, hoop dat je je vandaag wat vrolijker/ opgewekter voelt... *knuffel*

@Mefke, wat zijn je voetjes er enorm pijnlijk uit! ik ben bang dat mijn enkels met vliegen over 4 weken ook flink gaan opzetten, ik heb dat eigenlijk altijd wel een beetje dan....

@alle rommelende dames; ik zal aan jullie denken vandaag en hoop snel jullie verse beebs hier te mogen verwelkomen! zet hem op!

*gaat ontbijten*
  woensdag 29 juli 2009 @ 06:44:01 #282
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71417678
Goodmornings, ik is er ook weer Ook heel vroeg natuurlijk, want ik ben vrij vandaag en verlang al dagen naar uitslapen Nouja..

Bar en BJ, vandaag ook bij de vroege vogelsclub? Bar vrij letterlijk zelfs, wat fijn

Chan en Rocka, wens jullie een fijne, vrolijke dag vandaag!

Mefke, jémig zeg, jij ook al van die onwijze kussen-voetjes.. ziet er vervelend uit, gelukkig heb je er niet te veel last van..

Ehm, ik post dit even en dan edit ik wel verder, de laptop klaagt over de batterij..

[edit]

Huupsje is ook al aan het rommelen! En Innepin dus nog niet, was een dagje niet geweest en had half verwacht dat er misschien ondertussen nieuws onder de zon was.. Balen Innepinnetje, hang in there.. En ook een voor Huup!

BE!! Béénweeën?? *valt om van verbazing* Na zo veel kramp nu ook dat nog (had er echt nog nooit van gehoord ).. Sterkte joh!

Een voor mijn mede-dikkies vandaag, iedereen een goede, fijne dag!

Heb gisteren mijn beordeling gehad op mijn werk en die was prima. Ik krijg nu dus mijn vaste aanstelling Bovendien heb ik mijn zwangerschapsverlof, ouderschapsverlof en twee weken vakantie na mijn bevallingsverlof aanevraagd en dat is allemaal goedgekeurd Op 23 oktober gaat mijn verlof in en 20 oktober heb ik waarschijnlijk mijn laatste werkdag (op woensdagen werk ik nooit dus het loont de moeite die donderdag er ook nog bij te nemen).. Na mijn verlof werk ik in elk geval een jaar lang ook de donderdag niet en voor die dag krijg ik 75% doorbetaald, wij hebben een érg goede ouderschapsverlofregeling.. Dit voelt echt als zo'n onwijze mijlpaal op de één of andere manier! Blij!!

En dan vandaag maar eens op zoek naar de perfecte zwangerschapsBH, krijg pijn in mijn nek van de gewone exemplaren die ik nog draag

[/edit]

[ Bericht 25% gewijzigd door Incantrix op 29-07-2009 06:55:44 ]
3!
  woensdag 29 juli 2009 @ 06:50:37 #283
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71417694
@icantrix:
balen dat je op je vroege dag al zo vroeg wakker bent... dat heb ik de laatste tijd ook steeds vaker...
maar vandaag gewoon werken, dus moest er wel uit.
  woensdag 29 juli 2009 @ 06:58:11 #284
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71417704
Jah, ongelooflijk, altijd op mijn vrije dagen, en als ik werk kan ik mijn bed niet uitkomen Nouja, ik heb weinig te klagen, de hele dag vrij betekent ook tukjes waar nodig.. Jij dus wel werken, werkze alvast! Wel interessant da jij dat ook hebt, zou het erbij horen? Heb wel eens gehoord dat het ook een soort van voorbereiding is op de eerste periode, maar dan slaap ik liever nu nog even zo veel mogelijk om met voldoende rust strakkies naar de volgende fase te gaan
3!
  woensdag 29 juli 2009 @ 07:20:36 #285
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71417770
@Beesie-Jen, ben eigenlijk de laatste tijd al zo vroeg wakker hoor (rond de klok van 5.00 uur) maar dan is het even naar beneden even wat drinken en dan terug bedje in.
alleen dat lukt me de laatste dagen niet zo goed, dan lig ik meer te draaien (voor zover dat soepel gaat) en maak ik wakker wat ook niet de bedoeling is.
dus dan kan ik er maar beter uitgaan.
en dan kruip ik zo er nog even een uurtje of 2 terug in.

@Incantrix, dan is je verlof er ook alweer aardig snel
hehehe over dat slapen en werken, geen idee ik had zoiezo altijd een heel ander ritme (horeca en dan geopend vanaf 14 uur tot +/- 24 uur door de weeks, en 14 uur tot 04.00 uur in het weekend)
een echte vroege vogel ben ik al tijden niet meer
  woensdag 29 juli 2009 @ 07:22:01 #286
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71417776

bah, slechte nacht gehad. iedere 2 uur wakker en voordat ik sliep

Ik zie een paar 'fris en fruitige' dames maar geen verse beebs
  woensdag 29 juli 2009 @ 07:28:44 #287
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71417796
Be heb je deze nacht nog beetje kunnen slapen of last van het nodige voorwerk?
Nijna jij nog een beetje kunnen slapen?
Duch hoe is het met jou?
Chan je humeur alweer gezakt?
Innepin beetje van de "telleurstelling"bekomen?
Huup een fijne dag vandaag, en hopelijk zonder al te veel last van die stomme menstruatiepijn
en dat kan aardig aanhouden en pijnlijk zijn, kan dat nu beamen

Mefke gewoon zomaar.

BJ werkse vandaag
pi_71417835
Incantrix, lekker een vaste aanstelling, van harte.

Wij werden om 6 uur wakker van huilende dreumes, maar na knuffel en mededeling dat t nog slaaptijd was, is ze toch gaan slapen weer, althans...het is stil. In buik ook, gaat denk ik geen 29 juli worden vermoed ik zo.
  woensdag 29 juli 2009 @ 07:43:31 #289
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71417863
Oja, Incantrix fijn dat je een vaste aanstelling hebt gekregen!
En ook dat je verlof zo fijn geregeld is...
  woensdag 29 juli 2009 @ 07:54:02 #290
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71417923
Goeiemorgen mede-bolletjes!
Weer een dag niks te vertellen hier, alles gaat zijn gangetje.
Een voor de slechte slapers en de rommelende dames. En hoe graag we ook verse babies zouden zien, laat ze maar lekker komen als ze er klaar voor zijn.
  woensdag 29 juli 2009 @ 08:10:28 #291
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71418030
Mefke, je voeten
Heb je al groene appels geprobeerd? BE eet er 2 per dag en leek daardoor minder last te hebben. Geen idee of het nog steeds werkt eigenlijk.

Incantrix, wat een lekker gevoel moet dat zijn om te weten dat alle verlofregelingen nu definitief zijn vastgelegd!

En Ca.ra, ik werd een beetje plaastvervangen verdrietig van de ontdekking van jouw aankomende verlofdag... Vanaf 5 augustus ben jij ook een LLM

Duchess, ik was de hele vorige zwangerschap al aan het overgeven, meer dan dat ik dit keer gedaan heb. Vond het wel logisch eigenlijk en hoorde later pas dat het helemaal niet zo vreemd is om (kots)misselijk te worden tijdens de bevalling.

Wat een gerommel allemaal, ik doe (nog wel) vrolijk mee
Innepin, Chan, Nijna, Rocka? En alle ander sjaggo's: Hopelijk vandaag een gezelligere dag voor jullie
pi_71418272
Goeiemorgen! en meld enzo

Incantrix voor t korte nachtje

Nijna ach, de dag is nog jong toch? je kunt natuurlijk nog steeds voor een datumtweeling gaan met Innepin

Verder een fijne dag allemaal vandaag, tot vanmiddag/vanavond
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71418281
Kers, hier nog niks hoor... Dus ik ga zometeen maar weer ff verder met mn kasten vullen met voorraad (uitje naar de supermarkt breekt zo lekker de ochtend... ).
En mn was wegwerken, die wasmand blijft zich heel wonderbaarlijk alsmaar vullen, ik blijf het een bijzonder fenomeen vinden

Huup, gezien de duur van mn eerste bevalling wordt het wel krap als ik vandaag nog zou willen bevallen... .
Je weet natuurlijk nooit hoe vlot het gaat, maar toch.
En voor morgen heb ik visite op het programma staan... We zien wel.
  woensdag 29 juli 2009 @ 08:36:26 #294
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71418319
Ja raar hoor Kers, dat dat er echt aan zit te komen...

Jullie maken het allemaal wel spannend met je gerommel. Hopelijk blijft de misselijkheid je dit keer bespaard. Het lijkt me zo moeilijk concerten op je weeen anders.
pi_71418418
positive thinking nijna! en dan kan je visite van morgen gelijk op kraamvisite
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71418427
Oeh Nijna: lekker is dat altijd hè? Even naar de winkel en de dag lijkt minder lang, haha En deze bevalling gaat vast heel vlot
pi_71418605
Mefke wat een vocht

Duchess rommel de rommel.... spannend hoor. Hoe is het nu?

Alle dames die het nodig hebben

Gister voor het eerst naar pufclub geweest... ik weet nog niet helemaal wat ik van moet vinden. Ik denk dat het wel nuttig is. We gaan volgende week maar weer vol goede moed heen en dan zullen we t zien.
pi_71418802
*Meld* en goeiemorgen..

Incantrix gefeliciteerd met je vaste aanstelling En pfoee tegen de tijd dat jij met verlof gaat moet ik al bijna weer beginnen met werken

Jemig, ik weet nu al niet meer wat ik verder wilde typen.. Nou ja, fijne dag iedereen maar dan
pi_71418916
Huup, ik vind het prima als het morgen kraamvisite wordt hoor . Maar dan liever niet zo dat ik net een uurtje dat kind heb uitgepoept en ze dan al op de stoep staan zeg maar, haha.

Freecell, ik had het er gister met mn moeder over dat het bij Urla zo snel ging. Nou zo'n stortbevalling hoef ik dan ook weer niet. Volgens mij zou ik echt volkomen overdonderd zijn .

Waar is nou die zon die ze beloofd hebben... hang ik net mn was op begint het te druppen...
Laat ik het nou toch maar hangen of zal ik het op zolder op gaan hangen... keuzes keuzes
Oeh... volgens mij wordt het lichter... kom op zonnetje, je kan het
pi_71418969
Zal ik em dan ook maar ff volmaken, kan ik gelijk een nieuwe openen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')