Even proberen op een aantal mensen te reageren, alhoewel jullie wel weer erg veel kletsen

@ Co_ol, fijn dat alles oke was!
@ Bar, die gevoelens lijken me heel rot, kun je er goed met je partner over praten of heb je er verder hulp ofzo voor?
Sterkte ermee en hopelijk als je je kleintje straks in je armen hebt dat het gevoel wat afneemt.
Fijn dat je goed bent gekeurd, wat zei de vk van je angsten?
@ Poppedein, lijkt me een rare gewaarwording in je eigen praktijk maar ook wel weer goed om die kant eens mee te maken denk ik.
@ davinia, fijn dat je rug al wat beter lijkt te worden door de halve dagen.
Kan me voorstellen dat het moeilijk is om je eraan toe te geven, vond ik toen ook maar wat ze me bi jde zw.gym een aantal keren hebben gezegd is hoe langer je er nu mee door blijft lopen hoe langer het herstel na de bevalling
@ Innepin, sterkte met het wachten, weet verder niet goed wat te zeggen maar zou me er iets bij voor kunnen stellen als er weer een nieuwe dag aanbreekt dat je denkt; en weer een dag verder....
@ BE, jij bent ook goed bezig en klinkt zo lekker relaxed.
Ookfijn dat je huis lekker aan kant is.
Lief dat S. beebie ook zo zegt, kindje van vrienden van ons ook.
Beebie in buik en dan wil hij mn shirt omhoog doen maar die 2 dingen dat snapt ie nog niet echt want dan is er geen baby maar een buik, schattig.
@ Karin, heb het vanmiddag ook nog nagevraagd bij de gyn en die vertelde idd hetzelfde, toch soms ff stapje terug doen?
En prettig idee dat je je niet bezwaard hoeft te voelen als je twijfelt of belt.
@ Martine, fijn dat de rennies lijken te helpen.
Lijkt me een naar en rot gevoel.
@ Twinkly, fijn dat je even gebeld hebt, inderdaad beter een keer teveel dan te weinig.
@ Troel, geniet leker van je vakantie en die roze wolken.
Die hangen hier ook boven t huis
@ Huup, hoest verder met jou eigenlijk/
En met je voetjes?
@ Amaranta, fijn dat alles goed was.
Ik had hetzelfde toen, wc ook uitgebreid bekeken daar

Gyn. zei toen tegen mij ook, het is zeker geen pretecho maar echt wel een serieuze zaak
@ Duchess, ach joh, klagen is gewoon lekker op zijn tijd maar ligt er ook maar aan hoe je klaagt vind ik dan weer en ik vind dat je je altijd knap hebt gehouden, je bent al wel heel snel veel uitgeschakeld geweest en pijn met lopen/bewegen en/of liggen is gewoon hardstikke vervelend en beperkt je direct zo.
Sterkte me de laatste loodjes, de post van gister of vandaag vond ik wel heel erg schattig
@ Kersjes, wat een gedoe iedere keer zeg, bah.
Jij ook sterkte ermee.
@ Mezelf.
vanmiddag co gehad bij de gyn en een echo.
Alles was oke, bloeddruk en urine.
Echo groei gaf morgen 30 wkn aan en de gyn a.s. weekend 30 wkn.
voglens onze eigen berekening zou het morgen ook 30 wkn zijn dus dat klopt nog steeds aardig maar ja ach, die 4 dgn die doen het hem ook niet.
Leuk fotootje van het voetje meegekregen.
Hoofdje e.d. opgemeten, allemaal netjes.
Gewicht was 1400 nog wat gram.
Hoofdje met een handje naar beneden en beentjes links en kontje tussen mn ribben zeg maar.
En even over de harde buiken gehad en prompt kreeg ik er een toen ik ging liggen.
Over 2 wkn naar de vk in het ziekenhuis en over 4 wkn weer naar de gyn.
Over 2 wkn ook weer naar de internist ivm schildklier.
Daarna ff stad in geweest, eerste 2 pakjes gekocht (lmn eerste zelfgekochte kleertjes, ekker snel hehe) en leuke opmerkingen bij de kassa.
liep echt met een big smile in de stad.
Ook besef ik me hoe dicht het al bij komt, heel apart.
Ik ben blij!